Regional cuisine

Beoordelingen van Domaine du Moulin d'Asselborn

3 out of 5
Domaine du Moulin d'Asselborn
Op der Millen 1, Asselborn, Wincrange

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 65 van 165 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 66 van 165 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 165 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 165 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 165 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik heb heel erg genoten van mijn verblijf. Vriendelijk en behulpzaam personeel.heel goed restaurant. Ik ga er zeker nog eens naartoe.
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie lokatie in een rustige omgeving.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Tom

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige locatie en omgeving. Een aanrader.
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

sabrina

Reisde met partner
Negatief: Netheid
de wifi werkt zeker niet altijd,vuile douche gordijn,lavabo's die verstopt zijn,haardroger dat niet werkte en veel te sober ontbijt
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Team Moulin op 17 sep 2023
Dear Sabrina,Thank you for taking the time to write this, and for pointing out these issues. We work hard to give all of our customers a great experience, and we want to keep improving. I’ve talked with our teams here, and we’re working on fixing these problems. Also, thank you for your kind words about our business. We really appreciate both the kindness and the honesty.Best regards

6/10 – Redelijk

patrick

Reisde met partner
ontbijt was voldoende maar eenzijdig. wifi was ondermaats
11 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Moulin op 17 sep 2023
Dear Patrick,Thank you for taking the time to write this, and for pointing out these issues. We work hard to give all of our customers a great experience, and we want to keep improving. I’ve talked with our teams here, and we’re working on fixing these problems. Also, thank you for your kind words about our business. We really appreciate both the kindness and the honesty.Best regards

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Moulin op 17 sep 2023
Dear Erik,Thank you so much for taking the time to send this! Everyone here at Domaine du Moulin d’Asselborn loves to know that our customers enjoy what we do.We are always trying our best to make your experience memorable, and we’re glad that we’ve achieved it!Thank you again! We’re looking forward to making your experience even better in the future!Best

8/10 – Goed

Manon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and clean hotel, friendly staff. Definitely worth a visit if you are looking for a hotel in the area. For the price you certainly don't have to leave it.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Office Manager op 7 aug 2023
Dear ManonThank you so much for taking the time to send this! Everyone here at Domaine du Moulin d’Asselborn loves to know that our customers enjoy what we do.We’re glad that you loved the experience. We are always trying our best to make your experience memorable, and we’re glad that we’ve achieved it!Thank you again! We’re looking forward to making your experience even better in the future!Best

10/10 – Uitstekend

Annemieke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 overnachting gedaan, prima, goed eten, voor herhaling vatbaar. Keuze in soort ontbijt ei(roerei of spiegelei, hard of zacht gekookt) zou een meerwaarde zijn.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Moulin d'Asselborn op 29 jul 2023
Hi AnnemiekeThank you so much for taking the time to send this! Everyone here at Domaine du Moulin d’Asselborn loves to know that our customers enjoy what we do.We’re glad that you loved the experience . We are always trying our best to make your experience memorable, and we’re glad that we’ve achieved it!Thank you again! We’re looking forward to making your experience even better in the future!

10/10 – Uitstekend

Max

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
De menukaart van het restaurant zou wat mij betreft wel in meerdere talen mogen dus ook Nederlands omdat het hotel vele Nederlandse bezoekers ontvangt
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Team Moulin d'Asselborn op 29 jul 2023
Hi Max,Thank you so much for taking the time to send this! Everyone here at Domaine du Moulin d’Asselborn loves to know that our customers enjoy what we do.Thank you for letting me know about the missing menu in another language. I’m going to talk to our team and fix this. We want all customers to feel welcome and appreciated.Thank you again! We’re looking forward to making your experience even better in the future!Sincerely

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer rustig gelegen, proper en zeer aangenaam. Zeer goede keuken.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Team Moulin d'Asselborn op 29 jul 2023
Hi Marc,Thank you so much for taking the time to send this! Everyone here at Domaine du Moulin d’Asselborn loves to know that our customers enjoy what we do.We’re glad that you loved the experience. We are always trying our best to make your experience memorable, and we’re glad that we’ve achieved it!Thank you again! We’re looking forward to making your experience even better in the future!Best

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a very Nice stay.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Franky

