Op basis van 504 geverifieerde beoordelingen

3,7 / 5
72% van onze gasten beveelt dit aan
3,8 Hygiëne kamer
4,0 Service & personeel
3,6 Comfort kamer
3,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 31 mrt. 2024
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 mrt. 2024
Personeel aan de receptie in een Nederlands hotel dient zich minimaal redelijk in het Nederlands te kunnen uiten. Dat was niet het geval. En als het dan Engels is, dan toch in ieder geval duidelijk Engels. Ook dat was niet het geval. De kamer was goed schoongemaakt. De bedden waren ruim voldoende.
Opmerking van Hotelbeheer
9 apr. 2024 door Hotel Campanile BredaHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon. And we see it as a great challenge to receive the review even better next time. Kind Regards, Team Breda Hotel Campanile
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 jan. 2024
Vriendelijk personeel, Prijs Stevige bedden -Hotelkamers zijn gedateerd en erg gehorig. -geen ov middelen in de buurt
Opmerking van Hotelbeheer
30 jan. 2024 door Hotel Campanile BredaHotelbeheer
Dear Johannes, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon. And we see it as a great challenge to receive the review even better next time. Kind Regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 jan. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
23 jan. 2024 door Hotel Campanile BredaHotelbeheer
Dear Guest, Thank you very much for your feedback! We hope to welcome you back to our hotel very soon. Kind Regards,
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 jan. 2024 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
8 jan. 2024 door Campanile Hotel BredaHotelbeheer
Dear Ifran, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Kind Regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 dec. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
8 jan. 2024 door Hotel Campanile BredaHotelbeheer
Dear Karin, Thank you very much for your feedback! We hope to welcome you back to out hotel very soon. Kind Regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 dec. 2023
Zoals altijd , prima te doen
Opmerking van Hotelbeheer
8 jan. 2024 door Hotel Campanile BredaHotelbeheer
Dear Jurgen, Thank you very much for your feedback! We hope to welcome you back to our hotel very soon. Kind Regards,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 dec. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
8 jan. 2024 door Kind Regards, Team Hotel Campanile Breda Hotelbeheer
Dear Bjorn, Thank you very much for your feedback! We hope to welcome you back to our hotel very soon.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 dec. 2023
Ik voelde me alles behalve veilig in het hotel. Het was de hele nacht roemoerig tot geschreeuw, de deur sloot slecht en ik was blij dat ik om 5:45 de omgeving kon verlaten
Opmerking van Hotelbeheer
18 feb. 2024 door Hotel Campanile BredaHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry that you didn't enjoy your stay in our hotel. We hope you will give us a another chance, so that we can receive a better review next time. Kind Regards, Team Breda Hotel Campanile
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 7 dec. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
8 jan. 2024 door Kind Regards, Team Hotel Campanile Breda Hotelbeheer
Dear Henk, Thank you very much for your feedback! We hope to welcome you back to our hotel very soon.