Ga hier niet heen!
Het lijkt allemaal fantastisch maar niets is wat het lijkt. Het hotel is super mooi gebouwd door een ander keten en vorig jaar overgenomen door Mercure. Mercure heeft er een zooitje van gemaakt. Alles is oud en goor. Weinig hygiene rondom publieke facilliteiten. All inclusive is erg slecht. Het eten is ver onder de maat. Mijn partner en ik hebben allebei voedsel vergifting opgelopen en een parasiet van dit hotel. Heeft onze volledige vakantie verpest. Het hotel heeft geen enkele service verleent en maakt zich totaal niet druk om het welzijn van hun gasten. Boek niet! Het staat zelfs bij de lokale taxichaufeurs bekend als een slecht hotel.
Opmerking van Hotelbeheer
10 nov. 2018 door Karim EL HERAZY General Manager MERCURE Hotelbeheer
Dear valuable Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Hurghada Hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Karim EL HERAZY General Manager MERCURE Hurghada ACCOR BRANDS : Sofitel, Novotel, Pullman, Ibis