Een sauna, een spabad, een stoombad, een Turks bad/hammam

Beoordelingen van Radisson Blu Hotel Toulouse Airport

4 out of 5
Radisson Blu Hotel Toulouse Airport
2 Rue Dieudonne Costes, Blagnac, Haute-Garonne

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 252 van 485 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 179 van 485 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 485 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 485 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 485 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel dichtbij het vliegveld
goed hotel met fantastische bedden en modern sanitair
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Dieter Acke, General Manager. op 28 sep 2018
Beste Anonymous, Het is een genoegen om aan uw verwachtingen te hebben voldaan en de kans te hebben gehad om u te tellen als een van onze klanten. Ik hoop dat we het genoegen hebben u binnenkort te zien. Met vriendelijke groeten.

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff excellent. Professional but friendly. Excellent setting, close to airport with free shuttle bus, if needed.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

BABETTE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Tony op 30 jan 2024
Bonjour Mme Varanne,Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis.Nous espérons vous accueillir de nouveau une prochaine fois.CordialementLa réception

10/10 – Uitstekend

Marc

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Tony Viguier op 26 jan 2024
Good morning Mr Giddings,Thank you so much for this good mark.It means a lot for us and we are happy to know that you enjoyed your stay.We hope to see you again.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Tony op 30 jan 2024
Bonjour Mme Vaughan,Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis.Nous espérons vous accueillir de nouveau une prochaine fois.CordialementLa réception

10/10 – Uitstekend

Olivier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Tony op 30 jan 2024
Bonjour Mr Foumenaigue,Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis.Nous espérons vous accueillir de nouveau une prochaine fois.CordialementLa réception

10/10 – Uitstekend

Keith

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent as always
We stay here often however on this stay the jacuzzi was barely warm. Hotel maintenance agreed and tried to rectify it but was never fixed. Hoping that this has been sorted out before our next stay in a few weeks. Food, bartender, reception all great.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van L'équipe du Radisson Blu Hotel op 30 jan 2024
Hello,We apologize if the Jacuzzi was too cold at the time of your stay. We had some technical problems with the Jacuzzi despite the intervention of our technicians. The problem has now been solved. You will be able to enjoy the SPA on your return.Best regardsReception' Team

8/10 – Goed

Frederic

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel satisfaisant
L’hôtel est satisfaisant pour un radisson, les chambre n’ont rien d’exceptionnel malgré un surclassement. Heureusement que ce n’était pas un déplacement professionnel car la chambre n’aurait pas été exceptionnelle pour une plus longue durée. Le spa laisse à désirer mais la salle de sport est super complète. Le personnel est super. Le restaurant est correct mais plutôt cher tout comme le petit déjeuner qui n’a rien d’exceptionnel. Plutôt bien dans l’ensemble.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van L'équipe du Radisson Blu Hotel op 30 jan 2024
Bonjour Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire. Nous sommes ravis que la salle de sport vous convienne et que vous ayez apprécié la relation client. N'hésitez pas à nous recontacter pour nous faire part des améliorations que nous pourrions apporter aux chambres et au SPA.Nous vous souhaitons une excellente journée,Bien cordialement,La réception

10/10 – Uitstekend

Camilla

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Tony op 30 jan 2024
Bonjour Mme Khrulova,Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis.Nous sommes content d'apprendre que votre séjour s'est bien passé.CordialementLa réception

10/10 – Uitstekend

Clive

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient for the airport.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Kristie

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Richard

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Abdelaziz

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

YOICHI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
素晴らしいホテルでした。ホテルのレストランの相場もパリの街中と変わらないので、このクラスのホテルにしては割安だと思います。 その代わりにホテル周辺は空港と駐車場と他のホテルしかないので水やドリンクなどを買うにも結局空港の売店に行くことになります。
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Susan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Air conditioning in room didn't work although brought it to the staff's attention 4 times. Had a very uncomfortable and sleepless night. Will not stay there again
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Carlos

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Pat

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I was very impressed with this hotel
I used this hotel as I was working at the airport for a few days. It’s a super clean hotel. Room and en-suite bathroom were a good size. Staff were nice. I walked to and from the hotel 15-20 minutes. It’s an airport hotel so not a lot happening nearby.
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Kate

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Robin

1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Håkan

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bara en besvikelse
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van L.R op 22 aug 2023
Dear Hakan,we thank you for choosing our property. May we please ask you to provide information so that we can understand your notation? Thanking you in advance, we remain. Best regards,LaetitiaReservation

