Op basis van 709 geverifieerde beoordelingen

3,7 / 5
74% van onze gasten beveelt dit aan
3,8 Hygiëne kamer
4,0 Service & personeel
3,8 Comfort kamer
3,7 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 mei 2024
Had a short stay but very nice room. Clean and staff was helpful. The kiddos enjoyed the breakfast a lot!!!!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 apr. 2024
The front desk staff was very friendly. The gym facilities were wonderful and the breakfast was delicious. Excellent 😊
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 apr. 2024
No parking spaces when I got there at night. Whole motel had a weird vegetable smell. Where was the elevator?
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 apr. 2024
We had a wonderful stay and plan on staying there again this Friday. Mostly Everything was wonderful. I used the gym facilities. However, breakfast was disappointing. The hot water for my tea was ice cold. There was no batter mix to make the waffles, juices were watered down. Once I brought this to the employee’s attention, she took care of it all.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 apr. 2024
The staff was nasty. The property is very old and damage.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit powhatan

Geplaatst op 3 apr. 2024
The beds were barely usable, the whole hotel smelled musty and once again the hotel staff claimed they couldn’t find my Expedia reservation
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 24 mrt. 2024
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 mrt. 2024
Nice
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 15 jan. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
16 jan. 2024 door Hotel ManagerHotelbeheer
Hi, Lindsey. Thank you for recently staying with us at Days Inn Altavista. Your feedback is important to us. We hope to hear more from you and learn more about what made your stay below your expectations. Here at Days Inn which, we continuously strive to meet your expectations. Please give us the opportunity to better serve you in the future.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 dec. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
16 jan. 2024 door Hotel ManagerHotelbeheer
Hi, Kayla. Thank you for recently staying with us at Days Inn Altavista. Your feedback is important to us. We hope to hear more from you and learn more about what made your stay below your expectations. Here at Days Inn which, we continuously strive to meet your expectations. Please give us the opportunity to better serve you in the future.