Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer

Beoordelingen van Leonardo Hotel Almere City Center

4 out of 5
Leonardo Hotel Almere City Center
Koetsierbaan 2, Almere

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 215 van 605 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 265 van 605 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 605 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 605 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 605 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Emiel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mil

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team Leonardo Hotel Almere City Center op 21 mrt 2024
Dear Mil,Thank you for your 10/10 review regarding your recent stay with us! We appreciate your time to leave us your review and we hope to may welcome you soon again!Warm regards,Team Leonardo Hotel Almere City Center

6/10 – Redelijk

Rene

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Erg koud op de kamer bij aankomst Zouden bij de bierfabriek eten daar ook al ontzettend koud. Dus besloten daar NIET te eten. In bad moet je douchen wat erg glad was met uitstappen. Ontbijt miste ik ontbijt koek…. Water liep niet door in bad en ook decwasbsk niet. Bij de uit check geen vraag of het naar wens was.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Shiftleader Front Office op 14 jan 2024
Beste gast,Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en het geven van feedback. We betreuren het ten zeerste te vernemen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u hebt ondervonden.Het spijt ons dat de kamer bij aankomst koud was, en we begrijpen dat dit uw algehele ervaring heeft beïnvloed. We zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Ook betreuren we het dat het restaurant bij de bierfabriek eveneens koud was, waardoor u besloot daar niet te eten. We zullen dit aspect onderzoeken en indien nodig corrigerende maatregelen nemen.Wat betreft de gladheid in het bad en de problemen met de waterafvoer in zowel het bad als de wasbak, nemen we deze zorgen serieus en zullen we ervoor zorgen dat deze kwesties onmiddellijk worden aangepakt.Het ontbreken van ontbijtkoeken en het feit dat er bij het uitchecken niet naar uw tevredenheid werd gevraagd, zijn zaken die we intern zullen bespreken om onze service te verbeteren. We danken u voor het aanstippen van deze punten.We streven ernaar om de ervaring van onze gasten continu te verbeteren, en uw feedback is hierbij van onschatbare waarde. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren, en we hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groet,Team Leonardo Hotel Almere

8/10 – Goed

Els

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Shiftleader op 3 jan 2024
Beste Els,Bedankt voor uw mooie review. Wij proberen er alles aan te doen om onze gasten het zo aangenaam mogelijk te maken tijdens hun verblijf op één van de mooiste plekjes in Almere!Met vriendelijke groet,Melanie Front Office Leonardo Hotel Almere City Center

10/10 – Uitstekend

Obe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Leonardo Hotel Almere City Center op 25 dec 2023
Dear Obe,Thank you for your stay and for taking the time and effort to write us your valuable review regarding your recent stay with us.We are happy to hear that you enjoyed the location of our hotel. And hope to welcome you in the nearby future.Kind regards,Melanie Shiftleader Leonardo Hotel Almere City Center

8/10 – Goed

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig verblijf na theaterbezoek
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Theo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Melanie Front Office Shiftleader op 21 okt 2023
Beste Theo,Bedankt voor deze mooie review na aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Wij zij blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,MelanieShiftleader Front Office Leonardo Hotel Almere City Center

6/10 – Redelijk

Hans

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van ND op 20 aug 2023
Beste Hans,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Mocht u uw feedback over het verblijf willen delen kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij hopen u snel nogmaals te mogen ontvangen zodat wij u een mooie ervaring kunnen bieden. Met vriendelijke groet,NadineFront office SupervisorLeonardo hotel Almere City Center

