Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van H10 Costa Adeje Palace

4 out of 5
H10 Costa Adeje Palace
Playa La Enramada, La Caleta, Adeje, Tenerife

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 201 van 588 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 257 van 588 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 84 van 588 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 588 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 588 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Esther

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Bart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van María Lorenzo, Community Manager op 16 nov 2021
Thank you for your opinion.

10/10 – Uitstekend

Roos, Harelbeke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minder zijn de katten in de tuin. Anders alles tip top in orde
6 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Af en toe slechte geur in de badkamer (slecht werkende riolering) vermoed ik.
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van CCMM op 1 dec 2019
Geachte Gast, Wij warderen Uw opinie na Uw verblijf in ons hotel H10 Costa Adeje Palace en dat U ons gekozen heeft om van Uw vakantie te genieten. Wij zijn zeer trots dat wij aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze hoofddoelstelling is dat U tevreden bent . Wij danken U hartelijk , María Lorenzo, Community Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging, rustig, mooie wandelpaden, verzorgd hotel.
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van CCMM op 2 dec 2019
Geachte Gast, Wij warderen Uw opinie na Uw verblijf in ons hotel H10 Costa Adeje Palace en dat U ons gekozen heeft om van Uw vakantie te genieten. Wij zijn zeer trots dat wij aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze hoofddoelstelling is dat U tevreden bent . Wij danken U hartelijk , María Lorenzo, Community Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, wel groot, vriendelijk personeel, nette kamers
5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van CCMM op 18 okt 2019
Geachte Gast, Wij warderen Uw opinie na Uw verblijf in ons hotel H10 Costa Adeje Palace en dat U ons gekozen heeft om van Uw vakantie te genieten. Wij zijn zeer trots dat wij aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze hoofddoelstelling is dat U tevreden bent . Wij danken U hartelijk , María Lorenzo, Community Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

11 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van María Lorenzo, Community Manager. op 16 apr 2019
Dear Guest, We want to thank you for having chosen the H10 Costa Adeje Palace to spend your holidays and for the comment about your stay. We are looking forward your next visit. Kindest regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, meteen aan zee/boulevard. Meerdere zwembaden, gevarieerd eten. Wij hebben hier een heerlijk zonweekje in de grijze Nederlandse winter gehad.
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van María Lorenzo, Community Manager op 20 feb 2019
Geachte Gast, Wij warderen Uw opinie na Uw verblijf in ons hotel H10 Costa Adeje Palace en dat U ons gekozen heeft om van Uw vakantie te genieten. Wij zijn zeer trots dat wij aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze hoofddoelstelling is dat U tevreden bent . Wij danken U hartelijk.

6/10 – Redelijk

Dimitri, Sint-Katelijne-Waver

goede ligging om naar La Caleta te gaan
het hotel was ok niet meer niet minder, persoonlijke touch van het personeel moet je hier niet verwachten, zelfs bij de afrekening werd niet gevraagd of we een leuk verblijf hadden. Restaurant lijkt echt wel op een refter als het mogelijk is kan je beter eten op het terras daar zit je toch een beetje rustig . De kamer was wat gerenoveerd de badkamer was blijven steken en de jaren tachtig. Mooie tuin met zwembad en zonnebedden waar niet echt een tekort aan was. Het hotel is zeer gunstig gelegen om La Caleta ( veel leuke restaurants) te bezoeken en de beachbar op 2 min. stappen. Al bij al had ik een leuk verblijf in het hotel, we hadden wel een hele week schitterend weer (maart) wat het allemaal wel wat aangenamer maakt moest het niet zo zijn geweest en meer tijd in het hotel moesten doorbrengen zou mss minder geweest zijn in de muffe Tiede bar.
7 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van María Lorenzo, Community Manager. op 24 mrt 2018
Geachte Gast, Wij warderen Uw opinie na Uw verblijf in ons hotel H10 Costa Adeje Palace en dat U ons gekozen heeft om van Uw vakantie te genieten. Onze hoofddoelstelling is dat U tevreden bent . Wij danken U hartelijk , María Lorenzo, Community Manager

