Kiosk voor inchecken/uitchecken

Beoordelingen van Hotel Schani Wien

4 out of 5
Hotel Schani Wien
Karl-Popper-Strasse 22, Vienna, Vienna

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 604 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 302 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 1002 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Marielle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Aardig, maar niet comfortabel
Wij hadden dit hotel gekozen vanwege de ligging en omdat we niet van hotels met klassieke inrichting houden. Het hotel ligt op loopafstand van Hauptbahnhof. Er ligt verder niet veel in de buurt, maar met het ov kom je overal. Jammer dat de hotelkamer geen koelkastje of waterkoker had. Een airco was er wel, maar daar kwam nauwelijks koele lucht uit. Het raam openzetten was geen aanrader vanwege het omgevingslawaai (o.a. Pizzeria beneden). Matrassen heeel slecht; wij werden beiden ´s ochtends gebroken wakker. Erg klein bed. De kamer was sowieso nogal klein, maar wel schoon. Geen USB laadfaciliteiten, WiFi wel ok. Het lijkt erop dat dit hotel mikt op de doelgroep van (heel) jonge treinreizigers met een groen imago.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Michelle op 2 aug 2023
Dear Marielle,thank you very much for your review and great rating.We understand your point regarding a fridge although we think it's only a nice-to-have but not a necessity. We are proud of being awarded with the Austrian and European Ecolabel and abstaining from 135 fridges is one reason for that. However our guests are welcome 24/7 at the bar to cool their drinks or food.In fact we do not have an air condition, we do have a cooling system which works with fresh air!We'd love to welcome you back some day - please don't miss our invitation to enjoy our homemade Schani Gin Tonic at the bar. ;-)Until then, stay healthy and take care!Servus and Babayour Team of Hotel Schani Wien

8/10 – Goed

Y.S.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie, op loopafstand van Wien hbf
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, op loopafstand van Wenen Hauptbahnhoff
Alles aan ons verblijf in dit hotel is positief bevallen. Schone kamer, rustig, goed ontbijt, vriendelijk personeel. In de buurt van Wenen Hauptbahnhoff. Tram (D) naar het centrum stop vlak voor de deur.
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Ted

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Contemporary atmosphere, good value for money.
Given the high prices in the center of Vienna, at the hotels where I normally stay, earlier this week, I had to search for an alternative hotel. I ended up at Schani Hotel and this happened to be a very good choice. Contemporary atmosphere, clear room with all the necessary needs, good choices at breakfast buffet (at reasonable price), not to forget the friendly service at the desk. All in all a perfect stay.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Paulus

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Inchecken was minder goed geregeld. Personeel was wat minder behulpzaam.
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geert, Wevelgem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima rustige ligging met vlakbij onmiddellijke verbinding (tram) naar centrum. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Uitgebreid ontbijt. Een aanrader!
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10
Heel prettig en efficiënt, rustig, fantastische verbinding met tram voor de deur naar het centrum van Wenen, zeer vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers.
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Annemie, Waasmunster

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een weekje bij Schani
Hitel Schani wordt bevolkt en geleid door jonge Schani’s die hun best doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het is gelegen in de buurt van het Hautbahnhof en toch rustig, dankzij de uitmuntende geluidsisolatie. Andere pluspunten: de afzuiging in de douche, de goede gelocaliseerde airco, het heerlijke ontbijt.
8 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trendy hotel dicht bij station.
Prettig hotel dicht bij het station. De kamers in het hotel zijn netjes en goed verzorgd. Trendy indeling en vriendelijk personeel. Het ontbijt is prima en wordt zeer frequent aangevuld. Het hotel heeft geen restaurant maar heeft wel een kleine kaart met soep en andere kleine gerechten. Het enig nadeel is de bitcoin Exchange machine bij de receptie welke een enorme aantrekkingskracht kracht heeft op niet hotel gasten die in kleine groepjes voor de machine staan te hangen. Voor het hotel stopt de tram die je naar het centrum van Wenen brengt en ook het station is op loopafstand. Een hotel wat ik zeker zal aanbevelen voor een verblijf in Wenen.
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Hotel Schani team op 19 dec 2017
Dear martin Thank you very much for you feedback on your stay. We are glad you could enjoy the hotel, its location and its surrounding. In order to make our hotel lobby as lively as possible and also include viennese charm and tradition the hotel lobby is also accessible for external guests. We hope to welcome you again soon Yours Hotel Schani team

