Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Anantara Palais Hansen Vienna Hotel

5 out of 5
Anantara Palais Hansen Vienna Hotel
Schottenring 24, Vienna, Vienna

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 817 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 135 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 1002 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Robertus Antonius Johannes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prachtig hotel op een prima locatie aan de ring. Als Expedia gold member in een VIP-access hotel heb je recht op een gratis kamer-upgrade indien beschikbaar; nadat de dienstdoende receptionist ons de vele mogelijkheden voor een upgrade noemde, bleken die bij nader inzien alleen met bijbetaling beschikbaar. Dat was jammer. De beloofde fles bubbels was wel op alle gereserveerde kamers in het ijs gastvrij klaargezet. Ontbijt en bediening in het ontbijtrestaurant waren uitstekend; bediening in de lobby enigszins understaffed. Fijne sauna en zwembad. Prima locatie, heeft wel wat extra management aandacht nodig.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Florian Wille & team op 2 jan 2024
Dear Robertus Antonius Johannes,Thank you for your kind and constructive feedback and please be assured that we will continue to work very hard in order to deserve the full 5/5 during your next visit to Palais Hansen in beautiful Vienna!With kindest regards and best wishes for the New Year,

6/10 – Redelijk

Hendrika

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Vriendelijk maar niet service-minded
Het personeel was vriendelijk en het hotel prachtig maar de service (met name de kamers) was waardeloos. Handdoeken werden niet verschoond, bedden werden niet verschoond. Koffie- en thee werd niet aangevuld. Minibar werd niet aangevuld. Zakdoeken in badkamer waren op en werd niet bij gevuld etc. Ze adverteren met een "schwimmbad" maar dat is het niet. Het is een uit de kluiten gewassen voetbad.
6 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Florian Wille, General Manager op 16 aug 2021
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat u niet helemaal tevreden was met uw verblijf. Ik heb al met de betreffende medewerkers gesproken. De door u genoemde punten voldoen niet aan onze normen. Zoals beschreven op onze website, kunnen onze gasten genieten van een hydropool voor ontspanning in de SPA.

10/10 – Uitstekend

Christine

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schitterend hotel met verrukkelijk ontbijt. Frisdranken op de kamer gratis. Metro en tram om de hoek. Aanrader!
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Carmen Mauthner, Hotel Manager op 9 jan 2019
Thank you very much for your review and your recommendation! We hope to welcome you again at Palais Hansen Kempinski. Best regards from Vienna, Carmen Mauthner, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

PatrickD, Brussels

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel has a very good location in the city center. The hotel offers all modern facitlities at an outstanding level. The breakfast it top. No remarks to be made, just perfect.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Carmen Mauthner op 5 nov 2018
Dear PatrickD, thank you for your kind words on Expedia. I am happy to hear that you enjoyed your time and facilities with us. Warm regards from the Palais Hansen Kempinksi Vienna, Carmen Mauthner, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

freddy, antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel in goed gelegen deel van stad
Personeel heel vriendelijk & behulpzaam, kamers proper en ruim

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buiten centrum, achterkant heel rustig. Luxe.
Wat heel goed was was het feit dat in de ruime lobby hapjes en kleine kaart tot 24 uur geserveerd wordt. Handig als men nog trek heeft na voorstelling of theater. Bovendien snel en zeer vriendelijke bediening.

