Op basis van 951 geverifieerde beoordelingen

4,1 / 5
85% van onze gasten beveelt dit aan
4,1 Hygiëne kamer
4,1 Service & personeel
3,9 Comfort kamer
3,8 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 okt. 2021 op Hotels
Heel goed onthaal, vriendelijk en heel behulpzaam. Ruime kamers met een balkon en bijhorend adembenemend uitzicht. Comfortabel bed en parkeren kon voor de deur. Onderkant van de badkamer kan een opfrissing gebruiken. Ontbijt super lekker met prachtig uitzicht
Opmerking van Hotelbeheer
14 nov. 2021 door FO TeamHotelbeheer
Thank you for sharing your experience at Tivoli Sintra. We are pleased that you enjoyed our hotel, located on the slopes of the Serra de Sintra, a UNESCO World Heritage town. Your evaluation of the service is very important to us and is a fundamental help that will allow us to improve the quality of the service provided. We look forward to welcoming you again on your next stay in Sintra. I am at your disposal for any additional assistance you may need. Yours sincerely,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 okt. 2021 op Hotels
Goede locatie, direkt naast paleis en midden in dorp. Top!!
Opmerking van Hotelbeheer
14 nov. 2021 door FO TeamHotelbeheer
Thank you for sharing your experience at Tivoli Sintra. We are pleased that you enjoyed our hotel, located on the slopes of the Serra de Sintra, a UNESCO World Heritage town. Your evaluation of the service is very important to us and is a fundamental help that will allow us to improve the quality of the service provided. We look forward to welcoming you again on your next stay in Sintra. I am at your disposal for any additional assistance you may need. Yours sincerely,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 okt. 2019
Airco blies alleen warme lucht, maar met airco uit en balkondeur open was dat prima op te lossen. Bad liep slecht leeg na douchen, wat voor de volgende doucher niet echt prettig was. Beide punten niet gemeld bij receptie.
Opmerking van Hotelbeheer
21 okt. 2019 door CcareHotelbeheer
Dear guest, Thank you for choosing Tivoli Sintra and for taking the time to write about your hotel experience. Our team is committed to promote and provide enjoyable and memorable stays, for this reason, your feedback is very important to identify areas that need our closest attention. We regret to realize that some aspects of your stay were not as you expected. We took good care of the notes that you have highlighted so we can improve and maximize the satisfaction of our guests. I trust we will have the opportunity to welcome you back on your next trip to Sintra. Best regards, Inês Crasto-Customer Care
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 16 mei 2019
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 nov. 2018
Vriendelijk personeel aan de Bali bv Nadia en in het restaurant kun je echt goed eten voor een prima prijs daar hoef je niet voor in het stadje te gaan zoeken
Opmerking van Hotelbeheer
10 dec. 2018 door Goncalo ReisHotelbeheer
Dear Annebel, Thank you for sharing with us your experience of staying at the Tivoli Sintra. We are glad that we could proportioned a great stay, and we hope we have the chance to receive you again during your next stay in Sintra. I will pass on to our team, your satisfaction with the service, with the assurance that it will help to maintain the motivation and commitment of all who are part of the Hotel Staff. We look forward to welcoming you back on your next stay in Sintra. Best Regards,
5 / 5
door Bob

Zeer goed!!!

Geplaatst op 7 okt. 2017 op Hotels
Heel goed gelegen hotel in Sintra. De bezienswaardigheden in Sintra op loopafstand. Dichtbij het trein - en busstation. Het ontbijt was zeer goed en werd steeds bijgevuld.
Opmerking van Hotelbeheer
24 okt. 2017 door SintraHotelbeheer
Dear Bob, Thank you very much for sharing your experience at Tivoli Sintra. We are very happy that you apreciate the your stay at our Hotel, in the historic centre of Sintra Village. We all look forward to welcoming you again, very soon. Sincerely, Mário Custódio - General Manager
5 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit Schore - Nederland

