Op basis van 986 geverifieerde beoordelingen

4,0 / 5
84% van onze gasten beveelt dit aan
4,1 Hygiëne kamer
4,2 Service & personeel
4,1 Comfort kamer
3,8 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 feb. 2019
+ Fijne locatie bij metro en trein station en in levendige straat + Vriendelijk en behulpzaam personeel - De eerste dag troffen wij een aantal kakkerlakken aan op de kamer. Nadat we dit hadden aangegeven kregen we een upgrade naar een schonere kamer. - Het hotel is erg gedateerd. De meubels in de kamer lijken eeuwen oud - Zwembad is te klein om goed te kunnen zwemmen
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

Goed bereikbaar en goede service

Geplaatst op 5 feb. 2018
Voordelen: Goed personeel, goede faciliteiten en uitstekende kamer.
Nadelen: Een warme douche.
Locatie: Groot winkelcentrum in de straat, metro en BTS zijn op loopafstand. Met de Bus kom je bij het centrum voor het Grand palace en tempels,
Het hotel zit vlakbij de metro en bts, waarmee je een groot deel van de stad kan bereiken. Het receptie personeel was zeer behulpzaam en spraken erg goed engels. We kregen een kamer upgrade zonder extra kosten. Het enige nadeel was dat de douche niet warm werd, maar dat is bij bangkok temperaturen zeker geen vereiste.
5 / 5
door Eltjo

Goed geslapen

Geplaatst op 16 sep. 2017 op Hotels
Geweldig hotel dichtbij openbaar vervoer
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit Rotterdam

Prima verblijf

Geplaatst op 18 jul. 2016
Behulpzaam personeel. We kwamen te vroeg aan en hebben onze koffers achter kunnen laten. Onze kamer had 1 slaapkamer. Een keuken. We kregen het extra bed waar we om vroegen voor onze zoon. De klerenkast, koelkast en kluis kwamen goed van pas. Station Asoke was 15 min verwijderd van het hotel. Best ver om in de hitte te lopen.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Goed en rustig hotel voor kort verblijf

Geplaatst op 12 jul. 2016 op Hotels
Goed hotel voor kort verblijf. Matras vond ik niet zo goed.
5 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit Belgium

Extremely friendly staff.

Geplaatst op 12 mei 2016
Staff helped with everything we needed. Dvd's which you can choose from for free. Big room, very clean and good furniture. Pool is small but nice. Good breakfast and food in the restaurant. Recommend!
3 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit apeldoorn

Prima maar niks bijzonders

Geplaatst op 10 dec. 2015
Locatie goed, wel druk. Zwembad klein Ontbijt super, maar kost veel als niet bij kamer inbegrepen. Dakterras waardeloos. Wij hadden grote kamer met aparte slaapkamer. Kamer was echt heel groot maar matig qua onderhoud, vooral de badkamer. Dat is vrijwel altijd zo in de middenklasse hotels tenzij ze net nieuw zijn. Goede wifi en wel schoon. Op zich prima hotel en ons zoontje van drie heeft de ruimte van de kamer 85m2 zeer gewaardeerd. Verder erg drukke omgeving voor kinderen. Voor deze locatie was de prijs kwaliteit voldoende.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Goed voor enkele dagen Bangkok

Geplaatst op 6 aug. 2015 op Hotels
Zeer vriendelijk personeel. Prima ruime kamer. Ontbijt niets mis mee. Handig gelegen vlakbij metro. Skytrain op 15 minuten lopen. Ligt aan drukke weg maar wat verder zijstraatje in waardoor je er geen last van hebt.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 jun. 2024
設備が古いのは残念
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 mei 2024
This is recent stays together. This place is close to blue line, airport link and canal boats. Getting around is easy. There is a gym and pool that are small but nice. Staff is helpful and nice. They let me check in very early for a reason amount as I had an overnight flight. But there is inconsistency at check in, sometimes they want a deposit sometimes not. Price is reasonable when everything is considered together. Cleanliness, the linen is clean. Surfaces seem to be wiped down. In the kitchenette there was grease buildup above the burners. Food particles on the wall behind the sink. Both bathroom were in need of real cleaning, one looked like someone spit toothpaste on the back side, the other a used towel was hanging on the hook. Housekeeping obviously doesn’t look at the back of the doors. Dust and spider webs i. The door louver. Don’t look under the bed. The tub, sink and mirrors were wiped down but old mildew in the bathrooms. Vent didn’t work in one bath and the toilet kept running in the other. One place wires are sticking out of the wall and covered in electrical tape. There is water damage where the paint has buckled out, and it has obviously been this way for a while. AC filters were gross. Spare furniture and mattress left in the stairwells. Maybe it sounds like I am being picky but the rooms were junior suites and could be so much more if they just did deep cleaning and deferred maintenance in the rooms every couple weeks.
Opmerking van Hotelbeheer
1 jun. 2024 door krataeHotelbeheer
Dear Mitch,Thank you for sharing your views and opinions with us following your recent stay at Asoke Residence Sukhumvit by UHG.Please kindly informed that 1. As for cleaning the room, we will check and improve it to make it better.2. Room Renovation We are gradually renovating the rooms at this time.Best regards,Ms.kwantaAsst front office manager.