Op basis van 986 geverifieerde beoordelingen

4,3 / 5
76% van onze gasten beveelt dit aan
4,3 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,3 Comfort kamer
4,2 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 mei 2024
Beetje verouderd voorkomen wanneer je aankomt, maar de kamer was volledig gerenoveerd. Parkeren voor de deur. Personeel vriendelijk maar deels in opleiding waardoor inchecken rommelig verliep. Verder goed bed, een nette zithoek en fijne badkamer met zowel bad als regendouche. Voor mij was de klimaatregeling onvoldoende, airco gaat niet lager dan 19 graden, slaap graag in wat koelere omstandigheden en een dunner dekbed was er niet. Maar dat is een persoonlijke voorkeur. Roomservice vlot, avondeten in orde maar niet bijzonder en aan de hoge kant voor wat je krijgt. Ontbijt was erg goed. Voor ieder wat wils. Ook voor kids. Faciliteiten compleet. Welness, Sauna en zwembad en sportgelegenheid. Thermen Soesterberg in de buurt waar we voor kwamen. Schitterende omgeving om te wandelen. Wij komen iig terug.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 mei 2024
We hebben er een fijn verblijf gehad. Prima ontbijt en super vriendelijk personeel.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Utrecht

Geplaatst op 14 apr. 2024
Aan de prijs maar een net en comfortabel hotel.
Opmerking van Hotelbeheer
29 apr. 2024 door Jorn DamenHotelbeheer
Beste meneer/mevrouw,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te vernemen dat u een fijn verblijf bij ons in het hotel heeft gehad. Wij hebben uw positieve feedback ondertussen dan ook gedeeld binnen ons hotel team. Nogmaals hartelijk dank voor uw waardevolle evaluatie en wij zien er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet, Jorn DamenFront Desk Manager – DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 13 feb. 2024
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 feb. 2024
Spa faciliteiten zijn superfijn, mooie omgeving om te wandelen en professionele staf. De kamers waren ruim en schoon!
Opmerking van Hotelbeheer
9 feb. 2024 door Jorn DamenHotelbeheer
Beste meneer/mevrouw,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te vernemen dat u een fijn verblijf bij ons in het hotel heeft gehad. Wij hebben zojuist uw positieve feedback gedeeld binnen ons hotel team. Wij willen u ontzettend bedanken voor de erg vriendelijke feedback. Met vriendelijke groet,Jorn DamenFront Desk Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 jan. 2024
Goed en zeer vriendelijk personeel
Opmerking van Hotelbeheer
1 feb. 2024 door Wouter HalverhoutHotelbeheer
Geachte Felice,Allereerst bedankt namens DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen voor het kiezen van ons hotel. Wij danken u voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te lezen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Meneer/Mevrouw Felice, nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Met vriendelijke groet, Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 jan. 2024
Prachtig hotel met leuk personeel in de bar en het restaurant. Mooie plek om bij te komen, te sporten en de omgeving te verkennen. Onze zoon van 2 jaar vond de trappen ook heel leuk!
Opmerking van Hotelbeheer
23 jan. 2024 door Wouter HalverhoutHotelbeheer
Geachte mevrouw Karine,Hartelijk dank voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren. Het is zeer prettig te lezen dat u over het algemeen tevreden was over uw verblijf in ons hotel. Graag zouden wij u willen mededelen dat uw opmerking wat betreft de internet verbinding is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling, ter verbetering van onze dienstverlening. Mevrouw Karine, nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en wij kijken er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen.Met vriendelijke groet,Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 jan. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
19 jan. 2024 door Wouter HalverhoutHotelbeheer
Dear Diane de, Thank you for filling in our online questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It is our goal to offer our guests the best possible service before, during and, after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards, and are therefore much appreciated. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. Mr/Ms Diande de, thank you again for your valuable feedback and we are looking forward to the pleasure of welcoming you back to DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the near future.Yours sincerely,Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 jan. 2024
Mooie omgeving, hulp vaardige medewerkers. Schone en ruime kamers
Opmerking van Hotelbeheer
19 jan. 2024 door Wouter HalverhoutHotelbeheer
Dear Carlasari, Thank you for filling in our online questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It is our goal to offer our guests the best possible service before, during and, after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards, and are therefore much appreciated. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. Mr/Ms Carlasari, thank you again for your valuable feedback and we are looking forward to the pleasure of welcoming you back to DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the near future.Yours sincerely,Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 jan. 2024 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
19 jan. 2024 door Wouter HalverhoutHotelbeheer
Dear Amal, Thank you for filling in our online questionnaire on the occasion of your stay in our hotel. It is our goal to offer our guests the best possible service before, during and, after their stay. Comments like yours provide us with essential information to enhance our service standards, and are therefore much appreciated. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. Mr/Ms Amal, thank you again for your valuable feedback and we are looking forward to the pleasure of welcoming you back to DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in the near future.Yours sincerely,Wouter HalverhoutFront Desk Assistant management trainee