4/10 – Matig

A, Alphen

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Heel lang wachten op de kamer ,na 15.00 uur!
Zeer onvriendelijk bij de receptie en restaurant! Ontbijt prima maar diner echt slecht, half uur op je drankje wachten en halen alles onder je vandaan weg terwijl je nog zit te eten. Ik had mij gezien de prijs die ik betaalde een andere voorstelling bij gedacht.Denk ook dat de beoordelingen niet kloppen. Ik raad echt niemand dit hotel aan gezien de prijs en gast vrijheid!
5 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Benjamin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Service kan veel beter
Over het algemeen is dit hotel proper, modern en comfortabel. Het is vooral de service van het personeel die veel beter kan. We hadden enkele zeer onaangename ervaringen: 1. Bij het inchecken werd ons gevraagd even plaats te nemen terwijl nagevraagd werd of de kamer al vrij was. De dame aan de balie verdween in een andere kamer en kwam gewoon niet meer terug. Na 30 minuten zijn we opnieuw gaan aanschuiven. 2. Bij het diner is het blijkbaar nodig een boekje mee te brengen dat je kreeg bij check-in. Dat werd ons niet gezegd dus hadden we dat ook niet bij. 3. Toen we een keer terugkwamen van het buffet, moesten we vaststellen dat onze tafel afgeruimd was (inclusief halfvolle bier- en waterglazen). We moesten dit zelf melden en kregen slechts 1 flesje bier, geen water en maar 1 paar bestek, geen serviette, geen tafellaken, enz. Dit was geen aangename maaltijd.
3 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, wel massaal
Leuke bestemming, voor iedereen. Goed hotel met prima locatie. Gratis shuttle service naar het uitgaanscentrum.
2 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Anton, Nijmegen

Positief: Personeel en service
Aan zee en groot zwembad
Goed hotel om te relaxen, gelegen aan de zee (weliswaar ongeschikt strand) maar prachtig groot zwembad met heel veel ligbedden. Vlak bij leuk vissersplaatsje (loopafstand) met veel restaurantjes en bars. Lange promenade langs de zee. 20 min rijden van vliegveld.

6/10 – Redelijk

ec, amsterdam

Negatief: Netheid, comfort kamer
Hotel met zwembad en aan loopboulevard
Prima hotel maar voor een 4 sterren hotel mag er wel eea verbeterd worden. Kamers zijn opgeknapt maar kan echt beter.

8/10 – Goed

Tine, Aartselaar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke ligging, net buiten het drukke deel.
Aangenaam dat je buiten kan ontbijten en dineren. Altijd plaats aan het zwembad. Zeer vriendelijk personeel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant stay
The hotel is wonderful and peaceful . The breakfast is very good .
Reactie van Maria Lorenzo op 21 jul 2015
Dear Guest, Thank you so much for your really nice words after your stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay, especially the location and the very friendly staff. Looking forward to your soon return. Best regards from Tenerife, María Lorenzo, Community Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel
Receptie, onthaal kon beter, trage bediening. Het personeel aan de bar , in het restaurant was super vriendelijk
Reactie van Maria Lorenzo op 25 jul 2015
Geachte Gast, Wij warderen Uw opinie na Uw verblijf in ons hotel H10 Costa Adeje Palace en dat U ons gekozen heeft om van Uw vakantie te genieten. Wij zijn zeer trots dat wij aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze hoofddoelstelling is dat U tevreden bent . Wij danken U hartelijk , María Lorenzo, Community Manager.

8/10 – Goed

Am, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in rustige omgeving
Prettig en mooi hotel, goede voorzieningen en aardig personeel. Is op een rustige plek gelegen. In de buurt wel een supermarkt en wat restaurants vlakbij, maar echt leven en toerisme is verder op, vanaf ca. half uur lopen. Gratis shuttle bus naar Playa las Americas is erg handig, maar rijdt alleen rond "spitstijden". Meeste personeel is erg aardig en behulpzaam. Hotelkamer zag er goed uit en voldoende ruimte. Werd elke dag goed schoongemaakt.
Reactie van Maria Lorenzo op 25 apr 2015
Geachte Gast, Wij warderen Uw opinie na Uw verblijf in ons hotel H10 Costa Adeje Palace en dat U ons gekozen heeft om van Uw vakantie te genieten. Wij zijn zeer trots dat wij aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze hoofddoelstelling is dat U tevreden bent . Wij danken U hartelijk , María Lorenzo, Community Manager.

10/10 – Uitstekend

Marjo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel voor degene die gesteld is op rust
Het hotel is geweldig. Meeste kamers zijn recentelijk gerenoveerd en bedden zijn erg comfortabel. Eten is goed: er is genoeg te varieren en personeel is vriendelijk. Aan zwembbad staan voldoende bedjes en in het water is het rustig zwemmen. Ligging van het hotel is helemaal aan het eind van het plaatsje. Ideaal: snachts geheel rustig en de drukte kun je je opzoeken door 30 minuutjes te lopen naar Costa Adeje. Mooi wit strand met ligbedjes op 10 minuutjes loopafstand. Voor ons een ideale zon/relax-vakantie
Reactie van Maria Lorenzo op 3 jan 2015
Geachte Gast, Wij warderen Uw opinie na Uw verblijf in ons hotel H10 Costa Adeje Palace en dat U ons gekozen heeft om van Uw vakantie te genieten. Wij zijn zeer trots dat wij aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze hoofddoelstelling is dat U tevreden bent . Wij danken U hartelijk , María Lorenzo, Community Manager.

