Op basis van 968 geverifieerde beoordelingen

3,3 / 5
71% van onze gasten beveelt dit aan
3,2 Hygiëne kamer
3,5 Service & personeel
2,9 Comfort kamer
3,1 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 apr. 2024
In het centrum nabij de grote markt
Opmerking van Hotelbeheer
23 apr. 2024 door BENHotelbeheer
Happy to year from you Jan.With pleasure you are always welcome.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 feb. 2024
Hotel Mozart is een belevenis. Heerlijke mix van Mozart en Marrakesh kitsch. Verwacht geen ruime luxueuze kamers maar wel heel fijne en vriendelijke service. De locatie is ideaal.
Opmerking van Hotelbeheer
16 feb. 2024 door BENHotelbeheer
Fijn dat u een goed verblijf bij mij heeft gehad Jacob.Met veel plezier ben je altijd welkom in mijn hotel.Hoogachting!
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 okt. 2023
The hotel is poorly maintained. Upon entering, cats were sitting on the chairs where breakfast is served in the morning. By the way, breakfast is a piece of baguette, a croissant, with jam and a slice of cheese. Everywhere there is a different strange smell. The beds were bad and headrests were loose. Frames were loose from cupboards/closets and plasterwork is coming loose from the wall. The bathroom was somewhat clean (no mold), a very small shower and the overall impression was that none of our family took a shower. One of our children asked if bad drinking water can make you sick... We paid upon arrival and it was too late to aks money back and search for something else, but i really did considered it. Especially after reading a review about bedbugs, we checked everything. We could not find bedbugs but the total impression made us decide to leave our clothes in our suitcases, keep stuff seperated and wash everything the day after at home. I would really discourage everybody to stay in this hotel.
Opmerking van Hotelbeheer
1 nov. 2023 door BENHotelbeheer
Hi Sir;We are surprised after read your comment.We wanted to late you know that breakfast is free ( it's not included in the rate ).Please take a time, go ahead to apreciate other comment.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 okt. 2023
Opmerking van Hotelbeheer
17 okt. 2023 door BENHotelbeheer
Thanks so lot for staying in my property. I realised that you enjoy your stay.With a great pleasure you are always welcome.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 okt. 2023
De locatie was fantastisch, het personeel vriendelijk, de kamer en het sanitair keurig schoon, maar het hotel ansich was oud en slecht onderhouden, scheur in de wasbak, losse wc-bril, stortbak blijft lopen, tv deed het niet, slecht bed en een belachelijk krappe kamer.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 okt. 2023
At first it was hard to find but as soon as I knew where it was it was easy.
Opmerking van Hotelbeheer
3 okt. 2023 door BENHotelbeheer
Ravi que votre séjour dans mon hôtel fût agréable.Avec un grand plaisir vous serez toujours la bienvenue.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 sep. 2023
Heel mooi hotel, vriendelijk personeel,
Opmerking van Hotelbeheer
11 sep. 2023 door BENHotelbeheer
Happy to hear from you Dirk.With a great pleasure you are always welcome.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 sep. 2023 op Hotels
Het was het apartste hotel waar ik ooit verbleef. De inrichting was in Marokkaanse stijl. De kamer was wel schoon, maar heel benauwd en gehorig. Ook was er in het midden van de nacht hele aparte muziek te horen, ook tijdens de dag in de gangen. En er stonden ook opeens stucadoors in mijn hotelkamer die een heel lang verhaal vertelden zonder inhoud.
Opmerking van Hotelbeheer
9 sep. 2023 door BENHotelbeheer
Wij ga ons best doen om all dit kleine opmerking aan te zuiveren.Jullie zijn altijd welkom in het toekoms as jullie will nog bij ons verblijven.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 mei 2023
This is a unique place, and I loved it. The location is fantastic, the decor inspiring. I slept very well. Do not book this place if you prefer boring hotels, or if you are allergic to cats.
Opmerking van Hotelbeheer
5 mei 2023 door BEN.Hotelbeheer
We are happy to hear from you Annette; it's great to realize that you enjoy your stay in my hotel.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Poor hotel in a very bad condition

Geplaatst op 1 mei 2023 op Hotels
The hotel was nice decorated as well was the boss. Althougth his bathrobe (he was walking all day in it) and the hotel were very worn out. The bed made sound like it would collapse. The room was very small, far not the 20 m2. Almost no electricity points, and those availabe were dangerous to toutch. Breakfast was a disaster. Old dry bread, cheese without taste, very cheap orange juice. The bread was brought to the table with bare hands, and at the end of the breakfast time (early! 9.30 even in the weekend) taken back from the table to a plastic box for the next morning... I allways like the first cup of coffee in bed, but that was not allowed by the boss. At least not the coffe from the hotel. I had to go into the city to get a take away (and drink it in the room) No real ventilation in the bathroom, except a broken window in the door :( By the way, the bathroom door was very difficult to open, it really took 10-20 seconds and then suddenly you managed. Everything was in a very bad condition. All activities and talkings of the neighbour rooms were clear to hear.
Opmerking van Hotelbeheer
2 mei 2023 door BEN.Hotelbeheer
we are surprised with such complaining.l ( the owner ) invited you to go throw our webpage to see others comments differents with yours.Because our main point is to offer a waem stay to our guest; we will continue to do our best to satisfy every one who decided to visit us, included you.Any way you are always welcome as you want to be accomodated again in my hotel during your next trip in Brussels.