Op basis van 259 geverifieerde beoordelingen

4,1 / 5
60% van onze gasten beveelt dit aan
4,2 Hygiëne kamer
4,1 Service & personeel
3,9 Comfort kamer
3,8 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 mrt. 2024
Alles was perfect
Opmerking van Hotelbeheer
14 mrt. 2024 door MoniqueHotelbeheer
Geachte Gast,Vriendelijk dank voor de mooie review en score na uw verblijf in Grand Hotel Huis ter Duin. Fijn te vernemen dat het naar wens is geweest en we kijken uit naar uw volgend bezoek.Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt Directie Assistent
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 sep. 2022
Zeezicht uitstekend
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Perfect verblijf aan het strand.

Geplaatst op 18 apr. 2022 op Hotels
Geweldige locatie, je daalt letterlijk de trap af naar het strand. Zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Fijne kamer. Ik kreeg een gratis upgrade.
Opmerking van Hotelbeheer
20 apr. 2022 door MoniqueHotelbeheer
Geachte Gast, Fijn dat u van uw verblijf in Grand Hotel Huis ter Duin heeft genoten en dat uitgedrukt heeft in een 100% score. Uw compliment hebben we gedeeld met onze collega's en we kijken er naar uit u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt directie assistent
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 sep. 2021
Badkamer gedateerd
Opmerking van Hotelbeheer
18 sep. 2021 door MoniqueHotelbeheer
Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling van Grand Huis ter Duin. Helaas kunnen wij niet terugzien welke kamer u heeft gehad, maar we beschikken over kamers met een geïnvesteerde badkamers met inloopdouche. Wij kijken uit naar een volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt directie assistent.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 aug. 2021 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
28 aug. 2021 door MoniqueHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for the excellent rating of Grand Hotel Huis ter Duin. We are looking forward to welcome you back soon. Kind regards, Monique van der Wildt executive assistant
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 aug. 2021 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
18 sep. 2021 door MoniqueHotelbeheer
Geachte Gast, Vriendelijk dank voor uw beoordeling van Grand Hotel Huis ter Duin. De mooie score laat nog ruimte voor verbetering dus mocht u nog feedback hebben vernemen we dit graag, Wij verheugen ons erop u wederom te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt directie assistent
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 2 jun. 2021
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 apr. 2021 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
28 apr. 2021 door MoniqueHotelbeheer
Geachte Gast, Wij danken u hartelijk voor de tijd en de moeite die u genomen heeft om een review achter te laten. Wij waarderen de feedback om onze service waar mogelijk te kunnen verbeteren. Wij verheugen ons op een volgend bezoek in Grand Hotel Huis ter Duin. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt directie assistent
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 feb. 2021 op Hotels
Prima hotel maar erg gedateerd. Op zich heeft het charme maar zeker gangen en kamers moeten gemoderniseerd worden.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Prima

Geplaatst op 15 feb. 2021 op Hotels
Alles was prima. Het enige wat tegenviel was de wifi. Je moet op de kamer blijven en wifi viel steeds weg. Iets kijken op Videoland ging niet goed. Dat zou in Nederland niet meer hoeven.
Opmerking van Hotelbeheer
17 feb. 2021 door MoniqueHotelbeheer
Geachte gast, Vriendelijk dank voor de mooie review en score na uw verblijf in Grand Hotel Huis ter Duin. Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf. We hebben genoteerd, dat er problemen zijn geweest met de Wifi waarvoor onze excuses. Graag hadden we u daarmee geholpen tijdens uw verblijf. Wij kijken uit naar uw volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt directie assistent