Een bureau, een laptopwerkplek, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van Motel 6 Tucson, AZ

2 out of 5
Motel 6 Tucson, AZ
1010 South Freeway, I-10 and 22nd, Tucson, AZ

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 143 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 116 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 157 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 178 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 410 van 1004 beoordelingen" "

5,0/10

Netheid

5,8/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

4,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Krystal

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty rooms
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 12 mei 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

2/10 – Ontzettend slecht

Taylor

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
21 nachten verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 12 mei 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

2/10 – Ontzettend slecht

Rhonda

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 12 mei 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything on point!!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 12 mei 2024
Thank you

10/10 – Uitstekend

Jazzie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A place to come especially if you're a young couple to get away and rekindle
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 12 mei 2024
Thank you

6/10 – Redelijk

James, Silver City

1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 12 mei 2024
Thank you for your review and staying with us Motel 6.

4/10 – Matig

Patrick

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 8 mei 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

2/10 – Ontzettend slecht

Azaima

Zakenreiziger, Reisde met huisdieren
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This was probably the creepiest place I've ever stayed. Constant freeway traffic noise, There was no plug to fill a bath. A cockroach crawled on top of the refrigerator. There was no shampoo. Loud people all around. I was given two different room numbers. I didn't feel safe here at all. There was construction, and it would have been easy to fall in a hole.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 1 mei 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

8/10 – Goed

Gabriel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good night sleep
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 24 apr 2024
Thank you

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Need dinning option
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 24 apr 2024
Thank you

8/10 – Goed

Ahmad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in and out was smooth and it was really quite
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 23 apr 2024
We love hearing that we were able to provide you with such a wonderful experience. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay. We look forward to your next stay!

4/10 – Matig

William

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Lisa op 15 apr 2024
Dear William,We appreciate the feedback and are very sorry to hear that you experienced a few hiccups during your stay. We hope that you will stay with us again and change that 2 star review into a 5 star one!

10/10 – Uitstekend

Jorge

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Está muy limpia la habitación y muy ordenada
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 15 apr 2024
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Daniel

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un clean property and hotel room sheets stained and pillows and bath room broken shower surfaces and low water psi and low temperature coming out of shower head. Pool was not clean and placers around property vacant and run down making it unsafe to walk around during the day an night .
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 15 apr 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

8/10 – Goed

Shelby

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff here were great, people that stayed here were rude!!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 15 apr 2024
From all of the staff and management at the Motel 6, we appreciate your business and thank you for staying at our property.

8/10 – Goed

Manuel

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Staff great
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 10 apr 2024
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Israel

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room smells like humid the showers was wet water poured out room 116 feels sick floor was falling apart never again stay we have to leave early for the muste smell
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 8 apr 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

10/10 – Uitstekend

Guadalupe Córdova

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Segura, limpia muy agusto
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van General Manager op 8 apr 2024
Thank you

4/10 – Matig

Ken

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 8 apr 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

10/10 – Uitstekend

Miguel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 8 apr 2024
Thank you

8/10 – Goed

Bianca

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van General Manager op 23 apr 2024
Thank you

10/10 – Uitstekend

Ariel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was nice
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van General Manager op 1 apr 2024
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Alex

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was very old, no hot water and shower tub had lots of old cocking with black spots around cocking, parts of shower was cracked. Wall was cracked as well.My cable was not working and they asked me to unplug and replug and I did but didn’t work. The following day I called them and they sent a technician.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van General Manager op 1 apr 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

10/10 – Uitstekend

Gabriela

Reisde met partner
Está muy limpio y hay un buen servicio. La ubicación está muy bien porque está enseguida del freeway
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van General Manager op 1 apr 2024
We love hearing that we were able to provide you with such a wonderful experience. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay. We look forward to your next stay!