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goed
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Carlo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

lutgarda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Patrick

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Mattheus

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Marc

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super locatie met een goed restaurant voor het diner. Ontbijt was prima! Men gaat zeer slim en duurzaam om met de keuzemogelijkheden voor het ontbijt. De klant kiest zijn ontbijt en de hoeveelheid waardoor er bijna geen waste is (bij een ontbijtbuffet is er meestal een overvloed aan producten en blijft er veel over). Een aandachtspuntje is de staat van de vloerbedekking op de gangen nabij de hotelkamers (vlekken etc.)
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Moulin d'Asselborn op 3 mei 2022
Thank you so much for taking the time to send this! Everyone here at Domaine du Moulin d’Asselborn loves to know that our customers enjoy what we do. We’re glad that you loved the diner and breakfast . We are always trying our best to make your experience memorable, and we’re glad that we’ve achieved it!

8/10 – Goed

Mandy

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
The hotel was surrounded by hills, creeks and movie like views. Which created a peaceful and relaxed feeling. The rooms perfectly fit the outside style of the hotel, but could have been upgraded just a little more in my opinion. The dinner and breakfast I would definitely recommend. Overal, it was good
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Team Moulin d'Asselborn op 25 mei 2022
Hi Thank you so much for taking the time to send this! Everyone here at Domaine du Moulin d’Asselborn loves to know that our customers enjoy what we do. We’re glad that you loved the dinner and breakfast. We are always trying our best to make your experience memorable, and we’re glad that we’ve achieved it!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel gezellige omgeving en locatie. Vriendelijk personeel. Lekker eten.
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Team Moulin op 16 jun 2021
Thank you so much for taking the time to send this! Everyone here at Domaine du Moulin d'Asselborn , loves to know that our customers enjoy what we do. We are glad that you loved our service end our Hotel. Thank you again! We’re looking forward to making your experience even better in the future!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good choise
Very polite, very clean. Good food, fantastic nature
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ligging prettige ontvangst goede service. Keurige kamers.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Cornelis J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romantisch verblijf
Een zeer leuk en gezellig hotel de communicatie vond plaats in het Engels en dat is voor een niet frans sprekende een groot pluspunt. Helaas was ons verblijf van korte duur maar we zijn zeker van plan inde toekomst wat langer te blijven.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Da Mota op 12 mrt 2019
Thanks for sharing your feedback from your stay. We appreciate your kind words. Hope to have back soon

8/10 – Goed

Bart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi buitenverblijf
Prachtige omgeving in de buurt van Clervaux
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Da Mota op 12 mrt 2019
Thanks for sharing your feedback from your stay. We appreciate your kind words. Best regards,

8/10 – Goed

Therese, Dendermonde

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig en aangenaam verblijf in deze unieke locatie
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Da Mota op 26 dec 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Marco

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op een mooie locatie. Minpunt is dat restaurant al om 21 uur de keuken dicht doet en om 23 uur moet je zelfs uit de lounge omdat men gaat sluiten.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Da Mota op 3 okt 2018
Dear Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us.We are sincerely concerned and apologise that we fell short on your expectations in some area.Your helpful comments are much appreciated,and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. We are looking forward to welcoming you soon again to our Hotel

10/10 – Uitstekend

WIL

9 uitstekend.
Het was een geweldige ervaring. Perfecte kamer. Prima eten en erg gastvrij en vriendelijk. Een aanrader voor wie van de natuur houdt.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Da Mota op 3 okt 2018
Dear guest, Thank you very much for your review. We are looking forward to welcoming you soon again to our Hotel

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima balans prijs kwaliteit !!!
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Da Mota op 14 sep 2018
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires.

8/10 – Goed

Bart, Harelbeke

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Vriendelijk,rustige en mooie omgeving,lekker eten
prijs/kwaliteit top. Mooi, rustig terras, gemoedelijke sfeer, genieten van natuur en rust.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Da Mota op 5 sep 2018
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
mooie plaats! ontbijt is nogal beperkt qua aanbod en variatie.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Da Mota op 14 sep 2018
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires.

