Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Hotel Graphy Nezu

3 out of 5
Hotel Graphy Nezu
4-5-10 Ikenohata, Taito, Tokyo, Tokyo-to

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 420 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 420 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 112 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1001 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

digi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay at the Graphy hotel. Super friendly and helpful staff! Important if your Japanese is absent. Hotel is clean, has hostel facilities. Lots to do in the area including Ueno Park. Easily accessible, metro 10 minutes walk. Large kitchen, cozy lounge even a roof terrace, simple breakfast, still okay.
12 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van HOTEL GRAPHY NEZU Pattison op 17 jun 2022
Dear digi Thank you for staying with HOTEL GRAPHY NEZU. We are very happy to hear that you have enjoyed your stay with us and we cannot be more grateful to your polite review of our hotel. We hope to see you again at HOTEL GRAPHY NEZU in the near future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging in rustige laagbouw wijk met individuele architectuur. Relaxte sfeer in hotel.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Kosuke Goto op 4 nov 2019
Dear guest, Thank you for staying our hotel and writing a positive review. We are very glad to hear that you enjoy quiet location and relaxed atmosphere of our hotel. We hope to welcome you again when you come back to Tokyo. Warm regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Rieko Nomura op 13 nov 2019
Dear guest, Thank you very much for staying with us, and taking time to write a review. We are looking forward to welcoming you again!

8/10 – Goed

Ruben, Arlington

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Frontdesk Moeki op 3 mei 2024
Thank you for staying at HOTEL GRAPHY NEZU with us! We are glad to know you were satisfied with our hotel. We look forward to seeing you once again when you visit Tokyo!

8/10 – Goed

TAKEYUKI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
場所がわかりにくかった
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van フロント松尾 op 27 apr 2024
この度はHOTEL GRAPHY NEZUにご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。お客様にまたお越しいただけますよう向上に努めて参ります。再度お近くにお越しの際はぜひご利用くださいませ。スタッフ一同お待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Ian Nicholie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was nice and in a quiet area.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Frontdesk Pattison op 25 apr 2024
Dear Ian NicholieThank you for staying with us during your trip to Tokyo.We are glad to hear that you were satisfied with the staff service and the location of our hotel.We hope we can welcome you back at our hotel in the near future.Best regards

10/10 – Uitstekend

Qing Chang

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Free beer during 6pm-7pm!!!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Frontdesk Ayako op 24 apr 2024
Thank you so much for staying at our hotel. We are glad to hear that you enjoyed staying with us especially FREE BEER!! We are hoping to see you again in the near future.

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome place to stay for the value. Staff is super friendly and helpful. Recommend getting the breakfast everyday, well worth it. They also offer free beer everyday 6-7pm!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Frontdesk kiyo op 19 apr 2024
Thank you for staying with us!I am really glad to hear you could stay comfortably.If you come back to Japan please come to nezu again!

8/10 – Goed

phil

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay. Enjoyable. Friendly
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Frontdesk Ayuka op 21 apr 2024
Thank you for your staying with us. We are happy to hear that you satisfied our service. We are looking for seeing you again!

6/10 – Redelijk

Yayoi

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Frontdesk Ayako op 24 apr 2024
Thank you very much for staying at our hotel. We are looking forward to seeing you again hopefully in the near future.

10/10 – Uitstekend

Manuel Alexis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The installations were pretty clean and cozy, there’s a common area where you’ll always find people either playing something, working or chilling, really comfy place
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Frontdesk Nanami op 31 mrt 2024
Thank you for your stay. Thank you also for your nice review! Please feel free to visit us again when you are in Tokyo. We look forward to seeing you again!

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very cozy environment with good food and atmosphere. Only con is it’s a bit of a walk and out of the way from the station coming from Narita airport.
Reactie van Frontdesk Pattison op 22 mrt 2024
Dear MichaelThank you for staying with us during your stay in Tokyo.Also we truly appreciate your review and we are glad that you have enjoyed the environment, the food and the atmosphere.Best regards

8/10 – Goed

Miwa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient area
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Frontdesk Soma op 25 mrt 2024
Thank you for staying with us. We are looking forward to seeing you soon!