10/10 – Uitstekend

Jolanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel dat van de gebaande paden durft te gaan
De binnenkomst in de plantenhal is al een voorbode van alles wat niet doorsnee is in dit hotel. De self check in, de bitcoin machine, de 24/7 bar, de teksten in de lift, de app met mogelijkheden van kamersleutel tot waar je lekker kunt eten: bijzonder!
5 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Hotel Schani team op 13 dec 2017
Dear Jolanda Thank you for your feedback on your stay. We are glad you could enjoy the hotel and its many facilities so much. We are looking forward welcoming you again soon. Kind regards

10/10 – Uitstekend

davee, begie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Goede ligging,zeer goede parking auto .Prijs kwaliteit dik in orde
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Rogier, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijne douche, lekker bed
Fijne douche, lekker bed, leuke bar, ligging van jet hotel is ook handig. Prijzen ok.
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Craig

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay at the Hotel Schani Wien. Got there early and they allowed us to use their complimentary luggage storage. Caught the metro right in front of the hotel. Really liked the self check in. Super clean room and real comfortable bed. Very safe area near the train station.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Michelle op 29 apr 2024
Dear Craig,We're over the moon to hear that you had a great stay with us. Knowing that you found our complimentary luggage storage, self check-in services, and the cleanliness of our rooms so convenient really warms our hearts. We're glad that you could make good use of the metro right in front of our hotel, too. We strive to provide our guests with the utmost comfort and safety, so it's wonderful to hear you enjoyed that aspect of our service.Thanks again for your feedback. We can't wait to see you back at Hotel Schani Wien in the future.All the Best,Your Hotel Schani Wien Team

10/10 – Uitstekend

Markus, Innsbruck

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundlicher Empfang, der sehr hilfsbereit war.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Michelle op 29 apr 2024
Lieber Markus,Vielen Dank für deine tolle Bewertung :-DWir freuen uns immer sehr , wenn sich unsere Gäste wohl gefühlt haben und hoffen dich doch ganz bald wieder bei uns begrüßen zu können!Alles Liebe,Dein Hotel Schani Wien Team

10/10 – Uitstekend

atsushi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とてもオシャレで素敵なホテルでした
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Michelle op 26 apr 2024
Dear Atsushi,Arigatou gozaimasu for your kind words and excellent rating! We are thrilled to know that you found our hotel stylish and fabulous. We can't wait to welcome you for another fantastic stay at Hotel Schani Wien soon! All the best,Your Hotel Schani Wien Team

10/10 – Uitstekend

Jane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was great! 5 min walk from the train station. Friendly-informative staff. Clean - hip room / hotel.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Michelle op 18 apr 2024
Dear Jane,Thank you very much for the feedback.We are happy that you have had a good experience about our stay!Looking forward to welcome you soon again!All the best,Your Hotel Schani Wien Team

6/10 – Redelijk

Evelyn, Melbourne

Reisde met familie
Positief: Netheid
This hotel is in a good location 5 min. Walk to the main train station in Viena. But i will not rate this hotel a 4 stars ever, the decoration is very poor like really weird, the room was very small. No refrigerator in room, no glasses to drink from, no water. No pool no gym. The breakfast overpriced and the apple strudel is cold and not sauce added. I will not recommend this hotel is not what you expect for a 4 star hotel.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Michelle op 17 apr 2024
Dear Evelyn,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are really sorry to hear that your experience at Hotel Schani Wien didn't meet your expectations.We're glad that you appreciated our convenient location, but we clearly missed the mark in some other aspects of your stay. Your comment about the lack of amenities in the room has been noted, and we are working on it.Our design aims to reflect Viennese charm and uniqueness; however, we appreciate that this might not be to everyone's taste. Once again, thank you for your valuable feedback. All the Best,Your Hotel Schani Wien Team

10/10 – Uitstekend

Jasmine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Michelle op 18 apr 2024
Dear Jasmine,Many Thanks for your rating :-DAlways appreciate any kind of good feedback.Looking forward to welcome you soon again in Vienna!All the best,Your Hotel Schani Wien Team

4/10 – Matig

Muhammet

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
maisonnette zimmer für drei Personen gebucht, dusche hatte keine Trennung, nicht mal eine Gardine, somit war es nicht mal möglich zu duschen. Für ein 4 Sterne Hotel ist dies keineswegs akzeptabel
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Michelle op 4 apr 2024
Lieber Muhammet,Vielen Dank für deine Bewertung.Schade, dass du nicht zufrieden mit deinem Zimmer warst.Wir machen aber keineswegs ein Geheimnis aus unseren Zimmern und haben auf allen Plattformen unzählige Fotos unter anderem auch über die Aufteilung der Maisonetten.Wir wünschen dir alles Liebe,Dein Hotel Schani Wien Team

