Op basis van 420 geverifieerde beoordelingen

4,2 / 5
93% van onze gasten beveelt dit aan
4,5 Hygiëne kamer
4,3 Service & personeel
4,1 Comfort kamer
4,2 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
5 mrt. 2024 door Hotel Balmoral ****Hotelbeheer
Dear Linda,Thank you for rating us in your review. We're glad to hear that your experience was positive.If there's anything we can improve on or if you have any questions, please feel free to contact us.We're here to assist you. Thanks again and we hope to see you soon.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 7 mrt. 2020 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
10 mrt. 2020 door The Manager, General ManagerHotelbeheer
Dear Guest, We would like to thank you for sending us your rating. We're glad your experience has been to your satisfaction. A private message with further details would be gratefully received. We look forward to welcoming you back. Best regards, The Manager, General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Top

Geplaatst op 7 nov. 2019 op Hotels
Gelegen in zeer drukke buurt (veel verkeer) maar in het hotel en kamer heb je daar geen last van. Comfortabele kamer en badkamer Zeer ruim. Zeer goed ontbijt. Metro op 7 minuten. Sagrada op 30 min wandelen. Zeer veel restaurants in de buurt. Top.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 aug. 2019 op Hotels
Een zeer verzorgd hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette kamers, alles tot in de puntjes in orde.
Opmerking van Hotelbeheer
16 aug. 2019 door Felix A, General ManagerHotelbeheer
Beste Nicolas, bedankt voor uw positieve beoordeling van Hotel Abba Balmoral. Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze netheid als een pluspunt aanhaalt. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Barcelona. Hartelijke groeten, Felix A, General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Goed hotel met een goede ligging.

Geplaatst op 16 feb. 2019 op Hotels
Mooi hotel met goede ruime kamer. Het bed was voor mij persoonlijk wat aan de harde kant. Het ontbijt was heel goed en er was meer dan keuze genoeg aan verse producten. Het metrostation is vlakbij.
Opmerking van Hotelbeheer
20 feb. 2019 door Hotel Balmoral ****Hotelbeheer
Dear Mr. Freddy, Thank you very for the trust you have placed in our hotel, your opinion is very important to us. We are working to get the maximum customer satisfaction. It would be a pleasure to see you in our hotel during your next visit to Barcelona. Kind regards, Hotel Balmoral****
4 / 5
Aanbevolen
voor Zakenreizigers
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

nice, friendly and clean hotel

Geplaatst op 3 jul. 2016
Voordelen: location, nice rooms.
Nadelen: larger fitness, rooftop breakfast
Locatie: direct in the center of Vila Gracia, perfectly located for luxury shopping and to visit the awesome buildings of Gaudi.
not much to say, I've used the hotel only for sleeping. Rooms are fine, clean and quiet. Personnel is friendly.
Opmerking van Hotelbeheer
6 jul. 2016 door direcciónHotelbeheer
Thanks for staying with us. We are improving our rooms and facilities and appreciate your feedback and comments! See you soon in BCN
4 / 5
door Birgit

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 13 mei 2016 op Hotels
4 / 5
Aanbevolen
voor Families
door Maikel uit Alkmaar

Keurig, net hotel vlakbij het centrum

Geplaatst op 9 mei 2014
Locatie: Het hotel ligt om de hoek van het Ramblas. Metrostation met 2 handige metrolijnen om de hoek.
Kamer is keurig netjes. Wij waren met 5 personen op een familiekamer, twee kamers naast elkaar geschakeld door een deur. Wij hebben met de kinderen erg genoten. Ontbijt zeer uitgebreid. Je zit midden in de stad. Aan de voorzijde van het hotel is wel een drukke weg, ook 's nacht bedrijvig. Maar zo'n stad als Barcelona slaapt nooit. Als je naar Sagrada Famililia wilt ga dan op tijd, want er staat anders een enorme rij wachtenden. En de binnenkant is meer dan de moeite waard. Voor een kaartje voor een van de liften moet je zeker op tijd zijn, want deze zijn beperkt verkrijgbaar per dag.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
1 mei 2024 door Hotel Balmoral ****Hotelbeheer
Dear junghee, Thank you so much for your positive review.We're thrilled to hear that you enjoyed your experience with us. We hope to see you again soon! If you need anything, feel free to reach out to us. Thanks again and have a great day
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 apr. 2024
As a solo female traveler, I found this hotel very clean and quiet, with friendly staff. Great location between the Eixample and Gracia neighborhoods. I would stay here again, especially as it's one of the more affordable hotels near Gracia. Was able to walk everywhere I desired. Nice fitness room as well! Thanks for the great stay!
Opmerking van Hotelbeheer
22 apr. 2024 door Hotel Balmoral ****Hotelbeheer
Dear Ashley,Thank you for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that you had such a positive stay with us as a solo female traveler. Providing a clean and quiet environment, along with friendly staff, is always our priority, and we're glad to know we met your expectations.We agree that our location, nestled between the Eixample and Gracia neighborhoods, offers the best of both worlds for exploring Barcelona. And we're thrilled to hear that you found our hotel to be affordable without compromising on quality.It's wonderful to know that you were able to easily access all the places you wanted to visit by foot, and that our fitness room added to the convenience of your stay.We appreciate your kind words and hope to welcome you back for another great stay in the futureBest regards,Hotel Balmoral ****