8/10 – Goed

JeongHyeon

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Frontdesk Pattison op 4 apr 2024
Dear JeongHyeonThank you for staying with us during your trip to Tokyo.We hope we can welcome you back at our hotel in the near future.

10/10 – Uitstekend

ANDREW

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were kind and welcoming. The property has a great lounge area to hang about, eat or cook. The place has a little eatery and bar. Friendly atmosphere and great hostel to make new friends.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Frontdesk Nanami op 12 mrt 2024
Thank you very much for your stay. Thank you also for your nice review! Please feel free to visit us again when you are in Tokyo.

6/10 – Redelijk

Victor

Zakenreiziger
Good value for money. Rooms are small, perhaps, average for a Japanese hotel. Convenient walking distance to the University of Tokyo Yayui campus where my meetings were. Quiet neighbourhood, close to Nezu Metro station.
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Frontdesk kiyo op 11 mrt 2024
Thank you for staying with us!I'm very glad to hear you could stay nicely.If you come back,we warmly welcome to you.

10/10 – Uitstekend

Kenny

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, atmosphere and security. I will return!
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Frontdesk Pattison op 11 mrt 2024
Thank you for staying with during your trip to Tokyo.We are glad that you were satisfied with the quality of the staff servive, the atmosphere and the security in our hotel.We hope we can welcome you back at our hotel in the near future.Best regards

10/10 – Uitstekend

Allison

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Frontdesk Kaede HOTEL GRAPHY NEZU op 7 mrt 2024
Thank you for the great review!We are happy that you liked our hotel and our neighbourhood.We hope we can see you again!

2/10 – Ontzettend slecht

BEOMYONG

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk Noah op 23 mrt 2024
Thank you very much for choosing our hotel.We are sorry that we could not meet your expectations this time.All of our staff will make every effort to improve the situation.

8/10 – Goed

Tricia Chu Lin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk Oskar op 4 mrt 2024
Dear Tricia Chu, thank you for your kind review! We're glad to hear that the stay was of satisfaction to you. If you're ever back in Tokyo, we look forward to welcoming you back again!

10/10 – Uitstekend

Crystal

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are so friendly, helpful, and considerate! I stayed in a shared women’s dormitory and it was surprisingly nice there. My first hostel experience and I would say this is even better than one of the hotels I’ve been to in Japan. The price is unbeatable for the service and amenities that you get here.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Frontdesk Nanami op 24 feb 2024
Thank you for your stay!And thanks for the nice review!We are so happy that you are satisfied with your stay. Please feel free to visit us again when you come back to Tokyo.

10/10 – Uitstekend

Shauna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location and place to stay. I highly recommend it.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Frontdesk Oskar op 16 feb 2024
Dear Shauna, thank you so much for your kind words and recommendation. We are really happy to hear that you liked your stay, and we look forward to welcoming you again at any time in the future.

10/10 – Uitstekend

JOCENIA, Cebu City

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super easy check-in cause mobile check-in is available. Arrived early and availed of there checked luggage service while we went out to eat and came back during check-in time. One of us was able to use their co-working space to study and catch up with missed lessons while on vacation.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Frontdesk Oskar op 12 feb 2024
Dear Jocenia, thank you so much for your kind words. We're very happy to hear that the hotel was to your liking and that you could keep updated with work while staying here as well. We look forward to welcoming you back at any time again.

8/10 – Goed

Harrison

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Frontdesk kiyo op 13 feb 2024
Thank you for staying with us. We hope you had a pleasant stay.We look forward to welcoming you again.

6/10 – Redelijk

Lai Ting

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk shuen op 11 feb 2024
Thank you for styaing with us!We hope you had a pleasant stay. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

yasuhiro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スナック菓子をおいてほしい
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van フロント 土橋 op 6 feb 2024
この度はHOTEL GRAPHY NEZUをご利用いただき誠にありがとうございます。当ホテルのサービスにご満足いただけたようで、大変嬉しく思います。お客様の貴重なご意見を今後のサービス向上の参考にさせていただきます。またのご来館をスタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 – Goed

