Op basis van 140 geverifieerde beoordelingen

4,3 / 5
98% van onze gasten beveelt dit aan
4,5 Hygiëne kamer
4,3 Service & personeel
4,4 Comfort kamer
4,4 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 feb. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
23 feb. 2024 door NVHotelbeheer
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en uw positieve beoordeling!Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 feb. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
20 feb. 2024 door NVHotelbeheer
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en uw hoge beoordeling!Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,Nick Afdeling Marketing
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 jan. 2024
Alles netjes en vriendelijk personeel.Heerlijk eten.Helaas hadden we de kamer,die het verst van de ingang aflag.
Opmerking van Hotelbeheer
16 jan. 2024 door NVHotelbeheer
Geachte gast,Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.Wij vernemen graag wat de ervaringen zijn van onze gasten en doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.Wat ontzettend fijn en leuk om te horen dat alles netjes was, onze medewerkers vriendelijk waren en u lekker heeft gegeten.Dit doet ons goed en zullen wij zeker doorgeven aan onze collega's.Mocht u voor de volgende keer een kamer wensen wat aan het begin van de gang is gelegen of heeft u een andere voorkeur, willen wij u adviseren dit altijd aan ons door te geven.Onze collega's van de receptie doen altijd hun uiterste best aan ieder zijn voorkeuren te voldoen.Uw feedback is voor ons erg belangrijk, omdat het ons helpt om zowel onze sterke als zwakke punten vanuit het standpunt van onze gasten te realiseren.Tot slot willen wij u nogmaals bedanken voor uw beoordeling en hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 dec. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
13 dec. 2023 door NVHotelbeheer
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en willen u hartelijk danken voor uw positieve beoordeling van 10!Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 nov. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
14 nov. 2023 door NV Hotelbeheer
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en uw hoge beoordeling! Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Mooi hotel

Geplaatst op 25 sep. 2023 op Hotels
Hele mooie kamer. Alleen in het weekend het ontbijt pas om 08:00 uur. Dat is wel heel erg aan de late kant
Opmerking van Hotelbeheer
14 nov. 2023 door NVHotelbeheer
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.Wat ontzettend fijn en leuk om te horen dat u de kamer naar wens vond! Dit zullen wij ook zeker doorgeven aan onze collega's.Uw verdere opmerking over ons ontbijt gaan wij meenemen in onze management meeting.Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 aug. 2023
Very nice hotel and staff!
Opmerking van Hotelbeheer
29 aug. 2023 door NVHotelbeheer
Dear guest,We would like to thank you for your visit and for taking the time to share your experience with us.It pleases us to hear that everything was to your satisfaction and that you have enjoyed your stay!We will certainly pass this on to our colleagues.Hopefully we can receive you again in our hotel in the near future.Kind regards,NickMarketing Department
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30 jul. 2023
Helaas bijna de hele nacht veel te veel kabaal en heel luid gepraat en geschreeuw! Jammer maar verder was alles voortreffelijk: diner, ontbijt, zwemmen en sporten, prima.
Opmerking van Hotelbeheer
2 aug. 2023 door NVHotelbeheer
Geachte Jolo,Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij vernemen graag wat de ervaringen van onze gasten zijn en we doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.Wat ontzettend vervelend om te horen dat u in de nacht geluidsoverlast heeft ervaren.Dit is absoluut niet de bedoeling en wij gaan hier een melding van maken bij onze nachtportiers.Vanuit het gehele team onze excuses voor het ongemak.Het doet ons goed dat uw verdere verblijf wel naar wens is geweest! Dit zullen wij zeker doorgeven aan onze collega's.Uw feedback is voor ons erg belangrijk, omdat het ons helpt om zowel onze sterke en zwakke punten vanuit het standpunt van onze gasten te realiseren.Tot slot willen wij u nogmaals bedanken voor uw opmerking, alerte en kritische blikken houden ons team scherp!Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 jun. 2023
Opmerking van Hotelbeheer
22 jun. 2023 door NVHotelbeheer
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.Hopelijk is alles voor u naar wens geweest, en willen u hartelijk danken voor de positieve beoordeling.Wij kijken er naar uit u in de nabije toekomst opnieuw te mogen ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 jun. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
21 jun. 2023 door NVHotelbeheer
Geachte meneer Joost,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.Hopelijk is alles naar wens geweest, en wij willen u in ieder geval hartelijk danken voor uw beoordeling van maar liefst 8 van de 10!Wij kijken er naar uit u in de nabije toekomst hopelijk opnieuw te mogen ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing