Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 420 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
420
Gastenscore: 8 - Goed. 420 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
420
Gastenscore: 6 - Redelijk. 112 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
112
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
34
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
15
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
digi
Reisde met partner
17 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay at the Graphy hotel. Super friendly and helpful staff! Important if your Japanese is absent. Hotel is clean, has hostel facilities. Lots to do in the area including Ueno Park. Easily accessible, metro 10 minutes walk. Large kitchen, cozy lounge even a roof terrace, simple breakfast, still okay.
digi
12 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van HOTEL GRAPHY NEZU Pattison op 17 jun 2022
Dear digi
Thank you for staying with HOTEL GRAPHY NEZU.
We are very happy to hear that you have enjoyed your stay with us and we cannot be more grateful to your polite review of our hotel.
We hope to see you again at HOTEL GRAPHY NEZU in the near future.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging in rustige laagbouw wijk met individuele architectuur. Relaxte sfeer in hotel.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Kosuke Goto op 4 nov 2019
Dear guest,
Thank you for staying our hotel and writing a positive review. We are very glad to hear that you enjoy quiet location and relaxed atmosphere of our hotel.
We hope to welcome you again when you come back to Tokyo.
Warm regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Rieko Nomura op 13 nov 2019
Dear guest,
Thank you very much for staying with us, and taking time to write a review.
We are looking forward to welcoming you again!
8/10 – Goed
Ruben, Arlington
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruben
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Frontdesk Moeki op 3 mei 2024
Thank you for staying at HOTEL GRAPHY NEZU with us! We are glad to know you were satisfied with our hotel. We look forward to seeing you once again when you visit Tokyo!
8/10 – Goed
TAKEYUKI
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was nice and in a quiet area.
Ian Nicholie
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Frontdesk Pattison op 25 apr 2024
Dear Ian NicholieThank you for staying with us during your trip to Tokyo.We are glad to hear that you were satisfied with the staff service and the location of our hotel.We hope we can welcome you back at our hotel in the near future.Best regards
10/10 – Uitstekend
Qing Chang
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Free beer during 6pm-7pm!!!
Qing Chang
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Frontdesk Ayako op 24 apr 2024
Thank you so much for staying at our hotel. We are glad to hear that you enjoyed staying with us especially FREE BEER!! We are hoping to see you again in the near future.
10/10 – Uitstekend
Eric
19 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome place to stay for the value. Staff is super friendly and helpful. Recommend getting the breakfast everyday, well worth it. They also offer free beer everyday 6-7pm!
Eric
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Frontdesk kiyo op 19 apr 2024
Thank you for staying with us!I am really glad to hear you could stay comfortably.If you come back to Japan please come to nezu again!
8/10 – Goed
phil
Reisde met partner
17 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay. Enjoyable. Friendly
phil
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Frontdesk Ayuka op 21 apr 2024
Thank you for your staying with us. We are happy to hear that you satisfied our service. We are looking for seeing you again!
6/10 – Redelijk
Yayoi
2 apr 2024
Yayoi
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Frontdesk Ayako op 24 apr 2024
Thank you very much for staying at our hotel. We are looking forward to seeing you again hopefully in the near future.
10/10 – Uitstekend
Manuel Alexis
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The installations were pretty clean and cozy, there’s a common area where you’ll always find people either playing something, working or chilling, really comfy place
Manuel Alexis
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Frontdesk Nanami op 31 mrt 2024
Thank you for your stay. Thank you also for your nice review! Please feel free to visit us again when you are in Tokyo. We look forward to seeing you again!
10/10 – Uitstekend
Michael
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very cozy environment with good food and atmosphere. Only con is it’s a bit of a walk and out of the way from the station coming from Narita airport.
Michael
Reactie van Frontdesk Pattison op 22 mrt 2024
Dear MichaelThank you for staying with us during your stay in Tokyo.Also we truly appreciate your review and we are glad that you have enjoyed the environment, the food and the atmosphere.Best regards
8/10 – Goed
Miwa
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient area
Miwa
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Frontdesk Soma op 25 mrt 2024
Thank you for staying with us. We are looking forward to seeing you soon!