6/10 – Redelijk

Harry, Schimmert

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige ligging in prachtig dal.
Het hotel is fantastisch maar het ontbreekt aan alle moderne voorzieningen. Ja, er is TV en internet. Maar je waant je 50 jaar terug in de tijd. Het jonge personeel houdt meer rekening met hun eigen muziekvoorkeur (house trance etc.) dan rekening te houden met bezoekers. Bij incheck was er niemand aanwezig. De omgeving en de prachtige oude molen maken veel goed. Het ontbijt is erg karig maar wel goede ingrediënten wat wij geen bezwaar vonden.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

rogier

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Heel mooi Landhuis
Mooie ligging. Wel afgelegen. Mooi landhuis. Aardig personeel.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Da Mota op 20 jun 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Lander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Lyda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

peter, noordwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very good very
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

A., Arnhem

Nice hotel at a quiet location. Bedrooms need some upgrading (carpets/furnuture), but still OK. Bathrooms have been upgraded, perfect!
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Daklu, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very quiet hotel in the midst of nature
We had a very pleasant stay Friendly staff and good food
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Arjan, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Historisch pand met goede sfeer, voor de hondenlie
Het hotel is in een historisch pand met een goede sfeer. In het restaurant kun je heerlijk eten, daar hoef je de deur niet voor uit. Het hotel ligt in een mooie omgeving waar je heerlijk kunt wandelen of fietsen, of zoals wij met de motor kunt toeren. De kamers zijn gemoderniseerd en voldoen goed. Ze zijn niet heel ruim bemeten. Klein punt van kritiek is dat het hotel honden toelaat (wat op zich niet erg is) maar op het moment dat wij er waren was het aantal honden bijna gelijk aan het aantal gasten, en een deel loopt rond te hollen in de eetzaal. Ik heb niets tegen honden, maar dit vond ik niet prettig. Wanneer je niet van honden houdt is het een punt om rekening mee te houden.

8/10 – Goed

Sylvia, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
prachtige omgeving en geweldig personeel.
Heerlijk terras, en echt fantastisch personeel. Goed eten. Jammer van de gewoonte om dikke dekbedden op het bed te leggen; je kunt kiezen om het of veel te warm of veel te koud te hebben! Daardoor slecht geslapen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel ligt midden in de natuur buiten het dorp
Leuk gebouw met een oorlogs verleden! Het lijkt van buiten een grote boerenhoeve.

6/10 – Redelijk

monique

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grandioze dinerkeuken
Ontbijt was simpel, niet echt luxe. De kamer was oud en van hout. De badkamer zeer modern. Het bed piepte en kraakte, de buren waren zeer goed te horen. Ik had er meervan verwacht helaas!

8/10 – Goed

Cor en Loes, Leiden

Positief: Personeel en service
Mooi hotel in landelijke/rustieke omgeving
Het hotel met museum is schilderachtig met een mooie binnenplaats. De omgeving met het riviertje is erg landelijk en rustig. Behalve natuurschoon is er in de directe omgeving weinig te beleven.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Overboekt?
We zijn niet verder gekomen dan de receptie van het hotel. Daar werd ons verteld dat het toilet was overgelopen en we niet op onze kamer konden. Ze hadden een ander hotel voor ons geregeld. We waren met de fiets en we werden naar het hotel gebracht. Daar bleek dat ze 2 kamers in dat hotel geboekt hadden. Ik denk dat ze overboekt waren, omdat er door het mooie weer minder annuleringen waren dan verwacht. Dit is allemaal heel vervelend als je aankomt na een fietstocht van 112 km. Ze hebben wel alles netjes geregeld voor ons en de extra kosten voor het andere hotel betaald.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer mooie ligging wie houd van rust en natuur. Zeer vriendelijk. Ontbijt kon iets beter omelet met spek ik ga zeker terug

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Natuur
Voor rustzoekers ideale plek midden in de natuur

8/10 – Goed

Jenny & Dave, Amsterdam

A Nice Stop in Between
1. Rooms: noisy - wooden thin doors & too small compared with pictures. Beds: cracky & uncomfortable - 2 single mattrasses too soft; 3. Wifi not stable; 4. Dinner Menus: Only in French, no English. 5. Food: Very good! 6. Staff: Only 1 on duty for all positions and no good English. 7. Directional Signage: In Asselborn, unclear to reach hotel. 8. Feeling: Very spooky on hallways of rooms and terrible dark. 9. Bathroom: Too simple with shower only and foam only for shampoo and showering. 10. Payment / Booking: Unclear payment terms at hotels.com with this hotel stating amount to be credited from credit card within 72 hours of booking, but we had to pay at check - out again! Now still figuring out if we got credited 2 times :-( Even after calling hotels.com for advise, we were asked to check credit card statement. 11. Surrounding: Walking routes all dark, not lightened, no choice than staying inside hotel... 12. Breakfast: Too simple.