Op basis van 244 geverifieerde beoordelingen

4,0 / 5
76% van onze gasten beveelt dit aan
4,2 Hygiëne kamer
4,1 Service & personeel
4,3 Comfort kamer
4,1 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 jan. 2024
De receptie was super vriendelijk en behulpzaam.
Opmerking van Hotelbeheer
17 jan. 2024 door Hossam HosnyHotelbeheer
Beste Danjal, Bedankt voor uw positieve feedback over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons receptiepersoneel. We streven er altijd naar om onze gasten een warm welkom te bieden en hen te voorzien van de beste service. Uw opmerkingen zullen zeker worden doorgegeven aan ons team, omdat het hen zal motiveren om op dezelfde manier door te gaan. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Hossam Hosny General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 jan. 2024
Groot, vriendelijk personeel
Opmerking van Hotelbeheer
17 jan. 2024 door Hossam HosnyHotelbeheer
Beste Danjal, Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerking over ons personeel. Het doet ons deugd te horen dat u de vriendelijkheid van ons team heeft gewaardeerd. We streven ernaar om onze gasten een warme en gastvrije service te bieden. Uw positieve feedback zal zeker met ons team worden gedeeld. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in het Mercure Hurghada Hotel. Met vriendelijke groet, Hossam Hosny Algemeen Manager
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 mrt. 2019
Het is een schone hotel met voldoende faciliteiten. Kamers worden elke dag netjes schoongemaakt. Zee aan het hotel is erg mooi en de paarden in de manege zijn prachtig. Wat mij erg tegenviel was dat toiletspullen in de kamer erg beperkt zijn. Er is geen wifi in de kamers en in de lobby is hij erg traag kan je alleen je whatsapp gebruiken. Ik raad mensen aan om simkaart op het vliegveld te kopen. We hebben in het hotel 2x wat te drinken besteld, deze werd erg gierig voorbereid, zoals milkshake bijna zonder fruit. Ik heb dadels gekocht uit de keuken voor 3kg, thuis bij aankomst woog ik het en het was 2,5kg. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik vond wel erg netjes dat de medewerker mij belde om te vragen of alles naar wens was en kon het 1 en ander uitleggen over toiletspullen en wifi. Voor mij niet voor herhaling vatbaar!
Opmerking van Hotelbeheer
2 mrt. 2019 door .Hotelbeheer
Dear valued guest, We warmly welcome your comments regarding your stay at the Mercure Hurghada Hotel. It is always a pleasure to receive feedback. I want to share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Karim EL HERAZY General Manager MERCURE Hurghada ACCOR BRANDS: Sofitel, Novotel, Pullman, Ibis
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Rotterdam

Geplaatst op 31 okt. 2018
Ga hier niet heen! Het lijkt allemaal fantastisch maar niets is wat het lijkt. Het hotel is super mooi gebouwd door een ander keten en vorig jaar overgenomen door Mercure. Mercure heeft er een zooitje van gemaakt. Alles is oud en goor. Weinig hygiene rondom publieke facilliteiten. All inclusive is erg slecht. Het eten is ver onder de maat. Mijn partner en ik hebben allebei voedsel vergifting opgelopen en een parasiet van dit hotel. Heeft onze volledige vakantie verpest. Het hotel heeft geen enkele service verleent en maakt zich totaal niet druk om het welzijn van hun gasten. Boek niet! Het staat zelfs bij de lokale taxichaufeurs bekend als een slecht hotel.
Opmerking van Hotelbeheer
10 nov. 2018 door Karim EL HERAZY General Manager MERCURE Hotelbeheer
Dear valuable Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Hurghada Hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Karim EL HERAZY General Manager MERCURE Hurghada ACCOR BRANDS : Sofitel, Novotel, Pullman, Ibis
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

Super relaxed all inclusive hotel

Geplaatst op 15 aug. 2015
Nadelen: Some minor points for improvement: The restaurant has difficulties to manage a large flow of guests And the pizza at the pool bar is not that good
A wonderful setting, the hotel is relaxed because it is not that massive, with attention to each individual guest, very nice rooms,the staff is very nice, and helpfull.
Opmerking van Hotelbeheer
26 okt. 2015 door Atta EL DESSOUKY General ManagerHotelbeheer
Dear Guest, Mercure Hurghada entire team would like to express their sincere gratitude for your kind feedback. We are glad to know that you have spent an enjoyable holiday. Be informed that we are working on the project to increase the capacity of our restaurant to provide more comfort to our guest in addition of our new buildings construction. We are waiting for your next visit soon.
4 / 5
door sas uit antwerpen

goed hotel

Geplaatst op 10 dec. 2013 op Hotels
internet in de receptie is ronduit schandalig slecht.... en 's nachts soms wat veel lawaai door andere hotelgasten. Toch is het hotel een aanrader voor egypte.
4 / 5
door hermans

Heerlijk hotel om helemaal bij te komen

Geplaatst op 8 jan. 2013 op Hotels
Zeer goede prijs/kwaliteit, heel vriendelijke personeel, general manager en hoofd animatie allebei afkomstig van Club Med, veel aandacht voor de gasten, mooie buffetten met veel vers eten.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 apr. 2024
Had a nice stay.
Opmerking van Hotelbeheer
23 apr. 2024 door Merna Emam Hotelbeheer
Dear Mr. Alex,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Merna Emam Guest Experience Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 apr. 2024
Väldigt bra hotell med mycket att göra och en härlig strand. Personalen är vänliga och hjälpte till med allt, bra service. Frukostbuffén var inte så imponerande, men maten var bra annars. Wi-Fi finns inte på rummet, utan enbart på vissa allmänna utrymmen.
Opmerking van Hotelbeheer
23 apr. 2024 door Merna Emam Hotelbeheer
Kära Tatevik, tack så mycket för att du valde Mercure Hurghada Hotel för din vistelse och för att du tog dig tid att dela din feedback. Det gläder oss att höra att du uppskattade vår härliga strand, service och aktiviteter. Vi beklagar om frukostbuffén inte levde upp till dina förväntningar, men det är bra att du gillade maten. Vårt Wi-Fi är tillgängligt i vissa allmänna utrymmen för att främja en avkopplande atmosfär i rummen. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart. Med vänliga hälsningar, Merna Emam Guest Experience Manager
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 mrt. 2024
We were denied our paid service of all inclusive because of our nationality. If you dont want to suffer from fanatism, stereotyping and racism, stay away from this hotel.
Opmerking van Hotelbeheer
20 mrt. 2024 door Merna EmamHotelbeheer
Dear Mr. Ramy, We are very concerned about your feedback regarding the denial of the all-inclusive service based on nationality. At Mercure Hurghada Hotel, we strictly adhere to a policy of non-discrimination and inclusivity. We apologize for any inconvenience this may have caused you but please be informed that offering alcohol is banned in venues and hotels offering alcohols in Egypt for Egyptians regardless of their religious beliefs, by the government due to the holy month Ramdan.We truly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the future.Merna EmamGuest Experience Manager