Interieur

Beoordelingen van Melia Vienna

5 out of 5
Melia Vienna
Donau-City-Straße 7, Vienna, Vienna

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 542 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 295 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 91 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 1001 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
CRRP HOTEL AND NO 5 STAR VALUE
NO 5 STAR HOTEL AT ALL AVOID THIS HOTEL! IT IS ABOUT 3,5 STAR QUALITY NO BARS OPEN DURING DAY, ORDER COFFEE TAKES 55MINS AND IT DID NEVER ARRIVE
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager - Meliá op 18 jan 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry that you were not entirely satisfied with your stay. Please accept our apologies regarding the room service. It would have been great if you had told us so we could have had a chance to assist you.We are always open to suggestions on how we might further improve, please feel free to contact me with more information.We hope to see you again in the future. Kind regards,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel, unieke ligging, prachtig gebouw. Enkel het personeel en de bediening in sky lounge was een dikke afknapper.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Meliá Vienna op 31 mei 2019
Dear Guest, Thank you very much for your generous scoring! We are looking forward to welcoming you back to the Meliá Vienna in the not too distant future. Best regards, Antonina Simoshina, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met prachtig uitzicht over de stad
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Richard, amsterdam

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Mooie kamers waardeloos personeel
Mooie kamers waardeloos personeel. Geen haarborstel te leen of te koop, verwijzen naar de winkel die dicht is, Geen oplossing bedenken, terwijl ik daardoor de hele dag onverzorgd ontloop niet gastvrij, eigenlijk je niet meer aan tafel willen hebben om 21:30 uur, Dat ook laten merken, geen koffie cups neerleggen ondanks herhaald verzoek, geen flessenopener maar wel flesjes met kroonkurken, ontbijt zonder peper en zout, te weinig boter, mega veel vlees en kaas maar bijna geen brood om t op te doen. Geen duidelijke bewegwijzering naar het hotel toe, lastig als je met de auto komt. Ontbijttroeo stond er de volgende ochtend nog in de hal voor mijn kamer.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay, Nice And clean rooms, great view from the room overlooking Vienna. I arrived in the evening so it was difficult to find the parking and the one next to the hotel wasn’t possible to pay by card. So had to find a other parking. And I thought the restaurant was on a top floor not just like the lobby

6/10 – Redelijk

Vincent

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer relaxed. Goede bedden. Bijzonder uitzicht. Binnen 8 minuten in het centrum met de metro. Zeker een aanrader.
3 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Reizigers

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Mooi modern hotel fantastisch uitzicht over de Donau. Ruime kamer, schoon en goed bed. Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging buiten het centrum maar metro op paar minuten loopafstand zodat je snel in het centrum bent. Shuttelbus vliegveld stopt vlak bij hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful design hotel next to conference center
The bar on the 47th floor was amazing. The hotel is really close to the conference center, and metro stop which takes you directly to the city center. Very nice breakfast. The rooms were nice but I did not like the fact that climate control was limited and the minimum temperature of the room was set to 20 degrees which I find too warm for sleeping. The floor heating in the bathroom was sometimes so warm that it hurt my feet. All in all I would stay there again for business purposes but not for a sightseeing trip (too far out of the city center).

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hip/design Hotel
Prachtig hotel, modern maar heeft een warme uitstraling. Het personeel is zeer vriendelijk. De kamers zijn erg comfortabel en een aanrader zijn de kamers met uitzicht op de Donau. Het ontbijt is zo uitgebreid echt top verzorgd.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super leuk hotel, nette en ruime kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een zeer luxe, prachtig gelegen hotel
Makkelijk bereikbaar, prachtig gebouw en luxe uitstraling en voorzieningen. Het ontbijt is erg prijzig, maar vlak naast het hotel kun je voor en schappelijke prijs ontbijten.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel, iets buiten centrum maar naast met
Super hotel, wel buiten centrum maar vlakbij metrostation.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel vlakbij metro leuke bar op 57ste verdieping helemaal top!!!