6/10 – Redelijk

Nanc, Limburg, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service
Doorsnee hotel
Net hotel. Eten minder. Veel hetzelfde. Minder toeristisch. Hotel ligt bijna tegen een rots aan. Veel lopen naar de leuke winkels. Niet veel te bevelen rondom het hotel.

8/10 – Goed

H. Haas, Heerlen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gerenoveerde kamer
goed hotel met prima kamers en goed verzorgd eten, ligging is niet ideaal, uiterste stukje strand aan de Costa Adeje. Aanrader.

8/10 – Goed

Edo, Almelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op leuke plek
Mooie ligging (rustig deel van costa) en mooi zwembad. Personeel zeer vriendelijk en goede sevice. Prijzen van eten en drinken wel aan hoge kant. maar super leuke vakantie gehad! Gracias!

10/10 – Uitstekend

Helen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van H10 COSTA ADEJE PALACE op 18 jan 2024
Thank you for your opinion.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Nicola

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We treated ourselves to a night here while visiting my mum who lives more inland. I remembered how kind and friendly the staff were the previous year when we had a day pass, and they were kind again this year. Our standard room was gorgeous with a huge balcony that the older kids loved. Beautiful grounds, but only one warmer pool..nice chilled out vibe. Felt classy and no queuing for anything, food and drinks of good standard.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van H10 COSTA ADEJE PALACE op 18 jan 2024
Dear Guest, We want to thank you for having chosen the H10 Costa Adeje Palace to spend your holidays and for the comment about your stay.We are looking forward your next visit. Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van H10 COSTA ADEJE PALACE op 18 jan 2024
Thank you for your opinion.Warm regards,

6/10 – Redelijk

Colin

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Disappointing
My friend and I went to Tenerife for his birthday. I booked a 'family room' and requested in advance that there should be 2 beds. We were disappointed to find only one double bed and a sofabed. We paid around 850 euros for 3 nights, which had to be paid at check-in before we saw the room. We requested that the hotel add a second bed on the first day, but nothing happened. We asked again on the second day and were told something would be done. We were under the impression a single bed would be added. We were disappointed again to find they had only made up the sofabed. For what we paid, this was a very poor level of service. The room we were allocated was not very nice. It had zero view, blocked by overgrown vegetation. The room was in need of modernisation. For example, electric sockets were old and loose and there were no USB points. The food was very average and not up to the standards of other H10s I've visited in the past. I would not recommend this hotel, there are others that are far better and that take customer service seriously.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van H10 COSTA ADEJE PALACE op 18 jan 2024
Dear Guest, At first we want to thank you for taking the time to write your opinions about your stay in our hotel. Obviously your experience was not satisfactory.Please, accept our apologies. We want to inform you that we are working on several issues that you mention on your comment.It would be a great pleasure if you would give us the opportunity to regain your confidence in our hotel.Yours faithfully,

6/10 – Redelijk

Beate

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van H10 COSTA ADEJE PALACE op 18 jan 2024
Thank you for your opinion.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Jay McLellan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van María Lorenzo, Community Manager. op 23 okt 2023
Dear Guest, We thank you and appreciate the time you have taken to leave us a review, this helps us to meet our main goal, to ensure all guests have a relaxing and enjoyable holiday.We hope to welcome you back.Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Consolación

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La comida muy variada y rica, el trato excelente, para personas con niños es fantástico y para mayores, con actuaciones en directo.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van María Lorenzo, Community Manager. op 23 okt 2023
Estimado Huésped, Queremos agradecerle que nos eligieran para disfrutar de sus vacaciones con nosotros. Nos halagan sus palabras de agradecimiento las cuales son una verdadera motivación para seguir trabajando duro cada día para satisfacer todas vuestras necesidades y expectativas. Esperamos su próxima visita. Un cordial saludo,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Philipp

