Lobby

Beoordelingen van Capitol Skyline

3.5 out of 5
Capitol Skyline
10 'I' Street SW, Washington, DC

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 330 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 401 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 179 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 46 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 44 van 1000 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De Mall is goed te bereiken per Subway of bus. Hotel en kamers zijn netjes. Ontbijt uitgebreid, kost wel 15 dollar p.p. Zit een mooi zwembad bij.
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Bri op 14 jun 2019
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over je recente verblijf. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

8/10 – Goed

Gerti, Geesbrug

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, op loopafstand van de metro waardoor het centrum goed te bereiken is. Wij hadden er geen ontbijt bij, maar het hotel biedt wel de mogelijkheid om gebruik te maken van het ontbijtbuffet. Hebben wij twee keer gedaan, kortom was prima! Andere zeer goede optie voor ontbijt is Ted's Bulletin, 505 8th Street SE
4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Om 11 uur s'avonds gevlucht uit een ander hotel, en dit hotel geboekt, geen moment spijt gehad, erg schoon, zeer vriendelijk personeel. gezellige bar. enige nadeel was het zwembad gesloten was.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

peter, almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij capitol en witte huis
Er gaat een gratis shuttle bus vanaf het hotel naar alle belangrijke bezienswaardig heden en het hotel heeft een goed buiten zwembad alleen de parkeer garage voor de auto moet je betalen voor de rest was het was een goede keus.
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Eileen Van

3 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its clos3e
1 nacht verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Lakia

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SKYLINE Inn
Its always amazing to stay at this location. Pool parties in summer with live DJ, fronr desk staff professional -friendly, cleaning staff does a grlluva job cleaning this hotel, its public transportation accessible and near all the good eateries and groceries stores
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

N

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They allow parties until 2 AM. I would never stay there again.
3 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Steve

3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
The property was fairly clean with the exception of a few things I noted: 1. A dirty facial towel was left behind in the restroom which contained a short curly hair. 2. My bed was made however, sheets were not changed. I noticed that there was makeup on one of the sheets still. 3. The last day of my stay there was NO hot water. As I was in line to check out in the reception area the lady mentioned that the phones were ringing off the hook since everyone was calling in regarding that issue. :/ The highlight of our stay was the accessibility of the monument tours. I was glad they offered evening tours since we were very limited with time.
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was friendly and helpful. I was allowed to check in a few hours early and they held my luggage for me for a few hours after I checked out so I didn’t have to carry it around.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

William J

1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked everything. It aeemed like the hotel was redone recently. Need to make the shower pressure better
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Ken op 4 mrt 2020
Thanks for your feedback! We are consistently making improvements and shower pressure is top priority. At times, the shower-head needs to be cleaned to allow better water-flow. ENG team is on it ! Thank you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ken op 4 mrt 2020
Thanks for your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ken op 4 mrt 2020
Thanks for your Fab rating!! This will encourage our team to continue to strive in excellence!!

8/10 – Goed

Jill

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, in an awkward area
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ken op 4 mrt 2020
Thanks for your feedback! The neighborhood has come to our door-step, Navy Yard has transformed our surroundings and more new developments underway. On the other side, the Wharf district, waterfront with tons of new bars, restaurants and entertainment venues...

2/10 – Ontzettend slecht

Michael

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bedbugs and no customer service
My room was recently renovated - a decent value for the location and price - until the second night when I started feeling bites. The desk agent did not react when I told her. Offered no response or compensation. Now all my luggage goes into quarantine. Stay anywhere else.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ken op 4 mrt 2020
Thanks for bringing this to my attention. I am surprised to hear about the lack of attention you experienced. We take pride in everything we do to make our guests feel comfortable. Trust I will look into this to ensure there's no future re-occurrence. Thank you!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ken op 4 mrt 2020
Thanks for your feedback! Look forward to welcome you back soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ken op 4 mrt 2020
Thanks for your terrific feedback! Look forward to welcome you back soon.

6/10 – Redelijk

Clifford

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Wasn’t very pleased
Very disappointed it took forever for the hot water to start working. Then on Saturday the power was out for about 6 hours and the hot water wasn’t working so me and my fiancé has to go somewhere to shower wasn’t a Pleasant stay at all.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ken op 4 mrt 2020
Thank you for your feedback. Unfortunately, we experienced a neighborhood power outage due to a construction site nearby damaged cables. We apologize for any inconvenience caused. This is certainly a one-off incident and hope you will allow us to redeem ourselves and come to stay with us again in the near future!

8/10 – Goed

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ken op 4 mrt 2020
Thanks for your feedback! Look forward to welcome you back soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Boudreaux, Baton Rouge, La

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
From the moment we stepped in to the lobby we were met with rude and hostile staff. The rooms had no hot water or AC. There was a terrible sewage smell coming from the bathroom. No fridge or working coffee maker in the room. The closets had blankets covering them. The window coverings did not cover the entire window. The sheets and towels were dingy and dirty looking. After less than 5 minutes walking in socks on the carper, the socks were black. The ONLY plus is this hotel is close to the Capitol.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ken op 4 mrt 2020
Thanks for bringing this to my attention. I am sorry to learn you had such a poor impression of our hotel. We take pride and strive to provide impeccable service. I shared your comments with Housekeeping, they are investigating your claims. I hope you will give us the opportunity to redeem ourselves as this is certainly a one-off!!

10/10 – Uitstekend

Brian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ken op 4 mrt 2020
Brian Thanks for the terrific review. Look forward to welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

maria, springfield, ma

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and price. I did not like having top pay a $100 deposit that is not refunded for up to 6 weeks.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ken op 10 feb 2020
Hello Maria, Thanks for you excellent review! The hotel releases credit card pre-authorization immediately upon check out. It is up to our clients financial institution to make funds available in their account. Overseas banks could take up to 4-6 weeks while domestic banks clear faster within 10 business days. Look forward to welcome you back!

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ken op 7 feb 2020
Thanks for your terrific review. Look forward to welcome you back!

8/10 – Goed

Pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ken op 7 feb 2020
Thank you for your review. Look forward to welcome you back!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service at the hotel bar was fantastic the hotel kitchens were superb and the drinks were mixed well.
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 3 feb 2020
Thanks for your terrific review. Hope to welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was awesome!! Great location! Room was nice & comfortable!
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 3 feb 2020
Thanks for your great feedback! We love to read positive reviews and look forward to welcome you back soon!

4/10 – Matig

Takisha

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disgusting and disappointed
The room was kind of filthy and because I was too exhausted from my day and didn’t have an ounce of energy to let the hotel staff know. There was hair all over the bathroom and in the shower. The towels were disgusting.. I can go on and on but i won’t. But horrible experience...
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 3 feb 2020
Takisha, we’re disappointed to learn about the deficiencies you encountered. It’s a shame you didn’t let management know to arrange a room change immediately.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 3 feb 2020
Thanks for your feedback. Look forward to welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 3 feb 2020
Thanks for your terrific review and rating. Look forward to welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 3 feb 2020
Thanks for your great feedback. Look forward to welcome you back soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is very nice. The room was very nice size with a nice view.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 29 jan 2020
Thanks for writing your review. Look forward to welcome you back!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 29 jan 2020
Thanks for writing your review. Look forward to welcome you back soon!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 29 jan 2020
Thanks for writing your review. Look forward to welcome you back soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 29 jan 2020
Thanks for writing your review. Look forward to welcome you back soon!

8/10 – Goed

Brittany, New York, NY

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed the price for the size of the room on such a last minute booking!
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 29 jan 2020
Great to hear you enjoyed your stay! Look forward to welcome you back soon.

8/10 – Goed

AC, NYC

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice simple hotel with all you need for a basic stay. The courtesy shuttle was an added bonus.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 18 jan 2020
We love to hear great feedback. Look forward to welcome you back!

2/10 – Ontzettend slecht

Willretractwhen, I receive my refund

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
They are sneaky on expedia. They put a 48 cancellation policy on it. I cancelled within 30 hours, and they still charged me for 2 rooms during my stay. When I checked in, the manager said it was fine, it was cancelled, but I did not get my money back until I filed a dispute with my bank. They were also sold out, meaning they are getting extra money they did not earn off of this, and it is unfair. Expedia was no help either. Agents speak horrible English and are not willing to help. Bad practices.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 18 jan 2020
Thanks for bringing this to our attention. The hotel way have very well been sold out taking into account all sources of our bookings. We apologize for any inconvenience caused. Suggest you follow up with source of booking.

6/10 – Redelijk

AHS, NJ

Positief: Netheid
The hotel itself was ok. The room is was clean and basic. The drawback with this hotel is it’s location. It is at least a 10 minute walk from the Metro and there are few of any stores nearby to purchase food or necessities such as Advil.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 18 jan 2020
Thanks for your feedback. Please try our complimentary shuttle service next time. There’s tons of nearby restaurants including Navy Yard Waterfront and across the street, ABC Pony. Our Market Place stocks Advil and numerous sundries. Hope you will stay with us again in the near future!