10/10 – Uitstekend

Kana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックイン、チェックアウトは自分でするので、使い勝手が良かったです。お部屋もオシャレでシンプルに使いやすく、良かったです。
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Michelle op 14 mrt 2024
Dear Kana,Hello! We're happy to hear you enjoyed our self check-in and check-out process as well as our trendy and functional rooms. We can't wait to welcome you back again in the future! All the best,Your Hotel Schani Wien Team

8/10 – Goed

Brett, Sydney

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice little hotel only 5 minutes from Vienna Central Station. The room was very clean and the hotel had a nice 24 hour bar in the lobby. Karlsplatz was only 2 stops from the Central station using the U1 line so the location was perfect for travellers and the central station has a multitude of eateries as well.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Michelle op 7 mrt 2024
Dear Brett,Hi there! Thank you so much for taking a few moments to share your positive experience at Hotel Schani Wien. We're thrilled to hear that you found our location convenient and our hotel clean and welcoming. Our 24-hour bar is indeed a feature we're proud of and we're glad it added to your stay. The next time you're in Vienna, we would be thrilled to have you back to explore more of what the city and our hotel can offer. Safe travels till then.Best regards,Dein Team vom Hotel Schani Wien

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Michelle op 14 jan 2024
Dear guest,Thank for your rating.As we can see, you were not that happy with us :-(We are open for more detailed feedbackLooking forward to hear from you anytime!BR Your Hotel Schani Wien Team

10/10 – Uitstekend

Gürkan

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel allgemein sehr schön aber das Service könnte bisschen besser werden. Unser Zimmer wurde nicht gereinigt
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 14 jan 2024
Lieber Gürkan,Vielen Dank für deine Bewertung!Freut uns , dass es dir gefallen hat :-)Wir verzichten bewusst auf eine tägliche Zimmerreinigung, da wir stolzer Träger des Umweltzeichens sind, versuchen wir so gut es geht auf unseren ökologischen Fußabdruck zu achten.Natürlich bekommen Gäste auf Wunsch eine Reinigung.Wir hoffen dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Servus und BabaDein Hotel Schani Wien Team

8/10 – Goed

Bjarke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Michelle op 14 jan 2024
Dear Bjarke,Many Thanks for your rating, always appreciated when our guests like our concept!Hope to see you soon again in Vienna :-)BrYour Hotel Schani Wien Team

10/10 – Uitstekend

Torsten

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 31 jan 2024
Lieber Torsten,Vielen Dank für deine tolle Bewertung 5/5!Wir freuen uns immer sehr, wenn sich unsere Gäste bei uns wohlgefühlt haben und hoffen dich ganz bald wieder bei uns zu haben!Auf BaldServus und BabaDein Hotel Schani Wien

10/10 – Uitstekend

Hsuan Han

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很好的旅館
高度自助式的旅館,多數房間沒有的東西都可以在跟櫃檯詢問取得 美中不足的是沒有電熱毛巾架
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 8 jan 2024
Dear Hsuan Han,Hello, Thank you for your great rating and for choosing our Schani Wien. We are delighted to hear that you enjoyed our self-serve concept. We always try to be accommodating to our guests by providing whatever they may need at the front desk. We apologize for not meeting your expectations regarding the electric towel rack, but it is a cautiously decision to not have an extra electrity source in the room.Best wishes,Your Hotel Schani Wien Team

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy conveniente
Esta a lado de la Haupbahnhof y la parada de tramvia D esta cuz calle que esta bien comuncado von el palacia de Belvedere y el centro. Muy comodo, moderno y limpio.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 8 jan 2024
Dear David,Thank you so much for your 5-star review! We're delighted to hear that you found our location convenient and our hotel comfortable, modern and clean. We strive to provide the best experience for our guests and your feedback assures us that we're doing a good job. We look forward to welcoming you back next time you visit Vienna.BRYour Hotel Schani Wien Team

10/10 – Uitstekend

Ashraf

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 8 jan 2024
Dear Ashraf,Many Thanks for your rating! 10/10 we always appreciated any kind of good Feedback!Looking forward to welcome you soon again in Vienna :-)BrYour Hotel Schani Wien Team

8/10 – Goed

Brendan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 8 jan 2024
Dear Brendan,Thank you for your rating!Always appreciating any kind of good feedback!Hope to see you again in Vienna :-)BRYour Hotel Schani Wien Team