10/10 – Uitstekend

Karla

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful Breakfast in cheery indoor/outdoor restaurant. The rooms are very well appointed with every comfort.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van L.R op 22 aug 2023
Thank you very much for your elogious testimonial. We are glad you enjoyed your stay with us.Best regards

8/10 – Goed

William

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chose this hotel because it was close to TLS airport. Was assured they had a shuttle for 04:00 hr trip to the terminal, but come early morning, no one to drive the shuttle. Night clerk got us a taxi that was great. Restaurant food was fake French. If you want a US hotel this one is OK, but don't expect anything memorable.
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mostefa

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
service\ wifi\ coffee\ milk was expired
I only use the shuttle form Hotel to airport
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van D.A op 10 mei 2023
Dear Sir,we thank you for choosing again our property and for sharing your experience. In order to better understand how we can meet your expectations, could you please contact us for further details. Thanking you in advance, I remain. Kind regardsDieter ACKE- General Manager

10/10 – Uitstekend

Shelley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern, clean hotel with excellent service
We arrived very late for our stay (1am) but the front desk were very helpful and our check-in was easy and quick. The room (and whole hotel) was very modern and clean and had everything we needed for our stay. There were plenty of food options for breakfast, which was delicious. We would love to stay here again and would recommend.
1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Justin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
I dont typically write reviews but have to in this instance, we selected the Radisson Blu because we have stayed at this property previously and had received a fantastic evening meal. so when deciding on where to stay for our latest visit i selected the Radisson as it had a restaurant and a airport shuttle service. once i booked and paid, i received an email that the restaurant was closed on weekends, and service was limited. we checked in and where told, oh no the restaurant is open, so made a reservation. the staff were helpful and friendly, but honestly, Chef boyardee make better pasta, and my wifes hamburger was still frozen in the middle. this is france, the home of haute cuisine and they served microwaved hamburgers and pasta, the guy that prepaid the food apologized and explained that he has no cooking experience, if the Radisson Blu would like, i would be happy to teach their staff how to open a can of soup for ravioli and heat it on a stove, because honestly it would taste better, great service S**T food, stay somewhere else if you want a meal over the weekend,
Reactie van D.A op 12 jan 2023
Thank you for sharing your experience, Justin. It is such a shame that we missed the opportunity to satisfy your diner expectations.We will of course review your comments with the team and adjust the training and staffing where needed.We hope that on your future visits to our hotel all of our facilities will have re-opened and fully serviced for you to experience and enjoy! Kind regards,D.Acke - General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Brigitte

1 nacht verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Laëtitia

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Rapport qualité/prix mauvais
Séjour basique pour une chambre supérieure à prix fort. Pas de bouteille d'eau dans la chambre, mini bar vide, réception incompétente et les avantages gold hôtels.com ne sont pas du tout appliqués dans cet hôtel. Personne n'a su m'informer pour le spa. Menu room service très basique, pour une personne qui ne mange pas de viande, zéro choix. Femme de chambre désagréable. Seul point positif: le parking gratuit mais vu le prix des chambres, c'est inclus.... Je ne conseillerai pas cet hôtel, il y en a de bien plus qualitatifs au même prix que Toulouse. 1ere et dernière fois. Rapport qualité prix mauvais.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Dieter Acke op 12 dec 2022
Bonjour Laetitia,Merci beaucoup d’avoir pris le temps de partager votre expérience lors de votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes désolés que vous n’avez pas été satisfaite et que vous n’avez pas trouvé nos suggestions végétariennes sur le menu. Vos remarques constructives sont évidemment partagées avec les équipes afin que nous puissions continuellement améliorer la qualité des séjours pour nos clients dans le futur. Bien à vous

10/10 – Uitstekend

Christine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrific hotel, easy walk from the Toulouse Airport, friendly staff, clean, excellent breakfast buffet.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van CCH op 25 okt 2022
Dear Christine,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel Toulouse Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,Radisson Blu Hotel Toulouse Airport

10/10 – Uitstekend

Sara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van CC op 25 sep 2022
Dear Sara,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel Toulouse Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,Radisson Blu Hotel Toulouse Airport

10/10 – Uitstekend

Timothy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van CC op 25 sep 2022
Dear Timothy,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel Toulouse Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,Radisson Blu Hotel Toulouse Airport

8/10 – Goed

Fredrik

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Clara Chalier op 13 sep 2022
Dear Fredrik, Thank you so much for this perfect score. This is such a pleasure to have reached your level of expectation and kept our promise of excellence. Looking forward to welcome you. Best regards

