Op basis van 71 geverifieerde beoordelingen

2,9 / 5
52% van onze gasten beveelt dit aan
3,4 Hygiëne kamer
2,9 Service & personeel
3,1 Comfort kamer
2,9 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

Geplaatst op 25 jun. 2019
Voor een budget prijs, krijg je nket meer dan budget service. Geen fratsen en middelmatige voorzieningen.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Antwerpen

Geplaatst op 6 nov. 2018
Hotel is een beetje gedateerd, maar het deed ons deugd om even uit de oude stad en typische riads te zijn in dit hotel, waar toch een stuk meer comfort aanwezig was (verwarming, geen geluidsoverlast meer, rustige kamer...). Voor ons was bij het ontbijt ook voldoende keuze voor 3 dagen. Ook de ligging was goed in de ville nouvelle. Goede uitvalsbasis om Fes El Bali, Meknes of het nationale park Tazekka te gaan bezichtigen.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Mooie hotel met een mooie zmeembad

Geplaatst op 29 mrt. 2018
Leuk hotel met lekker eten ,Mooie zmeembad . Ook hotel in het centrum.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Haarlem

Slecht, slecht, slecht!!!

Geplaatst op 29 okt. 2017
Voordelen: Niets.
Nadelen: Vernieuw het hele interieur van het hotel
Twee hotels met dezelfde naam. Verwarring voor de taxichauffeurs. Slecht receptie balie personeel Onveilig deurslot naar kamer 233. Ook onveilig balkondeurslot. Overvol restaurant voor ontbijt om 06:00 uur.. Slechte ontbijt eten selectie beschikbaar. Geen sinaasappelsap voor ontbijt beschikbaar. Bar waiter sprak alleen Arabisch en niet Engels, Frans Spaans. Ik verliet het hotel na een nacht. Een vier sterren is een grapje.
3 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 18 mrt. 2016
Onze boeking leek niet goed overgekomen; er werd wat rondgebeld en toen konden we toch terecht. Onduidelijke communicatie. Toeristenbetaling moest contant worden voldaan; wisselgeld zouden we de volgende dag ontvangen, want ze hadden geen briefjes van 20 dirham meer. Ook volgende dag niet. Uiteindelijk hebben we het zelf ingehouden op de betaling van onze barrekening bij het uitchecken. Verder nette service, nette kamer en redelijk ontbijt. Prima om een paar nachten te verblijven.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 4 jan. 2020 op Hotels
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit France

Geplaatst op 18 dec. 2019
Personnel très agréable très serviable, chambre et literies très propre, manque d’amélioration de la propreté sanitaire, manque de vérification robinetterie. Petit déjeuner non compatible à un hôtel 4 étoiles. Certains plat comme el harcha qui est servi avec un décalage. Manque de rigueur pour le personnel service petit déjeuner. Au petit déjeuner nous étions entouré par beaucoup de personnel qui nous mettent mal alaise. Bien situé pour aller à la médina. Hôtel très connu pour les taxis. Pas de navette ce qui est dommage. Manque de communication des services disponibles de la part de la réception. A éviter les chambres côté rue car beaucoup de bruit impossible de se reposer. Nous avons passer 5 nuits, c’etais tous les soirs beaucoup de bruits.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 2 sep. 2019
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 aug. 2019 op Ebookers
Une piscine très belle et une vue impressionnante vers la Medina.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 aug. 2019
Never again! Take your money somewhere else. They are SO Disrespectful to play music on highest level from the bar, right under the bedrooms until 3am everyday. Shame on you. Poor breakfast and unproffesional staff who never say hello. Only those in reception are okay. The room smelled strong from new painting of doors. I think the only thing good about this hotel is the location and the pool area. 1 min walk from the big mall and grocery store and restaurants. I will never come back.