4/10 – Matig

Liudmyla

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worse than expected/advertised
The location of the hotel was good, underground parking had many free spots (the cost was 23 EUR/day). The room key in the application didn't work. When we came to the lobby, there was no one available to talk to. We made a room key ourselves on a tablet. Air conditioning/heating in the room didn't work. The floor wasn't cleaned: waste was lying around. There was no door in the shower. The breakfast was too expensive (22 EUR/person) for its quality and variety: fruit salad wasn't fresh, some glasses for cappuccino were dirty. Overall, the communication with the hotel staff was minimized as much as possible. For this price you can find a better hotel.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 8 jan 2024
Dear Liudmyla,I'm really saddened to read about your experience at our hotel. Your feedback is crucial and will help us identify where we need to focus our efforts. I apologize for the inconvenience with the room keys and the lack of available staff at the lobby, we're aware that our innovative self-service system might be a bit confusing at first. Also, I'm sorry to hear about the air conditioning/heating not functioning and cleanliness issues you experienced. This definitely does not meet the standard we want for our guests. We've spoken to our housekeeping department about your review already. I'm sorry for the inconveniences you suffered due to issues in your room.I lament to hear that you found the breakfast not living up to your expectations. We usually receive good feedback for our breakfast so I will definitely look into the matter and establish why we let you down on this occasion.Finally, I wanted to address your comments about our customer service, this is something we must work on. Our main goal is to offer a welcoming environment combined with personable and efficient customer service. We are sorry to have missed the mark during your visit.We take all your points to heart and will use them as an opportunity to improve. Thank you for your honesty and we hope that you will give us a second chance to change your mind.Dein Team vom Hotel Schani Wien

10/10 – Uitstekend

mustafa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzeldi
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 8 jan 2024
Dear Mustafa,Thank you for your Top Rating - Full PointsAlways appreciated when our guests feel comfortable :-)Hope to see you again in ViennaBrYour Hotel Schani Wien Team

10/10 – Uitstekend

Erica

Reactie van Michelle op 14 jan 2024
Dear Erica,Mayn Thanks for your TOP RATING - 5 of 5 :-)Always appreciated every kind of good Feedback.Hope to see you soon again in Vienna!BRYour Hotel Schani Wien Team

8/10 – Goed

TOSHIHIDE

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方がフレンドリーで好印象でした。 滞在中は雨でコートがずぶ濡れになりましたが、地下のバゲージルームにまさかアイロンがあり、大変助かりました! 朝食はシンプルな品揃えでした。 部屋の洗面台のシンクの水溜が故障?しており、排水に難ありでした。 ウイーン中央駅目の前で、観光には抜群のロケーションです!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 8 jan 2024
Dear Toshihide,Thank you very much for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We're also happy to hear that our iron in the luggage room was convenient for you. However, we're really sorry about the problem you experienced with the sink in the washbasin, we'll definitely check this and make sure it gets fixed. We totally agree about our location - it's great for visiting the gorgeous city of Vienna! Thanks again for your feedback, we truly appreciate it. We look forward to welcoming you back on your next visit. BRMichelle Gonzales

10/10 – Uitstekend

wolfgang

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 27 dec 2023
Lieber Wolfgang,Danke für deine Top Bewertung! Wir hoffen, dass du deine Weihnachtszeit bei uns genossen hast :-)Auf Bald wieder in Wien!Servus und Baba Dein Team vom Hotel Schani Wien

10/10 – Uitstekend

Cameron

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 27 dec 2023
Lieber Cameron,Danke für deine Top Bewertung! Wir hoffen, dass du deine Weihnachtszeit bei uns genossen hast :-)Auf Bald wieder in Wien!Servus und Baba Dein Team vom Hotel Schani Wien

10/10 – Uitstekend

Sandra

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 27 dec 2023
Liebe Sandra,Danke für deine Top Bewertung! Wir hoffen, dass du deine Weihnachtszeit bei uns genossen hast :-)Auf Bald wieder in Wien!Servus und Baba Dein Team vom Hotel Schani Wien

8/10 – Goed

Till

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 27 dec 2023
Lieber Till,Danke für deine Top Bewertung! Wir hoffen, dass du deine Weihnachtszeit bei uns genossen hast :-)Auf Bald wieder in Wien!Servus und Baba Dein Team vom Hotel Schani Wien

10/10 – Uitstekend

Malak

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 27 dec 2023
Lieber Malak,Danke für deine Top Bewertung! Wir hoffen, dass du deine Weihnachtszeit bei uns genossen hast :-)Auf Bald wieder in Wien!Servus und Baba Dein Team vom Hotel Schani Wien

