Op basis van 990 geverifieerde beoordelingen

4,3 / 5
86% van onze gasten beveelt dit aan
4,5 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,4 Comfort kamer
4,3 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 mrt. 2024
Prima
Opmerking van Hotelbeheer
1 apr. 2024 door Paria Moini Hotelbeheer
Beste Cindy,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Utrecht te delen!Om zo'n hoge beoordeling te krijgen is echt geweldig. Het hele team streeft ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden en ik ben blij om te zien dat dit tot uiting komt in uw beoordeling.Het compliment van uw beoordeling wordt gedeeld met het team. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Duty Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
23 mrt. 2024 door Team NH UtrechtHotelbeheer
Dear Benno,Thank you for taking the time to share your experience at NH Utrecht! To receive such a high rating is truly amazing. The entire team strives to provide the best experience possible and I am pleased to see that this reflects in your rating. The compliment of your rating will be shared with the team. We hope to welcome you back in the nearby future!Kind regards,Team NH Utrecht
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
23 mrt. 2024 door Team NH UtrechtHotelbeheer
Dear Ybe,What a wonderful rating! Thank you very much for taking the time to rate NH Utrecht on this website. A high rating such as this is truly a compliment for our hotel and for our staff. On behalf of the entire team, I would like to thank you for your kindness and for staying with us. We truly hope to welcome you again in the near future! Kind regards,Team NH Utrecht
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Roermond

Geplaatst op 27 feb. 2024
Het enige minpuntje was, dat we een loopdeur hadden met de kamer naast ons. En omdat in de kamer naast ons nogal hard en tot laat gepraat en gelachen werd, hebben we dit wel als vervelend beoordeeld.
Opmerking van Hotelbeheer
1 mrt. 2024 door Yoeri Schnabel Duty ManagerHotelbeheer
Beste meneer/mevrouw,Dankuwel voor het delen van uw ervaring bij NH Utrecht met ons.Wij willen u bedanken voor uw goede review.Vervelend om te horen dat u last heeft gehad van het geluid van de tussendeur. Wij geven deze kamers alleen weg als het hotel helemaal vol is geboekt. Onze excuses daarvoor.We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Yoeri Duty manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 feb. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
23 mrt. 2024 door Team NH UtrechtHotelbeheer
Dear Mirella,On behalf of the entire team, I would like to sincerely thank you for your rating of a 5/5!Such a high rating can only mean an incredible compliment to the team’s effort and I will be sure to share it with them. It would be our pleasure to welcome you back again in the near future! Kind regards,Team NH Utrecht
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 feb. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
23 mrt. 2024 door Team NH UtrechtHotelbeheer
Dear Mandy,On behalf of the entire team, I would like to sincerely thank you for your rating of a 5/5!Such a high rating can only mean an incredible compliment to the team’s effort and I will be sure to share it with them. It would be our pleasure to welcome you back again in the near future! Kind regards,Team NH Utrecht
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 feb. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
23 mrt. 2024 door Team NH UtrechtHotelbeheer
Dear Harmen,Thank you for taking the time to share your experience at NH Utrecht! To receive such a high rating is truly amazing. The entire team strives to provide the best experience possible and I am pleased to see that this reflects in your rating. The compliment of your rating will be shared with the team. We hope to welcome you back in the nearby future!Kind regards,Team NH Utrecht
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 jan. 2024
Dichtbij het station en jaarbeurs
Opmerking van Hotelbeheer
30 jan. 2024 door Emily Teall | Duty ManagerHotelbeheer
Beste heer/mevrouw Max,Wat een geweldige beoordeling!Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Utrecht op deze website te beoordelen. Zo'n hoge waardering is echt een compliment voor ons hotel en voor ons personeel.Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Emily TeallDuty Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 jan. 2024
Prima
Opmerking van Hotelbeheer
30 jan. 2024 door Emily Teall | Duty ManagerHotelbeheer
Beste heer/mevrouw Ida,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Utrecht te delen!Om zo'n hoge beoordeling te krijgen is echt geweldig. Het hele team streeft ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden en ik ben blij om te zien dat dit tot uiting komt in uw beoordeling.Het compliment van uw beoordeling wordt gedeeld met het team. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Emily TeallDuty Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 jan. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
11 jan. 2024 door Emily Teall Duty ManagerHotelbeheer
Dear Mr./Ms. Nick,On behalf of the entire team, I would like to sincerely thank you for your rating of a 4/5!Such a high rating can only mean an incredible compliment to the team’s effort and I will be sure to share it with them. It would be our pleasure to welcome you back again in the near future! Kind regards,Emily TeallDuty Manager