Lobby

Beoordelingen van Dorint Hotel Würzburg

4 out of 5
Dorint Hotel Würzburg
Eichstrasse 2, Würzburg, BY

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 361 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 489 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 117 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 1001 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super!
Wij zijn blij verrast met de geweldige service van de mensen die in dit hotel werken, echt mega vriendelijk. Het ontbijt was superdeluxe en wat een assortiment echt geweldig;-)
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Team Dorint Würzburg op 8 aug 2022
Dear Guest, we thank you for your review. We are looking forward to welcome you soon again! With best regards Peter Miller and Team

10/10 – Uitstekend

Rene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Team Dorint Hotel Würzburg op 10 jan 2022
Lieber Gast, 100% positiv da geht uns das Herz auf! Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wenn es uns gelungen ist, Sie von uns zu überzeugen und zu begeistern, dann macht uns das sehr Stolz und motiviert uns gleichzeitig, dieses Niveau kontinuierlich zu gewährleisten. Besuchen Sie uns doch bald mal wieder! Viele herzliche Grüße aus dem Dorint Hotel Würzburg Ihr Marko Markovic mit Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Marko Markovic op 24 sep 2021
Lieber Gast, herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Hotel. Schön, dass Sie eine angenehme Zeit bei uns hatten und wir Sie zufrieden stellen konnten. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Viele herzliche Grüße aus dem Dorint Hotel Würzburg Ihr Marko Markovic mit Team

8/10 – Goed

Fred

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rims
centraal gelegen hotel met garage, goed ontbijtbuffet
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Henning Michel - General Manager op 27 jul 2020
Dear Dorint guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Dorint Hotel Wuerzburg. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments and your positive feedback with my team. My employees like good news. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best regards Henning Michel General Manager

10/10 – Uitstekend

Bogaard, Barendrecht

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig hotel netjes vriendelijk en behulpzaam parkeren onder het hotel en met de lift direct uitstappen op de etage van je kamer. Schoon en nette hotelkamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Henning Michel - General Manager op 14 jul 2020
Dear Dorint guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Dorint Hotel Wuerzburg. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments and your positive feedback with my team. My employees like good news. I hope to see you soon in Würzburg. Best regards Henning Michel General Manager

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geen sauna
De sauna was helaas maar beperkt open van 17.00 - 20.00 uur dus toen we om 20.30 uur aankwamen hadden we pech. Dit was niet vermeld in de hotelinfo op hotels.com
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Henning Michel op 29 jan 2020
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Dorint Hotel Wuerzburg. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your opinion is very important to us and I would like to thank you for the time you have taken for us. I hope to see you soon in Würzburg. Best regards Henning Michel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Heel kleine kamer, geen minibar. Ideaal als je op doorreis bent. Niet ver van centrum, ligging is ideaal.borijs / kwaliteit is ok
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van i.A. Peter Miller op 31 dec 2019
Dear Dorint guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Dorint Hotel Wuerzburg. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. I hope to see you soon in Würzburg. Sincerely i.A. Peter Miller Direktionsassistent Dorint Hotels & Resorts

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Henning Michel - Hoteldirektor op 17 aug 2019
Dear Dorint guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Dorint Hotel Wuerzburg. It is always a pleasure to receive positive feedback. Sincerely Henning Michel General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alles was prima. En dicht bij het centrum. Ook alle voorzieningen waren op loopafstand.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Peter Miller op 13 aug 2019
Dear Dorint Guest, we very much appreciate your comments regarding your stay at the Dorint Hotel Wuerzburg. It is always a pleasure to receive positive feedback. I hope to see you soon in Würzburg. Best regards i.A. Peter Miller Direktionsassistent

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Prima hotel goede locatie gezellige Stube.Wat gedateerd meubilair
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Henning Michel - General Manager op 28 jun 2019
Dear Dorint-guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Wuerzburg and your hint regarding the furniture in your room. I am happy, that you enjoyed your stay with us. Best regards Henning Michel General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime kamer, goed bed. Het ontbijt was uitstekend. Parkeergarage onder het hotel is in wurzburg een absolute noodzaak en goed bereikbaar, mits je auto niet te breed is.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Henning Michel - Hoteldirektor op 9 okt 2019
Dear Dorint guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Dorint Hotel Wuerzburg. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. I hope to see you soon in Würzburg. Best regards Henning Michel General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was prima. Vriendelijke personeel mooie Kramer genoeg handdoeken
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

haidy

Uitstekend
Prachtig plek, schoon, dicht bij alles, goede bedden.
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Serge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Hotel.
Dit is een top hotel. Service, onthaal, etc... zeer uitgebreid ontbijt voor halve prijs van andere hotels! Het enige min punjte; 12€ voor een paar uur de auto te parkeren, .... tja :(
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