4/10 – Matig

Jenny Maia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was terribly hot. Beds were tiny and there was a light in the room that you couldn’t shut off. Waste of money for a terrible nights sleep.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Front Office op 9 sep 2022
Dear Jenny Maia, On behalf of all the Radisson Blu team, we are very sorry that your stay has not met your expectations. Regarding the breakfast schedule, we take into account your request. If you have any other comments, please write to us directly on our email address. While we wait to read you, we hope you will give us a second chance. Sincerely AlexFront Office

6/10 – Redelijk

Helen

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Front Office op 22 aug 2022
Dear Helen, First of all, we would like to thank you for taking the time to put a note on your experience during your stay in our establishment.Can you tell us what you have and have not appreciated in order to be more attentive and vigilant during a future stay in our hotel.Best regardsAlex

10/10 – Uitstekend

Solange

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The people in the hotel were amicable and helpful.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Front Office op 14 aug 2022
Dear guest, On behalf of all Radisson Blu Toulouse Airport teams, we would like to thank you warmly for your excellent rating and for your comment. We will be delighted to count you among our loyal customers during your next stays in Toulouse. Sincerely Alex Front Office

4/10 – Matig

Nick

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Ant in kids bed. No standard tea or coffee in room, just one bag of green tea. Called for a pick up at the airport and we're told it'd take a while so you might as well walk as quicker. Dismissive service. Expected more for the price
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Front Office op 11 aug 2022
Dear Nick Gray, First of all we would like to thank you for taking the time to share your stay. Regarding the points you mentioned, we would like to apologize and understand your dissatisfaction. Have you shared your comments with hotel staff? Our motto is "Yes I Can". We would have done everything to make your stay a pleasant one. I hope you will give us the opportunity to prove to you our dedication to customer satisfaction. Sincerely Alex Front Office

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Radisson Blu Airport op 25 jul 2022
Dear Guest, Thank you for your excellent rating, on behalf of the entire Radisson Blu airport team, we thank you and hope to welcome you to our establishment during your next stay in Toulouse. Sincerely, Alex Front Office

8/10 – Goed

Martha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Trine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van CCH op 6 jul 2022
Dear Trine, Thank you so much for this perfect score! We all hope to have the joy of welcoming you again on your next visit in the area. Best regards, Front Office

10/10 – Uitstekend

john

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van CCH op 6 jul 2022
Dear John, Thank you so much for this perfect score! We all hope to have the joy of welcoming you again on your next visit in the area. Best regards, Front Office

10/10 – Uitstekend

Dawn

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
The staff was the best thing about staying here. They were great.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Lotte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van CCH op 6 jul 2022
Dear Lotte, Thank you so much for this perfect score! We all hope to have the joy of welcoming you again on your next visit in the area. Best regards, Front Office

8/10 – Goed

Stéphanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien.
Bon rapport qualité prix. Chambre très spacieuse et confortable. Propre. Bémols : pas de navette depuis l’aéroport le we. Pas de réassort de café dans la chambre entre les deux nuits. Sinon, RAS. Pour un séjour à proximité de l’aéroport, tient ses promesses.
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Dieter Acke - Directeur Général op 13 jun 2022
Chère Stéphanie, Merci de votre bonne notation. Navré pour le petit impair, soyez assuré que nous saurons vous le faire oublié. Au plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

sarah

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

israel

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

israel

2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Matteo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonne référence
Très bien lieu et service agréable juste petit problème avec la télévision de la chambre (problème écran affichage) sinon parfait
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Dieter Acke - Directeur Général op 6 feb 2022
Cher Matteo, C'est un grand plaisir de vous lire. Au nom de toute l'équipe : un grand merci pour cette parfaite notation. Soyez rassuré nos télévisions sont maintenant pleinement fonctionnelles.

10/10 – Uitstekend

Vito

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel curato e pulito personale molto gentile
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Dieter Acke - General Manager op 9 jan 2022
Caro Vito, Grazie mille per la vostra premura. Speriamo di avere la gioia di accogliervi di nuovo molto presto. Cordialmente,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay!
Was travelling for work. Only styled for one night. Hotel was comfortable.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Dieter Acke – General Manager op 9 jan 2022
Dear Anonymous, Thank you very much for your good grade. We look forward to welcoming you again very soon. Sincerely,

8/10 – Goed

Jacques

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J’ai passé une nuit d’hôtel très agréable le personnel est très serviable j’ai réservé une heure le jacuzzi il est superbe le petit déjeuner pas mal j’ai vu mieux notre général 8/10
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Dieter Acke - General Manager op 9 jan 2022
Cher Jacques, Merci pour votre belle notation. Ravi que vous ayez passé un moment de détente exceptionnel en profitant de notre espace bien être. Au plaisir de vous accueillir de nouveau pour une nouvelle expérience. Cordialement,