Uitzicht op strand/zee

Beoordelingen van Cleopatra Palace Hotel

4 out of 5
Cleopatra Palace Hotel
Avenida de las Américas s.n, Playa de las Américas, Arona, Tenerife

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 561 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 343 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Pieter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Alles goed
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Alejandro Crespo, daglig leder op 1 apr 2024
Beste Pieter,Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te weten dat u genoten heeft van uw verblijf en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Groeten,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De vriendelijk heid van het personeelslid was uitmuntend. Zeer propere kamers en ruim. Kan niets negatief zeggen
10 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Alejandro Crespo General Manager op 20 jun 2019
Dear Guest, Thank you very much for your rating. I’m glad to read that your stay with us has been satisfactory. I hope to welcome you again soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, aan de boulevard gelegen en dicht bij de winkelpromenade. Uitstekend ontbijt. Vriendelijk personeel. Ontvangst met bubbels! De koffers worden naar je kamer gebracht. Een klacht wordt direct verholpen. Uitstekende keuze geweest en wij gaan zeker hier nog een keer naar terug!
7 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachthotel
Uitstekend gelegen hotel met uitstekende service en een fantastisch ontbijt.
6 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

margret, n

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wel groot maar goed georganiseerd.
In het centrum en aan lange boulevard. Ligging perfect. Altijd ligbedden bij zwembad beschikbaar. Heerlijk is dat. Ook kun je liggen op het strand achter het hotel.

10/10 – Uitstekend

Bert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxueus en mooi hotel
We hebben een geweldig verblijf gehad in Cleopatra Palace.

10/10 – Uitstekend

Denise, Zelem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen kamer ( zeezicht) lekker eten
Perfect hotel alleen slecht voor de lijn . Het eten was er super lekker. Ga zeker terug

8/10 – Goed

Cathelijntje W.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
zomervoorpret
Prima hotel, heerlijk ontbijt, behulpzaam personeel,jammer dat je het lawaai van buiten zo goed hoort

8/10 – Goed

Wilhelmus M.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
leuk hotel
rust vakantie leuke omgeving en winkels en goede restaurants in de omgeving

10/10 – Uitstekend

Dirk M.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuke najaarsvakantie
Rustig en heel goed hotel. Directe ligging aan het strand, perfecte regeling hotelhanddoeken. Ontbijtbuffet heel goed en ruime keuze. Bereidwillig personeel. Ideale ligging voor bezoek binnenland.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prima hotel
Goed ontbijt, vlak aan t strand. Bijna geen nederlanders, voornamelijk Russen en Engelsen

10/10 – Uitstekend

Sjors, Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel is amazing!
This hotel is beautiful, nice big rooms with a clean bathroom. Staff is very friendly en helpfull. Hotel is directly located next to the beach. Delicious breakfast in the morning near the pool. We'll stay here again fur sure! Thank you for our wunderfull holiday! Grasias por todo!

8/10 – Goed

Will, Didam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg vriendelijk en correct personeel
Alles goed geregeld, ontbijt zowel buiten als binnen, piano muziek, lunch bij het zwembad ,s'avonds live music in de lounge .

4/10 – Matig

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is in need of a refurbished, especially the rooms
8 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Pascal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien placé. Bonnes prestations.
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Alejandro Crespo, Directeur Général op 13 mei 2024
Cher Pascal,Merci beaucoup pour vos aimables paroles. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt.Cordialement,

8/10 – Goed

MARINA

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
OTTIMO HOTEL AVREBBE NECESSITA' DI UN RESTYLING NELLE CAMERE UN PO OBSOLETE COSI PURE I BAGNI IN CAMERA
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Alejandro Crespo, Direttore Generale op 9 mei 2024
Cara Marina,Grazie mille per la sua revisione. Ci auguriamo che Lei abbia trascorso un soggiorno piacevole.Tra poche settimane inizieremo importanti lavori di ristrutturazione nelle camere e nelle aree comuni dell'Hotel Cleopatra Palace. Siamo sicuri che apprezzera il nuovo design e speriamo di darla il benvenuto dopo la ristrutturazione.Saluti,

10/10 – Uitstekend

Arron

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic stay at Cleopatra Hotel. All the staff were fantastic. They even gave me a birthday cake and made my day extra special. Lovely location and couldn’t fault anything. Will stay again!
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 3 mei 2024
Dear Arron,Thank you very much for posting your kind review. It has been a pleasure being part of your birthday celebrations, and we are glad that you chose Hotel Cleopatra Palace for this special date. We hope to welcome you back on future visits to Tenerife.Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Christoph

