Serveert diner, Japanse gerechten

Beoordelingen van Maritim Hotel

3 out of 5
Maritim Hotel
Storgaten 17, Tønsberg

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 92 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 86 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 37 van 307 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Per

Reisde met familie
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Andreas

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Just need a place to sleep- it’s OK
Just bredes a place to sleep. Bed and shower was OK, so apparat From sine Noise From the street during the night it was OK
1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I stort sett obefintlig städning. Det fanns kvarglömt gammalt godis och kläder bakom möblerna. Mängder med damm. Allmänt nonchalant personal i receptionen. Skulle rekommendera människor att välja ett annat ställe.
4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Elfrid

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Karianne

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Elin

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trist rom, skittent vegg til teppe og skitne stoler. Knøttlite upraktisk bad. Mye støv i spisesal, frokost uten noe ekstra.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Anne Grethe Aasprong

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Sissel Hanne

Reisde met familie
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Julie Karoline

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Så som så..
Helt OK sted å sove men ikke mer enn det. Begynner å bli gammelt og slitt. Mangler AC for varme sommerdager. For et par hundrelapper ekstra får man MYE finere hotel i nærheten.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Frank

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Thorbjørn

1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Arne Leon

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kan ikke anbefales, ikke verdt prisen!
Dårlig service, vi måtte vente opp til flere ganger på betjening fra resepsjonen. Hotellet bærer preg av slitasje, og det er ingen AC på rommene som gjør at det blir fryktelig varmt om sommeren. Badet er lite og det var verken shampo eller balsam tilgjengelig. For 1800,- pr natt må man forvente høyere standard.
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Skittent rom
Rommet var skittent og det var ingen renhold av rommet mens vi bodde der
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Kent

Reisde met familie
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Petter

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Inge

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Stian Kvernstuen

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Karen

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Kari

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Stort rom med litt gamle møbler..ingen lamper ved sengen. Veldig sentralt, og vertinna var smilende og vennlig. Restauranten var ikke i sving da vi var der. Greit hotell
5 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Undis

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

IZATULLAH

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Det var helt greit
5 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Per Vidar

Positief: Netheid, personeel en service
Hun fot 1 natt Greit rommet var rent Men ingen avtrekk som virket på badet Ellers var det greit Frokost måtte betales separat noe som ble opplyst om ved ankomst Frokosten var ok men enkel
1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Bjørg

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Lina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Rune

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff and location
I liked it and the staff is great here. Its also a great location. Close to the center of the city (you are in the middle in many ways) but still quite at night.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Göran

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Lite torftig frukost Tv konstigt placerad i mitt rum
2 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Tom Rune

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Silje

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Motbydelig!
Motbydelig hotell! Skittent, rommet var ikke vasket, det lå søppel på rommet. Fant en tube med microlax på et bord i gangen. Denne var åpenbart brukt, og ble ikke plukket opp av vaskepersonalet som gikk forbi flere ganger. Glassene på rommet var skitne. Vi var flere som bodde her, og andre fant rommet fult av ølbokser og potetgull. Frokosten var dårlig og så ut som den var gammel. Dårlig service. Ingen reaksjon da jeg fortalte at rommet var skittent. Ta ikke med deg barn hit!
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Morten

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Arve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Erik

1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Raymond

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
I called to find the best way to get to the hotel. The person I spoke with had little interest in helping me. Opon arriving the was no one in the reception and I had to Wait 10 minutes. When they came the spoke not good English or Norwegian.
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Grete

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Sveinung

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Hanne

2 nachten verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Tore

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Trond cato

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

John Østermark

1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Tom

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

John Østermark

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Sigrun Rolstad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Jan Cato

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Bjarne Marius

1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Ole Kristian

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Helen Aske

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Cathrine

Positief: Personeel en service
Helt greit. Skittent når vi kom. Men ble ryddet og vasket de andre dagene.
3 nachten verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Torbjørn

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Knut

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2021