François

Positief: Personeel en service
Vlakbij centrum. Lekker zwembad.
Alles netjes geregeld. Goed ontbijt. Heerlijk zwembad. Hotel was wel wat gedateerde jaren 90 inrichting. .
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Andre, Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Schone en complete kamer. Parkeren is geen probleem.
2 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

familie , Zeist

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel
Wat moeite met vinden (geen GPS). Parkeren onder het hotel, prima , maar wel tegen betaling. Mooie kamers, prima zwembad, maar het ontbijt was echt fantastisch! Lekker gegeten in het restaurant.

8/10 – Goed

Gijs, Rijswijk

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tussenstop naar de sneeuw
Hotel op weg naar de wintersport. Uitgezocht op aanwezigheid zwembad. Lekker na al die uren in de auto. Blijkt deze bij aankomst in onderhoud te zijn, dat valt dan erg tegen. Kregen wel een kamer met een bad. Voor ons zoontje erg prettig. Prima hotel.

8/10 – Goed

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Maurice, Nuenen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We zijn vriendelijk ontvangen, net nieuwe matrassen. We hebben super geslapen.

10/10 – Uitstekend

Harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel vooor enkele dagen
Comfortabel en een goede prijs/prestatie verhouding

8/10 – Goed

Elke

Positief: Personeel en service

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel op loop afstand van het mooie centrum van wurzburg. Voorzien van zwembad en een goed ontbijt. Voor de parkeergarage van het hotel moet je nog wel 12 euro betalen.

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tussenstop in Novotel Würzburg
tussenstop onderweg naar huis. Hotel ligt vrij gunstig tussen A8 en A3. Kamer groot genoeg. Bedbank voor de kinderen was prima. Ontbijt ook goed en uitgebreid. Wel warm op de kamer. Ook met de airco op stand 1. Parkeergarage duur, 12 euro per nacht. Door late aankomst geen gebruik gemaakt van fasciliteiten zoals zwembad. Erg vriendelijk personeel.

10/10 – Uitstekend

Matty, Riemst

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer mooi hotel met zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Op wandelafstand van het gezellige centrum.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel als tussenstop
Wij hebben hotel als tussenstop voor vakantie gebruikt. Hotel ligt dicht bij het oude centrum, ongeveer 10 minuten lopen. Hotel heeft parkeergarage. Het personeel is vriendelijk. Het bed was goed. Centrum van wurzburg is klein maar prachtig. Activiteiten s avonds concentreren zich bij de brug waar iedereen op straat wijn drinkt en live muziek is te horen, viool muziek.

8/10 – Goed

philip, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel op loopafstand van het centrum
een keurig hotel op loopafstand van het centrum. Kamers zijn netjes,bedden goed en badkamer ruim en van alle gemakken voorzien. Ontbijt is perfect.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima, goed zwembad en saunavoorzieningen
Het was een zeer fijn hotel. Goed eten in het restaurant en fijne saunavoorzieningen.

10/10 – Uitstekend

Hans, Curacao

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, good for travel through purposes
Nice comfortable hotel. Instead of a family room we received 2 rooms, which was very pleasant. The only thing they could adjust more firm pillows.

8/10 – Goed

Wouter, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed!
Goed hotel zoals we van Novotel zijn gewend en lekker gegeten in het hotel.

10/10 – Uitstekend

Wim, Nieuw Vennep

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnachting op doorreis naar Karinthie
Prima hotel voor overnachting op weg naar de sneeuw. Zwembad om lekker te ontspannen, goed restaurant met uitstekende service. Ruim ontbijt buffet, goede keuze om de reis uitgerust te vervolgen.

