Op basis van 971 geverifieerde beoordelingen

4,4 / 5
86% van onze gasten beveelt dit aan
4,5 Hygiëne kamer
4,6 Service & personeel
4,2 Comfort kamer
4,2 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 dec. 2023
Kleine badkamer, geen bad, niet behoorlijk op een toilet kunnen zitten door ruimtegebruik. Verder doorgezakte matrassen, zijn ruimschoots aan vernieuwing toe. Minimaal ontbijt, nauwelijks normaal brood te verkrijgen, uitsluitend zoetigheden. Personeel zeer vriendelijk.
Opmerking van Hotelbeheer
14 dec. 2023 door EleonoraHotelbeheer
Dear Guest, thank you for choosing us and for posting your courteous feedback on Expedia. We are glad to hear that you appreciated our staff and we are sorry that you didn't appreciate the variety of our breakfast which is a continental buffet with options ranging from eggs and bacon, vegetable and salty cakes to different pastries, biscuits and fruit. Concerning the size of the room we have different typologies from small to junior suit in order to accommodate everyone needs. Best regards, Hotel Britannia Staff
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Rotterdam

Geplaatst op 6 mrt. 2019
Super vriendelijk personeel, erg mooie kamer en de ligging is ideaal.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

Beautiful hotel, a bit away from the tourists.

Geplaatst op 16 jul. 2018
Voordelen: Hotel was clean, comfortable, and well appointed.
Locatie: There are restaurants and shops, and a few interests nearby, but you'll need to walk at least 15 minutes to get to the heart of the old city.
This is a very lovely boutique hotel in the north east part of the city. Despite not being directly in the tourist area, we found it pretty easy to get around from the location. The room was very nice and had excellent air conditioning, which was desperately needed in Rome in July. The staff was helpful and the included breakfast was also very nice. We really enjoyed our stay.
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door Ed uit Nieuwerkerk aan den IJssel, Nederland

Goed hotel !

Geplaatst op 26 jun. 2012
Voordelen: behulpzaamheid baliemedewerkers
Nadelen: pasje kamer
Locatie: Redelijk in centrum van alle atrackties (op loopafstand; best handig, aangezien de Italianen, nog wel eens willen staken....
Via Expedia een kamer met balkon boeken bleek niet mogelijk. De oorzaak daarvan ligt echter bij Expedia. De baliemedewerkers zijn zeer behulpzaam en helpen ook echt bij vragen en/of verzoeken. De kamer was relatief klein, maar schoon en gelegen aan een rustige straat. Het enige nadeel is het kamerpasjes systeem; het systeem werkte 2 dagen niet, echter werd dit opgevangen, doordat de baliemedewerkers elke x meegingen naar de kamer. Ook werkt de airco pas bij het toevoegen van het pasje, waardoor het even duurde voordat de kamer op aangename temperatuur was. Verder een fantastisch verblijf gehad!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 4 dec. 2011 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 jun. 2024
Convenient, clean, friendly, good location
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 15 jun. 2024
Great location.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 jun. 2024
The hotel is in a great location to walk around to tourist sites while also being easily located near the subway. This property is surrounded by amazing dinning options (Tosca was amazing and a great start to our trip)!! The staff were extremely nice and helpful. I highly recommend this option.
Opmerking van Hotelbeheer
14 jun. 2024 door Britannia Staff Hotelbeheer
Dear Guest, thank you for choosing Hotel Britannia and thank you for sharing your opinion on Expedia. We become really animated when we read positive comments as yours; we believe that the things you have pointed out on your review are definitely our strengths: staff, rooms, breakfast and location of course. Best regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 jun. 2024
Nice hotel, Central AC need to be upgraded.
Opmerking van Hotelbeheer
14 jun. 2024 door Britannia StaffHotelbeheer
Dear Guest, thank you for choosing Hotel BritanniaThank you for posting your courteous feedback on Expedia.We appreciate your kind effort. We are really glad you had a nice stay with us and we will of course learn from your advice. Feel free to come back anytime you want to! Would be a pleasure for us. Best regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 31 mei 2024
Opmerking van Hotelbeheer
1 jun. 2024 door Shika Hotelbeheer
Dear Guest, We appreciate that you have spent your time on posting a good review for us. We hope to have become now your point of reference in Rome. We look forward to welcoming you again.Best regardsHotel Britannia Staff