Exterieur

Beoordelingen van Hilton Tokyo Odaiba

4.5 out of 5
Hilton Tokyo Odaiba
1-9-1 Daiba, Minato-ku, Tokyo

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 590 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 232 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 90 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 59 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 32 van 1003 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwaar verouderde hotel. Personeel spreekt nauwelijks engels, begrijp je niet, kan geen advies geven.
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Jeremy

Good stuff, expensive very touristy but nice hotel
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service Team op 25 mei 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

zhefeng, Irvine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed for 4 nights and would strongly recommend this hotel for visitors travel to Tokyo because of its convenient location, complimentary breakfast, friendly staff and amazing views from the hotel rooms.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 15 mei 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

8/10 – Goed

Tatsunori

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van ヒルトン東京お台場 ゲストサービス一同 op 11 mei 2024
この度は、ヒルトン東京お台場にご宿泊頂き誠にありがとうございます。また、貴重なお時間をさいてご投稿頂き重ねて御礼申し上げます。5段階中4を頂けたことはありがたいことでございます。しかし、1点減点になったご意見を伺うことが出来れば幸いでございます。これからもサービス向上の為ホテル一丸となり努力して参ります。今後ともヒルトン東京お台場ご愛顧賜りますようお願い申し上げます。次回 向上したサービスでヒルトン東京お台場にお迎えできる機会を心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Goed

Dexter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 8 mei 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

8/10 – Goed

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs some refreshing for hallway carpet.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 8 mei 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for your patronage of Hilton Tokyo Odaiba.We are delighted to hear that your stay with us was an enjoyable and memorable one. We will do our best to provide you with even more satisfactory service next time.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

8/10 – Goed

SAEKO

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ジャグジーつきテラススイートにステイケーション。設備は綺麗にリニューアルされてました。部屋にスナックなどがまったくないのが少々残念。ルームサービスは美味しかったです。サービス接客は頑張ってるんでらしょうけど日本語があまり通じないか、人と目を合わせれない感じの(笑)愛想が悪い人かで、なかなか人不足なんだろうなと思いました
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 1 mei 2024
この度は、ヒルトン東京お台場にご宿泊頂き誠にありがとうございます。また、貴重なお時間をさいてご意見を賜り重ねて御礼申し上げます。ご意見を拝読し、今回のご滞在ではサービス面においてご満足頂けなかったことを確認いたしました。深くお詫び申し上げます。ご指摘内容を真摯に受けとめるとともにスタッフ一同で今後のサービス改善に努め心からお寛ぎいただけるおもてなしを提供できますよう精進いたします。ご来館ありがとうございました。また再びお迎えできますことを心待ちにしております。ヒルトン東京お台場ゲストサービスマネジャー

10/10 – Uitstekend

Colin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
就在台场高达和自由女神像步行可达的距离,旁边也有机场大巴站,交通便利,适合作为东京最后一碗的住宿
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 21 apr 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for your patronage of Hilton Tokyo Odaiba.We are delighted to hear that your stay with us was an enjoyable and memorable one. We will do our best to provide you with even more satisfactory service next time.We look forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We have a short but lovely stay at this property that exceeded our expectations given the average hotel in Japan can be so small. The hotel is conveniently located next to a subway station and was only about 30 minutes by taxi from the Haneda airport. We had a 4 BR room that was convenient and the kids enjoyed the quality of the shower and amenities. The breakfast buffet was lovely satisfying both Japanese and American tastebuds and had a spectacular view of the Bay. Notably, one of the belldesk employees, May (Mei?) was very helpful to us as she spoke excellent English and was able to answer all fo our tourist questions. Note that you'll be 45 minutes on average from major tourist sites within Tokyo by subway but the family enjoyed the subway/train rides so they never felt too long.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 11 apr 2024
Thank you very much for choosing Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you for taking the time to write a review of our hotel and for taking the time to share your kind words with us.We are delighted to hear that you were satisfied with your stay. We will share your comment to our staff Mei.We will continue to make every effort to further improve our services to ensure that our guests have a pleasant stay.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Iswandy

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just as expected
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 11 apr 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Simin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 8 apr 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

Cheryl

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worth it!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 8 apr 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

