Kameruitzicht

Beoordelingen van Four Points by Sheraton Tucson Airport

3.5 out of 5
Four Points by Sheraton Tucson Airport
7060 S Tucson Blvd, Tucson, AZ

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 445 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 263 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 136 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 93 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 63 van 1000 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Leendert, Bodegraven

Vlakbij het vliegveld, met hun shuttle ben je in 5 minuten bij het et hotel. Vriendelijke staf en prima ontbijt.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

GUADALUPE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cobran por el estacionamiento; no nos había pasado eso en otro hotel de Tucson. Nos proporcionaron transporte al aeropuerto.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was pleasant and very helpful
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Craig

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easily able to do early check in
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Mary L.

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No plugs, no view, poor condition overall.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Jimmie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy check in. Nice place.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Maria

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
We had to call several times for conditioner and blow dryer. It too them an hour to come to the room.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Matthew

Terribly bed and pillows. Could not sleep at all.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room only had one cup. Also, the shower soap dispenser was empty. Otherwise, the room and facilities were nice and very convenient to the airport
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service
Nice facilities but our room was lacking coffee cups and shower soap
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Carlton

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quick and easy from airport
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Ian, Friday Harbor

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Property was quiet, spent time at the pool and had it pretty much to myself.had a decent restaurant, but just a bit run down. Couldn’t find an ice machine that worked, room had a bit of a funky smell, but all in all ok.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Darlene A

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was good
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Lupe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location to airport.
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Danny

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is way over rated ! The house cleaning was non existent and the staff at front desk is completely rude and has no clue what is considered customer service. I will never stay at this place again!
9 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Regan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good location to the airport. Seems to be a little run down.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Esmeralda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very quiet, clean and comfortable bed. Front desk clerk was very nice and friendly.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 26 mrt 2024
Hi Esmeralda:Thank you for your kind words about our Front Desk team members and we are delighted you enjoyed the comfy bed!

6/10 – Redelijk

Michelle

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 27 mrt 2024
Hello Michelle:We appreciate you leaving us a review on Expedia about your recent stay in our hotel.It appears that we could have done a bit better to exceed your expectations and will certainly strive to improve our facility and services.

10/10 – Uitstekend

Jaime

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 25 mrt 2024
Hi Jaime:WOW! A perfect 5 out of 5 on Expedia...thank you!

8/10 – Goed

RACHEL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 26 mrt 2024
Hello Rachel:We're thrilled you had such an enjoyable time with us during your recent stay.Please come back to visit us when your travels bring you to Tucson.

8/10 – Goed

john andrew

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 23 mrt 2024
Hello John:Thank you for selecting our hotel for your recent lodging needs in Tucson.We're delighted that you had a pleasant stay and hope to see you again soon.

4/10 – Matig

monica

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Difficult to find the room. Very frustrating if you arrive at night because there are no numbers displayed on the buildings. In the morning I noticed that the window was left opened which I didn’t think to check the night before. I will never stay at this property in the future.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 21 mrt 2024
Hello Monica:We're sorry you were disappointed with your recent stay in our hotel.You offered great feedback about the buildings needing to be numbered and visible-thank you for that.

6/10 – Redelijk

Paul

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 21 mrt 2024
Hi Paul:Thanks for leaving us some feedback on Expedia!

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value for the price
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 21 mrt 2024
Hello Laura:We're delighted you found great value in staying in our hotel!

6/10 – Redelijk

Mary E

Positief: Netheid
It's very close to the airport and the landscaping is nice.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 21 mrt 2024
Hi Mary E:Thank you letting us know that you enjoyed our location and landscaping during your recent stay in our hotel!

10/10 – Uitstekend

Joan

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 5 apr 2024
Hi Joan:WOW! A perfect 5 out of 5 on Expedia...thanks!We look forward to seeing you again soon!

10/10 – Uitstekend

Michel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 21 mrt 2024
Hello Michel:WOW! A perfect 5 out of 5 on Expedia...thank you!

10/10 – Uitstekend

Susan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
loved our stay
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 12 mrt 2024
Hi Susan:WOW! A perfect 5 out of 5 on Expedia!Thank you for sharing your outstanding stay experience with us and we hope to see you again soon!

2/10 – Ontzettend slecht

Stephanie

Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 14 mrt 2024
Hello Stephanie:Please accept our apologies for a disappointing stay recently at the Four Points by Sheraton Tucson Airport.Guest satisfaction is our priority and we're disappointed that we did not exceed your expectations.

8/10 – Goed

Katherine H

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I always choose to stay here when I come to Tucson.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 10 mrt 2024
Hi Katherine:Thank you so much for your loyalty to our hotel!We're delighted you had a wonderful stay and we look forward to seeing you again very soon!

10/10 – Uitstekend

Margaret, Bozeman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great breakfast
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 10 mrt 2024
Hello Margaret:Thanks for dropping us a review on Expedia!We're delighted that you enjoyed our fantastic breakfast that we feature each and every day!

8/10 – Goed

Victor

Positief: Netheid, voorzieningen
The onsite restaurant is pretty good. Better communication re housekeeping and parking policies would be nice. A requested wakeup call did not happen; instructions to oncoming staff should be passed. I get that this was recently renovated, but service quality still needs to be kept up
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 8 mrt 2024
Hello Victor:Thank you for your kind feedback about the need for better communication-we 100% agree and will make a much better effort to do so.