8/10 – Goed

PE

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Onderhoud van de kamer kan beter.
We waren uitgekozen tot " Gast van de dag" en kregen daarom een gratis upgrade. Een kamer met: een airhockeytafel die niet functioneerde. Een verstopte wastafel: Een spiegelgladde vloer (als deze nat was) in de badkamer. Een defect nachtlampje. Onderhoud van de kamer was dus niet echt geweldig. We hebben de gratis update niet kunnen vergelijken met een standaard kamer. Hotel heeft geen parkeergelegenheid. 1e mogelijkheid 3-4 honderd meter verder op.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Nadine Dijkman op 17 jul 2023
Beste gast,Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij hopen dat wij u positief hebben kunnen verrassen met de gratis kamer upgrade. Bedankt ook voor de feedback, wij gaan hier verder naar kijken. Wij willen u er graag op attenderen dat onze receptie 24 uur per dag te bereiken is en mocht dit probleem dus tijdens uw volgende verblijf weer optreden, wij dit direct proberen op te lossen. Wij hopen u snel nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel!Met vriendelijke groet,Nadine Front office Supervisor

8/10 – Goed

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima overnachting gehad; op loopafstand van het centrum. Parkeergarages op loopafstand.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Nadine Dijkman op 7 jul 2023
Beste Jan,Hartelijk dank voor het schrijven van deze review.Wij zijn blij om te lezen dat het verblijf zo goed is bevallen en dat u blij was met de locatie van het hotel.Wij hopen u snel nogmaals te mogen ontvangen zodat wij u een 10/10 ervaring kunnen geven!Met vriendelijke groet,Nadine

10/10 – Uitstekend

paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Nadine Dijkman op 3 jul 2023
Dear Mr. Paul,Thank you for taking the time to write this 10/10 review!We are happy that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back again soon. Kind regards,Nadine Front office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Miriam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldige service
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Nadine op 5 jun 2023
Beste Miriam,Hartelijk dank voor het schrijven van deze 5/5 review!Het is erg fijn om te horen dat u zo heeft genoten in ons hotel. Wij hopen u snel nogmaals te mogen ontvangen zodat wij u weer een mooie ervaring kunnen bieden. Met vriendelijke groet,Nadine DijkmanFront office Supervisor

6/10 – Redelijk

Jelle J.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
There was a water leakage in our room and hotel was full, we were directed us tot Lelystad. So have I no experience with Almere. Lelystad experience is generally good, facilities look-and-feel is outdated, could use a refurbishement.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Marleen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Nadine op 16 mei 2023
Dear Ms. Marleen,Thank you for taking the time and effort to write this review. We are happy to see that you enjoyed your stay at our hotel and we hope to welcome you back again in the future. Warm regards,Nadine DijkmanFront office Supervisor

6/10 – Redelijk

Lisanne

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie van het hotel. Personeel was vriendelijk. Alleen voor het geld wat wij betaald hebben verwacht je een mooie / ruime familie kamer. Zaten vlekken op het gordijn. Het oogde een beetje armoedig allemaal.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Nadine Dijkman op 4 apr 2023
Beste Lisanne,Bedankt voor uw verblijf bij ons en uw review. Het spijt ons om te horen dat onze kamer niet voldeed aan uw verwachtingen. Ik heb de feedback direct gedeeld met ons team. Wij hopen u tijdens een volgend verblijf een mooiere ervaring te kunnen bieden. Wij kijken ernaar uit u nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,Nadine DijkmanFront office Supervisor

6/10 – Redelijk

Shareena

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Inchecken was fijn en snel , optie om ontbijt naar de kamer te brengen was ook fijn , helaas ontbrak er bij het ontbijt meerdere dingen die we hadden aangegeven. Over het algemeen een fijne kamer , bad/douche zat verstopt en er ontbrak een onderdeel in de zijkant van het bad waardoor het niet veilig was voor jonge kinderen als ze in bad zouden gaan en gezien dit een familie kamer is vond ik dit wel een groot minpunt Ik heb eerder in dit hotel verbleven alleen dan in een andere kamer mijn beoordeling blijft het zelfde. Snachts veel overlast gehad van de buren maar daar valt weinig aan te doen.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Nadine Dijkman op 4 apr 2023
Beste Shareena,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Het spijt ons om te horen dat u niet van uw verblijf heeft genoten door onder andere het incomplete ontbijt en het bad dat niet compleet was. We willen u laten weten dat wij uw klacht serieus nemen en dit direct hebben gedeeld hebben met het team. Ons hele team had graag gewild dat u een onvergetelijk verblijf bij ons zou hebben.Hopelijk hebben wij de kans om dit bij uw volgende verblijf waar te maken. Wij kijken graagtoe naar uw terug keer!Met vriendelijke groet, Nadine DijkmanFront office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Edsel

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Nadine Dijkman op 4 apr 2023
Dear Edsel,Thank you for taking the time to write this review.We want every guest to have an amazing experience at our hotel so we are very happy te see this amazing review. We hope to welcome you again soon.Kind regards,Nadine DijkmanFront office Supervisor

6/10 – Redelijk

Niels, Zoeterwoude

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel is aardig, kamer viel tegen het stapelbed was erg wankel er liepen zilvervisjes in de kamer dus erg schoon was het niet. Het ontbijt was erg karig en ze serveren lang houdbare melk. Niet voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Nadine Dijkman op 29 dec 2022
Beste Niels,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te delen. Wij gaan de tijd nemen om naar de feedback te kijken en hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet,Nadine Dijkman

8/10 – Goed

Donny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was perfect en werd tot laatst steeds bijgevuld met warme broodjes. 👍👍👍
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Jordy

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Theo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Wij zijn over alles zeer tevreden
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Melanie op 16 nov 2022
Beste Theo,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Melanie

8/10 – Goed

glennford

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Badkamer en toilet kan je niet vergrendelen
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Bart

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Abigail

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alle personeel waren vriendelijke
1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Barbara

1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel, vriendelijk personeel. Vrijdag- en zaterdagavond en nacht veel dreunende herrie van het café onder het hotel.
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Chris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Mitch

1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf
Alles was uitstekend, behalve door roomservice stonden / lagen plateaus van avondmaaltijden op de gang en dat geeft in de ochtend geen fijne geur af.
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Hendrik Cornelis van der

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Prijs kwaliteit verhouding was prima. Werkzaamheden op onze etage maar niet echt hinderlijk. Schone kamers en alles wat nodig was aanwezig.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Nadine op 14 dec 2021
Beste Hendrik, bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat het verblijf zo goed is bevallen. Ik hoop u snel nogmaals te mogen ontvangen zodat wij u een fijne ervaring kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Nadine Dijkman - Management Trainee

10/10 – Uitstekend

Jaya

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel is super vriendelijk
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Bas van Zanten op 27 nov 2021
Beste Jaya, Bedankt voor het recente verblijf en de prachtige review! We hopen je snel nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel :) Met vriendelijke groet, Bas van Zanten Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Elja

