Een binnenzwembad, een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Capella Ubud, Bali

5 out of 5
Capella Ubud, Bali
JI. Raya Dalem, Banjar Triwangsa, Desa Keliki, Ubud, Gianyar, Tegallalang, Bali

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 16 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

10/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

DAEKYOUNG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

DAVID GUILLERMO, Mexico

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unique - Luxury - Stylish / best hotel in Service ever !
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very nice, helpful and professional. They gave a good experience.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Mark Swinton - General Manager op 9 mrt 2020
Thank you very much for sharing a positive review on your recent stay with Capella Ubud.

10/10 – Uitstekend

Claes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Väldigt fint hotell
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Capella Ubud op 3 mrt 2020
Thank you kindly for your review.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Capella Ubud op 3 mrt 2020
Thank you for sharing your review. Please let us know how to improve the experience. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very beautiful place and very casual environment❤️❤️❤️
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Mark Swinton - General Manager op 28 jan 2020
Thank you very much for your positive review.

10/10 – Uitstekend

PUI SAU MICHAEL

3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Capella Ubud op 27 jan 2020
Thank you for your kind review.

10/10 – Uitstekend

Liliya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Mark Swinton op 6 dec 2019
Dear Liliya, Thank you for sharing great review on your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in near future. Kind regards, Mark Swinton General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Mark Swinton op 22 jul 2019
Thank you for the very positive review. We hope to welcome you back in Ubud.

8/10 – Goed

TAUFAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Hajer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of the best hotels experience I had
Such a great experience we had , the staff was so nice and the service personalised. The room view is just astonishing. Definitely one of the best hotel experience I ever had .
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Naresh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxurious and Adventurous Resort
The capella Ubud i must say is one-of-kind . The first thing i have to say is the architecture and interior design was absolutely beautiful. The decor was very rustic, artistic, vintage, Balinese yet modern in a way. Every area of the hotel had personality and character. You truly feel like you are in the middle of a luxurious jungle. Our river tent was located down towards the river. The entrance to our tent was very majestic with beautiful carved wooden doors which opened up to a canopy which you have to cross to get to the tent. The tent had a huge wooden deck wrapped around it, a private plunge pool at the end of deck, a huge day bed sofa and a wooden dinning table outside. The view of the rainforest was fabulous. The interior of the tent was stunning with touches of balinese colors,prints and artifacts placed around the room. The bathroom was my favorite part of the tent. The creatively curated shower , tub and majestic toilet was very unique and definitely something to remember. The bed was huge and super luxurious, with a lounge area as well. The hotel had a beautiful yet unique pool with a stunning view of the greenery. Our personal assistant Shukram was amazing! he took care of us from A to Z. He organized everything for us during our stay, made sure we had activities to do during our stay and were well entertained. Thanks to him, we had a relaxing yet adventurous holiday at Capella by keeping us well informed and pampering us through out our stay.
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Victor, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uniquely conceptualized and extraordinarily designed, the place is unequaled in Ubud jungle.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
The whole camp is nice. Service is great but food needs some improvement.
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Po Ling

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018