2/10 – Ontzettend slecht

Jane

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We had to ask for a shower head. The curtain has holes and there is a dirty shoe print on our ceiling.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van General Manager op 28 mrt 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

10/10 – Uitstekend

Santiago cano

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van General Manager op 1 apr 2024
Thank you

4/10 – Matig

Jim

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A dump or a property located in a terrible area. At least the front parking lot was well lit.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van General Manager op 28 mrt 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

10/10 – Uitstekend

Arnold

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van General Manager op 15 apr 2024
Thank you

6/10 – Redelijk

Yanning

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van General Manager op 24 mrt 2024
Thank you for taking the time to share your review. We truly value your feedback

8/10 – Goed

Selvin T

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van General Manager op 18 mrt 2024
Thank you

6/10 – Redelijk

Gabriel

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
If you can’t find a place to sleep then go here it’s cheap, with free parking, free wifi, and somewhat clean. My only advice would be don’t keep anything valuable in your vehicle because there is a lot of people on drugs.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van General Manager op 18 mrt 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

4/10 – Matig

Mei

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Too noisy cannot sleeping
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Brand Experience Team op 12 mrt 2024
Hi Mei,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

2/10 – Ontzettend slecht

Claudiana

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They were rude I did not stay and have yet to receive my refund can you please help me with this issue
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Brand Experience Team op 12 mrt 2024
Hi Claudiana,On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Lilith #Team6

10/10 – Uitstekend

Lawrence

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every thing!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Brand Experience Team op 12 mrt 2024
Hi Lawrence,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ontzettend slecht

Ana

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible place. Super dirty and very unsafe! Huge crack in the door where it was so easy for someone to just look right in. The actual rooms vs the pictures on the site are very misleading as nothing was the same. It was a huge downgrade. People walking all over and looking into rooms. Front desk only offered to switch rooms and could not even offer an refund after expressing how unsafe this place is.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nancy Y. op 6 mrt 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Cranky staff
Cranky staff from the get go on both ends of the trip. Wasn’t looking for warm fuzzies was surprised by unkindness.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Brand Experience Team op 7 feb 2024
Hi TravelerThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6

4/10 – Matig

Hilda Natalie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
No había estacionamiento cercano y estaba una persona de situación de calle durmiendo fuera de nuestra habitación que asustó a mis hijos.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Brand Experience Team op 30 jan 2024
Hola Hilda Natalie,Gracias por tomarse el tiempo de revisar su reciente estadía con nosotros. Nos gustaría disculparnos por cualquier inconveniente que haya experimentado como huésped. Nos mantenemos en un alto nivel y planeamos darle a este tema la atención que merece. Son los huéspedes valiosos como usted los que siempre nos impulsan a ser mejores, y agradecemos que nos haya llamado la atención sobre esto.Maz K.#Team6

6/10 – Redelijk

Rey

Zakenreiziger
If you just need a bed and a shower, with no shampoo or conditioner included, then this is your spot. Clean enough and the front desk people were nice.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Brand Experience Team op 30 jan 2024
Hi Rey,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 – Redelijk

ABRAHAM GASTELUM

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estacionamiento
Buena limpieza buen servicio lo único es que tienen alrededor del hotel muchas como carpas no se que sean que quitan espacio al estacionamiento
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Nancy Y. op 23 jan 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

4/10 – Matig

David

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not as expected.
The hotel began kicking out guest to make room for the annual gem show participants. At least refunds were given.
12 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Nancy Y. op 23 jan 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 – Redelijk

Lisa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was noisy.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Nancy Y. op 23 jan 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

8/10 – Goed

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van General Manager op 20 feb 2024
Thank you

10/10 – Uitstekend

George

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van General Manager op 20 feb 2024
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Shadow

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Managers are very rude to the customers and maids don’t do their jobs and top it off the grounds keeper is very rude
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Nancy Y. op 17 jan 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 – Matig

Marva

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van General Manager op 20 feb 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

4/10 – Matig

Miya

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Less than desired
The front desk clerk was very helpful and nice. The room was less than great. Construction was obvious around the hotel and the room was not very clean. Area of town was less than desired to say the least. Lock your car doors and slide the dresser in front of the door! Eek.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Nancy Y. op 17 jan 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

4/10 – Matig

Jamie Roshon

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Wouldn't stay again...
The receptionist was super rude and blunt and since that starts the experience, it made it start with a black cloud! Wouldn't stay here again...
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Nancy Y. op 17 jan 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ontzettend slecht

Shanna

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van General Manager op 20 feb 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

8/10 – Goed

luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Ofrecen café, pero durante mi estancia no funcionaba la máquina de xafe
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Brand Experience Team op 9 jan 2024
Hola Luis, Esperamos tener la oportunidad de mejorar tu experiencia con nosotros. Por favor visite nuevamente.Lilith#Equipo6

10/10 – Uitstekend

Elisandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is good just wish ice machines closer to rooms
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Brand Experience Team op 9 jan 2024
Hi Elisandra,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6