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Familiekamer met stapelbed
Leuk hotel in het centrum. Stapelbed voor de kinderen was niet zo comfortabel. Stapelbed is niet zo geschikt voor oudere kinderen. De kamer was te warm in de nacht. Wel heerlijk ontbeten en de ligging was leuk in het centrum.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Bas van Zanten op 6 nov 2021
Beste Elja Bedankt voor het recente verblijf en de prachtige review! Ik ben blij om te lezen dat je hebt genoten van het verblijf en wij kijken erna uit om je nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel! Dan gaan we er alles aan doen om jullie een connecting kamer te geven met 2 badkamers en 2 slaapkamers :) Met vriendelijke groet, Bas van Zanten - Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Jelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima overnachting
Ik heb een nacht in Leonardo verbleven als tussenstop voor een prive-reis (met de trein) naar Amsterdam. Kamer was schoon, comfortabel en modern ingericht. Ontvangst was vriendelijk en efficiënt. Op loopafstand (10 minuten) van Almere Centrum treinstation.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Bas van Zanten op 6 nov 2021
Beste Jelle, Bedankt voor het recente verblijf en de prachtige review! Ik ben blij om te lezen dat je hebt genoten van het verblijf en wij kijken erna uit om je nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel! Met vriendelijke groet, Bas van Zanten - Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Vriendelijk personeel. Mooie kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Bas van Zanten op 28 sep 2021
Beste, Bedankt voor het recente verblijf en de prachtige review! Ik ben blij om te lezen dat het verblijf goed is bevallen en dat de service erg goed was! :) Wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel! Met vriendelijke groet, Bas van Zanten Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wel oke!
Personeel was erg lief. De kamer was vrij kaal en simpel, en wij misten eigenlijk wel een koelkast. Nadat we gecheckt hadden stond dit wel netjes aangeveven bij de gegevens van de kamer. Voor de rest; heerlijk geslapen. De airco is wel zeer slecht.. voor een dag waarop het 19 graden is zulke hitte in het hotel is echt te gek. Dus twee puntjes voor het hotel: koelkasten en betere airco. Voor de rest was de uitcheck super snel en de service top! Over het algemeen ben ik tevreden.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Bas van Zanten op 28 sep 2021
Beste, Bedankt voor het recente verblijf en de prachtige review! Ik ben blij om te lezen dat het verblijf goed is bevallen en dat de service erg goed was! :) Dank daarnaast voor de feedback over de mankementen en gemissen op de kamer; op dit moment zijn wij druk met een verbouwing om het airco-probleem op te lossen! Daarnaast zullen wij ook spoedig de kamers gaan upgraden. Wij hopen u daarom snel nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel! Met vriendelijke groet, Bas van Zanten Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koelkast deed het niet, airco ook niet. Erg warm.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Bas van Zanten op 28 sep 2021
Beste, Bedankt voor het recente verblijf en de prachtige review! Ik ben blij om te lezen dat het verblijf goed is bevallen :) Dank daarnast voor de feedback over de mankementen in de kamer; wij gaan hier direct naar kijken! Wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel! Met vriendelijke groet, Bas van Zanten Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed hotel en lekker in het centrum
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Bas van Zanten op 28 sep 2021
Beste, Bedankt voor het recente verblijf en de prachtige review! Ik ben blij om te lezen dat het verblijf goed is bevallen en dat de locatie top was :) Wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel! Met vriendelijke groet, Bas van Zanten Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer, 'speels' ingericht als een soort kamer van een shuttle. Het systeem met pasjes voor bijvoorbeeld de lift vind ik minder.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Bas van Zanten op 11 jul 2021
Beste, Bedankt voor het recente verblijf en de mooie review! Leuk om te lezen dat de kamers als speels worden ervaren. :) Wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Bas van Zanten - Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok hotel voor een nachtje. De kamer is proper maar wat verouderd en onverzorgd (kapotte muren, tv hangt scheef, geen zetel, geen bureau) Wij waren er met een baby. Doordat er geen bureau was, hadden we geen deftige plek om ge verversen, alles moest op bed gebeuren. Ook wat bizar dag als je met een baby reist dat je een familiekamer moet boeken (er stond een extra stapelbed, wat we dus totaal niet nodig hadden) Ontbijt buffet was alles wat je nodig had (niet heel erg uitgebreid, maar dat hoeft niet) en was corona-proof.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Sharella op 22 sep 2020
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten hoe uw verblijf was. Wij betreuren het dat u problemen had met de kamer tijdens uw verblijf. Wij zullen uw feedback dan ook bespreken binnen het team. Met vriendelijke groet, Sharella Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf gehad, goede service, directe omgeving is prachtig.
4 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Kim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Klein hotel. Ideale ligging net naast het centrum. Kamer was klein, maar prima. Hier en daar wat vlekken op de muren en gordijnen, maar dat is vaak wel in hotels. De muurschildering maakte de kamer echt af. Zeer redelijke prijs. Zou er zo weer heen gaan.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Sharella op 1 sep 2020
Beste Kim, Bedankt voor je review! Het is fijn om te horen dat je hebt genoten in ons hotel. En we zeggen maar zo: klein maar fijn toch?! Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Sharella Front office Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Wij hebben met drie volwassenen een familiekamer geboekt. Op de site die wij hebben gezien stond airco aanwezig. De ruimte had een bed voor twee personen en een stapelbed. De temperatuur buiten was boven de dertig graden. Geen airco op de kamer wel klimaat controle. Je moest op het bovenste bed klimmen wilde je naar buiten kunnen kijken. Een claustrofobische ervaring is het geweest. Alsof je in een gevangenis zat. De architect zal trots zijn, aan de buitenkant niks mis mee. Maar binnen een nare ervaring dus voor ons dit nooit meer. Nog NOOIT meegemaakt zo’n hotel. Jammer want personeel aan de desk was vriendelijk en duidelijk. Kamer was ook schoon.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Amber