8/10 – Goed

Peter, Arnhem, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tophotel, paar kleine minpunten
Bijzonder hoog service niveau, extreem goed afgewerkte kamers met veel oog voor detail. Alles in smetteloze staat en als je oog voor architectuur hebt, zeker een aanrader. Ligt in een rustig gedeelte van de stad, binnen 10 minuten lopen ben je in het centrum Paar kleine minpunten: De kamer was vrij benauwd en de lucht was erg droog, ondanks het feit dat we de ramen s'nachts open hadden staan bleven we dit ervaren. Wat we misten was een leuke bar in het hotel, of een leuk dakterras. Ontbijt hebben we buiten het hotel genomen, omdat 42,50 euro per persoon wel enig zins buiten proporties is. Maar al met al zeker een aanrader

10/10 – Uitstekend

alie, gooi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, geweldige service, rustig gelegen
Fantastische badkamer, service is excellent, hotel is mooi en op loopafstand van het centrum

10/10 – Uitstekend

just travel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
prijs kwaliteit hotel
Prachtig hotel op een ok ligging. Op wandelafstand van het centrum. Volledig gerenoveerd. vriendelijk personeel.

10/10 – Uitstekend

Wim, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het allerbeste hotel
Ik heb al in vele hotels gewoond maar dit is het allerbeste!! Vooral de professionaliteit en de instelling van de medewerkers kom je tegenwoordig zo niet meer tegen. Ik kan dit hotel bij iedereen dan ook hartelijk aanbevelen.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Palais Hansen Kempinski, the nowadays SISI luxury
This is hotel is just amazing! All you wish for is in this hotel with incredible futuristic gadgets in the room but never lost that SISI romantic touch out of sight. A MUST SEE hotel once in your life time!!!

8/10 – Goed

Onno, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Een goed hotel. Enige nadeel is dat ons e.e.a. beloofd werd, zoals een krant, en vervolgens werd deze belofte niet nagekomen. Dat is natuurlijk erg vervelend. Voor de rest erg tevreden

6/10 – Redelijk

Maayan

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is old and doesn't feel like luxury 5 stars experience. Cleanliness needs to be improved in the hotel's rooms and corridors. Also, the smell in the hotel isn't good, and it feels like it's old and unmaintained. Despite this, the breakfast is excellent and the staff is friendly and accommodating.
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

kevin george

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a true five star hotel
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk op 27 apr 2024
Thank you so much for your Feedback! The Anantara Palais Hansen Team would be happy to welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

Christopher Charles, Coventry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

George

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and professional Staff
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk op 27 apr 2024
Dear Mr George, we are very happy to read that you are satisfied with our Hotel and Staff. The Anantara Palais Hansen Vienna would be happy to welcome you back!

10/10 – Uitstekend

Michel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre DeLuxe pour 4 nuits, très spacieuse, finitions et détails très soignés (éclairages au sol, lampes et meubles de style, machine Nespresso, marbre très présent, Revêtement Loupe d'Orme), insonorisation parfaite, Salle de bain en marbre avec baignoire et douche Italienne séparée avec réglages sensitifs : Bémol, ces réglages sont difficiles à manipuler et on ne peut pas régler l'intensité du jet qui est un peut fort à notre goût. Accueil charmant et attentionné, pianiste dans le magnifique hall. Piscine et Spa très agréable, salle de sport ultra complète. Nous aurions aimés que la piscine ouvre plus tôt et ferme plus tard... Métros, Trams et bus pas loin de l'hôtel. En marchant un peu, nous avons trouvés les quartiers animés. Nous reviendrons.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Florian Wille & Team op 19 apr 2024
Dear Michel,Thank you so much for your wonderful review which I am more than happy to share with the entire team! It is feedback like yours which motivates us every day to get a little bit better in everything we do.We all hope to have the pleasure to welcome you back to Anantara Palais Hansen on your next visit to the capital of music.With kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Hauke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr zuvorkommend und höflich. Wir haben uns als willkommene Gäste gefühlt.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Florian Wille & Team op 3 apr 2024
Vielen herzlichen Dank für Ihr wunderbares Feedback und wir würden uns sehr freuen, Sie schon bald wieder bei uns im Anantara Palais Hansen begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen aus dem frühlingshaften Wien,