CHIKAKO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
宿泊施設で食事ができました。 予約していなくても食べることができたので、助かりました。 清潔でした。 タオルを毎日取り換えてもらえた。 パジャマを借りれた(無料) いつでもシャワーを利用できた。(シャンプーやトリートメントが常備してあって助かった) 暖房の器具の充実。暖かかった(1月の利用) 根津駅が徒歩圏内であり、交通の便が良かった。 歩いて、上野動物園に行けた。予定外の行動ができて、見識も深まった。 スタッフが優しくて親切であった。 意外だったのは、女性トイレを利用しているのに便座が上がっていたのは不思議であった。また、いつもトイレの蓋が上がっていた。 習慣の違いを感じた(#^.^#)
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk shuen op 29 jan 2024
こんにちは、この度は当ホテルにご滞在いただき、誠にありがとうございました。当ホテルのサービスや設備にご満足いただけたようで、大変嬉しく思います。お花が咲く上野公園もとても綺麗ですので、また機会がございましたら、お会いできる日を楽しみにしております。

10/10 – Uitstekend

Alex

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Affordable stay with good facilities available such as lounge and kitchen appliances. However if you get a shared bedroom, be aware your roommates can make lots of noise
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk shuen op 5 feb 2024
Hello, thank you for choosing to stay with us.We appreciate your high rating for our hotel.And we apologize for the noise in the shared room. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 – Uitstekend

REBECCA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk Oskar op 27 jan 2024
Thank you for your kind review, we're glad you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future again.

10/10 – Uitstekend

Ricardo Israel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is super gentle and they are willing to help you well above and beyond. I loved the breakfast! Was a choice of 4 different meals, in a small portion, but tasty. Also, you can drink as you want to. I liked the place.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk Kaede HOTEL GRAPHY NEZU op 24 jan 2024
Thank you for choosing HOTEL GRAPHY NEZUas your stay in Tokyo.We are happy that you liked our hotel and our service.We hope we can see you again at NEZU!

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk Nanami op 22 jan 2024
Thank you for the nice review!We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Chieh-Ning

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
公用廚房的餐具和烹調用具非常齊全、公用區有電視、電腦可以使用。 女生宿舎有獨立的冷暖氣機和有加濕功能的空氣清淨機,每天提供大小毛巾和沐浴用品,很方便。但往上層床舖的梯子是垂直的,省空間但不容易爬。 屋頂空間很不錯,看得到晴空塔,夏天應該很適合利用。
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk Oskar op 21 jan 2024
Thank you for your kind review Chieh-Ning, we really appriciate your feedback. We're happy that the hotel was of satisfaction to you, and that we could provide a good service. It might be a little bit difficult to get up into the upper bed, if you were to visit us again in the future, please let us know and we can arrange a lower bed bunk for you. We hope to see you again in the future.

10/10 – Uitstekend

Felix

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very homely and very nice approachable staff :), beautiful area and right by the Ueno shopping locations plus the zoo, temples and museum.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk Futaba op 17 jan 2024
Thank you for staying at HOTEL GRAPHY NEZU.We are glad to hear that you could stay comfortable at our hotel. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Alyssa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk kiyo op 18 jan 2024
Thank you for your stay.I am very glad to hear you could stay relax.I'm waiting for you to see at Nezu again!

10/10 – Uitstekend

Tsuen

14 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk kiyo op 18 jan 2024
Thank you for your stay.I am very glad to hear you could stay relax.I’m waiting for you to see again at Nezu!

10/10 – Uitstekend

Charlotte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk Pattison op 15 jan 2024
Dear CharlotteThank you for staying with us during your stay in Tokyo.We truly appreciate your review and we hope we can welcome you back at our hotel in the near future.Best regards

10/10 – Uitstekend

Tomoki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk shuen op 9 jan 2024
この度はHOTEL GRAPHY NEZUにご宿泊いただきまして、誠にありがとうございました。 当ホテルのスタッフにご満足いただけまして、大変うれしく存じます。

10/10 – Uitstekend

Daisuke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JR駅からは徒歩15分弱と少し距離はありますが、地下鉄駅からは5分未満の好立地です。 値段が安い割にはドミトリーは綺麗でロッカーも非常に大きく、共用スペースも広く快適です。 シャワールームに、体を冷やすための送風機が設置されている点もポイントが高いです。 毎日のビール&ナッツ無料サービスも実施されており、普通に買ったら1000円弱はする内容に思えます。 スタッフの皆さんも大変のフレンドリーで礼儀も正しく、素晴らしい接客でした。
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk shuen op 9 jan 2024
この度はHOTEL GRAPHY NEZUをご利用いただき誠にありがとうございます。 お客様にスタッフの対応やフリービール、また共用スペースに関しましてご満足いただけましたこと大変嬉しく思います。またお客様にお会いできますことを、スタッフ一同心よりお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Luke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Frontdesk shuen op 9 jan 2024
Thank you for staying with us. I am very glad to hear you could stay relax.We want to see you again in Tokyo.

10/10 – Uitstekend

JUN DONG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Frontdesk Kaede op 30 dec 2023
Thank you for staying at HOTEL GRAPHY NEZU with us! We are happy to hear that you liked our hotel! We will keep inprove our facility and service, so we hope we can see you again at NEZU!

8/10 – Goed

Tominari

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
一人部屋にアップグレードして頂き、とても快適に宿泊出来ました。スタッフの対応も丁寧でとても良かったです。
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Frontdesk Nanami op 26 dec 2023
この度はHOTEL GRAPHY NEZUにご宿泊いただきまして、誠にありがとうございました。スタッフ対応に関しまして、お褒めのお言葉、大変嬉しく思います。プライベートルームはご自身でもご予約可能ですので、次回もぜひご検討くださいませ。お客様のまたのご来館をスタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Frontdesk Nanami op 31 jan 2024
Thank you for your nice review!We are looking forward to seeing you again at our hotel.Thank you!

10/10 – Uitstekend

Justin

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Frontdesk Nanami op 26 dec 2023
この度はHOTEL GRAPHY NEZUにご宿泊いただきまして誠にありがとうございました。またのお越しを心よりお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Santos Abalos

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Frontdesk Nanami op 26 dec 2023
この度はHOTEL GRAPHY NEZUにご宿泊いただきまして、誠にありがとうございました。またのお越しを心よりお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Jessica

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Frontdesk Nanami op 5 jan 2024
Thank you for your review!We look forward to welcoming you back to our hotel.

4/10 – Matig

hyunah

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Too dusty. Doesn’t seem cleaning well. Air conditioner and bedding.. all have too much dust. I don’t recommend the hotel and never reserve it for myself too.
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Frontdesk Nanami op 13 dec 2023
Thank you very much for your stay.We are very sorry that we could not provide you with a satisfactory cleaning of your room.We will review the cleaning and make every effort to provide a better environment.

8/10 – Goed

Kanako

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
地下鉄からも徒歩5分位。 閑静な住宅街、上野駅から歩いても15分くらい。 ドミトリーは部屋の中に、バスルームがなく、一旦外に出なければならないので、真冬とかは面倒かもしれない。 スタッフの方はとても良い感じ。 キッチンが広くて良い
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van フロント 石田 op 7 dec 2023
この度は当ホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございました。根津のエリアでも住宅街の中に位置するため、ごゆっくり宿泊いただけるホテルとなっております。お客様にとってもリラックスできる時間をお過ごしになられておりましたら幸いです。今回はドミトリールームに宿泊されたとのことで、シャワールームやトイレに関してご不便をおかけしましたかもしれません。当ホテルには、トイレやバスルームが付いた部屋もございます。もし、次のご利用の機会がございましたら、そちらの部屋のご宿泊をおすすめいたします。スタッフの対応に関してお褒めいただきありがとうございます。またのご利用お待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very friendly and helpful.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Frontdesk Oskar op 28 nov 2023
Thank you for your kind words Jennifer, we're glad you could enjoy your stay and that the staff was to your satisfaction. We look forward to welcoming you back to our hotel whenever you return to Tokyo.

6/10 – Redelijk

hiroooo

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
ドーミトリー型宿泊施設で機能は充実していたが他人の鼾の大きさに辟易した。多少は覚悟していたが眠ることが出来なかった。 駅から遠いのも難点
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van フロント上松 op 28 nov 2023
この度は当ホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございました。ドミトリールームにつきましてご迷惑をおかけしまして誠に申し訳ございません。当ホテルは個室のお部屋もご用意しておりますので、機会がございましたらまたのご利用をお待ちしております。

8/10 – Goed

Yoshie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van フロント 漢城 op 27 nov 2023
この度はご宿泊いただきましてありがとうございました。またのお越しを心よりお待ちしております。