10/10 – Uitstekend

ChristopheV, Zele

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goed ontbijt en goede faciliteiten
goede ligging vlakbij de oude stad, correcte dienstverlening, geweldig ontbijt en zwembad/sauna/fitness aanwezig

10/10 – Uitstekend

Jeremy James

Reisde met familie
Positief: Netheid
very good hotel and good location
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Jasmin Kohlbrecher op 24 mei 2024
Herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung! Wir freuen uns sehr!Freundliche GrüßeJasmin KohlbrecherHoteldirektorin

10/10 – Uitstekend

Alf, Palm Beach Gardens

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jasmin Kohlbrecher op 26 apr 2024
Lieber Gast,herzlichen Dank für die tolle Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.Freundliche GrüßeJasmin KohlbrecherHoteldirektorin

2/10 – Ontzettend slecht

Birte

Zakenreiziger, Reisde met familie
Das Hotel war geschlossen und darüber hat uns niemand informiert! Wir reisten an und konnten nicht übernachten. Das Hotel wird gerade umgebaut! Ich erwarte eine angemessene Entschädigung für die Unannehmlichkeiten!
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Gerald

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Team Dorint Würzburg op 19 dec 2022
Lieber Gast,vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Dorint Hotel Würzburg und Ihre tolle Bewertung.Wir würden uns sehr freuen, wenn Sie uns wieder einmal besuchen.Herzliche Grüße aus UnterfrankenIhr Peter Miller und Team

8/10 – Goed

Alexander

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Team Dorint Würzburg op 1 dec 2022
Lieber Gast,vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Dorint Hotel Würzburg und Ihre positive Bewertung.Wir würden uns sehr freuen, wenn Sie uns wieder einmal besuchen.Herzliche Grüße aus UnterfrankenIhr Peter Miller und Team

10/10 – Uitstekend

Tsung-Hsing

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Team Dorint Würzburg op 27 okt 2022
Lieber Gast,vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Dorint Hotel Würzburg und Ihre positive Bewertung.Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben.Das Lob an die Kollegen gebe ich gerne weiter.Wir würden uns sehr freuen, wenn Sie uns wieder einmal besuchen.Herzliche Grüße aus UnterfrankenIhr Dorint Team

10/10 – Uitstekend

Fabrizia

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Dorint Team op 24 okt 2022
Lieber Gast,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung und die Zeit die sich hierfür genommen haben.Wir danken Ihnen, dass sie bei uns zu Gast waren.Viele herzliche Grüße aus dem Dorint Hotel Würzburg

10/10 – Uitstekend

WORAPOL

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ทำเลดี เดินไปที่เมืองเก่าได้ ห้องแคบหน่อย ที่นอน หมอนดี มีที่ชงกาแฟแบบแคปซูล รสชาติดี อาหารเช้าแพงไม่คุ้มค่า แนะนำให้เดินไปซื้อที่ซุปเปอร์มาร์เกตดีกว่า ไม่ไกลมาก เปิด 7.00 น ถูกกว่าเยอะ ที่จอดรถแพงมากที่สุดในทริปเลย ทางลงอันตรยมาก ต้องใช้ 2 คนช่วยดูซ้าย ขาว เป็นทางลงแคบ ๆ วนลง
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Dorint Hotel Würzburg op 19 okt 2022
Dear guest,thank you for your stay at our Dorint Hotel Würzburg and your positive review.We would be very happy if you visit us again.Kind regards from Franconiayour Dorint Team Würzburg

10/10 – Uitstekend

linda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for our stay.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Team Dorint Würzburg op 27 sep 2022
Dear Guest,we thank you for your great review.We are looking forward to welcome you soon again!With best regardsPeter Miller and Team

8/10 – Goed

Sonnhild

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unterkunft gut ohne besondere Annehmlichkeiten, wie Spät Bereich u.s.w. für ein 4 Sterne Hotel zu einfach.
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Team Dorint Würzburg op 25 sep 2022
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung und die Zeit die sich hierfür genommen haben. Wir danken Ihnen, dass sie bei uns zu Gast waren. Viele herzliche Grüße aus dem Dorint Hotel Würzburg Ihr Peter Miller mit Team

8/10 – Goed

Willi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positiv: Zimmergrösse, Einrichtung, Sauberkeit Freundliches Personal. Negativ: schlechter Geruch im Bad, Tiefgarage und Einstellplätze sehr eng.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Team Dorint Würzburg op 21 sep 2022
Lieber Gast,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung und die Zeit die sich hierfür genommen haben.Ihr Lob gebe ich gerne an mein Team weiter.Wir danken Ihnen, dass sie bei uns zu Gast waren.Viele herzliche Grüße aus dem Dorint Hotel Würzburg Ihr Peter Miller mit Team

8/10 – Goed

Lance

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was within easy walk of train station in a quiet neighborhood.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Team Dorint Würzburg op 16 sep 2022
Dear Guest,we thank you for your review.We are looking forward to welcome you soon again!With best regardsPeter Miller and Team

8/10 – Goed

wayne, North Tonawanda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022