Uitstekend locatie en comfort

Geplaatst op 4 mei 2017
Min punt is alleen de garage. Klein, moeilijk te bereiken en vreselijk te maneuvreren. Ver der een uitstekend hotel, ideaal locatie, heel attent personeel.
Opmerking van Hotelbeheer
10 mei 2017 door CustódioHotelbeheer
Dear Katia, It is delightful to read such positive feedback regarding your experience at Tivoli Sintra. I'm very happy to know that our services and facilities suited your needs so well, providing you an excellent experience. We will take into account your constructive criticism regarding the garage of our hotel and we will certainly take into account your comments on a future refurbishment On behalf of our Team thank you and we look forward to welcome you once again. With kind regards, Mário Custódio - General Manager
5 / 5
Aanbevolen
voor Reis met vrienden
door Veerle

Top vakantie!

Geplaatst op 7 nov. 2015 op Ebookers
Met onze huurauto konden we gratis in de parking terecht. De streekverkennen per auto zoals mafra, copa da roca,...
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

Hotel met prachtig uitzicht

Geplaatst op 16 sep. 2015
Voordelen: Uitzicht
Nadelen: Waterkoker op kamer met gratis koffie en thee
Mooi hotel met prachtig uitzicht vanuit kamer en balkon, vriendelijk personeel. Ligt midden in Sintra. Schoon.
Opmerking van Hotelbeheer
21 sep. 2016 door FrazãoHotelbeheer
Dear Guest Thank you for sharing your experience of staying at the Tivoli Sintra with us. We were happy to hear that you liked the location of our hotel, right in the center of the Sintra Village, next to all the region's monuments and tourist sights. At Tivoli Sintra you can enjoy the nature, history and leisure which the Sintra Village offers. We look forward to being able to welcome you back on your next stay in Sintra. Pedro Frazão General Director of the Tivoli Sintra
3 / 5
door Marcel uit Nederland

Hotel midden in centrum van Sintra

Geplaatst op 12 jul. 2015 op Hotels
Hotel ligt midden in het centrum van Sintra. Ruime kamer, ouderwets ingericht. Er was geen gratis WiFi, men vroeg hier 17 euro per dag voor. Dit vind ik schandalig veel en niet meer van deze tijd! Op de site stond gratis parkeren aangegeven, maar ter plaatse bleek de kleine eigen parkeergarage vol. Ook de enkele parkeervakken voor het hotel waren bezet. Ik heb het idee dat het personeel hier zelf parkeert. Het was erg druk en gelukkig kwam er een parkeerplaats vrij op de betaald parkeerstrook voor het hotel. Sintra zelf valt ook tegen, erg toeristisch waardoor alles overdreven duur is zowel een cola op het terras (3,40 per frisdrankje) als het openbaar vervoer naar de bezienswaardigheden en de entree van de bezienswaardigheden. De echte bezienswaardigheden zoals het kasteel en het paleis zijn niet op loopafstand. Wij vinden Sintra geen aanrader.
Opmerking van Hotelbeheer
31 aug. 2015 door NeilHotelbeheer
Dear Marcel, I thank you for your enquiry regarding your stay, contents of which we have note. Unfortunately we acknowledge that your stay at the Tivoli Sintra Hotel and in the Sintra village, has not fulfilled your expectations. Regarding the internet, I would point out that, while adhering to our free loyalty program - Discovery - has free WIFI internet, as well as other facilities such as a bottle of water upon arrival and a daily newspaper of your choice. Sign up on your next visit and you'll also have access to a unique portfolio of local experiences.” In reference to the parking, in fact our outside and garage parking is free but limited as the hotel sits within the historic centre of Sintra. The parking is free for our gusts but always subject to availability. Hoping that these events will not prevent you for giving us the pleasure of welcoming you again at the Hotel Tivoli Sintra, I remain at your entire disposal. Best Regards, Pedro Frazão General Director Tivoli Sintra