Een buitenzwembad

Beoordelingen van Kimaya Sudirman Yogyakarta by Harris

3.5 out of 5
Kimaya Sudirman Yogyakarta by Harris
Jalan Jendral Sudirman 89, Yogyakarta, Yogyakarta

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 102 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 150 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 307 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

marco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super friendly staf
Nice hotel with super friendly staf. The food was good but in my opinion little overprized. The hotel lobby, restaurant and bar are very nice and clean.
4 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Han, IJmuiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettige sfeer in hotel zorgt voor goed verblijf.
In november vorig jaar waren mijn vrouw en ik ook in dit hotel. Dat we er weer voor kozen zegt genoeg.
11 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Stanislaw Pajdzinski op 12 sep 2018
Dear Han, I would like to thank you for taking the time to write a great review with Novotel Yogyakarta. Nothing is more joyful than knowing that you had a memorable stay spoiled by the great hospitality and services from us. Thank you for sharing this with us and I am sure other travelers will find your feedback helpful. We very much look forward to your next visit for a more memorable experience. Sincerely, Stanislaw Pajdzinski General Manager

8/10 – Goed

Han, IJmuiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel, gunstig gelegen in Yogyakarta.
Samen met mijn vrouw een kleine twee weken in dit hotel gelogeerd. Personeel is attent, uitermate vriendelijk en behulpzaam.
12 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Novtel Jogya
Heel goes hotel maar een verleng snoer meenemen weinig stopkontakten
Reactie van Greg Hoehn op 25 nov 2016
Dear Guest, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Yogyakarta erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Greg Hoehn General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Bram, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel.
Het hotel zag er verzorgd uit en was in goede staat. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamer was netjes, echter de kraan van de douche was niet zo goed af te stellen. Klein zwembadje maar zag er wel goed uit. Op 40 meter afstand is er een kleine mall aanwezig. Ook zijn er diverse eet tentjes aanwezig. Vliegveld zit op 15 a 20 minuten afstand. Afhankelijk van de drukte in het verkeer.

8/10 – Goed

Kartini, Wormer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk, schoon en hele fijne hotel.

10/10 – Uitstekend

ate, nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel Yogjakarta
In een stad als Yogjarkarta is het plezierig om na een lange excursiedag terug te komen in een comfortabel hotel> Als je een dagje niets wil doen dan in het mooi dat het hotel je voldoende kan bieded> Onze kinderen wilden de eertse dag niet weg, vanwege het mooie hotel met een prachtig zwembad> wij kunnen gezinnen dit hotel aanraden.

8/10 – Goed

Gulvinder Singh, Selangor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay here, huge room, clean and located very close to all the main attractions places.
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Siti

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs are very frendly. I think, it needs more toilet papers for guests who do not use water spray .
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Bambang Eko op 3 aug 2023
Dear SitiWarmest greeting from Kimaya Sudirman, a quiescent home in Yogyakarta...It is such a great pleasure for us to have you stay at Kimaya Sudirman Yogyakarta By HARRIS and trust us as your home away from home on holiday in Yogyakarta.Please let us know what you may require during your stay to make your stay more memorableManagement and entire Team of Kimaya Sudirman Yogyakarta By HARRIS is hoping to welcome you again and truly hope that you will recommend our Hotel to your respective family or friends who will be visiting Yogyakarta in the near future.Best Regards,Bambang Eko Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Laksmi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Service
Excellent services in everything, from the very front person, front desk agents through all the hotel staffs, super friendly, helpful & polite. Super clean, affordable, great location. We definitely will be back to stay at Kimaya Sudirman Yogyakarta by Harris when we're in Yogyakarta. Thank you & keep the great work Kimaya.
2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Mika

Positief: Personeel en service
向かいに病院があり、予約しておけぱ午前中PCR検査を受けて夕方に陰性証明書を発行して貰え、立地は有難かったです。 お部屋も清潔、朝食のバイキングも洋食メニューが豊富にあり、良かったです。
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Volker

6 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Soeliantoro

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Iswahyudi

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Achmad

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Di hari pertama menginap, Sangat mengecewakan karena : Pertama Parkir kendaraan Sudah Full dan terpaksa harus parkir di sisi samping hotel. Kedua, Pemanas Air utk shower, tidak berfungsi (Rusak dan Air keruh/kotor)
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Reza

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The welcome drink is good and the staff is friendly
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

kevin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimaya have a great staff service But they should improve cleaniness around public area
3 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Bahruddin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

JIN WOO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
NO BATHTUB! Extra fee for Coffee/Tea at B'fast?!
This hotel was decent, but could have a few better things. For one, there was NO BATHTUB in either of our rooms, which it showed in the pictures. Why not? Not sure...but maybe they should take those pics down. Also, I thought breakfast was included, but no, it was a separate price. Finally, they charged extra for the tea and coffee at breakfast! Kinda sad, but that is how it was. Probably won't stay here again, but a decent Fitness Room and pool.
1 nacht verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

Fitriana

1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Morten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Very comfy, and friendly people.
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Nanda, Singapore

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Good value, big and comfortable rooms and kids below 12 stays free
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and cozy
Great location, just 15mins away from Borobudur. Clean and very cozy
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay. The breakfast can be made
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Friendly staff, closer to the shops have big room but the bed not comfortable very hard and house keeping not clean bathroom properly empty shower gel still in the shower, not replace towels need to ask, then every time my wife need to ask shower cap even we already told house keeping before we left the room.I thought every hotel when they clean the room all off that will refill or replace.
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

evi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bagus ,breakfast enak,anak senang main di kolam renang,
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Joan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Affordable, Strategic Location and Superb Service
Novotel staff are very friendly and considerate. They even
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Masahiro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Ellyfang

1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

jT, Singapore

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
nothing to like. Lots of mosquitoes at the Lobby gourmet bar. Got so many bites to my foot until its too late...
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van General Manager op 26 nov 2019
Dear jT, Thank you for having time to give review to us. We are sorry that your experience did not meet your expectations. Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the issue and prevent future occurrence. We hope to welcome you back again for a better journey with us. Sincerely, Stanislaw Pajdzinski General Manager

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
BIEN MAIS HÔTEL TRÈS BRUYANT
Chambre sur rue trop bruyante Pour le reste c’est bien Service laverie un peu cher
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room cleaning should improve I.e wash the toilet instead of just changing the towels
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

ElmaZainuddin

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Strategic location - nice clean room - good spread of breakfast - you can walk to nearby mall and shopping street. Airport transfer available.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tempatnya Sangat nyaman, breakfastnya juga enak. Staffnya ramah dan helpfull
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good value. Charming pool. Restaurant aircon is very warm.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walking distance to Galeria Mall Yogyakarta, good breakfast food, spacious room, the staff are helpfull.
3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Marc-Antoine

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Déçu de novotel
Bonjour, nous n’avons pas eu la chambre que nous avions réservé : lit kingside + 2 lits d appoints pour jeunes enfants. Avons eu deux lit simple et plus de lit d appoint disponibles... la piscine de l’établissement était fermée pour cause d’événement. Nous avons été placés à un étage fumeurs avec deux jeunes enfants...
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Novotel Yogyakarta op 10 dec 2019
Dear Marc-Antoine, We really appreciate your comments regarding your stay with us. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again in the future for a better journey with us. Sincerely, Stanislaw Pajdzinski General Manager

8/10 – Goed

lalada

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Philippe-Albert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Tout était super! Excellent rapport qualité/prix... Bien situé et service impeccable... C'était un séjour parfait.
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall very Efficient and Professional and Helpful Staffs
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, modern, luxury business hotel in a convenient downtown location. Great food options in the restaurant with an excellent breakfast buffet. The room was spacious and comfortable, and my only complaint is that the AC wasn't switched on in the room the first day (so when we tried to adjust the thermostat, nothing happened!). Fortunately, this was remedied the following day by the housekeeping staff. We would definitely stay here again.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed staying at Novotel and I plan to be back. Service was great, my room was cleaned early daily and given fresh towels!
5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Alan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay.
Great experience. Spa rates were over priced. But very clean rooms and lobby.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Sophie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien !
Pas de surprise, Novotel reste Novotel ! Bien placé pour visiter Yogyakarta et ses environs. Petit déjeuner buffet hyper complet et restaurant très sympa pour le dîner.
3 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tiny rooms, found bug in breakfast food
The rooms are tiny. Not fit for 4-5 people as advertised. Booked a room which was advertised to accommodate 4 people - only 1 bed that can barely squeeze in 3 people (1 adult and 2 kids). There was no sofa bed for 4th person and they said they will charge for an extra bed. The staff didn't speak very good English. The dinner buffet was limited choice. During one breakfast, my son found a bug in one of the food. Overall not a hotel I would recommend to anyone.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Stanislaw Pajdzinski op 7 aug 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Yogyakarta. I am sorry that your experience did not meet your expectations please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Stanislaw Pajdzinski General Manager

10/10 – Uitstekend

Yulianto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyable Stay
Very pleasant stay. Would highly recommend to travellers with family members.
6 nachten verbleven in juni 2019