6/10 – Redelijk

Lurae

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Good for overnight stay near airport. Acceptable, however, did not find hotel to meet Marriott standards.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 8 mrt 2024
Hello Lurae:We're glad you enjoyed our location but regret that you were disappointed with our facility.

10/10 – Uitstekend

Jeanette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rod op 8 mrt 2024
Hi Jeanette:It was great to see that you had such a fantastic stay in our hotel!

8/10 – Goed

Jenly

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The layout wasn't very convenient
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Rod op 8 mrt 2024
Hi Jenly:Thank you for choosing our hotel!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Rod op 8 mrt 2024
Please come back for another fantastic stay at our Four Points by Sheraton Tucson Airport!

8/10 – Goed

Melissa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Rod op 8 mrt 2024
Hi Melissa:We appreciate your feedback regarding your recent stay in our hotel!

6/10 – Redelijk

Diane

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Just for one night for airport it’s ok
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Rod op 8 mrt 2024
Hello Diane:Thank you for choosing our hotel!

4/10 – Matig

Judy

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I called two days ahead to see if they would have a shuttle for us because we were getting in at midnight and didn’t know the area. I was assured they had 24 hour shuttle service. We get to the airport, called the hotel and was told they had no shuttles running. We were told we could walk because they are in walking distance. We’re older and didn’t have a clue which way to go. Poor service. Will never stay there again. The carpet in our wing was dirty. I will say they had good coffee in the morning.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Rod op 8 mrt 2024
Hello Judy:We are so very sorry for not communicating well about our shuttle service to and from the airport. That sort of feedback is important so we can improve our facility and services.

2/10 – Ontzettend slecht

Isa

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Rod op 21 mrt 2024
Hello Isa:Please accept our apologies for a disappointing stay in our hotel.We've obviously missed an opportunity to keep you as a customer but will try to focus on improving our facility and services.

6/10 – Redelijk

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service
Customer service was excellent. Overall stay was good. It just needs a little more upkeep and attention to room amenities. Soap was empty and only 2 bath towels in room when room sleeps 4 people. Also parking fee is inconvenient.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Rod op 8 mrt 2024
Hello Carlos:We regret that there were problems with the amenities in your room during your recent stay in our hotel.

10/10 – Uitstekend

Susan

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Rod op 8 mrt 2024
Hi Susan:We're delighted that you had such a terrific stay in our hotel recently!

10/10 – Uitstekend

federico

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel de nivel cinco estrellas
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Rod op 8 mrt 2024
Hello Federico:We're delighted that you had such a terrific stay in our hotel recently!

10/10 – Uitstekend

Tiffany

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Rod op 8 mrt 2024
Hi Tiffany:WOW! A perfect 10 out of 10...thank you!

6/10 – Redelijk

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Hotel is pretty old and needs upgrading/remodeling. But great location and nice people. Decent price too.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Rod op 8 mrt 2024
Hello Thomas:Thank you for your kind words about our employees and preferred location!

8/10 – Goed

Christoph

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Es war Streik im Flughafen Frankfurt, ich versuchte das dem Hotel mitzuteilen das ich einen Tag später komme. 1. keine e-mail wurdee beantwortet 2. Es hat 30 Min. gedauert bis ich das der Rezeption verständlich machen konnte ! Bei meiner Ankunft waren Die Abfalleimer im Zimmer noch voll, der Teppich mit Sand und Haaren verschmutzt und im Bad noch lange schwarze Haare. Das Zimmer wird nur alle 4 Tage gereinigt. Die Fenster schlossen nicht dicht dadurch sehr laut. Buffet ausreichend. Personal war sehr bemüht aber nicht aufmerksam. Mein Resultat: für den Preis nicht besser als ein gutes Motel, lediglich der Standort ist gut.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Christina Moore op 15 feb 2024
Thank you for choosing to stay with us. Your experience is not up to our standard. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for falling short of your expectations. I have shared your feedback with the leadership team, so we can do our best to ensure this does not occur again.Once again, thank you for taking the time to share your experience.We hope to see you again. Feel free to let me know if there is anything we can do to make your next stay a memorable one.

6/10 – Redelijk

Betty

Negatief: Voorzieningen
Over priced for what you get. Rooms are showing their age. They charge for parking . Not realistic, since this isn’t the Ritz and you’re already paying a ridiculous amount for a room. Staff at front desk were more concerned with staff issues than with their guests. Glad I only had one night there.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Christina Moore op 15 feb 2024
Thank you for choosing to stay with us. Your experience is not up to our standard. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for falling short of your expectations. I have shared your feedback with the leadership team, so we can do our best to ensure this does not occur again.Once again, thank you for taking the time to share your experience.We hope to see you again. Feel free to let me know if there is anything we can do to make your next stay a memorable one.

8/10 – Goed

Julie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super clean. Excellent beds. Rickety out of the way elevator. $12 to park overnight. Located 2 minutes from airport drop off.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Christina Moore op 15 feb 2024
On behalf of the entire Four Points Tucson Airport team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

8/10 – Goed

Scott

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Christina Moore op 15 feb 2024
On behalf of the entire Four Points Tucson Airport team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.