Op basis van 2.686 geverifieerde beoordelingen

3,1 / 5
3,4 Hygiëne kamer
3,4 Service & personeel
3,3 Comfort kamer
2,9 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 jan. 2024
Alleen de ligging is voldoende. Bij aankomst geen handdoeken aanwezig Internet waardeloos. Verwarming werkt niet. Douche niet altijd warm water Kraan douche los Kraan toilet om door te spoelen hangt er los bij. Kraan gootsteen los. Je gaat het beneden melden de enige respons die je krijgt is: oke Kwaliteit prijs verhouding. Veel te veel geld voor wat je krijgt.
Opmerking van Hotelbeheer
1 mrt. 2024 door LeoHotelbeheer
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We waarderen uw inzichten enorm en het spijt me echt om te horen dat uw recente verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed, vooral wat betreft de prijs en de algehele ervaring. Uw feedback is ongelooflijk waardevol voor ons, omdat het ons helpt gebieden te identificeren waarop we onze services kunnen verbeteren en verbeteren.U kunt er zeker van zijn dat wij uw opmerkingen ter harte zullen nemen en de nodige aanpassingen zullen doorvoeren om ervoor te zorgen dat uw volgende verblijf bij ons uw verwachtingen overtreft. We streven ernaar om al onze gasten uitzonderlijke ervaringen te bieden, en uw feedback is een waardevol hulpmiddel om dat doel te bereiken.Wij hopen oprecht dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven om u te ontvangen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als we iets specifieks kunnen doen om uw volgende verblijf aangenamer te maken. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen en u een superieure ervaring te bieden die de hoge normen weerspiegelt die wij nastreven.Nogmaals bedankt voor uw feedback en voor uw keuze om bij ons te blijven. Wij waarderen uw steun en loyaliteit enorm.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 okt. 2023
Even the upgraded room was very dissapointing. This Hotel looks good on internet but is really awful. Will never go here again!
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 sep. 2023
super ligging ook propere badkamer
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 mei 2023
In 2018 ook in dit hotel gelogeerd toen was het een stuk beter als nu. Last van herrie en ongedierte waarschijnlijk door de renovatie die nu gaande is. Personeel aan de receptie onvriendelijk en chagerijnig. Zou hier niet nog eens een kamer boeken.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Locatie top, hotel zelf een teleurstelling

Geplaatst op 16 apr. 2023 op Hotels
De locatie van dit hotel is top heel dichtbij times square. Het hotel zelf viel ons tegen, er werkt maar 1 lift van de 4 waardoor je erg lang moest wachten, de kamer was niet schoon, in het begin geen handoeken die werden later door een zeer onaardige mevrouw op het bed gekwakt konden we ze zelf uitzoeken en ophangen. En op de dag van vertrek kwam deze zelfde onaardige mevrouw tot 3 keer toe vragen hoelaat we weg gingen ik heb 3 keer netjes uitgelegd dat we rond 11 uur (de uitchecktijd) vertrekken. Bij de derde keer dat deze vrouw weer kwam werd ze gewoon onbeschoft en communiceerde zij op een onacceptabele manier. Ik begrijp niet dat iemand met dit gedrag in een hotel werkt als er niet normaal met je gasten om gegaan kan worden.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 feb. 2023
Hotelkamer kan echt een goede schoonmaak en op fris beurt gebruiken. Trappen huis te vies voor woorden. Douchewater was veel vaak heel koud. Locatie top👍je ben zo op Times Square.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 15 okt. 2022
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 mei 2024
I got so many BED BUGS BITES all over my body. Not only that, towel was so dirty that u can see dust from towel sticked on my body after a shower. I have been to so many different time square hotels like yotel, edison, paramount but this hotel is significantly THE WORST HOTEL EVER. ADD $50 more on hr budget to make quality of your trip better.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 mei 2024
It was not as good as shown in the picture
Opmerking van Hotelbeheer
23 mei 2024 door Alfrie M Hotelbeheer
We sincerely apologize for the inconvenience you encountered during your stay at Hotel Gallivant. Your feedback deeply concerns us. We understand the importance of a comfortable and enjoyable stay, and we regret that we fell short of meeting your expectations. Please rest assured that we are actively addressing these issues to improve our services and ensure a better experience for all our guests. Thank you for bringing these matters to our attention. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more pleasant stay in the future.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 mei 2024
Building and the room was very old and wasn’t well maintained. Room that we stayed in was very small. Staff was very polite. Location was good.
Opmerking van Hotelbeheer
23 mei 2024 door Alfrie M Hotelbeheer
Thank you for sharing your thoughts on your recent stay at Hotel Gallivant. We appreciate your feedback and apologize for any shortcomings you experienced. Rest assured, we're addressing the issues you raised to improve our guests' experiences. We're glad to hear you found our staff polite and enjoyed our convenient location. We hope to welcome you back for an improved stay soon.Best regards,