Op basis van 438 geverifieerde beoordelingen

2,1 / 5
60% van onze gasten beveelt dit aan
2,3 Hygiëne kamer
2,7 Service & personeel
2,3 Comfort kamer
2,1 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 jun. 2024
The limited amenties listed they dont have. The elevator was broken, there were no towels in my room but plenty of roaches. But you get what you pay for
Opmerking van Hotelbeheer
13 jun. 2024 door EvaHotelbeheer
Hi, Raquita! Thank you for spending your valuable time to rate us. We will surely put in our continuous efforts to improve our services to ensure a better experience in the future. Regards, Eva
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 jun. 2024
This hotel should be condemn . The room was beyond horrible for a human to stay in . Blood smears on wall . No bathroom door no tissue paper no tv no phone no towels no toilet paper. Everything was dirty and falling apart. Someone might want to go evaluate this hotel and take it off Expedia site.
Opmerking van Hotelbeheer
7 jun. 2024 door NoahHotelbeheer
Hi, Emily! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 31 mei 2024
Go back if you can
Opmerking van Hotelbeheer
7 jun. 2024 door AmyHotelbeheer
Hi, Eddie! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 25 mei 2024
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 mei 2024
No towels! Asked twice. No tv sorry cable is out. This place is falling apart. Bathroom door broken. Just not a good place!
Opmerking van Hotelbeheer
4 jun. 2024 door AmmyHotelbeheer
Hi, Alice! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 mei 2024
Es un mugrero de hotel no cuenta con los servicios que ofrecen en la pagina, no tiene televisiones ni microondas quienen cobrar cosas extras estando ahi y los muy sinicos no te hacen devolución del dinero yo no me quede por como estaban hice mi reclamos y aun asi se quedaron con el dinero es una estafa la publicación de este hotel y es triste que expedia ponga la cara por ellos ya que no pueden hacer nada por reclamar el dinero la verdad me decepciona
Opmerking van Hotelbeheer
4 jun. 2024 door AmmyHotelbeheer
Hola Nalleli! Gracias por tomarse su valioso tiempo para visitarnos. Nos disculpamos por la decepción y seguramente haremos todo lo posible para mantener sus estándares en el futuro. Saludos, Tim
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 mei 2024
My room was crap.. they so called said they'll give me a discount and never gave me my discount.. you can't call the property so it's totally a miss
Opmerking van Hotelbeheer
3 jun. 2024 door EvaHotelbeheer
Hi, Kristopher! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improving our services and we assure you that your next visit will be awesome. Regards, Eva
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
3 jun. 2024 door AmmyHotelbeheer
Hi, Patti! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
4 jun. 2024 door AmmyHotelbeheer
Hi, we are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 apr. 2024
La habitación tenía demasiado olor a cigarrillo y solicité 3 días continuos que me cambiaran de habitación y simplemente no querían cambiarme, tampoco quisieron devolverme mi dinero La atención es malísima (nunca solucionan) Las almohadas son las peores No dan tohallas Todos los días se me bloqueaba la puerta TODO MAL The room had too much cigarette smell and I asked for 3 continuous days to change my room and they just didn't want to change me, they didn't want to give me my money back either The attention is very bad (they never solve) Pillows are the worst. They don't give tohallas My door was blocked every day. EVERYTHING'S WRONG
Opmerking van Hotelbeheer
3 mei 2024 door TimHotelbeheer
Hi, Alejandro! We are very sorry that you have had an uncomfortable experience with us. Cleanliness is something about which we are particular and can not compromise, of course, we never want our visitors to face these problems. Thank you for raising this problem, and be assured that we will take this up and address it immediately. In case something else please contact us. Regards, Tim