Een binnenzwembad, 3 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Hotel Riu Costa del Sol

4 out of 5
Hotel Riu Costa del Sol
Calle Obispo Juan Alonso, nº 2, Torremolinos, Malaga

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 411 van 950 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 384 van 950 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 110 van 950 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 950 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 950 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ashwin, Apeldoorn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay was very pleasant. The hotel was not at all crowded for this period. Very friendly staff and good service. The food was not to oir liking i guess thqt is what you getbat an all inclusive resort. So we did eat outside the hotel. Other than the food, it was a very nice experience
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 22 dec 2023
Dear Ashwin,Thank you for your review, We are really pleased with the wonderful feedback you have given us.We would be delighted if you could visit us again and have another equally enjoyable experience for you.Also, please know that we have been very satisfied with our work as well as with the service we have given you.We hope you will visit us again soon.Yours faithfully,Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great servoce
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Rudi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super , graag bij de dessert een bus slagroom beschikbaar stellen , voor de rest alles dik in orde , zeer proper
7 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Anja

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

helena

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Cornelis, Uitgeest

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eigenlijk was alles geweldig. Personeel erg vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Kamers zijn ruim, schoon en modern ingericht. Prijs/kwaliteit is erg goed. De ABBA voorstelling vond ik geweldig.
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Herman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en goed onderhouden hotel, vriendelijk personeel en goede service. Afstand tot de openbare WC's nogal groot. Het eten in de restaurants is lekker klaargemaakt, behalve het spek was meestal te hard gebakken en zelfs verbrand. Ondanks de goede kwaliteit had je na vier dagen alles gegeten, totaal geen variatie in het aanbod. De wijnen , zowel rood wit als rosé waren van zeer lage kwaliteit en hetzelfde in alle restaurants.
11 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

DIRK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel en eten. Groot minpunt is dat de kamers super gehorig zijn en vanaf 6:30 uur veel lawaai is van o.a. de kamermeisjes/jongens en vertrekkende gasten. Ligging is fijn, 10 minuten van een metrostation die je binnen 15 minuten naar het centrum van Malaga brengt. Wel een stukje lopen van het centrum van Torremolinos. Nog een voordeel is dat één van de 3 zwembaden verwarmt is.
5 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Assia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi, schoon resort met vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

mandy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top vakantie
Top
6 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

DIRK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed hotel met alles erop en eraan en iedereen houd zich aan de coronaregels.Ga zeker tetug.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

DIRK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles perfect tot bij het uitcheckken. Late checkout gevraagd maar man aan de receptie probeerde me 40 eur extra af te troggelen.
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel prima - boeking via hotels.com kan beter
Bij boeking gevraagd voor kamer aan zwembadzijde, echter bij aankomst kregen we een kamer aan achterzijde. Volgende dag wel de juiste kamer gekregen. Dit is de 2 de maal, dat we boeken via hotels.com en dat we niet de gevraagde kamer hebben bij aankomst. Dit ligt niet aan het hotel, wordt dit dan niet doorgegeven, waarom wordt er dan gevraagd naar voorkeuren ?????

6/10 – Redelijk

bruno, herk-de-stad

Positief: Netheid
3 sterren niveau
Het was de eerste maal dat ik in dit hotel verbleef en was dan ook zeer teleurgesteld in de naam RIU.Ben al meerdere malen op vakantie geweest in 4 sterren hotels maar dit hotel is wel het slechtste op eetgebied(smorgens het stokbrood keihard,weinig afwisseling,gene smaak,allemaal de goedkoopste vlees en viswaren,kortom 4 sterren onwaardig.Eveneens vind ik dat er in een 4 sterren hotel toch een degelijk internet voorhanden moet zijn.

8/10 – Goed

Martin, Koekelare

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Aanrader voor ouder publiek
Goed hotel, 3 sterren waard, de 4de ster is er teveel aan. Wifi zou moeten gratis zijn toch zeker in bepaalde delen van het hotel. Personeel en all inclusive heel goed.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Goede service en lekker eten
Genoten van onze vakantie in Riu Costa Lago, enkel spijtig van de vele vliegen aan het zwembad.

