Lobbylounge

Beoordelingen van The Peninsula Tokyo

5 out of 5
The Peninsula Tokyo
1-8-1 Yuraku-cho, Chiyoda-ku, Tokyo, Tokyo-to

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 694 van 895 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 159 van 895 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 895 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 895 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 895 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelent hotel in the center of the city.
Excelent hotel in the center of the city. Nearby subway makes it easy to trafel to diverent locations in Tokyo. The hotel has good service and great room's.
7 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van The Peninsula Tokyo op 11 sep 2017
Dear Guest Thank you for choosing The Peninsula for your recent visit to Tokyo. We are delighted you had the opportunity to experience the hotel and we are very grateful for your kind comments! we look forward to offering you another memorable experience in the future. Yours Sincerely Sonja Vodusek General Manager

8/10 – Goed

Hildering

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Big problem was that in the middle of the night the lights of the switchboard and telephone went on. This could not be inproved by the hotel so I had to sleep with a mask.
Reactie van General Manager op 15 mrt 2017
Thank you for choosing to stay at The Peninsula Tokyo during your recent visit. We greatly value your feedback which will help us address the service issues that you've raised. Rest assured that we are taking this seriously and that we have taken corrective measures to address those concerns. We hope that this will not prevent you from staying with us again in the future. We appreciate your comments and we look forward to seeing you again in the future. Yours Sincerely Sonja Vodusek General Manager

10/10 – Uitstekend

Menno Venstra, Culemborg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie
Het is een prima hotel, uit de kunst. Het enige (kleine) minpunt is, dat bij harde wind deze goed voelbaar is in de foyer, tevens eetzaal.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfectie
Ik zou hier het liefst willen wonen. Alles aan dit hotel deugt. De locatie is top: binnen 2 a 3 minuten wandelen in Ginza (chique winkelstraat) en rondom veel winkels, restaurants en andere voorzieningen. De service gaat steeds een stapje verder dan gebruikelijk. Als je wil weten waar iets is, loopt men mee naar buiten om je op het juiste spoor te zetten. De kamers zijn ruim, stil en van alle gemakken voorzien. Ook hier gaat men steeds een stapje verder met bijvoorbeeld 110 volt en 220 volt stopcontacten, een TV en een home cinema, etc.

8/10 – Goed

Hans, Amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel,
We verbleven 4 nachten dit het hotel met twee kinderen (2 en 5 jaar). De kamer was zeer ruim en goed onderhouden. Het personeel was zeer behulpzaam (ook voor de kinderen) en er was ook voldoende personeel aanwezig om je vragen te beantwoorden. Het ontbijt vond ik minder lekker en de locatie van het restaurant (de hotel lobby) vond ik slecht gekozen. Zodra de voordeur geopend werd, voelde je een koude tocht. Het diner kan ik niet beoordelen, aangezien kinderen onder de 12 niet worden toegelaten in de restaurants. Gelukkig zijn op loopafstand voldoende restaurants waar kleine kinderen wel welkom zijn.

8/10 – Goed

Denise, Hampton

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Overall the hotel is great it’s just that the rooms decor is a bit tired compared to other hotels that we had stayed in whilst in Japan.
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

MEGUMI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
全てにおいて良かったです。 一つだけ 気になったのは 浴衣タイプの寝間着が個人的に寝ずらいです。
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

JuanJose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal es lo más hospitalario y amable posible! Fuimos de luna de miel y nos trataron de lo mejor!
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Glenn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic property, great location, 5 star service, lasting memories.
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

vicente

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hotel, servicio, y ubicacion de acuerdo a la marca Peninsula. gracias
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Peninsula Tokyo op 25 mrt 2024
Dear vicente,Thank you for your recent stay and for sharing your experience with us. We are grateful to read that you enjoyed the location and services of our hotel. We look forward to seeing you again in the future!

10/10 – Uitstekend

MATHIEU

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service and attention to details.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Peninsula Tokyo op 12 mrt 2024
Dear MATHIEU,Thank you for taking the time to share your feedback with us from your recent stay at The Peninsula Tokyo. Needless to say, we are thrilled to hear that you enjoyed your experience with us and we very much appreciate your kind words and compliments. We will look forward to welcoming you back hopefully in the near future!

