Op basis van 6.184 geverifieerde beoordelingen

3,6 / 5
3,6 Hygiëne kamer
3,9 Service & personeel
3,6 Comfort kamer
3,3 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 mei 2023
Opmerking van Hotelbeheer
24 mei 2023 door Customer ServiceHotelbeheer
We appreciate your lovely rating, Manuel!The satisfaction of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at Millennium Broadway Times Square soon. We want to share an even more fantastic experience with you next time.Thanks again for taking the time to leave your feedback!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 aug. 2022
Uitstekende locatie, niet het allernieuwste en hipste maar het voldoet prima. Schoon, behulpzaam.
Opmerking van Hotelbeheer
31 aug. 2022 door Customer ServiceHotelbeheer
Bedankt voor de fantastische recensie, Carolina!We zijn blij dat je zo genoten hebt van je tijd bij ons op Millennium Broadway Times Square! We geven veel om het geluk en de tevredenheid van onze gasten, dus het is uitstekend dat u onze toplocatie op prijs stelt. We houden ervan om onze gasten te zien profiteren van onze nabijheid tot zoveel prachtige attracties.We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 jun. 2022
Prettig hotel. Ruim goed gesitueerd bij de kermis die Times Square is.Heel vriendelijke receptie.
Opmerking van Hotelbeheer
23 jun. 2022 door Customer ServiceHotelbeheer
Bedankt voor de 4/5 beoordeling, Erikjan! Het is fantastisch dat je tijd op het Millennium Broadway Times Square zo geweldig was! We zijn blij dat je onze ruime kamers, locatie en team zo waardeert. We streven ernaar om u tevreden te stellen en uw feedback laat ons weten dat we ons werk doen! We streven naar uitmuntendheid, dus we kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen, zodat we een nog betere ervaring met u kunnen delen. Laat ons, gezien uw beoordeling, weten hoe we uw volgende bezoek perfect kunnen maken!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Temse

Geplaatst op 21 apr. 2022
Ouder hotel. Kamers mogen stilaan gerenoveerd worden.
Opmerking van Hotelbeheer
30 apr. 2022 door Customer ServiceHotelbeheer
Bedankt voor de mooie beoordeling, Jonathan! We werken altijd heel hard om al onze gasten hoogwaardige ervaringen te bieden. We stellen het op prijs dat u genoten heeft van uw algehele verblijf, maar we zijn teleurgesteld om te horen dat we meer voor u hadden kunnen doen. We zullen uw feedback in de toekomst met ons team delen. We kijken ernaar uit om binnenkort een nog betere ervaring met u te delen! Heb een mooie dag!
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 apr. 2024
Rooms need a complete renovation. We walked into broken cabinet and the bathroom was horrible. Mold/mildew, rust, peeling corners. Tile nasty. But location was 5 stars.
Opmerking van Hotelbeheer
25 apr. 2024 door Customer ServiceHotelbeheer
Anna, thank you for taking the time to leave feedback. It's apparent some aspects of your stay didn't meet expectations, particularly regarding the condition of the room and bathroom. Please know that continuous improvements to our facilities are a priority and your comments will be put into consideration. We're glad to hear you appreciated our strategic location and hope it enhanced your experience in the city.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
25 apr. 2024 door Customer ServiceHotelbeheer
Patricia, it's wonderful to hear that your experience at the Millennium Broadway Times Square was great, even without the specifics. In the future, feel free to share any detail you'd like. We value all feedback! Looking forward to welcoming you back soon.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
25 apr. 2024 door Customer ServiceHotelbeheer
Rita, thank you for sharing your experience at the Millennium Broadway Times Square. We're pleased to see your 4-star review and would love to welcome you back in the future. Please do not hesitate to let us know if there is anything we can do to make your next stay even more enjoyable.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
25 apr. 2024 door Customer ServiceHotelbeheer
Yalda, it seems from your rating that your recent stay didn't fully meet your expectations. We would appreciate hearing more about your experience to understand how we could make your next visit more enjoyable. We aim to create a satisfying experience for all our guests, and your comments are essential to achieving that goal.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 apr. 2024
La atención del personal es muy buena. Las habitaciones están demasiado deterioradas.
Opmerking van Hotelbeheer
23 apr. 2024 door Customer ServiceHotelbeheer
Mónica, agradecemos tus comentarios. Es maravilloso saber acerca de la excelente atención que recibió por parte de los miembros de nuestro equipo. En cuanto a sus comentarios sobre nuestras habitaciones, nos esforzamos continuamente por mejorar la experiencia de nuestros huéspedes y sus comentarios son invaluables en este proceso. Esperamos que considere brindarnos otra oportunidad de servirle mejor en el futuro.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 apr. 2024
Room was very noisy I can heat the elevator all night, the service is bad I want check out the girl tell me the computer was down I ask for my receipt I didn’t receive it and for the deposit supposed to be 100$ they charge me 300$ and they don’t know when they will return it because I didn’t receive any email off my stay so this hotel is disappointed for high price
Opmerking van Hotelbeheer
25 apr. 2024 door Customer ServiceHotelbeheer
We are truly sorry for the experience you have received. We would like to directly speak to you about. Please email the front office at BroadwayFOMs.US@MILLENNIUMHOTELS.COM As we would like to assist you.