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage ist perfekt, das Personal sehr nett und zuvorkommend, wirklich Top. Hotel ist super sauber und wirklich schön gemacht. Das Frühstück hat alles was man sich wünscht. Der einzige Punkt der nicht optimal war, war das Abendessen. Das Abendessen war ok, aber da hätte ich mir mehr Auswahl und mehr innovation gewünscht.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Alejandro Crespo, Hauptgeschäftsführer op 29 apr 2024
Lieber Christoph,Vielen Dank für Ihre schöne Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie die meisten unserer Dienstleistungen genossen haben und hoffen, Sie nach der Renovierung, die wir im Hotel Cleopatra Palace beginnen, wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüße,

10/10 – Uitstekend

Lina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very kind and helpful staff. We got an upgrade of our room due to my vip-status/booking here on expedia, which was one of the bigger room with a pool out on the terrace. Would love to recommend this lovely hotel to anyone going to Tenerife. 10/10 amazing
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 22 apr 2024
Dear Lina,Thank you very much for your kind review. We are really happy to know that you have enjoyed your stay and the room upgrade and we hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Best regards,

6/10 – Redelijk

Pralad Jadavji

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathroom/decor too commercialised.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 3 apr 2024
Dear Pralad,Thank you for your review. We hope you have enjoyed your short break.In July we will start important renovations in our rooms and common areas. If you book Cleopatra Palace again after the refurbishment, you will enjoy a brand new hotel.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

claude

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 18 mrt 2024
Dear Claude,Thank you very much for giving us the highest rate, much appreciated.I hope to welcome you back again soon.Kind regards,

8/10 – Goed

Lawrence

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location on the beach and easy access to everything you need . Everywhere was very clean. Spacious room but dated decor. We also overlooked the building work in the neighbouring hotel and patio doors not particularly sound proof. Did have a sea view from balcony which was great. Lots of wardrobe and draws plus free safe and aircon. Bathroom more modern. Pool area is spacious and not issue getting beds. Buffet breakfast had lots of choices to accommodate all. Staff extremely helpful at check in and check out .
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 11 mrt 2024
Dear Lawrence,Thank you very much for sharing with us your impressions about your recent stay at Hotel Cleopatra Palace. We are glad to know that you have enjoyed your holidays.The forthcoming refurbishment will include new sound proof windows that will isolate our rooms from any external noise, which will significantly improve the quality of our guests rest.We hope to have the chance of welcoming you back again after the renovation.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Impressive architecture, friendly helpful staff, first class buffet.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 11 mrt 2024
Dear Andrew,Thank you very much for your kind words and rating. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

darren

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Amazing hotel
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 6 mrt 2024
Dear Darren,Thank you very much for your kind words. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Best regards,

8/10 – Goed

Pat

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hotel is heading for refurbishment so they seem to have cut down on general maintenance in the rooms. Staff, food and general areas are great.
12 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 28 feb 2024
Dear Pat,Thank you for your review.Im sorry to read that the general maintenance of the hotel has fallen below your expectations. Contrary to what you believe, we have reinforced our maintenance protocols in order to ensure a correct level of quality for our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back again after the refurbishment.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Stanley

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the beach and the main shopping street.Will stay again on our visit around this Autumn.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 12 feb 2024
Dear Stanley,Thank you very much for your kindness giving us a top rating. We are really pleased to know that you will be visiting us again this autumn. Kind regards,

6/10 – Redelijk

patrick

Positief: Netheid, personeel en service
9 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 12 feb 2024
Thank you for your rating Patrick. We hope to welcome you back again soon.Regards,

8/10 – Goed

Margareta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevligt med vackert pianospel under frukosten, som för övrigt hade många valmöjligheter! Även middagen på kvällen bjöd på många möjligheter att välja vad man ville äta! Trevlig o hjälpsam personal, rent och snyggt på rummet! Det enda negativa som vi upplevde, var att man spelade musik väldigt högt ute på ”pyramiden” som gränsar till hotellet.
10 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 12 feb 2024
Kära Margareta,Tack så mycket för att du delar din upplevelse med oss. Vi är glada att veta att du har trivts på Hotel Cleopatra Palace.Vi beklagar att din vila har störts av externa ljud. Jag föreslår att du begär ett rum bort från gatuområdet.Vi hoppas kunna välkomna dig tillbaka snart igen.Hälsningar,

6/10 – Redelijk

Paul

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 7 feb 2024
Thank you for rating us Paul, much appreciated.

