Exterieur

Beoordelingen van Logis Hotel Uzes Pont du Gard

3 out of 5
Logis Hotel Uzes Pont du Gard
2 Rue de l'Émeraude, Uzès, Gard

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 92 van 333 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 168 van 333 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 61 van 333 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 333 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 333 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

janssen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zwembad
zwembad bij het hotel is top
3 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Jan, Brussels

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly service, Nice breakfast, well maintained pool, good check-in and check-out times. The walk to the old city center is not the nicest though
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

mel, België

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke mensen. Enkel verouderd hotel, vieze badkamer.
5 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Fred, Groningen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond het tegen vallen dat het personeel slecht Engels sprak. Dat is tegenwoordig over t algemeen redelijk tot goed in Franse hotels.

8/10 – Goed

Stef, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Western Uzes Pont Du Gard
Ik was 4 nachten in dit hotel en het is me goed bevallen. Prima kamer en relaxte atmosfeer. Het personeel was ook erg aardig. Een aanrader.

6/10 – Redelijk

Stéphane

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van seb op 12 jan 2024
Merci pour votre commentaire .Cordialement

10/10 – Uitstekend

daniel

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van seb op 12 jan 2024
Merci beaucoup pour votre commentaire . Au plaisir de vous accueillir a nouveau prochainement.Cordialement

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très bon séjour hôtel très bien situé tout était parfait
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van seb op 21 jan 2024
Merci milles fois pour cet agréable commentaire !!au plaisir de vous recevoir a nouveau .Cordialement

8/10 – Goed

Brendan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van seb op 21 jan 2024
merci pour cette belle évaluation globale , au plaisir de vous accueillir a nouveau prochainement Cordialement

8/10 – Goed

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was mediocre. The scrambled eggs were poorly prepared and one had to search various tables on the dining area for cereals, bread and other breakfast consumables.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van sebastien op 9 apr 2024
We're very sorry for scrumble eggs as usualy people say they are great ... We must separate warm things and cold ones ; We prefer an airy breakfast and each product to be identifiable, rather than bringing everything together in the same place.We're looking forward to,welcome you again and make this future stay a better one !Best Regards Réception

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hotel calme et reposant avec une équipe sympathique.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van sebastien op 9 apr 2024
Merci pour cet agréable retour d'expérience! Bien cordialementLa Réception

10/10 – Uitstekend

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour de l’hôtel à Uzès
Très bon séjour , bonne literie, chambre très propre, personnel impeccable et le restaurant très très bon , juste un petit bémol le temps de notre séjour la piscine était verte .
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van sebastien op 9 apr 2024
Merci milles fois pour ce très bon commentaire sur notre personnel et notre restaurant.La piscine avait malheureusement tournée , nous y avons remédié rapidement :)Cordialement La Réception

8/10 – Goed

Jean-Pierre

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van sebastien op 9 apr 2024
Merci d'avoir pris le temps de donner cette excellente note ! Nous serons ravis de vous accueillir a nouveau prochainement.Cordialement La Réception

10/10 – Uitstekend

Serge

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van sebastien op 9 apr 2024
Merci beaucoup pour cette belle note d'évaluation !!CordialementLa Réception

8/10 – Goed

Stephanie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour. Bon rapport qualité prix
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van sebastien op 9 apr 2024
Nous vous remercions pour votre commentaire .Cordialement La Réception

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
A simple nice hotel. We stayed there for a few days and it was very convenient!
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van sebastien op 9 apr 2024
Thanks for your kind comment ; it's very important for us to collect rewiews in order to improve our services .Best RegardsRéception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hurtig indtjekning. Pænt og rent. Gode senge. Lille pool men den er der. Gratis stor parkering. Tæt på byen. Der stod gratis hund på siden og det tog 3 personer og en del tid før de ville tjekke teksten og rette tingene. Ikke meget kundeservice der. Men hotellet fungerede som enkel overnatning.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van sebastien op 9 apr 2024
det står klart, at hunde og dyr er tilladt, men der er ingen omtale af gratis adgang.Vi håber ikke desto mindre at få muligheden for at byde dig velkommen igen!

10/10 – Uitstekend

MARIANI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van sebastien op 9 apr 2024
Quelle agréable note ! L'ensemble du personnel se joint a moi pour vous en remercier !!Nous espérons a très vite pour une prochaine visite .Bien CordialementLa Réception

6/10 – Redelijk

Chantal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van sebastien op 9 apr 2024
merci d'avoir pris le temps de noter votre expérience ; toutefois il nous serait utile de connaitre les points positifs ou négatifs que vous pourriez soulever et ceci afin de continuer a améliorer nos prestations et la qualité de nos services .CordialementLa Réception

10/10 – Uitstekend

Martine

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van seb op 15 mrt 2023
Merci pour votre excellente appréciation ; dans l'attente d'avoir a nouveau le plaisir de vous accueillir.Cordialement

10/10 – Uitstekend

Serge

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van seb op 1 feb 2023
Merci milles fois pour votre évaluation , au plaisir de vous accueillir a nouveau dans notre établissement.Cordialement

8/10 – Goed

Helle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Bruno

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

CELINE

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

LAURANS

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

chantal

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfaction
Bon séjour, cadre agréable. J'ai particulièrement apprécié le dévouement du factotum qui s'est mis en quatre pour nous changer la télé tombée en panne .
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Guylaine

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Bonjour, très déçu de notre séjour, les deux premières nuits la clim ne fonctionnait pas , ils nous ont changé la troisième nuit, j’avais réservé un lit king et dans la deuxième chambre le lit était moins large. Le ménage n’a été fait que la veille de notre départ parce que nous avons demandé , les serviettes et et les draps ont été changés la veille de partir. Nous avons dîné le premier soir le pavé de veau était dure. J’ai fait tomber un produit derrière la douche car il y avait rien pour poser, ils n’ont pas arriver à me le récupérer , il devait nous faire une remise commerciale, ils nous ont fait cadeau des 2 petits déjeuners seulement soit 24€ sur un séjour de 8 nuits, les croissants n’était pas cuit . Et le reste était très moyen. J’ai travaillé dans le tourisme ce genre d’établissement ne mérite pas 3 étoiles dommage car Usez est une très belle ville.
8 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Cyril

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vétuste, salle de bains avec baignoire pleine de rouille, taches au sol Tv toute petite chambre idem Prix abusif vu la prestation !!
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Joël

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Alain

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel accueillant et tranquille
Hotel en cours de renovation, personnel tres profesionnel et accueillant. L equipe a le sens du contact. La chambre est propre. Bon petit déjeuner. Paysage autour plaisant et entretenu.
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Fabrice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Ludwig

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Ludwig

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Martine

2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

Francoise

2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Vion

1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Gaëtan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

manivet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour pro
Hôtel bien situé personnel disponible et souriant Restaurant sur place de bonne qualité Borne électrique
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Elisabeth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel. Medium size rooms. Located a 10 minutes walk from the old city.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

THIERRY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bonne adresse
Tres bon accueil. Personnel souriant.idealement situé à proximité d'Uzès.
3 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Philippe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
hotel convenable,mais aurait besoin d'une décoration plus chaleureuse dans les parties communes(restaurant,salle de petit dejeuner).
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

catherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon séjour
bon séjour, juste dommage panne de courant dues aux intempéries, mais l'hôtel n'y est pour rien très bon petit déjeuner pour 8 euros.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Jacques

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Laurent

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Place was clean, in need of renovations in a few area
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Nadège

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Christophe

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021