Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 554 van 1002 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
554
Gastenscore: 8 - Goed. 352 van 1002 beoordelingen" "
8 - Goed
352
Gastenscore: 6 - Redelijk. 61 van 1002 beoordelingen" "
6 - Redelijk
61
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 1002 beoordelingen" "
4 - Matig
16
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 1002 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
19
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Leo
Reisde met een groep
13 jun 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Top Hotel, meteen gelegen bij het Centraal Station van Wenen.
Leo
4 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Kristof
Zakenreiziger
22 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kristof
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Motel One Wien-Hauptbahnhof op 28 okt 2021
Herzlichen Dank für die tolle Bewertung!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 okt 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel super MAAR hotels.com maakt fout
Het hotel was super MAAR hotels.com heeft een hele GROTE fout gemaakt. Hotels.com heeft NIET correct aan het hotel doorgegeven dat het hotel een extra bed voor onze dochter moest plaatsen. Wij hebben het hotel telefonisch bij hotels.com geboekt en tijdens dat telefoongesprek hebben wij hotels.com expliciet gevraagd om te zorgen dat het hotel een extra bed zou plaatsen. Hotels.com heeft dat ook in de boeking bevestiging vastgelegd MAAR helaas heeft het hotel daarover nooit telefonisch bericht van hotels.com ontvangen. Dus bij inchecken bleek geen plek voor onze dochter. Wij hebben hotels.com direct gebeld en het enige dat hotels.com kon doen was de boeking annuleren en op zoek gaan naar een andere kamer. Helaas zou dat een ander hotel worden en een hoger bedrag omdat het doezelfde dag nog in moest gaan. Uiteindelijk bood het hotel on een andere grotere kamer aan MAAR dat kostte ons wel meer dan de oorspronkelijke hotels.com boeking.
Conclusie hotel: is goed
hotels.com: is niet goed
Verzoek aan hotels.com: Kun jij zorgen dat hotels.com ons het teveel betaalde bedrag (voor de grotere kamer) terugbetaalt?
Twee verbeterpunten voor het hotel:
1) Zorg voor een constant wifi signaal. In onze kamer viel de wifi om de haverklap weg. In de lobby was de wifi wel constant.
2) Zorg dat de douche constant de ingestelde water temperatuur geeft. Het water uit de douche is namelijk afwisselend warm, koud en heet.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Daniel
12 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel
Prijs/ kwaliteit verhouding perfect in orde. Een hotel in een uitstekende staat met nette, schone kamers. Uitstekende douche en heel erg goed ontbijt (bio). Absolute aanrader
Daniel
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Peter
4 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel en relaxed. Ideale ligging.
Fijne accommodatie, leuke sfeer, mooi design, comfortabele kamer. Locatie ideaal ten opzichte van openbaar vervoer. Thuiskomend van een dag Wenen beleven, was er altijd genoeg drukte in de bar om nog even na te genieten.
Peter
4 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Geert
1 nov 2018
Negatief: Netheid
Ben hier vaak geweest. Goed hotel niets mis mee maar nu was de reiniging gewoon slecht. Vuil werd niet opgeruimd en ik had geen schone disposable bekers gekregen. Kamer 420. Het was ook zeer vol dit keer ...volgende keer hoop ik beter
Geert
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Jacques
23 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een dagje Wenen
Goed gelegen modern hotel direct bij het Hauptbahnhof. Mooie kamers met goede bedden, rustig. Redelijk geprijsd
Jacques
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Kristof
13 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top-hotel
Zeer goed hotel. Topligging. Perfecte Prijs-Kwaliteitverhouding.
Kristof
2 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
As expected, convenient, clean.
The place was very conveniently located. The quality is as expected. Breakfast was nice and not too expensive.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
ADRIAN
Reisde met partner
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They gave me my room before the check-in process, and I didn't have to pay for it. The room is very nice, and the people are friendly. I would back and I recommend it.
ADRIAN
3 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Demet
11 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service
Wrong prices were asked at check-in. They have corrected it after I've shown the booking confirmation. House keeping never came despite asking for it. Poor service.
Demet
3 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
LINDA
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would have liked tea making facilities in the room but it was quite comfortable . Very close to station . Good breakfast
LINDA
1 nacht verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jill
3 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked this hotel because I have a health condition that makes me sweat profusely, so climate control (AC) is a MUST. The first room they put me in was 87 degrees! The second room 78! I was told they just shut off the AC because it would be getting cooler the following week. Duvet was dirty, hair dryer didn’t work. Absolutely insane for a hotel with a 4.7 star rating.
Jill
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Alex
3 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location
Alex
2 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Mark
1 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
when I arrived to check in I was informed there was not a reservation in my name. I was told the hotel was booked for the night. The clerk offered to find me a room but not at central station. Because of my schedule I needed to be at the station. I ended up at Hotel Leopold for 200 euros. The confirmation of my reservation was not available when I arrived because my phone was not updating.
Mark
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Sophie
1 mei 2024
Positief: Voorzieningen
Convenient location, room is fairly big for a couple !
Sophie
4 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
daniela
30 apr 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Location close to train station and subway
daniela
6 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Kenji, Kashiwa
23 apr 2024
Positief: Netheid
It may be good to add some room service
Kenji
6 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
William, Lumsden
Reisde met een groep
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beds are good. Rooms are clean.
Very good washroom and shower facilities.
Check in was fast and easy.
William
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Setsuko
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
温水器はなくやお風呂のシャンプー、りんすがない。
Setsuko
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Natasha
Reisde met partner
8 apr 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very small room. Staff are hurried and robotic. No drinks provided and no bar fridge. The bathroom is unventilated and impossible to apply makeup as too steamed up. Probably, the worst of Motel One chain
Natasha
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Lena
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to train station
Lena
3 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
N
Reisde met partner
30 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It's conveniently located right next to Vienna Central Station and the bus terminal, and the price is good, but there are no slippers or a kettle, and only minimal amenities, so I wouldn't want to stay there for multiple nights.
N
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Sivabrata
Zakenreiziger
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quite comfortable and convenient location (5 minutes walk from Vienna Central Station - Hauptbahnhof.
Sivabrata
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
nora
4 mrt 2024
nora
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Levent
13 feb 2024
Levent
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Christian
Reisde met familie
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideale Lage, sauber, überschaubar sehr zu empfehlen
Christian
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Panu
Zakenreiziger
10 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Panu
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Ryan, Chicago
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
This hotel is very convenience to the Vienna Central Station. If you’re taking a lot of day trips, it would be perfect. I only stayed here for one night on the last leg of my trip. The hotel has everything you need and is priced great, but I’d recommend staying in a more upscale hotel in the central part of Vienna to get a better experience.
Ryan
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Jennifer
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value
Great place to stay if you need the train station. The price was also very good for the location.
Jennifer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Martina op 23 jan 2024
Dear Jennifer, Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you found our hotel to be a great place to stay, especially if you need the train station. It's also wonderful to know that you found the price to be very good for the location.We appreciate your comments and hope to have the pleasure of welcoming you back for another stay. If you have any further comments or specific preferences for your next visit, please feel free to let us know.Best regards,MartinaFront Office Agent
8/10 – Goed
Cheuk Wing
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Small, clean room with a nice view over the city
The room was very small but it was quiet and clean, we also had a nice view over the city. There was only one single-sized duvet so we had to ask for another one, and the staff brought it up pretty quickly.
The hotel is literally across the train station so it was really convenient for us having to take an early train.
Cheuk Wing
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Martina op 23 jan 2024
Dear Cheuk Wing,Thank you for sharing your feedback with us. We're pleased to hear that you found the room quiet and clean, with a nice view over the city. We appreciate your understanding regarding the size of the room.We apologize for the inconvenience with the duvet, but we're glad our staff could promptly assist and provide you with an additional one. It's great to know that the hotel's proximity to the train station was convenient for your early train.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another stay. If you have any further comments or specific preferences for your next visit, please feel free to let us know.Best regards,MartinaFront Office Agent
10/10 – Uitstekend
Pavel
28 dec 2023
Pavel
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Martina op 23 jan 2024
Dear Pavel,thank you very much for the great review of our Hotel! We are delighted to hear that you are satisfied with your stay at Motel One Wien-Hauptbahnhof.We are looking forward to your next stay in Vienna!Kind regards,MartinaFront Office Agent
6/10 – Redelijk
geoff
28 dec 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
King size me thinks not
I had booked and paid for a king size bed and on arrival, it was a queen. I discussed this with a woman on the front desk who swore black and blue the bed in my room was king-size. Assuredly not I said but no further action on their part.
That aside, the bed and pillows were comfortable, and the hotel is very handy to rhe train station and restaurants within a 400m walk.
geoff
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Martina op 23 jan 2024
Dear Geoff,Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for any inconvenience regarding the bed size discrepancy. We understand the importance of having the accommodation you booked, and we regret if there was a misunderstanding.We're pleased to hear that you found the bed and pillows comfortable and that the hotel's proximity to the train station and nearby restaurants was convenient for you.If you have any further comments or specific preferences for your next visit, please feel free to let us know. We hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience.Best regards,MartinaFront Office Agent
10/10 – Uitstekend
Adriana
Reisde met familie
25 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adriana
3 nachten verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Ik Seon
24 dec 2023
Ik Seon
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Mario
18 dec 2023
Mario
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Masao
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Dömötör
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Niina
11 dec 2023
Niina
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Kim
Reisde met familie
11 dec 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel close to the train station
Kim
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
ralph
11 dec 2023
ralph
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Mire
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
交通の便がよい。ケトルがないのでバーに頼めばお湯がもらえた。
Mire
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
ANGELA
Reisde met partner
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANGELA
8/10 – Goed
Thomas
4 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel tip top
Hotel tip top. Sehr netter Service!
Ideale Lage neben dem Hauptbahnhof. Besonders praktisch bei später Anreise mit dem Zug.
Einziger Minuspunkt, der Fernseher funktionierte NICHT. Da wir aber erst nach 23 Uhr ankamen, konnten wir das Problem nicht lösen lassen.
Thomas
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Olivia
Reisde met partner
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the main central station.
The breakfast was sad. Just a sandwich and plain yoghurt with granola.
Olivia
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jakob op 29 nov 2023
Dear Olivia!Thank you for sharing your feedback about your stay. We appreciate your comments, and we're sorry to hear that the breakfast did not meet your expectations.We apologize for any disappointment caused by the limited breakfast offerings. Your feedback is important, and we'll review our breakfast options to ensure a more satisfying experience for our guests.If there are specific details you'd like to share or if there's anything else we can do to enhance your experience, please feel free to let us know. We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay in the future.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Chantal
23 nov 2023
Chantal
1 nacht verbleven in november 2023
4/10 – Matig
Andreas
20 nov 2023
Andreas
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jakob op 23 nov 2023
Sehr geehrter Herr Andreas,vielen Dank für Ihr Feedback und die Bewertung. Es tut uns aufrichtig leid zu erfahren, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Um besser verstehen zu können, was wir verbessern können, wäre es hilfreich, wenn Sie uns weitere Informationen zu den Gründen für Ihre Bewertung geben könnten.Ihr Input ist uns wichtig, und wir sind bestrebt, unseren Service stetig zu verbessern. Falls Sie bereit sind, mehr Details zu teilen, stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung. Wir hoffen, dass Sie uns eine weitere Gelegenheit geben, Ihre Erwartungen zu übertreffen.Mit freundlichen Grüßen