4/10 – Matig

Clive

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Sadly, our recent stay did not go well - We have stayed at this hotel many times over the years and we have always been impressed and pleased with our stay. However, on this occasion there has been a major change in attitude of management and guest services - rude, not listening and unwilling to listen and not understanding and unwilling to understand. Certainly we were not treated as VIP and felt treated as Low Life - As a senior doctor and nurse, we were officially reprimanded by Guest services for celebrating my Birthday on the balcony at midnight - we were not noisy or drunk. My wife is Registered Blind in the UK and partially Deaf - this was not listened to or understood. The second day, after dinner in town for my Birthday, I was unwell coming home and needed to rest and lie down to fend off a bout of nausea - I have Crohn’s Disease which can cause nausea and sickness after eating - We were shouted out in the hotel and reprimanded for bad behaviour - We were not listened to about my Crohn’s Disease and not understood. Guest services stated repeatedly that it was ‘Not Their Concern’ !! They were only concerned about other guests. We were then quite abruptly asked to leave the hotel the morning after at 11am and told to pack and leave the room within 15 minutes - We were told Management had made this decision but we were not allowed to discuss this with management or guest services. We were escorted out of the hotel with our case and bags with nowhere to stay !!
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 5 feb 2024
Dear Guest,I will not hide my astonishment and disgust at the incredible story that you have been able to invent to justify behavior that has been, to say the least, totally unacceptable.It is totally reprehensible that you try to disguise your problems as illnesses, accusing this management and our team of being insensitive to the ailments of our clients, when, on the contrary, we are the first to support and help any guest who needs it, adapting , always, to the varied needs of the many guests we welcome throughout the year.Throughout one night, dozens of guests called us, in the middle of the night, scared by the scandal caused by you in your room, even fearing for your physical safety given your poor conditions. Such was your aggressiveness and so bad was your drunken state that we were forced to call an ambulance and the police, inviting you to leave the hotel the next morning after having repeatedly ignored the warnings given by our security team. This is not the type of behavior we are willing to accept at our resort and we certainly have no intention of hosting them again in the future.Regards,

10/10 – Uitstekend

Þuríður

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 5 feb 2024
Dear Þuríður,Thank you very much for giving us the highest rating, much appreciated. We hope to welcome you back again soon.Best regards,

8/10 – Goed

Stephen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good breakfast and near local bars.
Great location in las americas, easy walking to edeje or los cristiamos. Breakfast buffet excellent with live piano music. Rooms ok but not brilliant compared to newer hotels. Many restaurants for lunch and evening meals nearby. Very expensive compared to other hotels los. Cristianos and las americas. Needs a loyalty for regular visitors.
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 29 jan 2024
Dear Stephen,Thank you for sharing with us your impressions about your recent stay at Hotel Cleopatra Palace.In a few months we will carry out major refurbishment works in the rooms and common areas. I hope to have the pleasure of welcoming you back to show you our new design and services. I am sure you will love the changes.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 7 feb 2024
Thank you for rating us, much appreciated.

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 5 feb 2024
Dear Andrew,Thank you so much for giving us a top rating. We hope to welcome you back again soon.Kind regards,

4/10 – Matig

Pablo

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
This hotel needs to be urgently refurbished.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alejandro Crespo, Director General op 29 jan 2024
Estimado Pablo,Muchas gracias por compartir con nosotros su opinión. Siento mucho saber que no hemos cumplido sus expectativas. Este año realizaremos una reforma completa del Hotel Cleopatra Palace, y estoy seguro de que el nuevo diseño de las habitaciones y nuestra nueva oferta de servicios será de su agrado. Esperamos tener el placer de volver a acogerle para que lo compruebe.Reciba un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

brian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bien
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 12 feb 2024
Dear Brian,Thank you very much for giving us a top rating, much appreciated.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fab Holiday
Lovely hotel & staff thoroughly enjoyed our December break. I would however like to have tea making facilities in the room ( just a suggestion)
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 8 jan 2024
Dear Guest,Thank you very much for your kind words and for giving us a top rating, much appreciated.We will take note of your suggestions and we hope to welcome you back again soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

margret thora

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fallegt og þægilegt
Fallegt hótel alveg við ströndina. Starfsfólk elskulegt og fínn morgunverður.
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 8 jan 2024
Kära Margret,Tack så mycket för dina vänliga ord. Vi är glada över att veta att du har haft din vistelse och vi förväntar oss att välkomna dig tillbaka snart igen.Hälsningar,

