Familie suite | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Hotel De'La Ferns, Cameron Highlands

3.5 out of 5
Hotel De'La Ferns, Cameron Highlands
Batu 39 Jalan Besar, Tanah Rata, Pahang

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 104 van 463 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 206 van 463 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 121 van 463 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 463 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 463 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel met ruime familiekamer
Mooi hotel met zeer ruime familiekamers. Ligging is rustig en niet in het dorp, maar wel aan de doorgaande weg. Cameron highlands zijn erg mooi maar wel erg toeristisch geworden. Voor ons een beetje te.
2 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Goed
Goed hotel

8/10 – Goed

Gerrit Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor bezoek Cameron Highlands
goede prijs-kwaliteitsverhouding. centrum van Tanah Rata bereikbaar met taxi (10 RM)

6/10 – Redelijk

Martijn, Wijk bij Duurstede

Prima hotel voor kort verblijf
Op zich een prima hotel voor een kort verblijf. De kamers zijn op zich schoon en netjes maar het interieur ziet er wat gedateerd uit. Wel jammer van het douchegordijntje. Kan eigenlijk niet meer. Goede bedden en ook het ontbijt was ok. De keuze is, zoals te verwachten bij een 3 sterren hotel, beperkt. Lekker verse croissants. Dat wel.

6/10 – Redelijk

loes, rotterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Mooi nieuw hotel met slecht comfort
Hotel ziet er mooi uit, nieuw, enorme kamers maar supergehorig. Het begint al om half zes als er gezongen wordt uit de luidsprekers van een naburige moskee, echt niet leuk om om deze tijd gewekt te worden. Bedden zien er heerlijk uit maar slapen slecht, boven onder naast, je hoort alles. Ontbijtbuffet redelijk, veel keuze aan Maleisische gerechten, weinig westers

8/10 – Goed

Nicole Roos, Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede uitvalsbasis voor Cameron Highlands
Vooral veel keuze uit Aziatisch eten bij ontbijtbuffet. Hotel is netjes maar wel gehorig. Mooie serre bij familie kamer.

6/10 – Redelijk

Roobol, Nederland

Positief: Personeel en service
Gedateerd
Op het eerste oog best redelijk.kamer was erg muf, badkamer verre van schoon. Veel schimmel op douchegordijn en mat. Service was wel ok. Eten veel te duur voor de geleverde kwaliteit. Tijdens een dagtour voor 1/4 van de hotelprijs veel beter gegeten. Locatie is op zich goed

8/10 – Goed

frederik, nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
iets buiten gebied. mooi hotel. goed ontbijd
Prima hotel om de Cameron Highlands te verkennen. taxi naar centrum kost 10 ringit. Excursies starten vanaf het hotel. ze komen je gewoon ophalen. lopen naar het centrum tanah ratah duurt ongeveer 12 minuten en is goed te doen. Prima ontbijt en nette kamers. prijs wat aan de hoge kant.

6/10 – Redelijk

Bernard, Sint-Michielsgestel

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Redelijk Hotel nabij Tanah Rata.
Het hotel ziet er netjes uit, maar is wel wat ouder en daarom niet geheel vlekvrij. Het ligt aan de doorgaande weg en heeft niet de beste geluidisolatie. Een raam open zetten voor frisse lucht is daarom helaas niet echt een optie. Voor een kort verblijf is het een goede keuze, maar voor een langer verblijf zijn er betere opties. Tanah Rata biedt genoeg eetgelegenheden voor de afwisseling.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel ligt aan een drukke weg. Door de slechte isolatie van de kamers heeft het lawaai van de weg ons wakker gehouden. Op de vijfde verdieping konden we gesprekken op straat letterlijk horen. De kamer was slecht onderhouden met een tapijt vol vlekken en schimmel op het plafond. Bedden zijn ok. Het personeel is vriendelijk. Ontbijt is zeer matig. Het hotel is ok als je 1 nacht op doorreis bent, maar voor een ontspannen verblijf in Cameron Highlands is dit geen aanrader.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurstellend
Het hotel lijkt goed en schoon te zijn, maar ik had het idee dat slecchts oppervlakkig voor het oog was schoongemaakt. We hebben het beddengoed laten vervangen omdat we het idee hadden dat dat gewoon strskgetrokkrlwm beddegoed van de vorige gasten was. Het ontbijt was ook niet super.

8/10 – Goed

Wilco, Terheijden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel in Cameron Highlands
Goed hotel met ruime kamers, goede bedden, vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijtbuffet (niet dus een continental breakfast als aangegeven door hotels.com). In tegenstelling tot commentaar van andere gasten is onze ervaring dat je voor schappelijke prijzen goed kan eten (steamboat) in het restaurant en m.n. buiten op het terras is het dan gezellig druk (na 20 uur). De kamers zijn wel wat gedateerd, het hotel ligt wat afgelegen/ver van Tana Ratah en het is jammer dat je aan het eind van de dag geen pilsje kan drinken.

8/10 – Goed

Jaap, Rotterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel fijn hotel, aanrader!
Prima hotel met zeer vriendelijke medewerkers die er alles aan deden om het ons naar onze zin te maken.