8/10 – Goed
JeongHyeon
15 mrt 2024
JeongHyeon
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Frontdesk Pattison op 4 apr 2024
Dear JeongHyeonThank you for staying with us during your trip to Tokyo.We hope we can welcome you back at our hotel in the near future.
10/10 – Uitstekend
ANDREW
12 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were kind and welcoming. The property has a great lounge area to hang about, eat or cook.
The place has a little eatery and bar. Friendly atmosphere and great hostel to make new friends.
ANDREW
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Frontdesk Nanami op 12 mrt 2024
Thank you very much for your stay. Thank you also for your nice review! Please feel free to visit us again when you are in Tokyo.
6/10 – Redelijk
Victor
Zakenreiziger
11 mrt 2024
Good value for money. Rooms are small, perhaps, average for a Japanese hotel. Convenient walking distance to the University of Tokyo Yayui campus where my meetings were. Quiet neighbourhood, close to Nezu Metro station.
Victor
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Frontdesk kiyo op 11 mrt 2024
Thank you for staying with us!I'm very glad to hear you could stay nicely.If you come back,we warmly welcome to you.
10/10 – Uitstekend
Kenny
11 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, atmosphere and security. I will return!
Kenny
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Frontdesk Pattison op 11 mrt 2024
Thank you for staying with during your trip to Tokyo.We are glad that you were satisfied with the quality of the staff servive, the atmosphere and the security in our hotel.We hope we can welcome you back at our hotel in the near future.Best regards
10/10 – Uitstekend
Allison
5 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allison
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Frontdesk Kaede HOTEL GRAPHY NEZU op 7 mrt 2024
Thank you for the great review!We are happy that you liked our hotel and our neighbourhood.We hope we can see you again!
2/10 – Ontzettend slecht
BEOMYONG
3 mrt 2024
BEOMYONG
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk Noah op 23 mrt 2024
Thank you very much for choosing our hotel.We are sorry that we could not meet your expectations this time.All of our staff will make every effort to improve the situation.
8/10 – Goed
Tricia Chu Lin
2 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tricia Chu Lin
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk Oskar op 4 mrt 2024
Dear Tricia Chu, thank you for your kind review! We're glad to hear that the stay was of satisfaction to you. If you're ever back in Tokyo, we look forward to welcoming you back again!
10/10 – Uitstekend
Crystal
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are so friendly, helpful, and considerate! I stayed in a shared women’s dormitory and it was surprisingly nice there. My first hostel experience and I would say this is even better than one of the hotels I’ve been to in Japan. The price is unbeatable for the service and amenities that you get here.
Crystal
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Frontdesk Nanami op 24 feb 2024
Thank you for your stay!And thanks for the nice review!We are so happy that you are satisfied with your stay. Please feel free to visit us again when you come back to Tokyo.
10/10 – Uitstekend
Shauna
Reisde met partner
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location and place to stay. I highly recommend it.
Shauna
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Frontdesk Oskar op 16 feb 2024
Dear Shauna, thank you so much for your kind words and recommendation. We are really happy to hear that you liked your stay, and we look forward to welcoming you again at any time in the future.
10/10 – Uitstekend
JOCENIA, Cebu City
Reisde met een groep
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super easy check-in cause mobile check-in is available. Arrived early and availed of there checked luggage service while we went out to eat and came back during check-in time. One of us was able to use their co-working space to study and catch up with missed lessons while on vacation.
JOCENIA
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Frontdesk Oskar op 12 feb 2024
Dear Jocenia, thank you so much for your kind words. We're very happy to hear that the hotel was to your liking and that you could keep updated with work while staying here as well. We look forward to welcoming you back at any time again.
8/10 – Goed
Harrison
12 feb 2024
Positief: Netheid
Harrison
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Frontdesk kiyo op 13 feb 2024
Thank you for staying with us. We hope you had a pleasant stay.We look forward to welcoming you again.
6/10 – Redelijk
Lai Ting
8 feb 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lai Ting
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk shuen op 11 feb 2024
Thank you for styaing with us!We hope you had a pleasant stay. We look forward to welcoming you again.