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Gemiddeld hotel
We waren er tijdens hoge temperaturen. Helaas was er geen airco in het hotel. Het was daardoor erg warm in het hele gebouw. We hadden een kamer op de derde verdieping. Het was daar echt niet uit te houden. De volgende dag kregen we een kamer op de eerste verdieping en dit was fijner. Het wisselen van kamer was snel en goed geregeld. Het ontbijt was goed! De bedden wat minder. We hadden beiden last van onze rug na drie nachten.
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Sharella op 23 aug 2020
Beste Amber, Bedankt voor de review. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten hoe uw verblijf was. Helaas heeft het hotel inderdaad geen airconditioning. Onze excuses als dit onangenaam was tijdens uw verblijf. Het is fijn om te horen dat u een beter verblijf heeft gehad na het wisselen van verdieping. Uw feedback over de bedden zullen wij bespreken binnen het team. Met vriendelijke groet, Sharella Front office Manager

6/10 – Redelijk

Niky, Zelhem

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We misten een koelkast op de kamer. Wel was de kamer netjes en schoon.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Sharella op 23 aug 2020
Beste Niky, Bedankt voor je review! Onze excuses dat u geen koelkast op de kamer had. Wij hadden dit graag tijdens het verblijf gehoord, zodat wij er een voor u konden brengen. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Sharella Front office Manager

8/10 – Goed

Maurice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima lokatie, late check-in, goede staf
Check-in om 15.00 uur was niet mogelijk omdat de kamers nog niet klaar waren. Vreemd dat t bar-restaurant bij t hotel dan niet open is om te wachten totdat kamer beschikbaar is. Wel vriendelijke staf. Prima lokatie in winkelcentrum.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Sharella op 23 aug 2020
Beste Maurice, Bedankt voor uw review. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om te laten weten hoe uw verblijf was. Mijn excuses dat de kamers nog niet klaar waren. Het restaurant is inderdaad nog niet geopend op dat moment voor drankjes, maar even plaats nemen om te wachten kan altijd! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Sharella Front office Manager

8/10 – Goed

Rochelda

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sharella op 21 apr 2020
Beste Rochelda, Bedankt voor uw review! Het is fijn om te horen dat u heeft genoten tijdens uw verblijf! Blijf veilig en gezond, en dan hopen wij u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Sharella Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Lucille

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eén om te onthouden!!
Prima hotel. Moderne inrichting. Goed bed. Geweldig ontbijt. Super vriendelijke personeel. De Bierfabriek , bar/restaurant, is meer dan de moeite waard. Zonder twijfel een hotel om te onthouden.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van sharella op 4 mrt 2020
Beste Lucille, Bedankt voor deze geweldige review! Wat fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Sharella Front office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sharella op 4 mrt 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for your score! We appreciate that you took the time to let us know about your stay! We would love to welcome you again soon! Kind regards, Sharella Front office Manager