10/10 – Uitstekend

maria luisa

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo hotel
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Alejandro Crespo, Director General op 7 feb 2024
Gracias por su valoración Maria Luisa. Esperamos volver a acogerla pronto.Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Maria Camino

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fueron pocos días pero muy felices. Todo fue de 10! Nos dieron una habitación superior a la reservada,todo personal nos trató de lujo. Mi hijo. Mi madre y yo solo deseamos poder volver
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Alejandro Crespo, Director General op 8 jan 2024
Estimada María,Muchas gracias por tus amables palabras. Nos alegra saber que habéis disfrutado vuestra estancia y esperamos volver a acogeros de nuevo pronto.Un saludo,

10/10 – Uitstekend

Hans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MYCKET BRA HOTEL VI BOR DÄR ALLTID ÖCH MYCKET BRA FROKOST
13 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 8 jan 2024
Kära Hans, tack för dina vänliga ord. Vi är glada att veta att du njuter av våra fantastiska frukostar. Vi hoppas kunna välkomna dig tillbaka snart igen. Hälsningar,

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 8 jan 2024
Dear Daniel,Thank you for giving us a top rating, much appreciated.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Claudia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotelpersonal war immer sehr nett, freundlich und Aufmerksam. Sie helfen gerne und ich merkte das von der Reinigungskraft bis hin zur Rezeption arbeiten alle gern. Sie waren unglaublich Herzlich. Ich kann nichts schlechtes Sagen, es ist Strand nahe und Einkaufsgeschäfte hat es in der Nähe auch der Bus ist nur 5 min entfernt.
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alejandro Crespo, Hauptgeschäftsführer op 8 jan 2024
Liebe Claudia,Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte. Wir freuen uns, dass die Behandlung unserer Mitarbeiter angenehm war. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen.Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rent og pent. Bra frokost og perfekt beliggenhet. Treningsrommet åpner for seint 08.30.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alejandro Crespo, daglig leder op 4 dec 2023
Kjære Thomas,Takk for din anmeldelse og vurdering. Jeg håper du har hatt et godt opphold på Hotel Cleopatra Palace.Vi håper å ønske deg velkommen tilbake igjen snart.Hilsen

8/10 – Goed

Tracy

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
8 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 17 nov 2023
Thank you so much for your rating Tracy. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Natassha Jane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was perfection. From start to finish the architecture, atmosphere and aesthetics were incredible. The food was lovely, the only one downfall was the quality of coffee, it wasn’t very strong. The location was excellent. The pianist who played with breakfast was sensational. The excursions lady was excellent. It was the first holiday for me and my partner and I couldn’t fault it. I would revisit in a heartbeat.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 14 nov 2023
Dear Natassha,Thank you very much for posting your lovely review and for giving us a top rating, much appreciated. We are glad to know that you have enjoyed so many aspects of our facilities and attention, and we hope to have the pleasure of welcoming you back again very soon.Warmest regards,

10/10 – Uitstekend

irene

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die küche ist sehr mittelmässig teilweise lieblos präsentiert hat noch viel Verbesserungspotenzial schade um das tolle haus war sonst alles super
9 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alejandro Crespo, Hauptgeschäftsführer op 14 nov 2023
Liebe Irene,Vielen Dank für Ihren Kommentar und Ihre Bewertung. Es tut mir leid, dass Ihnen unser gastronomisches Angebot nicht gefallen hat. Schade, dass Sie uns dieses Problem während Ihres Aufenthaltes nie mitgeteilt haben. Ich bin sicher, wir hätten etwas tun können, um diesen Service für Sie zu verbessern.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Olav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 10 nov 2023
Thank you for giving us a top rating Olav!We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Uitstekend

Margaret

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the room With the sea view Must be the best in Tenerife. Very hjgh rate of cleanliness throughout the Hotel Staff very courteous and helpful,just loved it.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 3 nov 2023
Dear Margaret,Thank you very much for your kind review, much appreciated. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

JOHN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would like to see tea/ coffee facility in room
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandro Crespo, General Manager op 3 nov 2023
Thank you for your rating and suggestions John. They will be taken into consideration. We hope to welcome you back again soon.Regards,