Op basis van 418 geverifieerde beoordelingen

4,7 / 5
81% van onze gasten beveelt dit aan
4,8 Hygiëne kamer
4,7 Service & personeel
4,7 Comfort kamer
4,7 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

No service

Geplaatst op 15 aug. 2020 op Hotels
Slechte service, voor wat je betaalt. Moet 30 Min op een ober wachten 👎👎👎
Opmerking van Hotelbeheer
24 sep. 2022 door Kempinski Palace PortorozHotelbeheer
Dear Mr. Mehmet, firstly allow me to apologize to you for any unpleasant experience that you might have had during your stay with us. I would like to use this opportunity and thank you for taking the time to post your feedback regarding your most recent stay with us. We will make sure to note it all and look into it so we can find a way to improve the areas that need improvement. Looking forward to welcome you back to the city. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Heerlijk

Geplaatst op 8 aug. 2020 op Hotels
Echt top! Op een paar kleine dingetjes bij het ontbijt na. Personeel is meer dan vriendelijk, behulpzaam en voorkomend. Een kleine week verwennerij!
Opmerking van Hotelbeheer
26 okt. 2020 door Kai Behrens, Cluster General ManagerHotelbeheer
Dear Rob, thank you for your visit and the feedback and compliments. Sincerely
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Zeer prettige ervaring

Geplaatst op 31 aug. 2018 op Hotels
Geweldige ervaring. Drank is wel aan de dure kant, maar alle service is wat je van een 5 sterren hotel mag verwachten!
Opmerking van Hotelbeheer
3 sep. 2018 door General ManagerHotelbeheer
Dear MJ, thank you for sharing your valuable comment and rating. I am very happy to hear that we were able to provide you with an excellent and memorable experience! We do provide products of the highest quality and adjoining service. We look forward on offering you many more memorable experiences on our premises. Sincerely yours, Thies C. Bruhn General Manager
5 / 5
door Marieke uit Enschede

Geplaatst op 11 aug. 2015 op Hotels
Het is een prachtig hotel. We zouden het echter niet aanraden aan gezinnen met kinderen omdat kinderen weinig mogen. Het is vooral bedoeld als rustig hotel. Je mag bijv. niet met een bal in het zwembad. Niet erg maar dat maakt het iets minder kindvriendelijk. Het zwembad is trouwens ook een zoutwater zwembad. Het strand is niet zo de moeite waard. Alleen de door het hotel aangegeven beach club is mooi, echter hiervoor betaal je €20,-- per persoon extra. Dat vonden wij eigenlijk niet kunnen als je al zo'n exclusief en duur hotel boekt. De kamers aan de zeezijde zijn echt stukken beter. Kamers aan tuinzijde zijn vrij donker. Ontbijt is top! Service prima! Inrichting prachtig!
5 / 5
door Harold uit Geleen

Super

Geplaatst op 23 mei 2015 op Hotels
Super hotel
5 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

Excellent hotel

Geplaatst op 24 jul. 2012
Very nice hotel . Perfect service . Very well situated . Good restaurant . Very nice swimming Pool .
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 mrt. 2024
First time in Slovenia and was very nice ..the Kempinski helped make the whole experience enjoyable ..
Opmerking van Hotelbeheer
21 mrt. 2024 door Kempinski Palace PortorožHotelbeheer
Dear Don, Thank you very much for your kind and thoughtful review of your stay at Kempinski Palace Portorož. We are absolutely delighted to read that you had such a wonderful experience with us and have enjoyed the delicate care of our devoted employees. We are looking forward to welcoming you back to Portorož in the near future, once your time permits so, With best regards, Željko Stašević, General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Ljubljana

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 10 mrt. 2024
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 10 dec. 2023 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Oakville

Geplaatst op 19 okt. 2023
Very nice location…well mannered staff
Opmerking van Hotelbeheer
23 okt. 2023 door KempinskiPalacePortorozHotelbeheer
Dear Sedef, thank you so much for this wonderful and beautiful feedback. I am so happy to read that you enjoyed our hotel and the services of all our employees. Looking forward to host you again in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager