Op basis van 69 geverifieerde beoordelingen

2,9 / 5
53% van onze gasten beveelt dit aan
3,4 Hygiëne kamer
2,8 Service & personeel
3,0 Comfort kamer
2,9 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

Geplaatst op 25-jun-2019
Voor een budget prijs, krijg je nket meer dan budget service. Geen fratsen en middelmatige voorzieningen.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Antwerpen

Geplaatst op 6-nov-2018
Hotel is een beetje gedateerd, maar het deed ons deugd om even uit de oude stad en typische riads te zijn in dit hotel, waar toch een stuk meer comfort aanwezig was (verwarming, geen geluidsoverlast meer, rustige kamer...). Voor ons was bij het ontbijt ook voldoende keuze voor 3 dagen. Ook de ligging was goed in de ville nouvelle. Goede uitvalsbasis om Fes El Bali, Meknes of het nationale park Tazekka te gaan bezichtigen.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Mooie hotel met een mooie zmeembad

Geplaatst op 29-mrt-2018
Leuk hotel met lekker eten ,Mooie zmeembad . Ook hotel in het centrum.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Haarlem

Slecht, slecht, slecht!!!

Geplaatst op 29-okt-2017
Voordelen: Niets.
Nadelen: Vernieuw het hele interieur van het hotel
Twee hotels met dezelfde naam. Verwarring voor de taxichauffeurs. Slecht receptie balie personeel Onveilig deurslot naar kamer 233. Ook onveilig balkondeurslot. Overvol restaurant voor ontbijt om 06:00 uur.. Slechte ontbijt eten selectie beschikbaar. Geen sinaasappelsap voor ontbijt beschikbaar. Bar waiter sprak alleen Arabisch en niet Engels, Frans Spaans. Ik verliet het hotel na een nacht. Een vier sterren is een grapje.
3 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 18-mrt-2016
Onze boeking leek niet goed overgekomen; er werd wat rondgebeld en toen konden we toch terecht. Onduidelijke communicatie. Toeristenbetaling moest contant worden voldaan; wisselgeld zouden we de volgende dag ontvangen, want ze hadden geen briefjes van 20 dirham meer. Ook volgende dag niet. Uiteindelijk hebben we het zelf ingehouden op de betaling van onze barrekening bij het uitchecken. Verder nette service, nette kamer en redelijk ontbijt. Prima om een paar nachten te verblijven.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17-jun-2019
Rooms lock you out. Water stops working and lights go out. WiFi reception is non existent in rooms. Breakfast and dinner poor.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 8-apr-2019 op Hotels
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Agadir

Geplaatst op 25-mrt-2019
This property well positioned over the hill grate view. My reservation didn’t reach the front desk all day long , l called Expedia twice 40 minutes each time until late that day, Water very slow in bathroom, shower, and faucet , breakfast terrible. I had upset stomach that day because the taste of the coffee and the tea .
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Grande déception!!!! :(

Geplaatst op 5-nov-2018 op Hotels
Ça a pris près de trois heures, arrivés à l’hôtel, pour avoir accès à notre chambre! Le personnel et le directeur de l’hôtel refuant d’accepter la confirmation de réservation de la chambre d’Hotels.com sans que nous ajoutions un 75Euros cash!!!! Après un deuxième appel au service à la clientèle de Hotels.com, le directeur, tremblotant, nous a assigné notre chambre!!....sans le 75 Euros cash à débourser! Arrivés à notre chambre, celle-ci n’était pas prête...... Nous avons dû patienter encore une dizaine de minutes avant de pouvoir y déposer nos valises! Aucune excuse de la part des employés, ni de la direction! Au niveau du restaurant à la carte, AUCUN service non plus... des clients assis à une autre table nous ont avisé que nous n’aurions aucun service tant que nous n’irions pas voir quelqu’un à la cuisine!!! Il était +/-20 heures....(heure du Souper) Ce fut extrêmement long, mais nous avons fini par manger! .....le même long processus pour réussir à avoir notre facture.... Il n’y a absolument aucun service dans cet établissement! Quand à la chambre, un évier de bloqué(non-fonctionnel), mais lit propre et confortable.....(seul point positif).....nous pourrions ajouter que la situation géographique est très bien! Séjour d’une seule nuit extrêmement décevant et stressant!
1 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Bremen

Geplaatst op 29-okt-2018
Ich habe eine Woche dort verbracht, vom 17. Oktober bis 24.10.2018. Vor 20 Jahren war das sicher ein schönes Hotel, aber seitdem ist aber auch wirklich nichts mehr gemacht worden. Das Hotel bedarf dringend einer Grundsanierung, nichts ist richtig in Ordnung, angefangen bei der Duschbrause, dem Wasserhahn, den wackelnden Tischen, den nicht schließenden Schränken, den abgestoßenen und nicht schließenden Türen und so weiter. Die größte Frechheit ist allerdings der Preis für das Frühstück, 12 Euro pro Person für ein Frühstück unterster Qualität. Direkt gegenüber vom Hotel gibt es das Café „ Etoiles de Fes“. Dort kann man wunderbar zwischen drei und fünf Euro frühstücken.