Op basis van 25 geverifieerde beoordelingen

2,1 / 5
40% van onze gasten beveelt dit aan
2,8 Hygiëne kamer
2,3 Service & personeel
2,0 Comfort kamer
2,1 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 15 sep. 2016 op Hotels
kleine kamer, gehorig, geen gratis airco, verpauperde buurt
1 / 5
door Esther van Leeuwen uit Milaan

Zeer onconfortabel en geen gastvrijheid..

Geplaatst op 17 sep. 2014 op Hotels
Het was een grote teleurstelling:! Bij aankomst trof ik een bord op de deur met'' hier waakt de hond", moet je je dan welkom voelen? Het wordt gerund door Chinese familie; zij spraken amper Italiaans en pas na veel uitleg en tijd was duidelijk dat ik alles al had betaald via hotel.com; eerst stond zij erop dat de creditkaart alleen een garantie was en er nog betaald moest worden. De eigenaar was zeer stug en onbeleefd. Ik vroeg hem een telefoon winkel in de buurt; hij bromde het straatnummer terwijl hij bleef doorpraten in Chinees door telefoon. Ook geprikkelde reactie toen ik na het eten nog even de sleutel vroeg van kamer. Matrassen zo slecht dat je de spiralen kon voelen; geen zeep, beker of handdoeken. Wel dicht bij station maar gevaarlijke en slechte buurt. Na vier nachten naar ander hotel gegaan; ik kon het er niet meer uithouden!, Wel 3 dagen geld weg en 6 euro toeristenbelasting! Ga NOOIT meer terug...Alles oud en smoezelig, te fel licht; van 1 ster is niet veel te verwachten maar wat meer vriendelijkheid had wat goed kunnen maken. Tip: er zijn betaalbare en veel betere plekken dan dit in Milaan; dit is de naam hotel niet waard..
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 jul. 2022 op Hotels
Very nice hotel with wonderful staff!
Opmerking van Hotelbeheer
8 aug. 2022 door oscarHotelbeheer
Thank you!
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 jun. 2022 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
8 aug. 2022 door oscarHotelbeheer
Gentile Cliente, ci dispiace che lei sia stato molto insoddisfatto. Pero' per permetterci di migliorare dovrebbe scrivere la ragione del suo giudizio.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Ganske udmærket

Geplaatst op 21 apr. 2018 op Hotels
Billig, reel og ren
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Da incubo.

Geplaatst op 20 apr. 2018
Voordelen: NIENTE
Nadelen: Demolito e ricostruito
Locatie: Per la mia esigenza completamente fuori zona.
Mi sono sentito derubato. Ho pagato una stanza per 2 notti e per 3 persone 574,00 €. In cambio non ho avuto altro che 3 brande su cui riposare. É una vergogna e pretendo un rimborso da Expedia, che dovrebbe salvaguardare il suo buon nome.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Buono tutto sommato

Geplaatst op 10 dec. 2017 op Hotels
Essendo un hotel ad una stella non bisogna aspettarsi nulla di più. Eravamo in quadrupla, con bagno interno nuovo. Stanza pulita e profumata per tutto il soggiorno. Zona centralissima a 5 minuti a piedi dalla fermata metro Lambrate. Forse un po' caro per il servizio offerto.
Opmerking van Hotelbeheer
30 dec. 2017
Grazie per il vostro giudizio obiettivo.
3 / 5
door Mauro

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 22 mei 2017 op Hotels
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Urent og beskidt

Geplaatst op 19 mei 2017 op Hotels
Hotellet var meget urent, sengetøjet blev ikke skiftet i den hele uge vi var der. Der var flere steder hvor der var tykke lag af støv. sengetæppet bliver slet ikke skiftet imellem de forskellige gæster, fortalte den ene ansat. FORVENT EKSTRA GEBYRER uden grund
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 13 mrt. 2017 op Hotels