Geplaatst op 6 apr. 2022
Dit hotel moet nodig renoveren, de meubels zijn beschadigd, bad was smoezelig wat niet schoon te maken was, vlekken op de gestoffeerde stoel, 3 stappen met witte sokken op t tapijt en ze waren vies.. en dan de geur.. er hing een bepaalde geur die maar niet weg ging.. echt luchten kan niet want er kan maar 1 deur open en dat is de voor deur.
Daarnaast was er geen room service onder het mom van COVID.. zou er met COVID niet juist meer schoongemaakt moeten worden? Het voelde aan als n smoes om kosten te besparen.
Handdoeken en toiletpapier kon opgehaald worden bij de receptie.. voelde toch wel wat ongemakkelijk.. met als op de camping met de wc rol onder je arm naar de kamer..
Airco was wel erg goed en het WiFi bereik was ook echt top.
Verder was het zwembad ook lekker.
Ondanks dat er een enorme kuil in t bed zat en het ontzettend gehorig was (kon de buurman horen snurken) heb ik er wel heerlijk geslapen
Opmerking van Hotelbeheer
8 apr. 2022 door NicoleHotelbeheer
Thank you for choosing to stay with us at the Seralago Hotel & Suites.
On behalf of the hotel, please accept my apologies for the dissatisfaction you experienced during your visit. I have forwarded your comments to the proper managers for their review and actions.
We hope that your next stay in Kissimmee at the Seralago Hotel will be a pleasant one and we look forward to welcoming you back.
Grateful,
Nicole P
Hotel Management