8/10 – Goed

verbeeke, belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima prijs kwaliteit
zéér lekker eten, geen super de luxe kamer maar proper, bediening aan de bar zéér vlot, wifi werkt enkel aan de receptie en is betalend. 10 euro voor 10 uur of 2 euro voor 1 uur.Afstand centrum Torremolinos 25 min te voet langs promonade, afstand treinstation 10 min te voet.Taxi naar vliegveld 5 min maar is wel duur ( 18 euro). Mooi zonneterras en gratis glaasje cava bij ontvangst. ( bij ons waren ze het vergeten) maar er is voldoende cava aan de bar.Dus prima naar onze zin gehad.

8/10 – Goed

El, Limburg, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel met uitstekende service en eten
Goede locatie, heel verzorgd hotel, lekker uitgebreid ontbijt (warm en koud), lunchbuffet is top en avondeten is zeer lekker en elke avond anders (ook voor vegetariërs!). De bar is gezellig. Het zwembad en omgeving zijn zeer goed onderhouden. De kamers zijn zeer groot en netjes. De service (bediening, receptie, onderhoud) is echt uitstekend! We hebben zelfs een auto gehuurd via het hotel. Bus voor de deur van het hotel die langs de kust en naar het centrum van Torremolinos rijdt (1,22€/trip). In het centrum zijn ook bussen naar Malaga, Marbella, Mijas (aanrader!), ... De foto's van het hotel die op alle websites terug te vinden zijn, doen het hotel geen eer aan. Prijs/kwaliteit top!
uitzicht vanaf de kamer op zwembad
dessertbuffet
bar
voorkant hotel

8/10 – Goed

vijf muzikanten, 2547 Lint, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super
Mooie verzorgde accomodatie. Uitgebreid buffet, voor elk wat wils, rouwkost buffet bevat steeds verse groenten, goed aanbod van dranken. Bediening in de bar verloopt vlot, enorm aanbod aan dranken. Vriendelijke en behulpzame mensen aan het onthaal. Parking bij het hotel is zeer handig als je aauto huurt. Wij zijn eind januari geweest en het zwembad was te koud om te gebruiken.

6/10 – Redelijk

Anthony

Reisde met partner
no drinks in room fridge not even bottle of water, could not change pool towels until 4pm each day and only 1 location you could this. Some of the staff were very surly and felt that they did not want to be there. As a riu class member found this the worst Riu hotel i have stayed in. Saving grace was that the food was very good.
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Nick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Generally a pleasant stay. Good location and room, food reasonable. Would have scored higher but for a disappointing experience with a member of the Reception staff who was curt to the point of rudeness.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 23 apr 2024
Dear Nick, Thank you for your review of Hotel Riu Costa del Sol. All the feedback you have given us is highly appreciated!We are glad that you found our location ideal and so many aspects were to your satisfaction.However, we apologize if one member of the reception team has been rude to you or was not treating you as best as he can. Please give us time to investigate the matter of your concern so we can do appropriate actions. We hope you will stay with us again as we would love the opportunity to convince you also on the bad points you mentioned.Kindest regards,Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

carole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon services! Le personnel est très aidant et aimable.La nourriture est très bonne. Le jour de mon anniversaire on a laissé une bouteille de vin mousseux dans ma chambre, très belle attention! Je recommande fortement!
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 18 apr 2024
Chère carole,Ce fut un véritable plaisir pour nous de recevoir vos commentaires élogieux et de constater que vous avez beaucoup apprécié les différents aspects de l'hôtel qui ont contribué à votre expérience très satisfaisante. Nous attendons avec impatience votre retour et l'occasion de vous offrir une nouvelle expérience mémorable dans nos installations. Nous esperons vous accueillir bientôt de nouveau.Cordialement, Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

RAYMOND, GRANBY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We were at the Riu Costa Del sol 27 days. It is well located, near all necessary services. Easy walking distance to transportation. The facilities are very clean. Beautiful beach and walkway stretching more than 10 km. We had a nice room. Our bed was very hard, taking some time to get used to and the hide-a-bed coach was very uncomfortable for seating. Once again in a Riu, we were affected by undisciplined smokers who do not respect the rules and the hundreds of other guests who do not smoke. This idea, that once again was explain to me, a balcony is a private space is beyond me. Do all the other guests who do not smoke not have the right to enjoy their private balcony? The way some staffs seem to look away rather then advise smoking guest that they can only smoked in the designated areas as stipulated on the hotel rules. We have spended many months in Riu Hotels since 2022, and we have another 27 days stay coming at the end of the year. Costa Del Sol is a beautiful region.
27 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 16 apr 2024
Dear RAYMOND,Thank you very much for your feedback and positive evaluation.We are happy to know that you enjoyed our service and we hope you continue to consider us for your future visits. Have a lovely day, Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Rachael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel, lovely staff, good food. 10/10
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 11 apr 2024
Dear Rachael,It is wonderful to know that you have enjoyed your stay with us so much.It has been a pleasure hosting you and thank you for taking the time to review your recent stay at the hotel.We hope to see you again soon!All the bestYours faithfully,Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

Fatima

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonjour ! À Riu Chiclana et Moleneras c’était magnifique 👍👍
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 23 apr 2024
Chère Fatima,Nous vous remercions pour votre excellent commentaire. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié nos installations et nos services.Notre objectif est d'offrir une expérience inoubliable à chacun de nos hôtes, et le fait de savoir que nous y sommes parvenus nous donne encore plus de motivation.Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt.Cordialement, Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

6/10 – Redelijk

Manfred

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Ein durchschnittliches Hotel mit kleinen Pools und durchschnittlichem Essen. Oft das gleiche aber jeder findet für sich etwas. Zimmer sind klein aber ausreichend. Bettdecken sind verfilzte dünne Decken in Bettwäsche eingehüllt....eher eklig. Handtücher wurden bei Bedarf gewechselt, die Betten täglich glattgestrichen, aber nicht frisch überzogen. Über die Snacks freuen sich die Tauben und teilweise auch die Gäste. Getränke gibt es nur an den Bars vom Automaten in Gläsern bzw. Bechern...schade, da im Zimmer auch keine Minibar vorhanden ist. Alles in allem ein durchschnittliches 4 Sterne Hotel mit sehr netten Mitarbeitern in einer sehr guten Lage. Wir können es weiterempfehlen.
Reactie van Online Reputation Manager op 3 apr 2024
Sehr geehrter Manfred,vielen Dank, dass Sie uns Ihr Feedback gegeben haben, damit wir es mit unserem Team teilen können.Es macht uns traurig zu erfahren, dass Ihr Aufenthalt so unangenehm war, denn es ist unser Ziel, unseren Gästen immer ein schönes Erlebnis zu bieten. Schade, dass wir dies bei Ihnen nicht geschafft haben.Wir wissen Ihr Feedback sehr zu schätzen und werden es nutzen, um Verbesserungen vorzunehmen, um den Gästen in Zukunft ein besseres Erlebnis zu bieten. Wir erhoffen uns eine weitere Gelegenheit von Ihnen zu erhalten, um Ihren nächsten Aufenthalt zu einem besseren zu machen.Mit freundlichen GrüßenHotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Leanne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value-really nice hotel, not too expensive
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Riu Costa del Sol Online Reputation Manager op 8 apr 2024
Dear Leanne,Thank you very much for taking the time to leave your fantastic evaluation.We are thrilled to learn you enjoyed it and it is rewarding to read you found it to be just right for your well-deserved holiday.We cannot wait to host you again, Leanne.Kindest Regards,Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Karin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
X
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 25 mrt 2024
Dear Karin,We appreciate your kind rating about our hotel and the time you have spent writing them.It is very valuable to us that you have fully enjoyed each and every one of the services provided in our accommodation.We only wish, with all our heart, to welcome you again at any time in any of our facilities.Yours faithfully,Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

