Lobby

Beoordelingen van Hotel Enziana Wien

3 out of 5
Hotel Enziana Wien
Rennweg, 51, Vienna, VIE

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 173 van 616 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 239 van 616 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 133 van 616 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 46 van 616 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 616 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Netjes en comfortabel is de prijs waard
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, beperkte klimaat regeling kamer
Prima verblijf, kamers erg warm (centraal geregeld) en aan de voorkant erg veel lawaai als je het raam open wilt zetten om te koelen
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel leuk en goed hotel met prima ontbijt
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede centrale ligging. Vriendelijk personeel en gezellige inrichting.
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Daniela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schattig hotel, goede service. Kamers klein en niet bijzonder, maar schoon, restaurant biedt goede oostenrijkse keuken, lekker. Met de tram binnen 5 min in de stadt.
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

niels

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Misha, Amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel
Het hotel heeft comfortabele bedden en een prima basic badkamer. Er is wel wat geluidsoverlast van de straat. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

2/10 – Ontzettend slecht

Jeniffer

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schlechteste Unterkunft die wir je hatten. Kein Frühstück obwohl es mit gebucht war. Sauberkeit und Hygiene auf dem Zimmer und auf den Fluren unter aller Sau... Um kurz nach 20Uhr fiel dem Personal dann ein, dass man die Zimmer für die neue Ankunft fertig machen könnte. Lediglich die Anbindung an den öffentlichen Nahverkehr war gut. Alles andere furchtbar!!! Nie wieder!!!

2/10 – Ontzettend slecht

Marina

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
War nicht gut
4 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Yuji

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Knut Ole

2 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Carolin

2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

ANNA MARIA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto magnifico
3 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Attention à votre réservation !!
J'ai réservé via Hotel.com et l'hôtel a annulé ma réservation 1 semaine avant le départ ! Hotel.com refuse de me rembourser cette annulation et se dégage de toute responsabilité. C'est scandaleux !
2 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Amanda

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Their entire staff quit and instead of informing us, we arrived at the hotel for check in to find a note on the door stating that the hotel was closed. We had to re-book at the last minute, and despite being promised a refund by Expedia, I have yet to see the money given back to me. For an entire staff to quit an employer must be treating them truly terribly. I would not ever recommend endorsing this by giving Carat Hotels any money whatsoever. Find another place to stay that is not owned by this hotel group.

2/10 – Ontzettend slecht

Jan

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Erica

3 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Vanessa

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We arrived to a note on the door saying due to the complete failure of staff, they were closed indefinitely. No notice. We flew to Vienna from the US. Not impressed.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jomara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Jhon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me cambiaron de hotel, cuando llegue a realizar el check in, me dijeron que no había habitaciones, a pesar de que no tuve que pagar nada extra, el hotel que me asignaron estaba muy lejos de la zona que había reservado
2 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Norbert

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nie wieder!
Das Hotel war bei meiner Ankunft leider geschlossen und ich wurde vorher nicht über die Schließung Informiert. Es entstanden mir zusätzliche Taxikosten, um zu einem anderen Hotel zu gelangen
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Keith

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jamie

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Uwe

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Susan

3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Robert

6/10 – Redelijk

Tarlan

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
İ do not like their cleanlines. But breakfast is good.
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Ok vistelse
Ok hotell. Trevlig reception personal. Väldigt nära tåg och spårvagn.
3 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Nancy

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DECEPCIONANTE
CUANDO LLEGAMOS TODA LA MOQUETA DE LA HABITACIÓN ESTABA INHUNDADA DE AGUA, TUVIMOS QJE DORMIR AHÍ HASTA EL DÍA SIGUIENTE QUE NOS CAMBIARON DE HABITACIÓN DESPUES DE MUCHA INSISTENCIA. EL DIA ANTERIOR A NUESTRA SALIDA NO HICIERON LA HABITACIÓN NI RECOGIERON LAS TOALLAS QUE HABIAMOS DEJADO EL EL SUELO COMO SEÑAL DE CAMBIO.
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Ahmad

4 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Ivan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Got to room had no shower curtain and bathroom was old they were nice to move us rooms the room smelled like cigarettes and wasn’t the cleanest but the BREAKFAST WAS AMAZING and staff were very polite and respectful
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Christian

2 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Daniel

2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Guðmundur

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Perfect location, wonderful reception staff.
The staff at the reception were wonderful and helpful. The room was spacious and the location is almost just perfect for a city visit in Vienna. I booked a double room over nigh, and then I extended my stay two extra nights. The pillows I got were really uncomfertable. And because the discomfort they brought me and therefore a lack of sleep I came to think of the idea that hotels should allow you to choose between pillow types when you reserve a room :-)
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

joseph

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The breakfast is marvelous. The staff is helpful. The shower is too small the sink is clogged all the time. It’s close to almost everything.
4 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Camila

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean hotel, well located close to pharmacy, bus station. Staff super nice, helpful, flexible and efficient. Great breakfast included.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Christian

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Hanna, München

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Zimmerservice hat überhaupt nicht funktioniert- trotz Hängeschild ( bitte sauber machen). Kaum deutschsprachiges Personal. Zimmer ohne Zimmerbeleuchtung, nur zwei Nachttischlampen mehr nicht. Veraltetet Einrichtung. Am Nachttisch blätterte die Kantenumleimer ab. Frühstück vielseitig aber meistens leer. Kaffeemaschinen kaputt oder dreckig( langes Haar aus der Düse gezogen). Im Bad haben wir überall Haare gefunden, selbst in den Zahnputzbechern. Also die Sauberkeit lässt zu Wünschen übrig.
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Jonas

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Great breakfast with minor cleanliness details
The hotel personal and breakfast buffet made this hotel a good stay. However, the room was not particular clean with a lot of dust under and around the bed. The shower was old and tiny and had no hot water one evening. Besides these minor details, we had a very nice stay.
3 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Sandra

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Burooj

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

David

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Freundliches Personal an Empfang, aber das erste Zimmer war nicht gemacht und die Tür war offen. Das Ersatzzimmer war viel kleiner. Frühstück ganz gut für den Preis.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

melvin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Sarah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfy beds, far too hot, no a/c and tiny shower
The hotel is a good choice to avoid all the expensive inner city hotels. It was a 20/25 min easy walk to the centre or there is a tram stop nearby The beds were comfy (twin room) however it was 24 degrees with no air conditioning and only a basic floor standing fan so it was unbearably hot The shower was also incredibly small. I am 5ft 2 and a slim build and found the shower too small so if you’re anything bigger or taller than me then it would be a struggle! Breakfast was a very good spread with plenty of options - eggs, cereals, fruit, breads, ham and cheeses
3 nachten verbleven in september 2022