Diepe bindweefselmassages, massagebehandelingen

Beoordelingen van Hotel Bon

3 out of 5
Hotel Bon
Pod Špicákem 621, 621, Tanvald, Liberecky kraj

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 17 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Heel netjes, goed eten met een ruime keuze. Goed en uitgebreid ontbijt. Het personeel spreek nauwelijks een andere taal dit is erg lastig.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Marek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Petr

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Zdenek

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

kamil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

PAVEL

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Cama, Neuruppin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Preis top, Zimmer und Essen waren gut. Leider etwas abgelegen. Supermarkt zu Fuss gab es nicht.
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern design, plenty to keep busy with like spa or bowling. Staff lovely!! Close to skiing. Nothing was a problem. Food excellent
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

JARMILA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Výborné jídlo, čistý opravený hotel, umístění sice mezi paneláky, ale na výlety po okolí ideální poloha. Poměr cena a kvalita, perfektní.
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Jacques

1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Hotel Bon op 28 mei 2019
thank you

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Michaela op 13 jun 2019
thank you

10/10 – Uitstekend

Iveta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ist modern und sauber. Personal sehr freundlich und die Küche ist hervorragend. Zimmer war eher mäßig, man wurde wach am Morgen von den Hausmädchen, da die Putzkammer direkt am Zimmer war. Für Gäste die eine Woche dort übernachten nicht schön jeden Morgen so geweckt zu werden. Zimmereinrichtung hätte ich anders gestellt um mehr Platz zu haben, da der Ausstieg beim Doppelbett zu schmal ist, nichts für Menschen mit mehr Körpergewicht. Angepriesen wird der Wellnessbereich und Bowlingbahn. Leider erfährt man erst beim Check in das das kostenpflichtig ist. Ist für sich auch nicht das Problem dafür zu bezahlen aber die Info wäre schon schön gewesen. Das Frühstück wird ja auch seperat ausgewiesen.
5 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Britt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra läge, tyst och vackert men bara några minuter från centrum med några affärer. Vi hade ett trippelrum som var bra på alla sätt. Fin balkong med utsikt över omgivningarna. Rent och fräscht. Personalen vänliga och tillmötesgående. Bra och stadigt wifi.
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Katarína

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spokojenost
Personál pohodový, vstřícný, hotel čistý, udržovaný, restaurace výborná
5 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stayed here for 4 nights over Easter. Nice quiet location but close enough to towns to visit etc. Modern decor and you can book a spa for 1 hour 45 minutes as part of a wellness package which we enjoyed on our last night. Good food in the restaurant too but breakfast a bit basic for 5 euros a person. Overlooks some high rise flats which aren't depicted in the images on the booking site but the view is still fine. A few strange ways the hotel operates - no breakfast allowed to be taken to the rooms (my gf sleeps in so likes when I take her breakfast up to have a bit later). No tea and coffee making facilities in the rooms which is most unusual for a hotel of this standard but maybe it is a Czech thing and the restaurant stopped serving dinner at 9.30pm and breakfast at 9.30am which is quite early for late risers. When we went to check out the receptionist who was a bit sour tried to charge us for breakfast each day as we had apparently asked for this when we checked in however people change their mind on the days, particularly if you sleep in past their 9.30am cut off time. I would suggest they change this to check people in for breakfast off a list which happens in other hotels.