Op basis van 417 geverifieerde beoordelingen

4,3 / 5
65% van onze gasten beveelt dit aan
4,3 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,4 Comfort kamer
4,4 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
23 apr. 2024 door Team Leonardo Royal Hotel Den Haag PromenadeHotelbeheer
Dear Jessy,Thank you for choosing to stay at Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade. We hope you had a comfortable and enjoyable experience with us. If you have any feedback or suggestions for improvement, please feel free to share them with us. We look forward to welcoming you back in the future.Warm Regards,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

DeluxeKmrVerrotBedKapotteDoucheViezeSokOmRookmldr

Geplaatst op 29 jan. 2024 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
23 feb. 2024 door EWHotelbeheer
Beste Deborah,Allereerst dank voor uw recentelijk verblijf en daarbij uw review. We schrikken enorm van het uw woorden. Wat ontzettend vervelend te horen dat de douche kapot was en dat het bed niet goed was. Dit is inderdaad niet de bedoeling, graag bied ik daar namens ons allen onze welgemeende excuses voor. Het spijt me zeer dat we tijdens uw verblijf geen passende oplossing hebben kunnen voordragen. Dit zal intern uitgezocht worden hoe het heeft kunnen gebeuren dat u niet heeft genoten van uw verblijf. Nogmaals excuses voor het ongemak. Ik hoop dat u ons in de toekomst de kans bied om uw vertrouwen weer te winnen. Warme groet,
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 jan. 2024 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
23 feb. 2024 door EWHotelbeheer
Dear Fr,Thank you for your recent stay and for your review. Your experience has been rated very low. I am so sorry! Unfortunately, you did not leave any additional feedback about your experience. We would really appreciate it if you provide us with your feedback in order to improve our service. We hoped you had a better stay. Warm regards
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 15 dec. 2023 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 10 dec. 2023
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 nov. 2023
Opmerking van Hotelbeheer
26 dec. 2023 door Front OfficeHotelbeheer
Thank you for the perfect review, we hope we may welcome you again next year!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 okt. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
31 okt. 2023 door NenaHotelbeheer
Dear guest,Thank you for your favourable review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again very soon.Warm regards,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 okt. 2023
Vriendelijk personeel.
Opmerking van Hotelbeheer
14 okt. 2023 door NenaHotelbeheer
Beste Maurice,Bedankt voor de mooie score en uw aardige woorden. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.Warme groet,Nena - Team Leonardo
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Middelburg

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 28 sep. 2023
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 sep. 2023
The TV did not work. The receptionist has tried to fix it . more than 20 minutes. no result. He offered us a drink. The showergel was empty. When we go to a 4* hotel we don;t bring our own showergel. For our room that was a mistake. a pity. These are reasons for no 4 or 5* star review.