6/10 – Redelijk

Catherine Elva Elizabeth, Omaha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The facility is well kept and the views are outstanding. Everything else was average or below. Food is not seasoned and either under or overcooked. You can count on the breads and fruit to be good. Everything else is either inedible or needs salt - fried fish had bones, French toast raw in the middle, just icky. Rooms have the thinnest towels and no wash cloths. No conditioner or lotion either. Nothing stocked in the fridge. Shower wouldn’t maintain a temperature - it would go cold for a couple seconds and then about scald you and then go back to where you set it for a couple minutes. We couldn’t get the thermostat to do anything. It was so hot in our room and the AC wouldn’t work. We opened our balcony door to let in fresh air but the one day the people next to us were smoking on their balcony and it blew straight into our room. Shows were ok but not great. I’d stay somewhere else if I go back to Malaga.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 15 mrt 2024
Dear Catherine Elva Elizabeth,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay.We are pleased to learn you enjoyed the stunning views, however, we lament to read that not all the aspects of your experience did meet your expectations as we place great importance in providing all of our guests with memorable experiences and our aim is providing friendly and sincere hospitality and make our guests feel at home.Your concerns will be forwarded to the responsible department for an adequate follow up and we are looking forward to having another opportunity to host you soon for a much better experience.Sincerely,Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Alejandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A good hotel for stay
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 8 mrt 2024
Dear Alejandra,Thank you very much for choosing to spend a wonderful holiday with us.We hope that you will come back to stay with us again, so that we can offer you another 100% satisfactory stay in our company.We look forward to hearing from you.Yours faithfully,Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

Michele, Quebec

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etant donné le concept tout inclus, il y a beaucoup de monde et c'est parfois un peu bruyant. La nourriture est bonne mais la même chose revient souvent. Il n'y a pas de table de travail pour mettre son ordinateur (portable) et aussi il n'y a pas de planche à repasser dans la chambre. Il faut aller à la réception pour en avoir une et ce n'est qu'une jeannette (très petite planche à repasser) Un peu difficile de repasser des pantalons ou chemises.
8 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We did not like the fact that we had no control over the room air-conditioning as it was too hot most nights and made sleeping difficult.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Riu Costa del Sol Online Reputation Manager op 4 mrt 2024
Dear David,We are very grateful to you for staying with us.Nonetheless, we regret to learn that your experience did not meet your expectations as our goal is to make your stay memorable. Please accept our apologies for any discomfort.We will address your concerns with the appropriate members of our team for improvement and we hope to host you again in the future for a more positive experience.Best Regards,Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

Hanne

Positief: Netheid, personeel en service
Rent og pænt Venligt personale God underholdning Receptionen mangler hygge - og for meget larm her. På nogle af spisestederne er der kun ca 1 1/2 time til at spise i - alt for stressende.
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Angela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointed with the food
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Riu Costa del Sol Online Reputation Manager op 5 mrt 2024
Dear Angela,We thank you for leaving your comments after your stay at our hotel and for a great ratings.Nonetheless, the Food and Beverage department will be notified.It was very nice to welcome you and we would love to do it again.Wishing you a fantastic day.Kindest Greetings,Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Lucie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful and so welcoming. The food was excellent. Thank you for the perfect holiday/.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 28 feb 2024
Dear Lucie, Thank you for staying in our Hotel Riu Costa del Sol, this great recommendation, and five-star review. We are so glad our friendly staff help make your stay comfortable from beginning to end. Your review gives a great perspective to what makes our property very popular for our visitors.It would be great to welcome you soon again!With appreciation,Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Elisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great!
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 28 feb 2024
Dear Elisa,We are very pleased to know that you enjoyed our hotel so much, and we are also happy to know that we lived up to your expectations in the aspects that you value us.We hope that soon you will choose us again to spend a few days with us and, thus, live a new unforgettable experience.Yours faithfully,Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

6/10 – Redelijk

Abelardo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy online check in, making easier the arrival. We arrived before check in time but room was ready, what was great. Main issue, the food. There is not huge variety, quality just there. Even offering two "special" restaurants for dinner, we tried only one, the one offering Andaluz food, that to be honest, offered same buffet available in the general restaurant for all day lunch. Not any real local experience. Then we decided to eat in the town the rest of the days. Breakfast is OK. Clean and tidy rooms, hotel very well located. Not too much to say about evening entertainment, just basic. Probably our fault, but we didn't know in advance, seems that main target clients are retirees and families with small kids, so probably not the best place for couples of our age.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 29 feb 2024
Dear Abelardo, Thank you for your review and feedback.It is regretful to hear that you did not fully enjoy your recent stay with us. We apologize for not having met your expectations and that you did not have an experience to rave about like so many of our other guests that have stayed with us. Especially our culinary offer is highly appreciated by most of our guests as you can read from many previous reviews on Expedia. For this reason, we regret to learn that our passionately prepared gastronomy which are a very important aspect did not meet your expectations. Our goal is for our guests to have a nice experience. We are constantly striving to provide a service that goes above and beyond, and for this reason we will share your opinion to our Chef Team.We hope you will consider staying with us again in the future!Our best wishes to you in your future travels.Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

6/10 – Redelijk

Richard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good show
14 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Manar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisk sted, med god renhold og kundeservice, snille ansatte, gode fasiliteter, og perfekt plass til strand og shopping.
7 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Branislav

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario on reception was excellent superb service very professional all the time Will recommend hotel and Mario
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 16 feb 2024
Dear Branislav,Thank you for sharing your feedback. We are pleased to hear that your stay with us was great and that you enjoyed our service.We look forward to welcoming you soon again.Sincerely,Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

Mario

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Pas beaucoup insonorisé, le remplacement des bouteilles d’eau dans les chambres devraient se faire automatiquement, devrait avoir la possibilité d’acheter du vin car le vin offert est d’une qualité qui n’est pas à la hauteur du produit du terroir de l’Espagne
14 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kerry

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are lovely, everywhere is so clean
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 5 feb 2024
Dear Kerry,Thank you very much for your comment,We want to express our most sincere gratitude for his words.Your review inspires us to continue our commitment to excellence, and we look forward to welcoming you back to any of our locations to provide you with another exceptional experience.Yours faithfully,Hotel Riu Costa del SolOnline Reputation Manager

6/10 – Redelijk

Cheryl Ann

Positief: Netheid
10 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Katarina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helt ok
Trevlig personal! Smidig incheckning. Vi fick rum på våning 9 med balkong i söderläge och havsutsikt. Skönt att vi slapp bo längre ner och behöva lyssna på stojet och stimmet i någon av barerna eller av kvällsunderhållningen. Bra sängar och bra kuddar. Fint badrum med stor dusch. Inte så bra städat då det var skräp kvar på golvet. Bra med många kanaler på TV:n. Bra läge och nära flygplatsen. Det var mycket att välja på till frukost, lunch och middag i huvudrestaurangen. Det tråkiga var att det var alldeles för högt ljud där. Att äta i lugn och ro funkade inte här. Tips att sätta in/upp ljuddämpning så kanske sorlet inte hade hörts lika mycket ..likaså skrap från möblerna. Även i lobbyn behövs någon form av ljuddämpning...Det var väldigt lyhört på rummet. Man hörde andra gäster prata och från korridoren hördes en del ljud.
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Markus

14 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ritvi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Marie-Christine, Morsang sur orge

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
J'ai trouvé que l'animation était assez répétitive J'aurais bien aimé danser un peu et je pense que çà aurait bien plu aux nombreux retraités résidant à l'hôtel
7 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Sakari

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and good staff. Soundproofing in rooms wasn’t too good. All inclusive food was quite mediocre. Some very good parts, yes, but mostly quite ”factorish”.
4 nachten verbleven in januari 2024