10/10 – Uitstekend

Sharon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing stuff , great room , great breakfast - anything you need for great vacation
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Florian & team op 19 mrt 2024
Dear Sharon,Thank you so much for your most wonderful feedback and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Anantara Palais Hansen Vienna Hotel very soon!With kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Howard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is an oasis. It cannot be faulted. Totally first class
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Florian & team op 19 mrt 2024
Dear Howard,Thank you so much for your kind words. It is feedback like yours that motivates us every day to become a little bit better in everything we do.With kindest regards,

4/10 – Matig

Talgat

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Remember that there is No option to go the pool with a child after 4pm, which they do not inform about. So it is rather family unfriendly hotel. Disappointment. The staff in spa do not speak english.
Reactie van Florian Wille & team op 23 jan 2024
Dear Talgat,Our Sauna and SPA area is open for children below 16 years old from 11am - 4pm. Thereafter the space is reserved for adults to relax. I am sorry, that this was not brought to your attention early enough, however with all our facilities for families, especially in terms of flexible rooms arrangements, we welcome many happy families from all over the world. We will improve our communication in order to avoid such disappointments in the future and hope to have the pleasure to welcome you and your family back to Palais Hansen in beautiful Vienna!With kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles bestens
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Florian Wille & team op 22 jan 2024
Vielen herzlichen Dank und wir würden uns sehr freuen, Sie schon bald wieder bei uns im Palais Hansen begrüßen zu dürfen!

10/10 – Uitstekend

Karen

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Florian Wille & team op 15 jan 2024
Dear Karen,Thank you so much for your most wonderful feedback and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen very soon!With kindest regards,

6/10 – Redelijk

Giorgia

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Struttura curata con camera sufficientemente pulita. Intollerabile la moquette per terra piena di macchie ed il sistema di riscaldamento rumorosissimo, impossibile riposare in silenzio. Frigo bar con pochissime bevande e privo di snack. Il nostro omaggio di benvenuto era una bottiglia di vino con un solo flûte. Dopo la nostra segnalazione, con richiesta di un altro flûte, ci è stata portata una piccola torta al cioccolato, priva di accorgimenti igienici, in un piatto con posate per una sola persona. Dopo qualche ora, nel richiedere nuovamente il flûte mancante abbiamo richiesto anche un’altro piatto con le posate per una’altra persona, ma non abbiamo ricevuto mai nulla. Personale gentile ma poco attento. Ristorante all’interno dell’hotel chiuso. Servizio di Concierge pessimo, ci hanno consigliato un ristorante mediocre Italiano con rapporto prezzo/qualità inadeguato e ci hanno fornito una guida turistica poco professionale che ha inoltre calcolato nella sua tariffa 30 minuti in più.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Elisabeth

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Florian Wille & team op 11 jan 2024
Dear Elisabeth,Thank you so much for your wonderful rating and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen in the not so distant future!With kindest regards,

6/10 – Redelijk

Luis Ignacio

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Nice property but terrible reception staff!! It is a shame that such a big investment in customer comfort is completely ruin by incapable front desk staff. It is a shame to spend 1000 euros a night and not get the service you paid for!!
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Florian Wille op 3 jan 2024
Dear Mr. Ignacio, Thank you for your candid feedback. None of our reports show a negative comment from you during your stay or even during checkout. May I please kindly ask you to contact me directly in order to understand what went wrong. Thank you for taking the time and with kindest regards,

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok for a short stay
Not too bad, used to be better. Room service menu and wine list could be improved. Buffet breakfast not as good as other places.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Palais Hansen Kempinski Vienna op 21 dec 2023
Dear Andrew, Thank you for reviewing your stay with us at Palais Hansen Kempinski Vienna. I am happy to read you enjoyed your time with us but of course I am disapointed to know that you did not experience the breakfast and room service menu like before. I will discuss this with the team internally and see what we can do to once again offer a different selection of goods.