JORGE BAEZA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio, calidad de alimentos ubicacion perfecta, todo el.personal super servicial y amables
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 5 apr 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

reina

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応が非常によく、清潔で空間的にも余裕がある素敵なホテルです。
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van ヒルトン東京お台場 ゲストサービス一同 op 5 apr 2024
この度は、ヒルトン東京お台場にご宿泊頂き誠にありがとうございます。また、貴重なお時間さいてご意見を賜り重ねて御礼申し上げます。ご意見を拝読し、今回のご滞在にご満足頂けたようで大変嬉しく存じます。また、過分なお言葉を頂戴したことは私共スタッフにとって大変励みになります。これからもお客様にご満足頂けるようサービス向上に精進して参ります。今後ともヒルトン東京お台場をご愛顧賜りますようお願い申し上げます。また、ご利用頂けるようスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Yun

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The view
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 26 mrt 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for your patronage of Hilton Tokyo Odaiba.We are delighted to hear that your stay with us was an enjoyable and memorable one. We will do our best to provide you with even more satisfactory service next time.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

6/10 – Redelijk

morimasa

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 26 mrt 2024
この度はヒルトン東京お台場にご宿泊賜りまして誠にありがとうございます。また、ご滞在の感想をお寄せいただき重ねて厚く御礼申し上げます。お客様のまたのお越しを、心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Maryann

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the hotel. Cant wait to stay here on our next visit.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 15 mrt 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We are very honoured to receive your kind words.All of us at Hilton Tokyo Odaiba will continue to strive to improve our services to the satisfaction of our guests and we look forward to your continued patronage. We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,HILTON TOKYO ODAIBAGuest Service TM

10/10 – Uitstekend

Raphael, BOCA RATON

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
An oasis in a megacity with spacious rooms and suites, seaview. Very nice hotel.that can be reached by train.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 14 mrt 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for your patronage of Hilton Tokyo Odaiba.We are delighted to hear that your stay with us was an enjoyable and memorable one. We will do our best to provide you with even more satisfactory service next time.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Diane-Julie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic!
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 14 mrt 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

2/10 – Ontzettend slecht

Jordan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
No coffee in the morning. Coffee shop is closed until 11, and in the room you get a little packet of disgusting instant coffee and a water boiler. All of the electronics are yellowed and outdated, and the design feels like the 80s. Just a bad hotel. Don't stay here.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 14 mrt 2024
Thank you very much for your stay at Hilton Tokyo Odaiba.We would like to thank you again for your valuable feedback on our restaurants.We are sorry that we did not meet your expectations regarding restaurants.Currently, we are accepting coffee requests at the front desk even before the restaurant is open.All of our employees will strive to improve our services in the future.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 28 feb 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba.We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaDuty Manager

10/10 – Uitstekend

sangwook

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 20 feb 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for your patronage of Hilton Tokyo Odaiba.We are delighted to hear that your stay with us was an enjoyable and memorable one. We will do our best to provide you with even more satisfactory service next time.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Christoph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 14 feb 2024
Thank you for staying with Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo odaiba Guest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
全てが最高
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 14 feb 2024
この度は、ヒルトン東京お台場をお選びくださいまして、誠にありがとうございました。また、貴重なお時間をさいて当ホテルのレビューをご投稿くださり、このような最高のお言葉を頂戴いたしましたこと、重ねて御礼申し上げます。ご滞在に関しまして、ご満足いただけたご様子に、大変嬉しく思います。今後もお客様に快適にお過ごしいただけますよう、サービスの更なる向上に従業員一同努めて参ります。またのお帰りを心よりお待ち申し上げております。ヒルトン東京お台場ゲストサービス一同

10/10 – Uitstekend

Jaeho

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 14 feb 2024
Thank you for staying with Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo odaiba Guest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Hyerim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
도쿄시내에서 조금 떨어진것이 단점이긴한데 그것외에는 쾌적하니 좋았습니다. 아침도 훌륭했고요. 수영장은 따로 돈을 내야 합니다.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 11 feb 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,HILTON TOKYO ODAIBAGuest Service TM

10/10 – Uitstekend

Yoo Na

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 1 feb 2024
Thank you for staying with Hilton Tokyo Odaiba.We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

wen hsiang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 30 jan 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Sang Moon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was excellent. Great family trip!!
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM op 30 jan 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We are very honoured to receive your kind words.All of us at Hilton Tokyo Odaiba will continue to strive to improve our services to the satisfaction of our guests and we look forward to your continued patronage. We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Jungsuk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 28 jan 2024
Thank you for staying with Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
레인보우 브릿지와 도쿄타워
레인보우 브릿지와 도쿄 타워가 보이는 방, 방 안에서도 도쿄를 느낄 수가 있어요.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 27 jan 2024
Thank you for taking a time to share your experience with us and we are delighted to hear that you are enjoyed your stay at Hilton Tokyo Odaiba . We appreciate your kind words about our Hotel and our staff. We will continue to strive to meet your expectations and look forward to your return.Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

