Op basis van 986 geverifieerde beoordelingen

3,9 / 5
57% van onze gasten beveelt dit aan
3,9 Hygiëne kamer
4,0 Service & personeel
3,8 Comfort kamer
3,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 mei 2024
Opmerking van Hotelbeheer
21 mei 2024 door Giorgia, Assistant Front Office ManagerHotelbeheer
Beste Jurjen,Hartelijk dank voor het schrijven van deze reactie naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Wij kijken uit naar uw volgende reservering in ons hotel!Met hartelijke groeten,
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 mei 2024
Gedateerde kamers. Laag bed. Douchen in bad
Opmerking van Hotelbeheer
13 mei 2024 door Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Hotelbeheer
Beste Monique,Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling. We vinden het jammer te lezen dat onze interieur keuze niet uw voorkeur geniet. We hebben al onze kamers ingericht met meubilair dat een klassieke look & feel heeft. Wij vinden dit passend bij ons prachtige gebouw. Bijna al onze kamers beschikken over een bad/douche combinatie. indien u het niet fijn vind om te douchen in bad dan bieden onze suites uitkomst. Ze zijn namelijk allemaal voorzien van een aparte douche en bad. We hopen dat u heeft genoten van de stad Maastricht en zien u graag terug bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur.Met vriendelijke groet, Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 mei 2024
Kamer was aan achterkant van het het hotel. Heerlijk stil. Kamer was schoon.
Opmerking van Hotelbeheer
13 mei 2024 door Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Hotelbeheer
Beste Johannes,Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling.We zijn verheugd te lezen dat u heeft genoten van een heerlijk stil verblijf in een schone kamer aan de achterzijde van ons hotel. We ontvangen u graag weer bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur.Met vriendelijke groet, Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 mei 2024
Personeel vriendelijk en behulpzaam. Het eten breakfast en dinner waren uitstekend. De wc in de single kamer was wel een beetje dicht op de muur.
Opmerking van Hotelbeheer
10 mei 2024 door Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Hotelbeheer
Beste Saskia,Hartelijk dank voor uw lovende woorden over onze collega's. We zijn blij te lezen dat u een prettige herinnering heeft overgehouden aan uw verblijf bij Amrâth Grand hotel de l'Empereur.We zien u graag terug tijdens een volgend verblijf in Maastricht. Met vriendelijke groet, Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
16 apr. 2024 door Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Hotelbeheer
Beste Dick,Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review.We zijn blij te lezen dat u uw verblijf bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur bekroond met 3 uit 5 sterren. We zien u graag terug tijdens uw volgende verblijf om van deze 3 sterren, 5 te maken. Met vriendelijke groet,Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 mrt. 2024
Wij komen hier graag. De kamer was goed, maarcwat gedateerd en ook te warm. Maar de badkamer kanecht niet meer: douchen in bad met een plastic gordijn is sterk verouderd en voor een 75 jarige heel ongemakkelijk. Zeker omdat er geen stevige handbeugel is gemonteed op de juiste hoogte. Gooi die oude badkuipen er toch uit en maak er een fijne inloopdouche voor in de plaats. En het zwembad is erg verouderd en donker. Verder heetlijk water. Het ontbijt was prima en parketen in de garage beneden is comfortabel.
Opmerking van Hotelbeheer
26 mrt. 2024 door Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Hotelbeheer
Beste Jaap, Hartelijk dank voor het schrijven van van deze beoordeling. We zijn blij te lezen dat u graag bij ons verblijft. en dat met name ons ontbijt en het gemak van onze eigen parkeergarage uw verblijf aangenamer maakt. We kiezen er als hotel bewust voor om onze kamers in te richten met een klassieke uitstarling daar wij dit passend vinden bij het monumentale karakter van ons prachtige gebouw. De badkamers staan op onze lijst om vervangen te worden. We zijn nu bezig om offertes op te vragen zodat we een beeld hebben van de kosten. In de tussentijd kunt u altijd aangeven bij het maken van een reservering dat u slecht ter been bent en niet kan douchen in bad. We hebben 2 kamers die zijn aangepast op rolstoel gebruikers en onze suites beschikken allemaal over een aparte douche en bad. We zien u graag terug bij een volgend verblijf in Maastricht. Met vriendelijke groet, Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
14 mrt. 2024 door Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Hotelbeheer
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze beoordeling. We zijn blij te lezen dat u uw verblijf bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur bekroond met 4 van de 5 sterren. We zien u dan ook graag terug tijdens een volgend verblijf in Maastricht.Met vriendelijke groet, Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 feb. 2024
Heerlijk hotel voor een weekendje Maastricht. Makkelijk aan te rijden en op loopafstand van Vrijthof en Markt. Heerlijk ontbijtbuffet en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 18 feb. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
20 feb. 2024 door Team Amrâth Grand Hotel de l'EmpereurHotelbeheer
Geachte Jos,Graag willen wij u bedanken voor uw mooie beoordeling. Wij hopen u in de toekomst weer als een van onze gasten te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 18 feb. 2024