Op basis van 184 geverifieerde beoordelingen

4,3 / 5
86% van onze gasten beveelt dit aan
4,5 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,2 Comfort kamer
4,2 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 apr. 2022
Veel oudere infra en veel herstellingen
Opmerking van Hotelbeheer
18 apr. 2022 door Hotel Costa Calero Thalasso & Spa teamHotelbeheer
Dear Ruben, Thank you for sharing your opinion. As we highly value feedback, we will, however, keep your comments in mind for our future plans. We hope to welcome you as our guest soon. Best regards
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit soest

Kwalitatief hotel op mooie licatie

Geplaatst op 17 nov. 2017
Fijn hotel met prima kamers. Prima faciliteiten vriendelijk personeel. Restaurants zijn goed. Aanrader
4 / 5
door Jos Demandt uit Zoersel

Groot hotel op een aangename locatie

Geplaatst op 26 nov. 2013 op Hotels
In het algemeen vrij tevreden. Kamer is behoorlijk, de service voortreffelijk. Enkel voor het eten komt er te veel volk bij mekaar. Het eten zelf is OK gelet op de grootschaligheid. Voor de rest een zeer aangenaam hotel, mooi gelegen, mooie zwembaden en voldoende rustige plekjes. De omgeving zelf is rustig met de aangename jachthaven Puerto Calero en voldoende restaurants.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Net all-inclusive hotel, echter erg rustig gelegen

Geplaatst op 7 okt. 2013
Betreft een net all-inclusive hotel. Veel Duitse en Engelse gasten. Het eten is eenvoudig, maar smakelijk. De kamers netjes en schoon. Hotel is heel rustig gelegen; Puerto Calero betreft een havenplaatsje met wat exclusievere modezaakjes - en supermarktje. Gewoon erg rustig. Over het algemeen was het hotel goed, maar voor ons was het dit hotel net niet. (Wellicht te kritisch) Bedden bijv. netjes, maar in de lakens scheurtjes. Personeel was niet erg behulpzaam, want wij reisden met baby en we moesten zelf de kinderstoel maar regelen aan tafel etc. Hotel krijgt van ons een cijfer 7.0.
4 / 5
door Andy uit Horn

Vakantie

Geplaatst op 5 okt. 2013 op Hotels
Goed hotel: - eten was lekker, maar vooral op de hoofdzakelijk Engelse gasten afgestemd. - personeel was vriendelijk, maar had soms moeite met Engels/Duits. - hotel, kamers en tuinen waren ontzettend schoon en werden dagelijks goed gepoetst/opgeruimd. - meer dan 75% van de gasten was 50+, dus lekker rustig en geen schreeuwende kinderen. Centrum van Costa Calero is enkele minuten lopen. Het is klein, maar er zijn diverse winkels, restaurants en bars. - wij hadden een auto gehuurd gedurende de hele vakantie en we zijn blij dat we dat gedaan hebben. Er zijn goede wegen en alle plaatsen en bezienswaardigheden zijn goed aangegeven. - enige minpunt was dat de kamers gehorig waren, als de bovenbuurman 's nachts de schuifpui openden of door de kamer liepen, was dat bij ons goed hoorbaar. Samengevat een goed hotel waar we zeker terug zouden gaan.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 apr. 2024
Nice
Opmerking van Hotelbeheer
26 apr. 2024 door Hotel Costa Calero Thalasso & Spa team Hotelbeheer
Dear Steven, Thank you for taking the time to review and rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel as you deserved. We hope to see you again soon!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
30 apr. 2024 door Hotel Costa Calero Thalasso & Spa team Hotelbeheer
Dear Nic, Thank you for taking the time to rate your stay with us. It is a pleasure to know that we met your expectations and that you enjoyed your stay as you deserved. We look forward to seeing you again!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 mrt. 2024
Always really enjoy staying at the hotel. Perfect location for the harbour. Free bus to PdC is a bonus, the hotel team are always attentive and professional. Costa Calero is one of our happy places !
Opmerking van Hotelbeheer
12 mrt. 2024 door Hotel Costa Calero Thalasso & Spa team Hotelbeheer
Dear Paul, We appreciate the time you have taken to share your feedback about your visit to our hotel. It is a real pleasure to read your kind words and know that when you stay with us you enjoy your stay and is a place to visit and feel at home, since one of our main objectives is, to provide you with the best possible service and treat you as you deserve while enjoying your stay in Costa Calero. We hope to see you again soon!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 feb. 2024
Very peaceful location, easy access to the Port
Opmerking van Hotelbeheer
26 feb. 2024 door Hotel Costa Calero Thalasso & Spa team Hotelbeheer
Dear Jane Anne, We appreciate the time you have taken to let us know about your visit to our hotel. It is a pleasure that you enjoyed our peaceful location and that we met your expectations. We hope to see you again soon!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Superficial approach

Geplaatst op 5 jan. 2024 op Hotels
It can be seen that the hotel saves where possible: - most food tasteless - coming later for dinner means some dishes are not available - they serve half-raw fish from the grill, when I advertise it to the shift manager, it goes away - the sports pool is full of paper left over from the fireworks on January 5 - the sand by the pool is full of small dirt - new year's eve for double the price disappointment with dinner - it corresponded to 3 stars, I had a great new year's eve in Tenerife in a 4 star hotel and it can't be compared at all, just a disappointment in Lanzarote - food left over from New Year's Eve was served on the following days - the dinner service won't notice you (especially older gentlemen), you have to walk up to them - the supervisor at dinner is so good at shaking hands, he doesn't see anything of what he's supposed to see - young service okay - reception okay - Christmas decoration in order - neither pool had the declared temperature!!! - in a whole week, no one fixed the malfunctioning shower - dirty sunbeds - although the hotel boasts a SPA, it deserves a maximum of 3 stars for ordinary services and a change of management, which is indifferent There are hotels that do more than they have to and there are hotels that do less. This hotel did less, there were a lot of minor disappointments.
Opmerking van Hotelbeheer
26 feb. 2024 door Hotel Costa Calero Thalasso & Spa team Hotelbeheer
Dear Jiri, Thank you for sharing your opinion. We are glad that you liked the Christmas decorations and that our Reception team was friendly with you. However, about most of your comments, we are sorry to hear that your experience was not as you expected. We are surprised by many of the aspects that you have commented on. Starting with the food, we always offer a wide variety of quality dishes that can cover the taste of all our guests, even more so on such special dates. In addition, it is normal that if you arrive at the hours when dinner time is about to end, some dishes are no longer replenished, as many of them are prepared daily and at the moment. If at any time you feel that the food to be served hot is raw, you can reheat it in microwaves available, tell the team and they will reheat it to your liking. We are sorry for the inconvenience. Continuing with your comments about "dirt" in the pools, this is not so, maybe occasionally due to the wind and the hours in which the fireworks may be some debris, but the standards of cleanliness that we maintain in the hotel are high and everything is supervised all the time. As for the temperature of the pools, it is checked daily and may be slightly affected depending on weather conditions outside the hotel. We are sorry for the inconvenience. However, we are surprised that you commented that our Spa offers an ordinary service, as we offer a complete circuit and a variety of treatments by professionals. Once again, we are sorry for any inconvenience caused. Kind Regards,