10/10 – Uitstekend

Andrei

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Florian & team op 19 mrt 2024
Dear Andrei,Thank you so much for your wonderful rating and we all hope to be able to welcome you back to Anantara Palais Hansen Vienna Hotel very soon!With kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Saud, Dhahran

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Florian Wille & team op 15 dec 2023
Dear Saud,Thank you kindly for your amazing feedback and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen on your next visit to Vienna!With warm regards,

8/10 – Goed

Mary

5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Florian Wille & team op 2 jan 2024
Dear Mary, Thank you for your rating and we will work very hard, in order to deserve the full 5/5 during your next visit to Palais Hansen in beautiful Vienna!With kindest regards and best wishes for the New Year,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles bestens
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Florian Wille & team op 9 dec 2023
Vielen Dank für Ihr wunderbares Feedback und wir würden uns sehr freuen, Sie schon bald wieder bei uns im Palais Hansen begrüßen zu dürfen!

10/10 – Uitstekend

Peter

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Florian Wille & team op 2 jan 2024
Dear Peter,Thank you so much for your wonderful rating and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen in the new year!With kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Niurca, Pembroke Pines

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay. Location. Check in. Cleanses Lobby café. Breakfast buffet Room condition Thanks Onay for your help at check out
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Florian Wille & team op 27 nov 2023
Dear Niurca,Thank you so much for your most amazing feedback and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen Kempinski very soon!With festive regards from the capital of music,

2/10 – Ontzettend slecht

matthew

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Florian Wille op 27 nov 2023
Dear Matthew, I would like to sincerely apologize since we obviously failed to meet your expectations during your recent visit. If you are able to share any details with me I would be very thankful in order to understand what went wrong - we do not have any record of a complaint unfortunately - and most importantly, to learn and improve based on your feedback.Thank you kindly and with warm regards,

6/10 – Redelijk

Aviva

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
room was a bit worn
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Florian Wille & team op 9 nov 2023
Dear Aviva,Thank you for your feedback and I hope that you enjoyed our services and historic palace. We will work very hard in order to deserve the full 5/5 during your next visit to beautiful Vienna!With kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Jörg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Florian Wille & team op 25 okt 2023
Sehr geehrter Jörg,Vielen Dank für dieses wunderbare Feedback und wir würden uns sehr freuen, Sie schon bald wieder bei uns im Palais Hansen Kempinski begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Peter Ari

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Florian Wille & team op 23 okt 2023
Dear Mr. Ari,Thank you so much for your wonderful rating and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen Kempinski very soon!With kindest regards,

8/10 – Goed

Herbert

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Florian Wille & team op 2 okt 2023
Dear Herbert,Thank you so much for your positive feedback and we will work very hard in order to deserve the full 10/10 on your next visit to Palais Hansen Kempinski.With kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Ian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was located in a great location and close to transport links. It was clean and spacious and the reception staff were welcoming and efficient. (I had forgotten to bring a USB-A to USB-C charger for my mobile phone and when I asked the receptionist where I could buy one they found a brand new one for me behind the desk.) The room was luxurious and light, well furnished and with a large bathroom and very nice shower. The breakfast was of a high standard with a good choice of options, including a cooked one, and the restaurant was large, bright and quiet, even when quite busy. I really enjoyed my stay here and was sorry to leave.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Florian Wille & team op 25 sep 2023
Dear Ian,Thank you so much for your most wonderful feedback which motivates us even more to deliver personalized and faultless service every day to all our guests.We all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen on your next visit to the capital of music!With kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Bernhard

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Florian Wille & team op 19 sep 2023
Dear Bernard,Thank you so much for your amazing rating and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen and the capital of music very soon!With kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Shiwen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was great
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Florian Wille & team op 14 aug 2023
Dear Shiwen,Thank you so much for your wonderful feedback and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen Kempinski on your next visit to beautiful Vienna!With warm regards,