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous experience in a great location with exceptional service from the hotel.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van The Peninsula Tokyo op 7 mrt 2024
Dear Jennifer,Thank you for taking the time to share your feedback with us from your recent stay at The Peninsula Tokyo. We are grateful to read that you enjoyed the location and services of our hotel. We will look forward to welcoming you back hopefully in the near future!

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Paola

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Me encanto el hotel, super atentos y la hospitalidad es increible
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mark Choon, Managing Director, The Peninsula Tokyo op 13 feb 2024
Dear Paola,Greetings from Tokyo and thank you very much for sharing your feedback with us from your recent stay at The Peninsula TokyoI am thrilled to hear about your experience and most importantly, the service levels and hospitality your felt from our staff.I will be sure to share your kind compliments with the rest of my team which they will be delighted to hear.I hope we will have the privilege to welcome you back to The Peninsula Tokyo in the not too distant future.Yours truly,

10/10 – Uitstekend

Mary Grace

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Highly recommend, the location is amazing, the rooms are spacious and the staff is beyond helpful. Will be back for sure.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mark Choon, Managing Director, The Peninsula Tokyo op 13 feb 2024
Dear Ms. Grace,Greetings from Tokyo and thank you very much for sharing your kind feedback with us from your recent stay at The Peninsula Tokyo. I am thrilled to hear that you enjoy many aspects of your stay, from our location and guestrooms, and most importantly the service levels from our staff.I will be sure to share your compliments with the rest of my team and we look forward to welcoming you back in the near future.Yours truly,

10/10 – Uitstekend

sang young

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Diana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is what you expect for a 5 star hotel. Friendly employee, always helpful. Nice location, quiet yet walking distance to GINZA. Restaurant inside the hotel is a bit lack on service, very slow and sort of chaotic.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Mark J. Choon Managing Director The Peninsula Toky op 5 feb 2024
Dear Diana,Thank you for taking the time to share your experience with us from your recent stay at our hotel.I am delighted to hear your kind words regarding the friendliness of our staff. At the same time, I appreciate your pointing out that our service levels need more attention in our restaurant (I believe you may be referring to The Lobby restaurant).I will be sure to share this feedback with the rest of my team.Thank you again for choosing to stay with us and I hope that we will have the privilege to welcome you back to The Peninsula Tokyo in the near future.Yours truly,

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Penninsula was outstanding in every way and cannot be faulted. Truly outstanding! Comfortable and sleek with every amenity.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van The Peninsula Tokyo op 19 jan 2024
Thank you very much for taking the time to share your review with us. It is our pleasure to be part of your Tokyo experience and we are pleased that you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again in the future!Yours sincerely

6/10 – Redelijk

Ryan

4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Georgina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jorge

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

May

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service is excellent. I was traveling with my 84 yo mother who needed a wheelchair. The concierge was able to arrange special tour for us and transportation. The tours were also excellent. We would absolutely come back again.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van The Peninsula Tokyo op 25 dec 2023
Dear May,Thank you for taking the time to share your feedback with us from your recent stay at The Peninsula Tokyo. Needless to say, we are thrilled to hear that you enjoyed your experience with us and we very much appreciate your kind words and compliments. We will look forward to welcoming you back hopefully in the near future!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Tengkun Jack

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Seunghoon

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

MIGUEL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 star! Everything was wonderful.
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van The Peninsula Tokyo op 10 nov 2023
Thank you for taking the time to share your feedback with us from your recent stay at The Peninsula Tokyo. We are happy to hear that you enjoyed your experience with us. We will look forward to welcoming you back hopefully in the near future!

2/10 – Ontzettend slecht

Florence

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I paid extra the corner room for extra spaces , however the room is the same size as the standard room, the only area I can think of which may be 20 sq feet bigger is the corridor when we entered the room which is totally useless. The room is so run down, no late check out, we need to leave sharp at 12.
Reactie van The Peninsula Tokyo op 13 okt 2023
Thank you for taking the time to share your feedback with us from your recent stay at The Peninsula Tokyo. We greatly appreciate hearing from our guests, as it gives us the chance to make improvements and go the extra mile in our service culture. Please rest assured that your feedback will be shared with our team.We will look forward to welcoming you back hopefully in the near future!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

hyunjoon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
훌륭한 호텔
모든 시설이 고객위주로 초적화 돼 있었습니다. 다만 룸서비스 메뉴가 좀더 다양했으면 하는 아쉬움. 룸서비스 가격이 좀 과하게 비싼점이 아쉬움.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van The Peninsula Tokyo op 9 okt 2023
Dear hyunjoon,Thank you for your recent stay and for sharing your experience with us. We very much appreciate your comments, as they help us to improve our services. Please rest assured that your feedback will be shared with our team. We look forward to seeing you again in the future!

10/10 – Uitstekend

Phillip

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ryan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Kwanwoon

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Kathleen

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful experience
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van The Peninsula Tokyo op 12 sep 2023
Dear Kathleen,Thank you very much for taking the time to share your review with us. It is our pleasure to be part of your Tokyo experience and we are pleased that you enjoyed your stay.

10/10 – Uitstekend

PIT SHENG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
it was amazing
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van The Peninsula Tokyo op 4 sep 2023
Dear Ahmed,Thank you very much for taking the time to share your review with us. It is our pleasure to be part of your Tokyo experience and we are pleased that you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again in the future!

10/10 – Uitstekend

WONG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jimmy

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Maximilian

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

yuna

4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

David

4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

MIGUEL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Chin Chuan Ken

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

meredith

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The most special hotel, ever. I would come back to Japan just for this hotel. The staff is exceptional, the rooms are so, so lovely. The spa is better than anything you can dream of. If you can swing it, this hotel should be added to everyone’s list. It will ruin you from any hotel in the future. It’s as close to heaven as you can get
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Patric Hadorn, Hotel Manager, The Peninsula Tokyo op 6 jun 2023
Dear Meredith,Thank you for taking the time to share your feedback with us from your recent stay at The Peninsula Tokyo. We are happy to hear that you enjoyed your experience with us. We will look forward to welcoming you back hopefully in the near future!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Hotel Stay Ever?
Stayed in Tokyo for 2 weeks at the Peninsula. The service, cleanliness, facilities are all top notch. One of, if not the best city-hotel stays I've ever had.
13 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Patric Hadorn, Hotel Manager, The Peninsula Tokyo op 30 mei 2023
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to share your review with us. It is our pleasure to be part of your Tokyo experience and we are pleased that you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again in the near future!

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Fawaz

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Overrated
Not my favorite hotel to be honest. Rooms are old and tired. I can hear the other rooms so not sure about the quality of sound prof there. It is the only hotel I’ve ever been that they wouldn’t allow you to use the hotel amenities the hours post check out till you leave. You leave noon and you can’t do anything afterwards. Not staying there again.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Patric Hadorn, Hotel Manager op 16 mei 2023
Dear Fawaz,Firstly, I would like to thank you for taking time to share your feedback about your experience at The Peninsula Tokyo. It is through comments and messages such as yours that we are able to improve our services and facilities to meet and exceed all of our guests’ expectations. I truly regret that you encountered some inconveniences during your stay. Please rest assured that your comments have been shared with our team to review and to ensure this does not happen again in the future. Should you be willing, I would appreciate if you can contact me directly so that I may discuss your visit further.Again, thank you for sharing your feedback. We hope to have an opportunity to welcome you back in the future where I’d be happy to personally ensure that we meet and exceed your expectations.

10/10 – Uitstekend

Mohd

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely friendly and helpful staff,made us feel at home.lovely views from room and fantastic location.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Patric Hadorn Hotel Manager op 8 mei 2023
Dear Mohd,Thank you very much for taking the time to share your review with us. It is our pleasure to be part of your Tokyo experience and we are pleased that you enjoyed your stay.We look forward to seeing you again in the future!

10/10 – Uitstekend

Magnolia

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great .only breakfast it's not buffet. Breakfast was small portion.its not anough
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Patric Hadorn Hotel Manager op 27 apr 2023
Thank you for taking the time to share your feedback with us from your recent stay at The Peninsula Tokyo. We are happy to hear that you enjoyed your experience with us. Furthermore, we regret to hear that you felt underwhelmed by the breakfast options during your stay. Please rest assured that I will be sure to share this feedback with our team internally.We hope to have an opportunity to welcome you back to the hotel in the future.Yours Sincerely,