10/10 – Uitstekend
yasuhiro
5 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Affordable stay with good facilities available such as lounge and kitchen appliances. However if you get a shared bedroom, be aware your roommates can make lots of noise
Alex
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk shuen op 5 feb 2024
Hello, thank you for choosing to stay with us.We appreciate your high rating for our hotel.And we apologize for the noise in the shared room. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
10/10 – Uitstekend
REBECCA
Zakenreiziger
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
REBECCA
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk Oskar op 27 jan 2024
Thank you for your kind review, we're glad you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future again.
10/10 – Uitstekend
Ricardo Israel
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is super gentle and they are willing to help you well above and beyond.
I loved the breakfast! Was a choice of 4 different meals, in a small portion, but tasty. Also, you can drink as you want to.
I liked the place.
Ricardo Israel
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk Kaede HOTEL GRAPHY NEZU op 24 jan 2024
Thank you for choosing HOTEL GRAPHY NEZUas your stay in Tokyo.We are happy that you liked our hotel and our service.We hope we can see you again at NEZU!
10/10 – Uitstekend
??
21 jan 2024
Positief: Netheid
??
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk Nanami op 22 jan 2024
Thank you for the nice review!We are looking forward to seeing you again.
10/10 – Uitstekend
Chieh-Ning
Reisde met een groep
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you for your kind review Chieh-Ning, we really appriciate your feedback. We're happy that the hotel was of satisfaction to you, and that we could provide a good service. It might be a little bit difficult to get up into the upper bed, if you were to visit us again in the future, please let us know and we can arrange a lower bed bunk for you. We hope to see you again in the future.
10/10 – Uitstekend
Felix
17 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very homely and very nice approachable staff :), beautiful area and right by the Ueno shopping locations plus the zoo, temples and museum.
Felix
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk Futaba op 17 jan 2024
Thank you for staying at HOTEL GRAPHY NEZU.We are glad to hear that you could stay comfortable at our hotel. We are looking forward to seeing you again.
10/10 – Uitstekend
Alyssa
16 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alyssa
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk kiyo op 18 jan 2024
Thank you for your stay.I am very glad to hear you could stay relax.I'm waiting for you to see at Nezu again!
10/10 – Uitstekend
Tsuen
16 jan 2024
Tsuen
14 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk kiyo op 18 jan 2024
Thank you for your stay.I am very glad to hear you could stay relax.I’m waiting for you to see again at Nezu!
10/10 – Uitstekend
Charlotte
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charlotte
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Frontdesk Pattison op 15 jan 2024
Dear CharlotteThank you for staying with us during your stay in Tokyo.We truly appreciate your review and we hope we can welcome you back at our hotel in the near future.Best regards
10/10 – Uitstekend
Tomoki
8 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luke
9 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Frontdesk shuen op 9 jan 2024
Thank you for staying with us. I am very glad to hear you could stay relax.We want to see you again in Tokyo.
10/10 – Uitstekend
JUN DONG
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUN DONG
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Frontdesk Kaede op 30 dec 2023
Thank you for staying at HOTEL GRAPHY NEZU with us! We are happy to hear that you liked our hotel! We will keep inprove our facility and service, so we hope we can see you again at NEZU!
8/10 – Goed
Tominari
Zakenreiziger
24 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you for your review!We look forward to welcoming you back to our hotel.
4/10 – Matig
hyunah
12 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Too dusty.
Doesn’t seem cleaning well.
Air conditioner and bedding.. all have too much dust.
I don’t recommend the hotel and never reserve it for myself too.
hyunah
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Frontdesk Nanami op 13 dec 2023
Thank you very much for your stay.We are very sorry that we could not provide you with a satisfactory cleaning of your room.We will review the cleaning and make every effort to provide a better environment.
8/10 – Goed
Kanako
2 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very friendly and helpful.
Jennifer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Frontdesk Oskar op 28 nov 2023
Thank you for your kind words Jennifer, we're glad you could enjoy your stay and that the staff was to your satisfaction. We look forward to welcoming you back to our hotel whenever you return to Tokyo.
6/10 – Redelijk
hiroooo
26 nov 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten