2/10 – Ontzettend slecht
Gaby
Reisde met familie
16 feb 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Positief;
* ligging van het hotel
* parkeergelegenheid
* ruime kamers
* mooi strand
Negatief;
* bij aankomst kamer niet schoon
* elke ochtend beginnen ze rond 7.30 uur met bouwwerkzaamheden waardoir uitrusten tijdens vakantie er niet inzit. Dit hoort bekend gemaakt te worden op de website. Helemaal voor $700 per nacht
* kamers zijn zeer gehorig, kan ‘‘s nachts mee genieten van het gehuil van baby op de aangrenzende kamer
* schoonmaak is van de 5 nachten 3 dagen niet uitgevoerd ook al gaven wij dit aan bij de receptor of “app” met verzoeken tot schoonmaak
* personeel bij front desk niet service gericht. Bij klachten wordt je door de manager geïrriteerd aangekeken. Bij uitcheck wordt er niet eens gevraagd of het verblijf is bevallen. Nee mevrouw zit ondertussen aan de telefoon en zegt alleen is goed zo!
* bij het ontbijtbuffet zijn de warme gerechten koud
Kortom een ZEER slechte ervaring voor een 5 sterren hotel. Dit hotel verdiend naar mijn mening niet meer dan 3 sterren.
Wij reizen veel en verblijven regelmatig in Hilton Hotels waaronder Waldorf Astoria in Dubai en Amsterdam. Maar de samenwerking met Corendon vind ik een afgang voor Hilton.
Gaby
5 nachten verbleven in februari 2024