6/10 – Redelijk

Timothy

Reisde met familie
Large room but whole place feels a little tired and room could do with a deep clean - surfaces clearly not dusted frequently, carpet dirty. Had to ask at reception to get room cleaned as hadn’t been done whilst we were out (9-4) on Saturday so maybe not enough staff? Breakfast shambolic on first day but much better with really helpful staff on second and third days. There’s a lot of competition in Vienna and Kempinski’s current formula there isn’t a winner
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Palais Hansen Kempinski Vienna op 8 aug 2023
Dear Timothy,Thank you for your review of your stay at Palais Hansen Kempinski Vienna. I thank you for the constructive feedback on your stay - please rest assured that I have shared it with the respective department heads for evaluation. I would like to personally apologize that your room was not spotless and it took longer to clean it during your stay. Furthermore regarding the breakfast it is very unfortunate that you did not enjoy it on the first day. However I am happy to read we were able to improve on the following days.It would be our pleasure to welcome you again with us in beautiful Vienna and have the chance to show you a better side of our service.With best regardsFlorian Wille and team

10/10 – Uitstekend

Tracey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Entering the Palais Hansen Kempinski felt like entering an alternate world of calm, beauty and elegance. We were in Vienna during a 90 degree stretch and treated ourselves with a night at the Kempinski to enjoy staying in a palace and for the comfort and AC. We were not disappointed. The staff, the room, the lobby strudel and the food were all exceptional.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Martina Barreto-Schabler op 21 jul 2023
Thank you very much for your positiv feedback, I will be more than happy to share it with our staff members.Best regards

10/10 – Uitstekend

Rowena, Oakland

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Palais Hansen Kempinski Vienna op 7 aug 2023
Dear Rowena,Thank you for your positive feedback. We are happy to hear you enjoyed your stay with us in Vienna and would be more than happy to have you again as our valued guest at Palais Hansen.

10/10 – Uitstekend

André

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nöjesresa med inriktning på Arkitektur
Bra skick, rent, tysta rum, bekväm säng, stort badrum med separat badkar och dusch, trevlig personal, stor och trvlig lobby, nära till Stephandomen och Hofbueg, bra livsmedelsbutik 5 min gångväg från hotellet. Jag kommer boka detta hotell vid mina kommande besök.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Florian Wille & team op 14 jul 2023
Dear André, thank you so much for your wonderful feedback and we are all looking forward to welcoming you back to Palais Hansen Kempinski on your next visit to the capital of music!

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Florian Wille & team op 11 jul 2023
Dear Peter,Thank you for your wonderful feedback and we all hope to have the pleasure to welcome you back on your next visit to the capital of music!With warm regards,

4/10 – Matig

Nayef

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
It's a wonderful building in a great location. But the service is terrible
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Florian Wille & team op 10 jul 2023
Dear Nayef,Thank you for your feedback and I would like to sincerely apologize that we obviously failed to meet your expectations in regards to our services. I would like to assure you that this does not reflect our efforts and aspirations to deliver a personal and flawless service to all our guests at all times.We will work very hard in order to deserve the full 5/5 in all areas during your next visit to Palais Hansen Kempinski.With kindest regards,

10/10 – Uitstekend

André

5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Florian Wille & team op 10 jul 2023
Dear André,Thank you so much for your wonderful feedback and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen Kempinski on your next visit to the capital of music.With kindest regards,

8/10 – Goed

Silvia

Zakenreiziger
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Florian Wille & team op 12 jun 2023
Dear Silvia,Thank you so much for you kind feedback and we will work very hard in order to deserve the full 10/10 during your next visit to Palais Hansen Kempinski.With kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Prasanna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel. Friendly staff. Rooms well kept and clean. Well located centrally. Tourist hotspots within walking distance. Good transport links.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Florian Wille & team op 1 jun 2023
Dear Prasanna,Thank you so much for your wonderful feedback and we are glad that you enjoyed your stay with us and your visit to Vienna, the capital of music. We all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen Kempinski on your next visit!