10/10 – Uitstekend

Katherine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location only 5 minutes walking from the train station. The staff are fantastic! Check in was easy even though we arrived after midnight and the bar is open 24/7 with nice drinks including hot wine for the holiday season. The rooms are comfortable with a great layout that uses every inch of space. I will definitely stay here again next time I'm in. Vienna!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 18 dec 2023
Dear Katherine,Hi there,Thank you so much for your positive review! It's wonderful to hear that you appreciated our convenient location and found our staff to be accommodating, even in the late hours. We put a lot of thought into our room design to make our guests' stay as comfortable as possible, so it's great to hear you appreciated it. We look forward to welcoming you back during your next visit to Vienna!Best regardsYour Hotel Schani Wien Team

10/10 – Uitstekend

Steven

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 18 dec 2023
Dear Steven,Many Thanks for your Top Rating - Always appreciated it very much.Best regardsDein Hotel Schani Wien Team

10/10 – Uitstekend

Sylvie

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 18 dec 2023
Dear Sylvie,Many Thanks for your TOP Rating - Always appreciated very much :-)Hope to see you soon again in Vienna!Best regardsYour Hotel Schani Wien Team

10/10 – Uitstekend

Paul

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 18 dec 2023
Lieber Paul,Vielen Dank für dein Rating - volle Punkteanzahl.Wir freuen uns immer sehr über jedes Feedback!Hoffentlich auf ganz bald wieder in Wien :-)Servus und BabaDein Hotel Schani Wien Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Average
Pros, Very close to the main station 5 mins by walk Cons, No room service, the tissue was run out in the room, I need to come to the reception to take it by my self. Wifi was really unstable. Quite small room.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Michelle op 18 dec 2023
Dear guest,Hello there,Thanks a lot for leaving us some feedback. We're delighted to hear you appreciated our great location near the main station, that's something we're really proud of!However, we do understand that there were some aspects of your stay that weren't up to your expectations. We're sorry to hear about the inconveniences you experienced with the lack of room service and the tissues running out. We will definitely look into improving this situation in future for a much better experience. On the note of WiFi, your comments are extremely valuable and we'll ensure that the team checks and addresses the stability issue. Your comfort is our priority and we want to ensure our guests have all they need for a wonderful stay, including a reliable internet connection.We do appreciate your feedback about the room size, but we do offer several different room sizes to cater to different guest needs, something we would be happy to assist you with upon your next booking.Thank you once again for your review. We do hope that you'll give us another opportunity to make your stay right in the future.Best wishes,Hotel SChani Wien

10/10 – Uitstekend

Neil

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Michelle op 27 nov 2023
Dear Neil,Many Thanks for your 5 Star rating!We always appreciate it very much if our guests like our concept!Hope to see you soon again in Vienna :-)Warm regardsYour Hotel Schani Wien

10/10 – Uitstekend

Kitt

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Michelle op 27 nov 2023
Dear Kitt,Thank you for your TOP Rating -100% :-)We always appreciate it very much if our guests appreciate our concept very much!Hope to see you soon again in Vienna!Warm regardsYour Hotel Schani Wien

10/10 – Uitstekend

DANIEL

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
the people who receive the check in are serious and rude
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Michelle op 13 nov 2023
Dear Daniel,,thank you very much for your kind review! Hope you had some nice experiences with our staff members as well ;-)We are happy that you enjoyed your stay in our hotel and would love to welcome you back one day.So far, stay healthy and take care!Servus and Babayour team of Hotel Schani Wien

10/10 – Uitstekend

Oyuki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff during our visit was excellent & very helpful. Thank you!!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Michelle op 13 nov 2023
Dear Oyuki,thank you for your lovely feedback and anecdotes about your positive experiences!We are so happy that you enjoyed your stay in our hotel and hope that you'll have a chance to be back soon. Next time please don't miss to be invited for a homemade Schani Gin Tonic at the bar! :-)Until then, stay healthy and take care!Servus and Babayour team of Hotel Schani Wien

10/10 – Uitstekend

BYUNG KWON

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Michelle op 13 nov 2023
Dear Byung Kwon,thank you very much for your kind review! Hope you had some nice experiences with our staff members as well ;-)We are happy that you enjoyed your stay in our hotel and would love to welcome you back one day.So far, stay healthy and take care!Servus and Babayour team of Hotel Schani Wien

10/10 – Uitstekend

Manfred

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Michelle op 27 nov 2023
Lieber Manfred,Vielen Lieben Dank für die volle Punkteanzahl :-)Wir freuen uns immer sehr über jede tolle Bewertung, und hoffen dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Bis Bald!Servus und BabaHotel Schani Wien