8/10 – Goed

Kum Hoong

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is facing the main road, and the car passing is very noisy.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

benjamin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A quiet, clean hotel away from much of the bustle of tana rata.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Yoshitaka

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Siti Zawiah

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Muhammad

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

TAKANO

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
夜、お酒が飲めるバーがあればもっとよかった。
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van ida op 29 apr 2023
Dear Mr Takano,Thank you for your review, sorry to informed you our restaurant is Halal Restaurant we unable to server alcohol and unable to open bar , next time if you come again you can go to Casa de la rosa hotel our sister hotel can bring alcohol and enjoy your holiday :)

10/10 – Uitstekend

Asyraaf

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Zhao Zhen

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Erik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Ada

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room service done with do not disturb sign hanged
I asked front desk not to do the room service and requested a do not disturb tag. The front desk said yes and told me to call for anything I need. After a day trip back, my room still serviced and everything is touched which make me not comfortable
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

JACLYN CHUN YIN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Affordable price with breakfast included. Family with 3 and 4 highly recommended
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Ella, Waterloo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was easy to find, parking was excellent. The breakfast was great! There was lots of choices and all was well prepared. I like having hot milk to put into my hot coffee! The staff were friendly and efficient.
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Aminuddin

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Sandra

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok hotel. Nothing special negative, nothing special positive. Breafast choice could be better.
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and Quiet environement.
Good location. Cosy and tidy environment.
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Muhd Nasrin Mohd

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant stay
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Yin Shen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall great stay, minus other smoking guests
Located not far from attractions and food, but still managed to be peaceful and quiet. Hot water pressure was great, breakfast was alright, no complaints, bed linens were comfortable, both firm and soft pillows were offered in room as well. Only issue I had was cigarette smoke coming from another guest’s window from a floor below. Room windows are not fully sealed, hence was breathing secondhand smoke.
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

LEE LENG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with great stay
The room is spacious and clean, staff was friendly and attentive only the downside is our room near to the roadside a bit noisy if motorists pass by, breakfast not much choices parking limited
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

yin hoong

1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

khor

1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

VR, Penang

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Rooms were large, suitable for family. However, its old hotel, requires a refurbishment. Breakfast was below standard.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Norhidayah

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel yang menarik untuk bermalam.. cuma perlu tingkatkan kualiti servis bilik.. lambat dapat seterika..
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Adila

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Mohd

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Abdul, Kuala Lumpur

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just breakfast not so wow.. Just normal breakfast only... The rest ok...
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Manager op 12 mrt 2020
Dear Abdullah We thank you for your recent stay and review.

10/10 – Uitstekend

Darren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable base for Cameron Highlands
Location - Out of the centre of Tanah Rata, so it's quiet. Tourist sites are spread far and wide, so you need transport anyway. Service - efficient and friendly Accommodation - very comfortable, large bed, table and chair, small balcony. The music playing in the corridors is weird... we could hear it from inside our room. Eating - Breakfast, large selection of hot and cold. Tea and coffee in room Wi-fi - poor reception, timed out regularly, reverted to using phone as hotspot. Summary - recommended as a base in Cameron Highlands
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Manager op 9 mrt 2020
Dear Darren We thank you for your recent stay and review. As for the corridor music or pipped in, it starts from 08:30 am to 10:00 pm, we are sorry if it was uncomfortable. We are really looking into the WiFi issues and hope to solve it as soon as our vendor has identified the replacements.

4/10 – Matig

James

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Very tired and drab
very shabby hotel. Musty smell in the rooms, unwelcoming reception, poor breakfast, and no air conditioning (use the window, it’s natural). Checked out after a day
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Manager op 2 mrt 2020
Dear James We thank you for your recent stay and review. We are really saddened by the treatment given to you. Nevertheless, we are getting to the bottom of things and will speak to all our Associates on the value of Guest Experiences.

6/10 – Redelijk

Mark

Positief: Netheid, personeel en service
Functional
Friendly staff and clean & functional hotel. OK for a one night stop over Butkus if town and parts in need upgrading
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Manager op 18 feb 2020
Dear Mark We thank you for your review

6/10 – Redelijk

Lesley Meng Choo

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Manager op 18 feb 2020
Dear Lesley We thank you for your review

8/10 – Goed

Nerina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Better than expected. Food is delicious !
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Fazlin op 13 jan 2020
Dear Nerina, Thank your for your positive feedback. Please come and stay with us again. Best Regards

8/10 – Goed

Ane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff. Bad internet connection.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Fazlin op 3 jan 2020
Dear Ane, Thank you for your recent stay with us. We are extremely sad that you had encountered this issue. We have taken look at the issue mentioned and we will try our best to improve it next time Best Regards Reservation Departments

10/10 – Uitstekend

Caisha Nivenia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Fazlin op 3 jan 2020
Dear Caisha Nivenia, Thanks for your positive feedback about our hotel. Please come and stay with us again! :) Best Regards, Reservation Department.

8/10 – Goed

Lee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice environment, away from town. Nice for relaxing. Large parking area. Helpful staff.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Fazlin op 3 jan 2020
Dear Lee, Thanks for your positive feedback about our hotel. Please come and stay with us again! :) Best Regards, Reservation Department.

10/10 – Uitstekend

Chin Long

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Fazlin op 3 jan 2020
Dear Chin Long, Thanks for your positive feedback about our hotel. Please come and stay with us again! :) Best Regards, Reservation Department.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soft boil egg and omlete station is main key to breakfast buffet.. hope to see those station in future..
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Fazlin op 3 jan 2020
Dear Guest, Thank you for your recent stay with us. We will try our best to make varieties of breakfast and enjoyable for you to come visit in our hotel next time. Best Regards Reservation Departments

10/10 – Uitstekend

Shariq

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for families
Amazing place
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Fazlin op 3 jan 2020
Dear Shariq, Thanks for your positive feedback about our hotel. Please come and stay with us again! :) Best Regards, Reservation Department.