10/10 – Uitstekend

Rob&Chantal, Noord Brabant

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel op 10 min (metro) afstand Wenen
Zeer net hotel net buiten centrum Wenen, in "Vienna City Center" = zakendistrict. De metrohalte is op 5 minuten lopen, waarna de metrolijn je direct in hartje centrum brengt. Ontbijt hadden wij niet inclusief (te prijzig), maar broodjes en lekkernijen voor ontbijt zijn op 1 minuutje van hotel te halen. Tevens is er een supermarkt op 2 minuten lopen. De kamers waren lekker groot en luxe, het uitzicht over Wenen krijg je er gratis bij. Al met al een aanrader, tenzij je perse in hartje centrum wilt zitten en een kwartiertje met de metro 'teveel' vindt.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk modern " lounge" hotel
Prachtig hotel. Goede locatie. Met U-bahn (plm.100 meter naast hotel) zit je binnen 7 minuten midden in Wenen. (Stephansdom). Bovenin hotel (220 meter hoogte) een heerlijke lounge bar met uitzicht over Wenen. Wie van modern houdt gaat dit hotel zeker waarderen. Met mijn zoontje van 13 geweest om Wenen te verkennen. Niets dan goeds over dit hotel. Een aanrader.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geen 5 sterren...
Hotel is in een wolkenkrabber van 57 verdiepingen maar de hoogste etage van het hotel zit op de 15e. Dus leuk uitzicht maar niet 'top'. De bar/restaurant op de 57e verdieping is altijd vol en niet open op zondag! Op zondag was er slechts een meisje achter de balie en de hotelbar ging om kwart voor 12 al dicht. Geen conciërge die even mee loopt met je bagage en je wegwijs maakt. Roomservice, tsja, ontbijt voor 2 werd vanzelf voor 1. Dat was ook genoeg, probeerde het kamermeisje nog... Kamers, badkamer, bed zijn prima. Maar het is geen 4 of 5 sterren waard. Dan kan je beter in het centrum een hotel boeken.

8/10 – Goed

wereldreiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
ongezellig hotel
de luxe van de kamers is prima, maar de sfeer en ligging verschrikkelijk. dus goed nadenken wat je belangrijk vindt.

10/10 – Uitstekend

eunjoo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and well facilitated, high ceiling, nice view, large bed, and good room system, large shower/bathroom, well equipped with amenities, breakfast buffet is good. 5 stops to downtown by walking to subway in 5 minute. I will stay in this hotel again.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager op 29 apr 2024
Dear Eunjoo,Thank you for taking the time to review your recent stay.We're delighted to hear that the high ceilings, magnificent views, and the comfort of our large beds contributed to a memorable room experience for you. Your appreciation for our clean facilities and the breadth of amenities provided underscores our commitment to service culture. It's wonderful to know that our gastronomic experiences, including the breakfast buffet, met your expectations. Furthermore, we are glad our location allowed for convenient subway access to the heart of Vienna, making your exploration of the city effortless.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

10/10 – Uitstekend

Judith

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer sind sehr sauber und schön, die Level Lounge ist ein tolles Extra was wir sehr genossen haben. Es war ein sehr schöner Aufenthalt
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manage op 23 apr 2024
Liebe Judith,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.wir danken Ihnen herzlich für Ihr positives Feedback und freuen uns sehr, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer und die exklusiven Vorzüge unserer The Level Lounge in vollen Zügen genossen haben. Es ist wunderbar zu hören, dass Ihr Aufenthalt bei uns sehr angenehm war und Sie die hochwertigen Annehmlichkeiten Ihres Zimmers schätzen konnten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

4/10 – Matig

Matt

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The air conditioning was not working and the room and meeting areas were terribly warm. The hotel brought a weak fan but it didn't help, and I slept poorly. I brought up the issue several times and they didn't even offer a meal or a drink as compensation.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager - Meliá op 11 apr 2024
Dear Matt,Thank you for taking the time to share your review.The comfort and convenience of our guests are top priorities and we are sorry that the room temperature was not ideal. Rest assured we are having our maintenance team look into this and regret we were not able to find a solution to allow you to fully enjoy your stay.Should you ever come back to Vienna, please do let us know.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel that is architecturally stunning and very easy to get to/from the airport. Beautiful views and great service. We will definitely return!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager - Meliá op 7 apr 2024
Dear Mark,It was a pleasure to receive this kind review of your time with us.We are thrilled to hear you found our hotel architecturally stunning and appreciated the ease of access from the airport. Your accolades for the beautiful views and great service are truly valued, and it is delightful to know that these aspects contributed positively to your room experience. Our team is dedicated to maintaining high standards of cleanliness and we are glad this was reflected during your stay.We hope to welcome you back soon.Best wishes,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

8/10 – Goed

Alex

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kerrie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel has friendly and helpful staff, absolutely stunning views of the city from your room and 57 lounge. Transport links are good and if you enjoy a walk it is a pleasant walk into town on a nice day. Would highly recommend.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager - Meliá op 23 mrt 2024
Dear Kerrie,Thank you for sharing this lovely review.We're delighted to hear that our team's service culture made a positive impact on your stay and that the breathtaking views from our rooms and the 57 lounge added to the enjoyment of your visit. It's also wonderful to know that our location provided convenient transport links and a pleasant atmosphere for your explorations into the city. We're honored by your recommendation and appreciate your high ratings on room cleanliness, hotel condition, and service, though we note there's room to enhance the room amenities experience further.We look forward to the opportunity to welcome you back for another memorable stay. Warm regards,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

8/10 – Goed

Tishka

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mario, Palermo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto bene...😘
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager op 5 feb 2024
Gentile Mario,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo molto felici di sapere che la sua permanenza nel nostro albergo sia stata in generale molto positiva. Lavoriamo quotidianamente per poter garantire a ciascun ospite un'esperienza di soggiorno piacevole e rilassante e le sue parole, oltre ad essere una grande gratificazione, ci incoraggiano a proseguire su questa strada.Speriamo di avere molto presto il piacere di ospitarla di nuovo. Cordiali Saluti,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

4/10 – Matig

Niamh

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen hotel
Habitación limpia, amplia y cómoda. Baño moderno y limpio. Cama cómoda. Vista agradable. El desayuno puede mejorar. No a la altura de un Meliá. El servicio en el desayuno fue algo lento.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager - Meliá op 29 jan 2024
Estimado huésped,Gracias por dedicar unos minutos de su valioso tiempo a compartir su experiencia con nosotros.Nos complace mucho saber que encontró su habitación a su gusto, destacando su amplitud, comodidad y las hermosas vistas, así como la modernidad y limpieza del baño y la calidad de nuestro Dream Maker colchón. Lamentamos que el desayuno no haya cumplido con sus expectativas y que haya percibido una espera en el servicio; su apreciación es muy valiosa para nosotros y nos permite mejorar continuamente la calidad de nuestras experiencias gastronómicas.Nos encantaría recibirle en otra ocasión. Atentamente,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

10/10 – Uitstekend

Mohammad Rafiq

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent, quality rooms and staff, Mohsen was extremely helpful when I needed help, highly recommended, you will have the best view of the city and 57th floor is amazing
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager - Meliá op 30 jan 2024
Dear Rafiq,It's a real reward to receive such a great review.We're thrilled to hear that the quality of our rooms met your expectations and that you enjoyed the breathtaking views from the 57th floor. It's also wonderful to know that Mohsen provided you with exceptional service during your stay. Your kind words are a testament to our team's dedication to delivering an unforgettable experience.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

10/10 – Uitstekend

Kingsley

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
perfect!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager - Meliá op 31 jan 2024
Dear Kingsley,Thank you for taking the time to review your stay.We are thrilled to hear you had a perfect stay and appreciated the cleanliness of your room, the service provided by our team, and the amenities available. Our staff strives to maintain the highest standards of cleanliness, and we're delighted to know this was reflected during your visit. The dedication to service is a cornerstone of our hotel's ethos, and your recognition of our efforts is greatly appreciated. We're also glad that you enjoyed the room amenities; from the Dream Maker mattresses to the RITUALS toiletries, we aim to provide a luxurious and comfortable experience for all our guests.We look forward to the opportunity to welcome you back for another exceptional stay in Vienna.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kingsley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Lilian

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good to rest and stay, food can be better
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager - Meliá op 4 jan 2024
Dear Lilian,Thank you for taking the time to give your opinion about your stay.We're delighted to hear that the comfort and condition of our hotel met your expectations, and it's wonderful to know you found our service commendable. We take pride in our fitness center and are glad you could enjoy the panoramic city and Danube views during your workouts. However, we regret that our culinary offerings did not fully meet your taste. While we have received many positive comments about our international cuisine, especially the fresh local ingredients and Spanish influences, we understand that dining experiences can be very subjective. Rest assured, we always strive to deliver exceptional food quality and flavor.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

10/10 – Uitstekend

Ryan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Nick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Christina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Hilary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
30 th wedding anniversary
What a fabulous hotel. The room was beautiful the only criticism is that we couldn’t get the temperature below 20 The staff were very efficient and friendly . 57 lounge was a great space and we enjoyed pre dinner drinks there. Breakfast on 57 was a little disappointing service was slow and there was no English breakfast tea The choice for breakfast we felt was better on the ground floor .
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager - Meliá op 14 dec 2023
Dear Hilary,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We're thrilled that you found our hotel fabulous and our staff efficient and friendly. It’s wonderful to hear that the 57 lounge provided a great atmosphere for your pre-dinner drinks. We're also pleased that the sweeping views from our rooms added to the beauty of your stay. We apologize if the room temperature did not adjust to your preference; our system is designed to ensure guest comfort and we regret any inconvenience. Additionally, while we strive to offer a diverse breakfast selection, we understand that the absence of English breakfast tea was not to your liking, and we appreciate this feedback. We're glad to know that you found a better-suited breakfast choice on the ground floor.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

10/10 – Uitstekend

tang

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Melvin

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

JUAN

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

JIN WOO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good kind service, so clean, best choice, next time I will revisit this hotel. thank you your service
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager op 1 nov 2023
Dear Jin Woo,Thank you for taking the time to share your opinion with us.We are thrilled to hear that our exceptional team made a difference during your stay, and that you appreciated their helpfulness and friendly service. It's also great to know that you found your room to be impeccably clean and well-maintained, with all the necessary amenities.We hope to have the occasion to welcome you back.Best wishes,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

8/10 – Goed

carlos

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
thks
very nice hotel, just the junior helpers were not helping much late in the day (I askes for nespresso capsel and they tried to dcape form helping). Other than that, wonderful hotel!
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager - Meliá op 1 nov 2023
Dear Carlos,Thank you for this positive review of your stay with us.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for mentioning our team's lack of quality service; we will discuss this matter internally to ensure this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

8/10 – Goed

Weiguo

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The door cannot close automatically, like other hotels
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager - Meliá op 19 okt 2023
Dear Weiguo,Thank you for sharing your review.We are glad to hear that you appreciated the cleanliness of the room, the amenities provided, and the service from our staff. Our team works hard to ensure that our guests have a comfortable and enjoyable stay.We apologize for the inconvenience you experienced with the door not closing automatically. Our hotel is designed with modern features, and we understand that some aspects may not be to everyone's preference. We will take your feedback into consideration and look into any necessary improvements to enhance our guests' experience.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future. Kind regards,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

10/10 – Uitstekend

sandeep

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
View and location
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager - Meliá op 5 okt 2023
Dear Sandeep,It was a pleasure to receive this kind review of your time with us.We are thrilled to hear that you appreciated the view and location of our hotel. Our prime location in the tallest skyscraper in Austria allows us to offer our guests stunning views of Vienna and the Danube River.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

10/10 – Uitstekend

Yusuf

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is at a perfect location if you are going to a convention here. But it will take sometime to downtown area for food. Especially if you have jetlag and get hungry in the middle of the night, you will have to take subway to go get some food. Hotel staffs are friendly, helpful and attentive. Tables and night stands are little worn. But the rooms are very clean. Overall, it's not a bad experience.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager - Meliá op 5 okt 2023
Dear Yusuf,Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that you found our staff friendly, helpful, and attentive during your stay. It's great to know that you appreciated the cleanliness of our rooms and the amenities provided.We understand that our location might not be ideal for everyone, especially if you are looking for late-night dining options in the city center. However, our prime location near the convention center and the Danube river offers a unique experience for our guests. For future stays, please feel free to ask our staff for recommendations on nearby dining options, room service, food delivery service or consider trying our in-house restaurants, such as the 57 Restaurant and Flow Bar and Restaurant. We apologize for any inconvenience this may have caused you during your stay.We appreciate your valuable input and hope to welcome you back for a more comfortable stay in the future.Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

10/10 – Uitstekend

Chung Hoon

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Rosemary, BANGOR

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Lovely breakfast buffet, wonderful waitresses
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Daniela Wiesner Guest Experience Manager op 25 sep 2023
Dear Rosemary,Thanks for this kind review.We are delighted to hear that you enjoyed our lovely breakfast buffet and found our waitresses to be wonderful. Our team takes great pride in providing a memorable dining experience for our guests, and we appreciate your kind words.We noticed your ratings for room cleanliness, hotel condition, and service. We apologize if any aspect of your stay did not meet your expectations. Our hotel is committed to maintaining high standards in all areas, and we will use your feedback to improve our services for future guests.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Daniela WiesnerGuest Experience Manager - Meliá Vienna"Soul matters"

10/10 – Uitstekend

Martha

6 nachten verbleven in september 2023