Op basis van 127 geverifieerde beoordelingen

3,5 / 5
74% van onze gasten beveelt dit aan
3,7 Hygiëne kamer
3,6 Service & personeel
3,4 Comfort kamer
3,4 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

personeel en ontbijtbuffet

Geplaatst op 27 feb. 2017
Het personeel kon slecht ergens terwijl er op de website staat dat Ze engels spreken. Ontbijt werden dingen niet aangevuld en het personeel was gewoon echt onbeschoft en niet klantvriendelijk. Er stond vermeld dat er een spa was, die was soorr van gesloten..
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Hotel op 15 minuten lopen van metro en treinstatio

Geplaatst op 14 nov. 2016
Voordelen: Weinig, wel nette kamers. Goed schoongemaakt.
Nadelen: Gezondere producten bij ontbijt. Meer ontbijtplekken. Betere communicatiemogelijkheden met personeel, want de Engelse taal beheerste niemand.
Locatie: 15 minuten verwijderd van openbaar vervoer. Duur trein en metro richting centrum Madrid was zo'n 20 minuten
Hotelpersoneel sprak slecht Nederlands. Onverwachts moesten we € 75,00 extra betalen voor onze zoon, die bij ons op de kamer sliep. Kamer was netjes ingericht en schoon. Ontbijt viel tegen, veel zoetigheden, weinig gezonde producten. Wij zouden in de toekomst niet meer voor dit hotel kiezen, ondanks de aantrekkelijke prijs.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit den haag

Zeer eenvoudig hotel in buitenwijk van Madrid.

Geplaatst op 6 jun. 2016
Voordelen: Het Chinese restaurant zag er mooi verzorgd uit en het eten was verrukkelijk!!!
Locatie: 20 minuten loopafstand van het station en gezellig klein centrum van Getafe.
Station op 20minuten loopafstand. Geen (pendel)bus. Personeel spreekt zeer gebrekkig Engels. Ontbijtbuffet redelijk., maar het Chinese restaurant was daarentegen geweldig! Supermarkt en McDonald om de hoek! Kamer was klein. Weinig opbergruimte. TV met engelse zender, de rest alleen Spaanstalig. Geen bed- c.q. Leeslampje. Geen hotel waar je blij van wordt als het buiten regent (eerste 2 dagen van ons verblijf). Maar voor die prijs mogen we eigenlijk niet veel verwachten.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Vught

Hotel Dinastia, Getafe

Geplaatst op 16 nov. 2011
We hebben 5 nachten verbleven in het hotel. Een mooi, net en schoon hotel. Heeft een goede ontbijt- en dinerbuffet in een woord fantastisch gewoon. Alleen over het personeel ben ik niet te spreken. Die spreken geen engels en niet vriendelijk, moet wel zeggen dat het voornamelijk om het chinese personeel gaat. Dus om iets te ondernemen in de buurt van Madrid moet je thuis goed je huiswerk doen, want echt vragen kan alleen in het spaans. Behalve op onze laatste dag was er wel een vrouw die wel engels en heel vriendelijk was. Was ze er maar vanaf onze eerste dag.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 apr. 2024
X
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 apr. 2024
Muy bien lugar y el personal l instalcion en general está bastante bien, el único detalle a comentar que estaba mal puestos los muebles y camas y ocultaban los enchufes y los dejaba inservibles la mayoría de ellos
Opmerking van Hotelbeheer
13 apr. 2024 door soniaHotelbeheer
Hola Buenas TARDES GRACAS POR SU COMENTARIO, ESPERE QUE NOS VEREMOS PRONTO Y MEJORAMOS SERVICIO GRACIAS
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 7 apr. 2024
It was a bit rundown, holes in ceiling and air didnt work.
Opmerking van Hotelbeheer
9 apr. 2024 door soniaHotelbeheer
Hola Buenas Tardes Jeffre lo sentimos por que ocurrido su experiencia vamos consultar con chico de mantenimiento para arreglar cosas nos dijeste esperemos cuando volver que mejorar serviciogracias
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 apr. 2024
Todo correcto
Opmerking van Hotelbeheer
9 apr. 2024 door soniaHotelbeheer
hola Buenas Tardesgracias por su comentario espere que nos veremos prontogracias
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30 mrt. 2024
muy bien
Opmerking van Hotelbeheer
9 apr. 2024 door soniaHotelbeheer
gracias por su comentariosaludos cordiales
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
9 apr. 2024 door soniaHotelbeheer
hola buenas tardes jose vicentegracias por su puntuacionespere que nos veremos prontogracias