MASAHIRO

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ヒルトン東京お台場 ゲストサービス一同 op 10 feb 2024
この度はヒルトン東京お台場にご宿泊賜りまして誠にありがとうございます。また、ヒルトン東京お台場をご愛顧くださいまして重ねて厚く御礼申し上げます。お客様のご滞在が楽しい思い出になられたご様子、何より嬉しく思っております。次回はさらにご満足いただけるサービスをご提供できるよう日々精進してまいります。お客様のまたのお越しを、心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Boli

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 27 jan 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 12 jan 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Alice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 13 jan 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Francisco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Su vista a la ciudad de Tokio es hermosa además de tener centros comerciales a un lado del hotel
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 12 jan 2024
Dear Guest Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba. We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us. We look forward to welcoming you again. Sincerely yours, HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM

10/10 – Uitstekend

Kyohei

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 12 jan 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

CLAUDIA

7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 27 jan 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Atsuyoshi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice View
最高のロケーションでした。
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 12 jan 2024
この度は、数あるホテルの中からヒルトン東京お台場をお選びいただきまして、誠にありがとうございました。ご滞在をお楽しみいただけたと拝読し大変嬉しく存じます。 今後もお客様が快適に過ごせるホテルであるようにつとめてまいりますので、これからもよろしくお引立てくださいますようお願い申し上げます。またのお越しをスタッフ一同お待ちしております。 ヒルトン東京お台場 ゲストサービス TM

10/10 – Uitstekend

AHREUM

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
말이 필요합니까. 완벽한 여행이였습니다.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 12 jan 2024
Thank you for taking a time to share your experience with us and we are delighted to hear that you are enjoyed your stay at Tokyo . We will continue to strive to meet your expectations and look forward to your return. Best regards, Hilton Tokyo Odaiba Guest Service Manager

4/10 – Matig

Marco

Reisde met partner
I was expecting a little bit more for what I paid, small room bad lighting and expensive for what it is.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 12 jan 2024
Thank you very much for your stay at Hilton Tokyo Odaiba.We are sorry that we did not meet your expectations. All of our employees will strive to improve our services in the future.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Atsuyoshi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 12 jan 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Suzanne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommend
The staff is incredible, so helpful and kind. While it is a family hotel and it can be a bit noisy, this is true, it’s still an incredible hotel, spacious, wonderful staff and the food is also excellent.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 12 jan 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Jason

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy check I. After booking near midnight. Staff very friendly and nice breakfast
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 12 jan 2024
Thank you for taking a time to share your experience with us and we are delighted to hear that you are enjoyed your stay at Tokyo . We will continue to strive to meet your expectations and look forward to your return. Hilton Tokyo Odaiba Guest Service Manager

8/10 – Goed

Lee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel near the Haneda airport
We needed a hotel quickly as our flight was cancelled, this place was very nice with fabulous views over the river and of the Statue of Liberty. The hood at the grill was wonderful.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 7 jan 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Hyunmin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very near to shopping mall and restaurant. great view to see rainbow bridge and river. specially good at night view.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 7 jan 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Steven, Pasadena

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 27 jan 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

YOUNGEUN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 31 dec 2023
Dear Guest Thank you very much for choosing Hilton Tokyo Odaiba for your stay. We would also like to thank you for taking time out of your busy schedule to write a review of our hotel. All of our employees will continue to strive for further improvement of our services to ensure your satisfaction in the future. We look forward to welcoming you again. Sincerely yours, HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM

10/10 – Uitstekend

Sayly

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location since train stations stops right in front of the hotel. There is also a mall right across the hotel. Clean rooms.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 25 dec 2023
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Uitstekend

jeineong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Tokyo Odaiba op 21 dec 2023
Thank you for taking a time to share your experience with us and we are delighted to hear that you are enjoyed your stay at Tokyo . We will continue to strive to meet your expectations and look forward to your return. Hilton Tokyo Odaiba Guest Service Manager