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Unglaublich riesig , zu viele Zimmer , schreckliches Buffet , ganz schlimme Platzreservierungen mit den Handtüchern, man hat keine Chance auf Sonnenliegen
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van María Lorenzo, Communiy Managerin op 20 jul 2023
Sehr geehrter Gast,wir bedauern nicht nur Ihre schlechte Bewertung,sondern umso mehr, dass sie keinen perfekten Aufenthalt bei uns hatten. Wir möchten Ihnen mitteilen, dass wir uns ausführlich mit den von Ihnen geschilderten Problemen befassen werden. Hierzu werden wir intern jede einzelne Abteilung zu einer Stellungnahme bitten. So hoffen wir Ihnen ein besseres Urlaubserlebnis bieten zu können.Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Consolacion

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel perfecto, lo único que al llegar como que no encontraban nuestra reserva y tuvimos que esperar un poco
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van María Lorenzo, Community Manager. op 20 jul 2023
Estimado Huésped,Gracias por compartir su experiencia y por sus sugerencias, que serán tratadas para mejorar nuestros servicios. Sería un placer recibirle de nuevo. Un cordial saludo,

8/10 – Goed

Vladimir, Moscow

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A fast and good check in and out. The quality of dinner is somewhat deficient and needs improvement.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van María Lorenzo, Community Manager. op 16 jun 2023
Dear Guest, Thank you very much for your comment and for your suggestions, which help us to improve our services.We are really happy to read that you enjoyed your holidays. We hope to see you again. Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Juan

2 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Anne

7 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Steffen

8 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van María Lorenzo, Community Manager. op 21 feb 2023
Dear Guest, We thank you and appreciate the time you have taken to leave us a review, this helps us to ensure that all our guests have a relaxing and enjoyable holiday.It would be a pleasure for us to see you again!Kindest regards,

4/10 – Matig

Anthony

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are incredibly dated, poor standard of finish, carpets worn etc - very different to the nice lounge. For the money, very poor value.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van María Lorenzo, Community Manager. op 21 feb 2023
Dear Guest,Thank you to have chosen our hotel for your holidays. We are so sorry to hear that you did not enjoy your stay.It would be a great pleasure if you would give us the opportunity to regain your confidence in our hotel. Yours faithfully,

10/10 – Uitstekend

Maruta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great holidays
Was great stay, good location , by coast. Nice walks. Beautiful I will be definitely back 😊
5 nachten verbleven in december 2022
Reactie van María Lorenzo, Community Manager. op 17 jan 2023
Dear Guest, We want to thank you for having chosen the H10 Costa Adeje Palace to spend your holidays and for the comment about your stay.We are looking forward your next visit. Kindest regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel macht teilweise einen runter gewirtschafteten Eindruck. Defekte Lampen im Zimmer, verkalkte Duschbrause. Gläser die den ganzen Tag nicht von den Tischen am Pool abgeräumt werden.
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van María Lorenzo, Communiy Managerin op 17 jan 2023
Sehr geehrter Gast,wir bedauern nicht nur Ihre schlechte Bewertung,sondern umso mehr, dass sie keinen perfekten Aufenthalt bei uns hatten. Wir möchten Ihnen mitteilen, dass wir uns ausführlich mit den von Ihnen geschilderten Problemen befassen werden. Hierzu werden wir intern jede einzelne Abteilung zu einer Stellungnahme bitten. So hoffen wir Ihnen ein besseres Urlaubserlebnis bieten zu können.Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

Hoshiar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2022
Reactie van María Lorenzo, Community Manager. op 21 dec 2022
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to give us such a positive feedback.We are glad that you enjoyed your stay at our hotel and our services. We will pass your positive feedback to our staff, it is very important to us.We are looking forward to see you again.Kindest regards,

6/10 – Redelijk

Jose Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van María Lorenzo, Community Manager. op 21 dec 2022
Estimado Huésped,Le agradecemos que nos haya transmitido su opinión. Nuestro objetivo es conseguir la plena satisfacción de nuestros clientes y los comentarios constructivos siempre nos ayudan a mejorar nuestro servicio ofrecido.Agradecemos nuevamente el tiempo que nos ha dedicado, y quedamos a su entera disposición,Un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Merete

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Supert
fantastisk
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van María Lorenzo, Community Manager. op 21 dec 2022
Dear Guest,Thank you so much for your positive review, we really appreciate it.We are glad that you enjoyed your stay at our hotel.We are looking forward to welcome you again.Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
From the time we arrived the staff was amazing the hotel absolutely beautiful spotless clean so much to do amazing swimming pools enough sunbeds for all staying there restaurants and food beautiful just so happy with it and we definitely be back there again.
8 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Chiara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

YUGO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Marlen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Linda

Reisde met familie
keep fit or die
far too many steps, hardly any convenient lifts not good for disabled food varied and very good not good value for money
1 nacht verbleven in juli 2022