Op basis van 2.771 geverifieerde beoordelingen

4,0 / 5
4,2 Hygiëne kamer
4,0 Service & personeel
4,3 Comfort kamer
4,2 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 mrt. 2024
Ligging is perfect, complex is omgeven door prachtige tuinen en strand is top. Voor een groot complex ook redelijk rustig ten opzichte van andere resorts die soms party hotels zijn. Alleen van 4 tot 6 uur staat de muziek wat harder bij het grote zwembad vanwege de animatieactiviteiten. Andere zwembad is altijd rustig. Ook veel faciliteiten in apart "family" gedeelte voor kinderen. Bungalows zijn lekker ruim en modern, voorzien van alle nodige faciliteiten. Eten in buffet restaurants is van goede kwaliteit en gevarieerd. Nadeel is dat a la carte restaurants 24 uur vooraf gereserveerd moeten worden en dat er verkopers actief zijn voor holiday time sharing. Genoten van het verblijf.
Opmerking van Hotelbeheer
14 mrt. 2024 door J. De La ViejaHotelbeheer
Dear Cox. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are happy and thankful that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. It is wonderful to read that you enjoyed your holidays and we were able to meet all your expectations. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Kind regards, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 mrt. 2023
Het Grand Bavaro Princess heeft een prachtig (en schoon) strand. Daarnaast is het park zeer groen aangelegd, waardoor het niet overweldigend voelt. De vrij lopende dieren op het resort en zeer vriendelijk personeel passen goed bij het vakantiegevoel en de relaxte sfeer van het resort. Zeker een aanrader voor een ieder die graag zich wil laten verwennen!
Opmerking van Hotelbeheer
6 mrt. 2023 door J. De La Vieja.Hotelbeheer
Dear Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. It is great to read that you enjoyed everything and we could meet all your expectations. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 dec. 2022 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
17 dec. 2022 door J. De La Vieja Hotelbeheer
Estimada Miguella. Gracias por valorarnos. Saludos cordiales, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 nov. 2022
Mooie locatie. Buffet is heel matig. We werden bestolen in onze kamer en dit werd heel slecht en onrespectvol afgehandeld door het personeel.
Opmerking van Hotelbeheer
14 nov. 2022 door J. De La Vieja Hotelbeheer
Dear Tine. Thank you for rating us and also for sharing the comments of your trip. We are happy that you choose our hotel as your tourist destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. We also want to express our apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have the privilege to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 jan. 2022
The suites are so beautiful. They think about every detail. The staff is so friendly, and everybody is so happy. I would recommend everybody to go to this resort.
Opmerking van Hotelbeheer
12 jan. 2022 door General ManagerHotelbeheer
Dear Naomi. Thank you for rating us and for the time you took to share the comments of your vacation at the Grand Bávaro Princess Hotel. We are happy that you have chosen our resort as your destination as well as all the wonderful comments about our property and all the benefits it offers. We love knowing that you fully enjoyed your vacation and we were able to meet all your expectations as we work with care and dedication to please all our guests by offering first-class services. We invite you to join our community on Facebook and instagram (Hotel Grand Bávaro Princess) to become part of our family and interact with our staff. We look forward to welcoming you again on your next vacation. Kind regards, J. De La Vieja General Manager Grand Bávaro Princess.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 aug. 2021
Schoon Lekker eten
Opmerking van Hotelbeheer
30 aug. 2021 door J. De La ViejaHotelbeheer
Dear Leyla. Thank you for sharing the comments of your trip at Grand Bavaro Princess. We are happy that you choose our hotel as your tourist destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. We hope to have the privilege to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Kind regards, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 mei 2024
Honestly had no complaints, everything was cool and smooth
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 mei 2024
We enjoyed our time. The employees were very nice and hospitable. The food was great and we would love to go back again!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 mei 2024
No availability for specialty restaurants, very difficult try to book a appointment, you need to tip the hotel employees to find a restaurant. First day no glasses for the beer in the food trucks at the beach. First day in the bar no chicken tenders no gratinade potatos. 4 times had to call due to issues with the air condition in the room.
Opmerking van Hotelbeheer
21 mei 2024 door J. De La ViejaHotelbeheer
Dear Katty. Thank you for your feedback.We are glad that you choose our hotel as your holiday destination. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 mei 2024
Opmerking van Hotelbeheer
21 mei 2024 door J. De La ViejaHotelbeheer
Dear Crystal. Thank you for rating us. Cordial greetings, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.