Op basis van 924 geverifieerde beoordelingen

4,1 / 5
100% van onze gasten beveelt dit aan
4,2 Hygiëne kamer
4,1 Service & personeel
4,1 Comfort kamer
4,1 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 mei 2024
Prima accommodatie in de buurt van Disney. Wij hebben dit hotel gebruikt als voor overnachting voor het inchecken in een Disney hotel. Shuttle bus is handig voor het bezoeken van Disney village of het park. Voornamelijk het personeel is erg vriendelijk. Parkeren wel erg duur en er is geen alternatief.
Opmerking van Hotelbeheer
13 mei 2024 door Community ManagerHotelbeheer
Dear Joyce,Thank you for sharing your feedback following your recent stay at Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée. We're delighted to hear that you found our hotel to be a great accommodation option near Disneyland.We're pleased to know that you found our shuttle bus service convenient for visiting Disney Village or the park. Our team works hard to ensure our guests have a seamless experience, and we're glad that our staff's friendliness left a positive impression on you.Regarding the parking, we want to clarify that our parking has been a paid service since 2020. However, it's important to note that our parking facilities are secure, equipped with a barrier and under video surveillance. Additionally, we provide 20 charging stations for electric vehicles.Thank you once again for choosing Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable stay.Warm regards,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 apr. 2024
De staf is enorm vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon en ruim.
Opmerking van Hotelbeheer
2 mei 2024 door Community ManagerHotelbeheer
Dear Isabelle de Wit,Thank you for sharing your wonderful feedback following your recent stay at Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée, and for rating us 5/5. We're delighted to hear that you had a fantastic experience with us.We're thrilled that you found our staff to be extremely friendly and helpful. Providing exceptional service is our top priority, and it's always rewarding to hear when our efforts are appreciated. We're also glad that you found your room to be clean and spacious. Ensuring a comfortable and enjoyable stay for our guests is something we take great pride in.We truly appreciate your kind words and recommendation. If your travels bring you back to the area, we would be honored to welcome you again for another memorable stay.Warm regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
13 mei 2024 door Community ManagerHotelbeheer
Dear Jmf,Thank you for taking the time to rate your recent stay at Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée. We appreciate your feedback, and we're glad to see that you rated your experience with us.We value your input as it helps us to continually improve and provide the best possible service to our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future.Warm regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 feb. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
20 feb. 2024 door Community ManagerHotelbeheer
Dear Aisha,Thank you for taking the time to share your feedback and for giving us a rating of 4/5. We truly appreciate your input as it helps us understand our guests' experiences and areas for improvement.We are pleased to see that your overall impression of your stay was positive, but we also want to address any aspects that may have fallen short of your expectations. If there are specific details or areas you feel we could enhance to earn a higher rating in the future, we would be grateful for your insights.Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we value your feedback as an opportunity to continually refine our services. If there is anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please feel free to let us know.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future, and thank you once again for choosing our establishment.Best regards,
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Séjour nul au Radisson Blu de Marne la Vallee

Geplaatst op 18 nov. 2023 op Hotels
Piscine fermée, espace bien être fermé, chauffage que l’on ne sait pas régler, chambre bruyante … voici le constat d un hôtel qui se dit 4 étoiles et qui facture 157 euros la chambre. Évitez cet hôtel vous ne pouvez qu’être déçu !
Opmerking van Hotelbeheer
21 nov. 2023 door Community ManagerHotelbeheer
Cher Michel,Merci de nous avoir laissé votre avis à la suite de votre récent séjour. La fermeture annuelle de notre espace bien-être est mentionné plus d'un an en avance sur l'ensemble des sites de réservations. Nous sommes navrés si vous n'avez pas vu cette information avant d'effectuer votre réservation. Nous prenons note de vos remarques.Bien à vous,La réception.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 sep. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
12 sep. 2023 door Community ManagerHotelbeheer
Dear Mr Heidi,We would like to thank you very much for coming to our facility and thank you for taking the time to write this review.All Radisson Blu hotel staff are pleased to see that you have a pleasant stay with us and thank you for your excellent feedback.We hope to have the opportunity to welcome you soon,Best regards,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 mei 2023
Opmerking van Hotelbeheer
23 mei 2023 door Community ManagerHotelbeheer
Dear Mr Marco,We would like to thank you very much for coming to our facility and thank you for taking the time to write this review.All Radisson Blu hotel staff are pleased to see that you have a pleasant stay with us and thank you for your excellent feedback.We hope to have the opportunity to welcome you soon,Best regards,
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 dec. 2022
restaurant personeel liep met een lang gezicht, niet echt vriendlijk.betaald parkeren gewoon schandalig en het ontbijt was ver onder de maat, of je moet op je nuchtere maag, graag witte bonen in tomaten saus, worstjes of gebakken tomaat lusten.de omelet was net snot.was voor ons de eerste en meteen de laatste keer. Het positieve was dat we wel een nette rustige kamer hadden.
Opmerking van Hotelbeheer
28 dec. 2022 door MyriamHotelbeheer
Dear Eric,We regret that your last stay in our hotel did not reach your full expectations and would like to present our apologies for any inconvenience that may occurred.We hope that we will continue to welcome you with pleasure.Best wished and best regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 11 nov. 2022
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 5 nov. 2022